Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Rozkład jazdy 2013/2014
Autor Wiadomość

lolingpl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Kwi 2013
Skąd: Poznań

PostWysłany: 14-06-2013, 07:52    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice napisał/a:
Udupianie RE/IR na E20 to dorzynanie konkurencji i przygotowanie gruntu pod elitarne Pendolino...chore.

Przecież na E20 nie będzie jeździć Pendolino Neutral

_________________
FLOG: http://lolingpl.flog.pl/
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 14-06-2013, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Czyli z PKP IC z Zielonej Góry proponuje:
EIC Lech
TLK Ślązak
TLK Bachus
TLK Zielonogórzanin
TLK Pirat (w sezonie)
Raczej nie porywa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-06-2013, 17:01   

Pionier27 napisał/a:
Czyli z PKP IC z Zielonej Góry proponuje:
EIC Lech
TLK Ślązak
TLK Bachus
TLK Zielonogórzanin
TLK Pirat (w sezonie)
Raczej nie porywa.

To pierwsze wyleci po 1 korekcie
To drugie czas jazdy i pora niekonkurencyjna w ogóle
Bachus to za mało, Mieszko powinien wrócić
Zielonogórzanin być może EIC (już teraz ma 140A więc spodziewałbym się wzrostu standardu za V=150 i klimę w wagonach)
TLK Pirat w sezonie nawalony jak stodoła

Ogólna nędza z dalekobieżnych. Ehh, dawniej mieliście pospieszne Maltę i Rusałkę a teraz nędza.
Powrót do góry

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 19-06-2013, 18:10    Odpowiedz z cytatem

Ja co do pierwszego to nie byłbym taki pewny. Tutaj są dwie frakcje: jedna, że się utrzyma bo jest potrzebny o tej porze (zarówno odjazdu z Zielonej Góra, jak i przyjazdu do Warszawy) , a druga daje argumenty, że wyleci po 1 korekcie (bo za drogi). Zresztą z poznaniakami nie będę dyskutował na tematy czy powinien jeździć czy też nie. Jak kupisz bilet wcześniej to będziesz miał taniej. Jako mieszkaniec lubuskiego uważam, że ten EIC powinien jeździć i tyle w tym temacie. Ja natomiast obawiam się że TLK Ślązak wyleci po pierwszej korekcie, mając odjazd z Zielonej Góry o 4.11.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lokomtywa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2013
Skąd: Skwierzyna Lubuskie

PostWysłany: 19-06-2013, 23:03    Odpowiedz z cytatem

A kto będzie tym EIC jeździł ? od kiedy Urzędasy z UMWL przesiedli sie na aeroplany z kosmodromu Babimost od wtedy klasa biznes z Zielonej umarła śmiercią naturalną.

Nie ma presji na pociąg ( politycy ) nie ma pociągu ot cała filozofia. Na takich ogonkach nikt nie patrzy na frekwencję - opłacalność to nie jest prywatna firma aby sie przejmować kosztami w przeciwnym razie to już dawno powinno stanąć a tak przecież nie jest.
Największy przerób jest i tak na Warszawa – Poznań reszta i tak jest na minusie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kysiek2 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009

PostWysłany: 19-06-2013, 23:23    Odpowiedz z cytatem

To dwa pytania TLK w stronę Krakowa będzie się nazywał Ślązak?? I rzeczywiście ma odjeżdżać tak wcześnie z ZG??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pionier27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009

PostWysłany: 20-06-2013, 14:59    Odpowiedz z cytatem

Ja nim będę jeździł i znam wiele osób co pojedzie. PLK nie ma gdzie wcisnąć na E-20 w godzinach porannych TLK z Zielonej by był koło 10-tej w Warszawie. Zresztą jak EIC Górnik może wozić poste pudła, a takich EIC można naliczyć więcej, to i Leszek też się utrzyma. Jest teraz czas "miłości" panujących do kolei to nawet jestem pewny, że pojeździ trochę. Zresztą pożyjemy zobaczymy. Nie będę tu z nikim prowadził dyskusji na ten temat bo to bez sensu. Ciesze się, że będzie pociąg takiej klasy.
Co do „Ślązaka” to wraca dawna nazwa i o zgrozo ma być odjazd o 4.11, by być we Wrocławiu o 7.00
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 20-06-2013, 21:21    Odpowiedz z cytatem

Zielonogórzanin na pewno nie pojedzie jako EIC, nawet teraz na odcinku Poznań - Zielona Góra wozi powietrze (ile razy jadę do frekwencja nie przekracza 20%), na kierunku powrotnym lepiej, ale w tygodniu bez szału. Ta informacja to prywatne dywagacje czy jakiś przeciek wiarygodny? Dawnej też był w standardzie takim jak teraz i wyleciał na 2 lata całkiem (prawie).
Pionier27, jak powylatują IR/RE to miejsce się znajdzie, wystarczą chęci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kysiek2 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009

PostWysłany: 20-06-2013, 22:59    Odpowiedz z cytatem

Może z tym wczesnym odjazdem Ślązaka z Zielonej Góry chcą podreperować w nim frekwencję kierując się w stronę tych podróżnych, którzy chcą dotrzeć do Wrocławia na 8 rano czyli w weekend studenci zaoczni, w poniedziałki/wtorki studenci stacjonarni. Teraz na TLK Przemysław jeżdżą 3 wagony i na wyjeździe z Zielonej Góry nie mają zbyt dużego obłożenia, może wychodzą z założenia, że dojeżdżając do Wrocka na 8 rano w pewne dni wzrośnie im frekwencja, a w inne i tak jeździ niewiele ludzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 23-06-2013, 23:42    Odpowiedz z cytatem

Co do opłacalności kursów ZG - GW, bo ten temat był poruszany. Moim zdaniem na odcinku ZG - Zbąszynek frekwencja będzie, jeśli będą skomunikowane z BWE, przynajmniej ze 2 z kursów. Na chwilę obecną dużo ludzi jeździ do Świebodzina, mając szynobus do Zbąszynka mogą zdecydować się tam na przesiadkę. Dla pasażerów z GW skomunikowanie raczej niepotrzebne bo przez Krzyż nie ma problemu z dostaniem się do Wawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olo123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2011
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: 26-07-2013, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Promocja Bilet w Dobrej cenie na odcinku Gorzów-Międzyrzecz zdaje egazmin, Najniższa cena komfort jazdy nie porównywalny do Busów które zabierały potencjalnych pasażerów to wszystko sprawia że, Ta promocja dobrze naprowadza ludzi do Grudniowej zmiany rozkładu. Systematyczne połączenia przyzwyczaiły ludzi do jeżdzenie dodatkowo cena niczego sobie i widać postęp myślę że Pociąg Gorzów Wlkp-Zielona Góra nie będzie świecił pustkami !!

_________________
Zapraszam na mój kanał o kolej na youtubie
http://www.youtube.com/user/Polaczek156?feature=mhee
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 30-07-2013, 09:27    Odpowiedz z cytatem

A mnie się wydaje, że zbyt dużej frekwencji nie będzie, a wszystko przez czas podróży. Po otwarciu w przyszłym roku trasy S3 czas jazdy Gorzów - Zielona Góra ok. 1 godzina samochodem, a pociągiem około 2:20-2:30 .
Jedynie ceną biletu można by coś zrobić ale konkurencyjne raczej na cały odcinek nie będą?

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 02-08-2013, 20:20    Odpowiedz z cytatem

pacy, nie zapominaj o tym, że mimo postępu technicznego wciąż dużo osób nie posiada własnego samochodu.
Poza tym, drogą ekspresową oprócz auta i paliwa trzeba będzie też przecież opłacić wjazd na ekspresówkę.
Do tego dochodzi kwestia wygody - na Gorzów-Zielona Góra mają jeździć Linki SA139.

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 03-08-2013, 12:51    Odpowiedz z cytatem

Kuba, osobówki na ekspresówkach nie płacą. A i PKS na pewno wyskoczy z ofertą bezpośrednich połączeń po S3.
Czas jazdy na pewno nie będzie konkurencyjny, jedynie cena biletu może być tu decydująca i pewnie na początak UM coś dodatkowo dorzuci ?
Co do wygody Linków to może i są wygodne ( nie wiem, nie jechałem) ale dla zwykłego Kowalskiego ważne jest za ile pojedzie i na pewno nie ma pojęcia czy pojedzie SA 139 czy SA 134 i który jest wygodniejszy.

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darthlol Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013

PostWysłany: 03-08-2013, 14:43    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie mimo posiadania samochodu i tak wybiorę pociąg z uwagi na cenę podróży, posiadam ulgę studencką oraz REGIOkartę Very Happy
Pomysł z połączeniem bezpośrednimi między Zieloną Górą a Gorzowem uważam za bardzo trafiony, bardzo potrzeba takiego połączenia

Co do TLK "Zielonogórzanin" krzychu12231, pleciesz bzdury nie raz frekwencja w środku tygodnia (nie raz tym pociągiem jechałem) wynosiła około 40% -60% z samej Zielonej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl