Cytat: |
Powinno być tak wszędzie z wyłączeniem CMK. |
A niby dlaczego do Krakowa ma być drogo, a np. do Poznania tanio? Tak naprawdę ważna jest szybka budowa S7, wtedy oferta PKP IC będzie interesowała tylko urzędników i słabo rozgarniętych biznesmenów. Konsumenci głosują nogami, po cyrku z ceną relacyjnego do Gdańska PKP IC trzeba życzyć upadku. O ile tak zwalczane przez Rynek Kolejowy i sam TOR Przewozy Regionalne stały się najlepszą spółką na rynku o tyle PKP IC przypomina stary komunistyczny skansen. Tym większa szkoda, że podatnicy dotują coś zwane TLK-a, jestem pewien, że PR-y znacznie lepiej wykorzystałyby dotację i stworzyłyby sensowną siatkę połączeń. Przykład IR pokazuje, że konkurencję z PKP IC biją na głowę, inna sprawa, że o pasażera rywalizują z dotowanymi przez podatnika dyletantami. Ci ludzie podobno się sprawdzili w biznesie, mam wrażenie, że lepszą strategię marketingową ma już Wiesiek z pobliskiego warzywniaka....
A co do relacyjnego...Cóż strategia PKP IC jest jasna, lepiej wozić powietrze niż pasażerów....