Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Likwidują "Kiepurę" i inne pociągi międzynarodowe
Autor Wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-02-2013, 15:50   

To też nieprawda. Zależy od pory i dnia tygodnia - jeśli mówimy o odcinku do Katowic
Przejdź na dół

viking87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012
Skąd: Wrocław/Brzeg Dolny

PostWysłany: 22-02-2013, 15:55    Odpowiedz z cytatem

W EC WAWEL nigdy nie widziałem jeszcze frekwencji poniżej 50-60% więc nie wiem czy jest to aż tak mało. A jeśli tak to wtedy modyfikuje się długość składu a nie wywala go z rozkładu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-02-2013, 17:21    Odpowiedz z cytatem

Zabawne kolego, bo widywałem go prawie codziennie na dworcu jak jeździł do Krakowa. Liczba pasażerów w kierunku Opola w tym pociągu nigdy nie przekraczała 10-20 osób. Zgodnie z twoim tokiem rozumowania powinna jeździć nim lokomotywa z jednym wagonem.

Poniżej 50%? Laughing Laughing Laughing Rozumiem, że w każdym przedziale wg ciebie siedzą średnio 4 osoby? Laughing

Wiesz, zdaje sobie sprawę, że mikole sikają w gacie, bo mają jeden EC na E30, ale ta cała propaganda, że ma on wysoką frekwencję jest trochę śmieszna. A piszesz takie bzdury, bo doskonale wiesz, że ludzie z innych regionów Polski nie wiedzą/nie widzą jak kształtuje się zainteresowanie tymże pociągiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 22-02-2013, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter, Nie jestem żadnym mikolem a też widywałem w tym pociągu większą ilość ludzi. I nie mówię tu o przepełnieniu ale o frekfie rzędu 50-60% . W samej Legnicy są dni że dosiada się do niego ok 5 osób a czasem 15. To że w Katowicach ktoś widział 5 osób to nie znaczy że tyle jedzie do samej granicy Rolling Eyes Jeśli ja widzę taką ilość osób w Legnicy dosiadających się do tego pociągu to w takim Wrocławiu jest ich z Pewnością więcej . Nawet w Bolesławcu w którym często bywam widuje czasem po 4-10 osób a gdy trafią się jacyś staży Niemcy to nawet ok 15 osób . Nie wiem jak wygląda to w Węglińcu i Żarach więc na ten temat się nie wypowiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 22-02-2013, 20:26    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czemu Rosjanie aż tak zareagowali na likwidację "Kiepury" i "Vltavy" Rolling Eyes ? Swoją drogą mam głęboką nadzieję, że uda się to jakoś wynegocjować i załatwić co uratuje oba składy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tobiask2906 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lut 2011
Skąd: Frankfurt n/M /Puck

PostWysłany: 22-02-2013, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Pracownicy niemieckiej spółki CNL (czyli ta spółka, która obsłuży "Jana Kiepurę" na terenie Niemiec i Holandii) pisali na oficjalnej stronie spółki na Facebooku, że nie chcą zerwać umowę z PKP Intercity.

_________________
Zapraszam na kolejowy kanal YT:
http://www.youtube.com/user/TKolejarz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-02-2013, 21:44    Odpowiedz z cytatem

pawelW napisał/a:
I nie mówię tu o przepełnieniu ale o frekfie rzędu 50-60% . W samej Legnicy są dni że dosiada się do niego ok 5 osób a czasem 15. To że w Katowicach ktoś widział 5 osób to nie znaczy że tyle jedzie do samej granicy

Ja nie mówie o Katowicach tylko o Wrocławiu. We Wrocławiu NIKT do niego nie wsiadał, bo zaraz po nim są TLKi i IRy w kierunku Katowic. Zresztą na forum było to wałkowane, że nikt tym pociągiem nie jeździ na odcinku "polskim", bo ma zbyt wysoką cenę w porównaniu do czasu i konkurencyjnych pociągów.

Frekwencja w wysokości 50% to przynajmniej połowa zajętości w przedziale - a to kompletna przesada, w przedziale było max 2 osoby.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 23-02-2013, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Pociąg Wawel wcale nie jest taki nie potrzebny. Gdyby był sensownie ułożony rozkład i cennik na pewno z niego by korzystało wielu podróżnych z Wrocławia jadących w stronę Berlina. Proszę zauważyć, że pociąg wcale nie przegrywa z busami z Wrocławia do Berlina. Pociąg jedzie 4 godziny i 45 minut, bus natomiast 4 godziny i 30 minut. Bus najpopularniejszej linii na tej trasie kosztuje 170 zł, pociąg jeśli złapiemy promocję "Sparday" już od 19 euro.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

viking87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012
Skąd: Wrocław/Brzeg Dolny

PostWysłany: 23-02-2013, 10:50    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter napisał/a:
Rozumiem, że w każdym przedziale wg ciebie siedzą średnio 4 osoby? Laughing

Ja mówię o kierunku do Niemiec, a nie do Krakowa gdzie ten pociąg już nie jeździ. I moim zdaniem całkiem słusznie bo czas jazdy był kompletnie nieadekwatny do ceny przejazdu. Jednak za zachodnią granicę jakieś połączenie Wrocław powinien mieć.
Ponadto nie jestem pewien czy mówimy o tym samym pociągu bo przedziałów na EC WAWEL jeszcze nie widziałem. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 23-02-2013, 10:56    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z przedmówcą , że z Wrocławia do Berlina jak najbardziej pociągi powinny być, bo nie każdy chce się tłuc busem tak samo czasowo, a czasem drożej niż pociągiem. Idealnie było by gdyby z Wrocławia do Berlina jeździły ze dwa składy regio express , podobnie jak do Drezna, ale to temat rzeka na inną rozmowę.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

szymon83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Wrz 2006
Skąd: Zabrze

PostWysłany: 23-02-2013, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś napisał/a:
Najwieksze muchowozy to EC z Warszawy przez Katowice na południe....

I to niestety prawda. Nie wiem po jakie licho powstał EC Comenius, który nawet na "naszym" odcinku ma słabą frekwencję. Może teraz się polepszy po skasowaniu Korfantego.
EC Varsovia to kolejny eksperyment z dziennym połączeniem do Budapesztu i Bratysławy. Jego słabe "wyniki" uratuje na pewno potok podróżnych za naszą południową granicą.

Co do Wafla, to obstawiam, że skrócenie go do Wrocławia to krok w stronę jego likwidacji od grudnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 23-02-2013, 13:10    Odpowiedz z cytatem

Ja w sumie nie dziwię się, że "Wawel" został skrócony aż do Wrocławia. Nie łudźmy się ale odcinek Katowice-Kraków-Katowice jest chyba torowiskiem w najgorszej jakości w całej Polsce. A już tyle obietnic było w związku z remontem tego odcinka, że można stracić rachubę. Najgorzej jest między Trzebinią a Mysłowicami. Tam pociągi nie jadą ale się wleczą a jak pociąg jedzie trochę szybciej to nie jedzie tylko tańczy. Wydaje mi się, że dopiero po wyremontowaniu tego odcinka, co prędko nie nastąpi, to wtedy można myśleć o przywróceniu "Wawela" w starej relacji. Przecież jeszcze tak nie dawno z Mysłowic do Jaworzna jechało się w 20 minut. Teraz w 30 minut. Za kilka lat jak nic nie ruszy z remontami to z Katowic do Krakowa pociągi będą jechać 4 godziny Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rufio198 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Z Doliny Muminków

PostWysłany: 23-02-2013, 20:10   Re: Likwidują "Kiepurę" i inne pociągi międzynarod Odpowiedz z cytatem

Maszynista ICE napisał/a:
EN Jan Kiepura idzie w czerwcu do likwidacji. Strona niemiecka wypowiedziała umowę .Powodem jest tego że pociąg notorycznie ma opóźnienia


Szkoda tylko że strona polska nie poinformuje strony niemieckiej że ten pociąg opóźnienia łapie na sieci DB. Nie wiem jak Niemcy to robią, ale w zeszłym roku jak wracałem z Holandii to miałem okazje to zaobserwować.
W Duisburgu pociąg planowo, w Hanoverze +50.

_________________
www.fotokolej.waw.pl <--- zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 23-02-2013, 20:35    Odpowiedz z cytatem

To przez DB "Kiepura" ma opóźnienia a Niemcy jeszcze obwiniają nas. A wszystko przez manewry w Hanowerze w związku z łącznikami CNL z pociągów "Aurora", "Borealis" i "Copernicus" i to przez te durne łączniki "Kiepura" miewa opóźnienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 24-02-2013, 13:08    Odpowiedz z cytatem

To samo chciałem napisać. Patrzę sobie czasem z ciekawości na Infopasażer, od nas Kiepura zwykle planowo idzie, czasem się zdarzy +5/10 min, a ze strony niemieckiej to notorycznie +30/70, a bywało i po ponad 300....

_________________
2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 23 403 km, 2018: 17 415 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl