Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
[Kraków] Budowa estakady tramwajowej w Płaszowie
Autor Wiadomość

MK_PŁASZÓW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2012

PostWysłany: 29-12-2012, 10:06   [Kraków] Budowa estakady tramwajowej w Płaszowie Odpowiedz z cytatem

W przyszłym roku planuje się rozpocząć prace nad ostatnim odcinkiem Krakowskiego Szybkiego Tramwaju, czyli łącznikiem Lipska - Wielicka, w skład którego wejdzie estakada nad torami kolejowymi w rejonie Dworca Płaszów. I choć oddanie inwestycji do użytku to wciąż kwestia co najmniej kilkunastu miesięcy, Urzędnicy przygotowali już wstępną koncepcję układu tras tramwajowych po zmianach. Poniżej prezentuję listę nowości w rejonie Wielickiej:

Linia "3" skierowanie do obsługi tramwajów NGT6 (przeniesionych z linii "13").

Linia "6" przywrócenie kursowania przez cały tydzień.

Linia "9" - nowa trasa: Mistrzejowice - R. Grzegórzeckie (jak dotychczas), następnie Kotlarska - Herlinga-Grudzińskiego - Klimeckiego - Kuklińskiego - Estakada - Wielicka - Teligi - Nowy Bieżanów. Częstotliwość co 10 minut w szczycie, w pozostałych porach prawdopodobnie co 20.

Linia "11" - nowa trasa: Mały Płaszów - Lipska - Estakada - Wielicka - Limanowskiego - Kalwaryjska - Wadowicka - Brożka - Grota-Roweckiego - Bobrzyńskiego - Czerwone Maki.

Linia "13" przywrócenie kursowania przez cały tydzień, skierowanie do obsługi tramwajów NGT8 (przeniesionych z linii "3")

Linia "23" - likwidacja.

Linia "50" - nowa trasa: Krowodrza Górka - R. Grzegórzeckie (jak dotychczas), następnie Kotlarska - Herlinga-Grudzińskiego - Klimeckiego - Kuklińskiego - Estakada - Wielicka - Nowosądecka - Witosa - Kurdwanów Pętla.

Przez nowy odcinek pojechałyby zatem trzy linie: "9", "11", "50". Należy jednak mieć na uwadze, że czasu jest sporo i powyższe plany mogą się zmienić. Co więcej, przygotowane zostały one z myślą o obecnym układzie linii, niewykluczone jednak że w międzyczasie przeprowadzona zostanie pełna marszrutyzacja.

Źródło: KRABOK

Sporządzona została wizualizacja komputerowa nowej estakady, według której układ komunikacyjny będzie wyglądał TAK
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-12-2012, 19:26   

W Krakowie oddanie do uzytku kazdej kolejnej linii tramwajowej przebiega na zasadzie "zabrac jednym - dac drugim". Oddali linie na Ruczaj - zabrali Borkowi Fałęckiemu. Oddadzą estakade - zabiorą Biezanowowi Embarassed
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-12-2012, 22:10    Odpowiedz z cytatem

@Pułtuś, pamiętaj o czymś takim jak przepustowość linii tramwajowych. Nie może ich jeździć w nieskończoność, linie też nie mogą się dublować.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_PŁASZÓW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2012

PostWysłany: 30-12-2012, 23:54    Odpowiedz z cytatem

sheva17, ale właśnie według tego układu "9" i "50" będą się ze sobą dublowały, na odcinku Rondo Mogilskie - Kabel. Według mnie trasy "11" i "50" są trafione, natomiast "9" powinna pozostać na obecnej trasie i to z częstotliwością co 10 minut przez większość część dnia, a nie tylko w szczycie. Ta linia byłaby jedyną w relacjach Powstania Warszawskiego - Grzegórzecka i Grzegórzecka - Starowiślna, a takich relacji nowy układ nie przewiduje, co według mnie jest pozbawione sensu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl