Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Likwidują "Kiepurę" i inne pociągi międzynarodowe
Autor Wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 08-03-2013, 21:53    Odpowiedz z cytatem

snajper napisał/a:
Co kurde a ja sobie na wakacje kupiłem samolot z Dusseldorfu i jak ja teraz tam dojadę ?


Normalnie , pociągiem ( najlepiej ). Wyjdzie pewnie jedna przesiadka więcej ( w Berlinie ). Bo nie sądzę aby DB wycieło część czeską.
A jak wytnie ( DB ) tzn. , że Icki kłamią. Że to nie oni ( PKP IC) likwidują Janka tylko DB wycina pociąg ze względu na notoryczne opóźnienia , które pociąg doznaje na sieci DB.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 08-03-2013, 22:00    Odpowiedz z cytatem

Hmm no niby tak, na taką opcję też patrzyłem, i można kupić 3 miesiące wcześniej bilety na db.de na ICE z Ber do Dus. Ja bym sobie chętnie pojeździł 300 km/h, mnie ten pomysł też się podoba, przy czym jest droższy od Kiepury (29E) bo tu jest BWE(19E) + ICE (29E-39E) ale to jest do przyjęcia te 100 zł więcej. Tylko to ja tak mam bo jestem MK, ale to jest wyjazd ze znajomymi MK typu kółeczko na podróżniku i niestety innym teraz będę musiał tłumaczyć czemu jest kolejna przesiadka i że przesiadki to nic złego.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

p.kiler Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2009

PostWysłany: 08-03-2013, 23:01    Odpowiedz z cytatem

To co mówił mi dziś kolega maszynista
Idzie do likwidacji
- EC Polonia WARSZAWA -Wien (Villach zostaje skasowany)
- Pociąg pospieszny miedzy narowy Silesia / zostaje odwołany
- EC Varsovia i EC cometius Kasują te pociągi
- Pociąg Chpen będzie skrócona relacja tylko do Honetau ( powód ciągle opóźnienia, tu podobno trwają rozmowy )
-EC Wawel do Kasacji idzie
-TLK Valtava kasują go wraz z pociągiem do Moskwy ten które ma wagony z Jana Kiepury
-EC Gdańsk - berlin do kasacji idzie
Jeszce brakuje jednego pociagu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pako Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2012

PostWysłany: 08-03-2013, 23:47    Odpowiedz z cytatem

O ile dobrze pamiętam, wagonom sypialnym kursującym na Kiepurze kończą się rewizje a nie załapały się na ostatni przetarg. Tak więc jeśli nie ma wagonów to ciężko utrzymać pociąg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2013, 08:05   

Coś nie chce mi się wierzyć, że aż taki pogrom miałby nastąpić na trasie przez Zebrzydowice
Powrót do góry

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 09-03-2013, 08:55    Odpowiedz z cytatem

No cóż z roku na rok polska kolej się zwija. Ile np. tacy Czesi mają pociągów międzynarodowych z Pragi i ile Czesi mają osobowych (do każdej dziury). A u nas zostanie niedługo tylko jedno Pendolino dla dyrektorków. Ludzie natomiast do samochodów i kupować paliwo, płacić vat i akcyzę i koniecznie mandaty. Ten kraj to jakaś porażka, po prostu nie mam już słów na to co się dzieje z koleją i co robi wspaniała spółka Inter City.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 09-03-2013, 09:32    Odpowiedz z cytatem

p.kiler, coś mi się nie bardzo chce wierzyć w tą Twoją listę. BGE pod nóż, nie cały rok po uruchomieniu? Tam frekwencja powoli, bo powoli, ale wzrasta, więc to byłoby bez sensu. Silesia - przecież to ostatni pociąg międzynarodowy z prawdziwego zdarzenia w Krakowie (ogryzka do Lwowa nie liczę, bo to grupa wagonów w krajowym TLK), podobnie jak w BGE - frekwencja w Silesii jest również optymistyczna, i w miarę optymalna, żeby to połączenie utrzymać.

Wawel dobiło skrócenie do/z Wrocławia. Jeździłem na ankietach w sierpniu tym pociągiem, i o ile z Krakowa często gęsto nie było więcej jak 20% frekwencji, tak wraz z kolejnymi stacjami rosła ona, często za Wrocławiem osiągając poziom 70-90%. I bzdury gadają Ci którzy mówią że na krajowym odcinku nikt tym nie jeździł. Często zdarzały się bilety krajowe w relacjach typu Kraków - Żary, Kraków - Wrocław, Katowice - Bolesławiec itp.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maszynista ICE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2013

PostWysłany: 09-03-2013, 14:01    Odpowiedz z cytatem

Nikt nie chciał mi wieżyc jak zakładałem post o likwidacji Jana Kiepury.
To co napisał p.kiler to są propozycje pociągów do likdacji . A co bedzie z tego to nikt nie wie, trzeba pisać do Interciti .
Wszyscy patrzycie z perspektywy ile oób jedzie to ja zadam pytanie czy w pociągu BGD jeździ co dziennie wiecej niz 60% pasażerów którzy kupili nie bilety po 29 euro tylko normalną stawkę
Najbardziej w tej chwili jest opłacalny w 100% pociah EC Sobieski
Sam będe śledził ten temat z Janem Kiepurą , moim zdaniem będzie z tego awantura na całego, bo jan kiepura ciagnoł wagony z Berlina do Amsterdamu Z pociagu EN Metropol i EN z Pragi do Amsterdamu .

Wogle mnie dziwi postawa przewoźnika Rosjanie co dziennie uruchamiają pociąg do nicei i do Paryża, dlaczego polacy sie nie mogą podłączyć do teych pociagów , dzwna polityka. .
Wogle jest w Europie ternd od 3 lat liwidacja pociągów miedzy narodowych które przenoszą straty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 09-03-2013, 14:47    Odpowiedz z cytatem

Pociągi sa puste bo ceny są z kosmosu i po zakończeniu puli biletów promocyjnych już nikt więcej nie kupuje. Za normalną cenę za Kiepury czy BWE to jest Ryanair, WizzAir, AirBerlin i inne tanie linie lotnicze, to ludzie polecą a nie pojadą. Spółka Intercity nie rozumie i prawdopodobnie nigdy nie zrozumie, że kolej w Polsce musi być tania i wtedy będą full zapełnione pociągi. Kolei dla bogatych nie opłąca się szczególnie na długich tasach gdzie są w tej samej cenie samoloty. Ja nie mówię, że za JK czy BWE ma być cena jak za TLK czyli 60 zł do Berlina bo TLK są dotowane, jednak cena jaka jest w tych promocjach sparDay/sparNight to jest cena bardziej zbliżona do ceny EIC niż TLK. Wszystkie bilety powinny być w tej cenie wtedy to by na siebie zarobiło bo wiemy że po cenach EIC opłaca sie jeździć. Pociągi by wtedy były pełne, niestety wywalili standardową cenę taką jak niemiecka! Tylko, że średnia krajowa w Niemczech to 3500 euro a u nas 800 więc po zakończeniu promocyjnej puli praktycznie nikt więcej nie kupuję.

_________________
...


Ostatnio zmieniony przez snajper dnia 09-03-2013, 14:55, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2013, 14:54   

Snajper, to prawda - dlatego że na pociagi EC obowiazuje taryfa miedzynarodowa. Dla Niemca czy Holendra kupic bilet w Polsce na EuroCity to wydatek jak dla nas kupic bilet na TLK/. Niestety stosunek cen/walut/zarobków i czego tam chcecie sprawia że dla przeciętnego Polaka bilet na EC jest po prostu za drogi. Po co płacić 200 zl za kilkugodzinna podroz do Wiednia, Budapesztu czy Pragi, skoro za podobną cenę mozna doleciec tam samolotem, a co trwa kilka razy mniej? Z EC korzystaja glownie obcokrajowcy no i ci co boją się latać. Problem dotyczy takze nocnych pospiesznych. Znam wiele osob ktore poszukiwania sposobu dostania sie do Wiednia czy Pragi zaczynaly od kolei i musialy jechac autobusem, bo byl duzo tanszy. Chore jest, że np do Lwowa z Krakowa wiele osob jedzie .... pociagiem do Lwowa, ale wysiada w Przemyslu i do Lwowa stamtad jedzie busem. Nie ma z tego wyjscia, bo trzymaja nas umowy miedzynarodowe. Przykladowo, jakby ustalic, ze w sklepie w podpoznanskiej wiosce ceny bułek będą takie jak np w Paryzu, to tez ludzie by tylko chleb jedli... Ceny na EC to wdrożenie europejskich taryf na polskie podwórko - efekt widzicie.

BGE mysle nie poleci, akurat pociagi do Niemiec maja zapelnienie. Natomiast pociagom do Breclavia czy Comeniusowi zycze jak najgorzej. Niech uwalą polaczenia EC na Wegry czy do Czech, bo frekwencje maja znikomą - zawsze tak było, niezależnie od trasy.

Mieliśmy już rzeź pospiesznych, rzeź osobowych, cięcia w regionach, teraz czas na rzeź międzynarodowych. Ciekawe co nastepne poleci..
Powrót do góry

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 09-03-2013, 14:58    Odpowiedz z cytatem

To niech taryfę zostawią europejską ale dadzą 80% pociągu w promocji a nie 20%.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2013, 15:00   

Dla przykładu: autobus z Warszawy do Amsterdamu kosztuje 200 zł niezależnie od tego, czy bilet kupi sie miesiac czy dzien przed podroza. Porównajcie to z pociagiem Jan Kiepura.

Drugi przykład: pociagi RE Drezno-Wroclaw. Jeżdżą pełne, bo cena jest akceptowalna.
Powrót do góry

jasiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2010
Skąd: z betonu

PostWysłany: 09-03-2013, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś napisał/a:
Dla przykładu: autobus z Warszawy do Amsterdamu kosztuje 200 zł niezależnie od tego, czy bilet kupi sie miesiac czy dzien przed podroza. Porównajcie to z pociagiem Jan Kiepura.

Drugi przykład: pociagi RE Drezno-Wroclaw. Jeżdżą pełne, bo cena jest akceptowalna.

Ale przez granicę jeżdżą pełne, czy od Legnicy do Wrocławia?

[ Dodano: 09-03-2013, 18:10 ]
Maszynista ICE napisał/a:
Sam będe śledził ten temat z Janem Kiepurą , moim zdaniem będzie z tego awantura na całego, bo jan kiepura ciagnoł wagony z Berlina do Amsterdamu Z pociagu EN Metropol i EN z Pragi do Amsterdamu .
Nie Metropol, tylko Phoenix.

[ Dodano: 09-03-2013, 18:12 ]
p.kiler napisał/a:
To co mówił mi dziś kolega maszynista
Idzie do likwidacji (...)
Bzdury wyssane z palca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukaszBDG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sie 2011
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 09-03-2013, 19:18    Odpowiedz z cytatem

Wystarczy powiedzieć że się nie opłaca, że frekwencja nie odpowiednia. Kto to sprawdzi? Nikt. I tak zdanie pasażerów niewiele obchodzi tych "z góry". Rosyjska kolej lepiej się rozwija od naszej Wink

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rufio198 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Z Doliny Muminków

PostWysłany: 09-03-2013, 19:53    Odpowiedz z cytatem

p.kiler napisał/a:
To co mówił mi dziś kolega maszynista
Idzie do likwidacji
- EC Polonia WARSZAWA -Wien (Villach zostaje skasowany)
- Pociąg pospieszny miedzy narowy Silesia / zostaje odwołany
- EC Varsovia i EC cometius Kasują te pociągi
- Pociąg Chpen będzie skrócona relacja tylko do Honetau ( powód ciągle opóźnienia, tu podobno trwają rozmowy )
-EC Wawel do Kasacji idzie
-TLK Valtava kasują go wraz z pociągiem do Moskwy ten które ma wagony z Jana Kiepury
-EC Gdańsk - berlin do kasacji idzie
Jeszce brakuje jednego pociagu


Kolega maszynista niech zajmie się prowadzeniem pociągów , a nie rozsiewa wierutne bzdury.
Jedynie prawdopodobne jest to że wytną Varsovie lub Comeniusa, a największa bzdura to Chopin do Hohenau ( bo nie ma stacji Honetau na trasie Chopina). Kto choć raz jechał do Wiednia pociągiem wie jaka to mała stacja, a opóźnienia w Chopinie powstają głownie na starcie w Wiedniu i potem w Czechach.
Co OBB zrobi na swoim terenie z Polonia to już nie jest zależne od PKP IC, choć osobiście wątpię żeby chcieli go skrócić ( za dobra frekwencja na odcinku Wiedeń - Villach ).
Z Vltawy co najwyżej skasują wagony w komunikacji krajowej - rosyjskie i czeskie jeżdżą jako tranzyt

_________________
www.fotokolej.waw.pl <--- zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl