Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
PKP S.A. administracją stoi
Autor Wiadomość

emerytpkp s.a. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sty 2013

PostWysłany: 05-02-2013, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Witam jestem tu nowy stary kolejarz. Od kliku lat ja, jak i moi koledzy/ koleżanki przeglądam i czytuję ten portal. Nie mam natury do publicznego wyrzucania z siebie w złości wszystkiego co leży mi na żołądku. Jednak tym razem nie mogę wytrzymać jak dowiaduje się, że ten młody laluś znowu bezczelnie kłamie.

Nie chce mi się zajmować jego poprzednimi kłamstwami. Odniosę się tylko do bieżącego kłamstwa. Dyrektorów Zarządzających jest nie 6 jak twierdzi naczelny hochsztapler PKP a 7. Tak było jeszcze w grudniu tuż przed moim odejściem na emeryturę. Być może nie uwzględnił wakatu po jednym, który przeskoczył do zarządu PLK (kawał chama z niego). Wkrótce jednak ktoś jego miejsce zajmie bo to nie w naturze Karnowskiego żeby likwidować takie lukratywne posady.
Karnowski twierdzi, że zatrudnienie zmniejszyło się w PKP S.A. o 100 osób. A ja doskonale wiem, że w centrali zostało zwiększone o ponad 100 osób. Zauważcie w tym miejscu manipulację. Związkowcy zarzucali mu, że zatrudnienie w centrali PKP S.A. wzrosło o 100 osób. A prezes J. Karnowski odpowiada, że w PKP S.A. zmalało o 100 osób. Mówi więc zupełnie o czymś innym odwracając kota ogonem. Centrala PKP S.A. a całe PKP S.A. to nie to samo. Całe PKP S.A. składała się z: centrali oraz 8 oddziałów terenowych. A więc być może ogółem w całej PKP S.A. zmniejszyło się zatrudnienie, ale w centrali, (gdzie płace w ciągu 8 miesięcy wzrosły o 40%) zatrudnienie wzrosło! Oczywiście ten wzrost płac nie nastąpił w przypadku pracowników zatrudnionych przed przyjściem do PKP J.Karnowskiego, ci nadal klepią biedę. Ten średni wzrost wynika z tego, że zwalniano dotychczasowych kolejarzy a zatrudniano na ich miejsce i w nowopowstałych komórkach organizacyjnych bankowców. Nastąpił lawinowy przyrost dyrektorów i naczelników.
Ogólna ilość zatrudnionych w PKP S.A. być może zmalała ale stało się to tak ponieważ były duże zwolnienia, oczywiście za odprawą pieniężną. Ja też wziąłem odprawę i jestem przedwczesnym emerytem. Mogłem pracować do 65 r.ż. ale ludzie z ekipy J. Karnowskiego dokuczali mi, jak i bardzo wielu innym ludziom, którzy zmuszeni odeszli za odprawą pieniężną. Ja mam dochody z emerytury pozostali raczej wątpliwe żeby znaleźli pracę, bo ja szukałem żeby dorobić w Warszawie, to wiem jak teraz jest. A więc zmniejszano w terenie (w oddziałach) ilość robotników a jednocześnie zwiększano ilość zatrudnionych na dobrze płatnych posadach w centrali. Średnio dla kiepskiego obserwatora wychodzi na to, że zmniejszono zatrudnienie a więc zmniejszono koszty pracy. Tylko, że średnio to ja i mój pies mamy po 3 nogi i po 1 ręce.
Drugim powodem rzekomego zmniejszenia zatrudnienia była kontynuacja zatrudnienia na tzw. umowy śmieciowe. Ci na umowy cywilno – prawne nie są zaliczani do pracowników PKP S.A. Takie umowy wprowadzane były już od czasów prezesury M. Wasiak. Po odejściu pracownika na emeryturę lub rentę zatrudnia się na ich miejsce osobę na umowę zlecenie (śmieciówkę). Wbrew pozorom największy przyrost tego typu zatrudnienia zauważalny jest na stanowiskach administracyjnych w oddziałach terenowych. Także na dużych dworcach ma to miejsce, oprócz zarządców nieruchomości / menadżerów dworców. Podejrzewam, że ten proceder ze śmieciówkami nasilił się jeszcze bardziej w ubiegłym roku. Znam referentów biurowych, którzy są w ten sposób zatrudnieni nawet powyżej 3 lat. To jest wyzysk bo naprawdę zarabiają niewiele. To nie jest luksusowa umowa cywilno prawna jakie mają członkowie zarządu unikający opodatkowania. To też umowa cywilno – prawna ale głodowa śmieciówka. To teraz wiecie dlaczego Polki rodzą w Polsce mało dzieci a po wyemigrowaniu do Zachodniej Europy decydują się nawet na dwoje lub troje. I niech mi D. Tusk (na którego głosowałem ale nie zagłosuję), nie wciska bzdur, że musimy sprowadzać ludzi z Afryki bo nie będzie na emerytury. Przyjadą z rodzinami, pobędą kilkanaście miesięcy pobierając zasiłki, otrzymają kartę lub obywatelstwo oraz pozwolenie na pracę, które jest automatycznie pozwoleniem na wszystkie kraje UE a następnie spakują walizki i wyjadą na Zachód Europy.
Oj poniosło mnie.

Dalej prezes J. Karnowski ma czelność twierdzić:
„… sześciu dyrektorów zarządzających. Ma to związek z uporządkowaniem struktury. Dyrektorzy mają postawione konkretne, mierzalne cele, z których są rozliczani”

Nigdzie nie są zapisane te cele i nie zostali z nimi zapoznani własnoręcznie podpisując się pod nimi. Proszę okazać to przedstawicielom związkowym. Jedynie Uchwałami Zarządu PKP S.A. określono ich zakres działania ale ani słowa o odpowiedzialności. Z naszych obserwacji wynika, że na podstawie tzw. mierzalnych celów ci dyrektorzy zarządzający nie powinni otrzymać nawet złotówki na swoje pozorowanie pracy. Ponieważ jak w przypadku dworca we Wrocławiu wynajęto firmę zewnętrzną, która zajmuje pozyskiwaniem najemców na powierzchnie użytkowe. Inne przykłady to firmy zewnętrzne konsultingowe, marketingowe itd. To chociaż prezes niech zmieni nazwę stanowisk z dyrektorzy zarządzający na koordynatorzy firm zewnętrznych. I oczywiście pensję też trzeba zmienić na adekwatną do stanowiska koordynatora a nie dyrektora zarządzającego. On nie zarządza on koordynuje w bardzo ograniczonym zakresie.

Odnośnie kierowcy to też kłamie. Facet jest zatrudniony na stanowisku dyrektora ds. projektu.
Cóż pismakowi można wszystko powiedzieć co się chce a on nie tylko nie weryfikując tego ale nawet nie rozważając logiczność wypowiedzi przekalkuje to do swojej gazeciny.

Wydaje mi się, że to jeden z serii artykułów sponsorowanych (pisanych na zamówienie). Mam wątpliwości czy w ogóle prezes Karnowski udzielał tego wywiadu. Być może to majstersztyk pi-arowców z ośrodka propagandy w centrali PKP S.A. Dziwię się, że dziennikarzom nie wyczerpała się cierpliwość z powodu kłamstw Karnowskiego, ale jeśli płaci to się pisze a lemingom radocha.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 05-02-2013, 21:50    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z przedmówcą, że prezes PKP SA w wywiadzie dla "Pulsu Biznesu" minął się z prawdą. Odpierając zarzut związkowców dotyczący rozrostu administracji w centrali PKP SA prezes Karnowski powiedział:

"Od kwietnia pojawiło się w spółce sześciu dyrektorów zarządzających. Ma to związek z uporządkowaniem struktury. Dyrektorzy mają postawione konkretne, mierzalne cele, z których są rozliczani."

źródło cytatu:
http://logistyka.pb.pl/2986562,46228,struktura-pkp-sa-jest-optymalna

Z moich informacji wynika, że w centrali PKP SA jest siedmiu dyrektorów zarządzających, a nie sześciu jak twierdzi prezes Karnowski. I tak:

1. Uchwałą nr 778 z dnia 11.09.2012 utworzono stanowisko
Dyrektora Zarządzającego ds. Strategii i Organizacji Grupy PKP

2. Uchwałą nr 779 z dnia 11.09.2012 utworzono stanowisko
Dyrektora Zarządzającego ds. Informatyki i Telekomunikacji Grupy PKP

3. Uchwałą nr 780 z dnia 11.09.2012 utworzono stanowisko
Dyrektora Zarządzającego ds. Finansowych PKP SA i Grupy PKP

4. Uchwałą nr 781 z dnia 11.09.2012 utworzono stanowisko
Dyrektora Zarządzającego ds. Nieruchomości

5. Uchwałą nr 782 z dnia 11.09.2012 utworzono stanowisko
Dyrektora Zarządzającego ds. Integracji Obszarów Audytu Wewnętrznego i Kontroli Grupy PKP

6. Uchwałą nr 783 z dnia 11.09.2012 utworzono stanowisko
Dyrektora Zarządzającego ds. Prywatyzacji i Nadzoru Właścicielskiego

7. Uchwałą nr 784 z dnia 11.09.2012 utworzono stanowisko
Dyrektora Zarządzającego ds. Operacyjnych i Kontrolingu

Wszystkie w/w uchwały podpisał prezes PKP SA Jakub Karnowski. Posiadamy kopie tych uchwał:

http://infokolej.pl/docs/pkp/uchwala778.pdf
http://infokolej.pl/docs/pkp/uchwala779.pdf
http://infokolej.pl/docs/pkp/uchwala780.pdf
http://infokolej.pl/docs/pkp/uchwala781.pdf
http://infokolej.pl/docs/pkp/uchwala782.pdf
http://infokolej.pl/docs/pkp/uchwala783.pdf
http://infokolej.pl/docs/pkp/uchwala784.pdf

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 05-02-2013, 22:18    Odpowiedz z cytatem

Czy ten gamoń chociaż wie co podpisuje. Jak zmieni się ekipa polityczna bo bankowcy zoostaną wywaleni, tak jak oni wywalali kolejarzy. Nie będzie zmiłuj się bo mam kredyt hipoteczny. Na chamów jedyna metoda pozbyć się ich w sposób chamski. Żenada, nawet do wywiadu prasowego nie douczył się. Takich to uczonych na kolej zesłano.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 06-02-2013, 19:19    Odpowiedz z cytatem

Tutaj znajdziecie rewelacyjny wywiad z prezesem.
Mały cytat :
W PKP S.A. trwa restrukturyzacja i zwiększenie liczby departamentów to jej element. Więcej departamentów to precyzyjnie określone zadania i kompetencje (...)
To zupełnie coś nowego - w zakładach Grupy PKP restrukturyzacja to cięcia i zwolnienia a tam....
Liczba departamentów rzeczywiście się zwiększyła (wcześniej w strukturze było 14 biur)
Czy ktoś wie jaka jest różnica między pensją dyrektora biura a pensją dyrektora departamentu ?
Tylko zmieniając Grupę PKP, unowocześniając ją, zwiększając jej efektywność, zapewnimy stabilne i dobrze opłacane zatrudnienie dla jej pracowników.
Otóż to ! Najważniejsza zmiana to departamenty w Centrali PKP S.A. Bez tego unowocześnienie nie ma żadnych szans.... Śmiech
To już nie jest śmieszne - to tragiczne !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

michu77 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2012

PostWysłany: 06-02-2013, 19:58    Odpowiedz z cytatem

leo zapomniałeś dodać że:

Materiał przygotowny przez
http://www.kurierkolejowy.eu/images/news/pkpsa_poziom.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 06-02-2013, 19:58    Odpowiedz z cytatem

Przecież już gdzieś napisano, że od września nie ma w Centrali PKP Biur a w ich miejsce powstały Departamenty. A więc ilość komórek organizacyjnych zwiększyła się z 13/14? do 21 a co z tym się wiąże zwiększyła się ilość dyrektorów. Dyrektor Departamentu zarabia więcej niż kiedyś Dyrektor Biura, ponieważ Dyrektor Departamentu to na ogół swojak - bankowiec to płaci się więcej. Wcześniejsi Dyrektorzy Biur zarabiali mniej bo ... byli rzekomo zasiedziałymi kolejarzami dłubiącymi w nosie. Tak uważają "uczeni" z zarządu PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-02-2013, 06:17    Odpowiedz z cytatem

Grad, wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku dyrektora departamentu w centrali PKP SA wynosi 4,3-krotność kwoty bazowej wynoszącej 3713 zł brutto.

Kwota bazowa to nic innego jak prognozowane przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej w 2013 roku, zapisane w ustawie budżetowej.

4,3 x 3713 = 15965,90 zł

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 07-02-2013, 22:20    Odpowiedz z cytatem

A wobec tego ile wynosi wynagrodzenie każdego dyrektora zarządzającego (których wymieniono powyżej) ? Czy nie jest tak jak twierdzą związkowcy, że jest to sześciokrotność wyżej wymienionej płacy?
Dla mniej zorientowanych: dyrektorzy zarządzający - 7 osób to nie członkowie zarządu. Zarząd składający się z 3 członów zarządu zarabia jeszcze więcej np. prezes 59 000 zł miesięcznie + premia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-02-2013, 20:19    Odpowiedz z cytatem


_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Michel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-02-2013, 10:10    Odpowiedz z cytatem

Ujawniamy kulisy sytuacji na PKP:

Prezes nie zna się na kolei, dyrektor nie wie gdzie pracuje, a segregator poczty zarabia 20 tys. zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-02-2013, 10:56    Odpowiedz z cytatem

No cóż, w PKP SA "jest jak jest" i nic się nie zmieni, bo jest to spółka państwowa, co w praktyce sprowadza się do tego, że nie ma właściciela. Żaden prywatny właściciel nie pozwoliłby na rzeczy, które się tam wyprawiały, wyprawiają i wyprawiać będą.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-02-2013, 14:13    Odpowiedz z cytatem

Sławomir Nowak tworzy dziesiątki urzędniczych stanowisk

Dyrektor projektu współpracy z organami centralnymi czy dyrektor projektu ochrony przed hałasem. W PKP PLK Sławomir Nowak utworzył wiele niepotrzebnych, a dobrze opłacanych etatów dyrektorskich. – Gorzej niż w PRL‑u. Brakuje jeszcze tylko dyrektora od nadawania stanowisk kierowniczych. W innych spółkach PKP jest podobnie – mówią nam pracownicy PLK.

Dyrektor projektu ds. koordynacji i integracji strumieni projektowych, zarządzania komunikacją wewnętrzną, koordynacji procesu wymiany informacji, ds. monitorowania funkcji wsparcia zarządu. To tylko kilka z 82 stanowisk dyrektorskich w samej spółce PKP PLK.

Co istotne, stanowiska dyrektorskie oznaczają pensje będące wielokrotnością średniej krajowej. Same PKP, ustami swojego prezesa Jakuba Karnowskiego, poinformowały w zeszłym tygodniu, że PKP PLK ma 700 mln zł strat za 2012 r. Karnowski jednak też utworzył w swojej centrali więcej departamentów, niż jest w całym Ministerstwie Transportu.

Zdaniem Janusza Zubrzyckiego ze Związku Doradców Gospodarczych TOR, aby PKP PLK efektywnie wykorzystały środki na lata 2014–2020, musi m.in. ograniczyć bariery biurokratyczne wewnątrz spółki.

Polskie Linie Kolejowe nazywane są wśród kolejarzy „stajnią bankomatów”. Większość z tych „dyrektorów” bowiem to bankowcy, którzy lądują na ciepłych kolejowych posadkach – jak twierdzą nasi informatorzy – najczęściej tworzonych pod konkretne osoby. Nie jest zbiegiem okoliczności, że w tym roku branżę bankową zaleje największa od kilku lat fala zwolnień. Oficjalnie wiadomo już, że ok. 6 tys. osób straciło albo niebawem straci pracę w polskich bankach.

Autor: Katarzyna Pawlak
Źródło: Gazeta Polska Codziennie

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-03-2013, 00:20    Odpowiedz z cytatem

Tajne departamenty w centrali PKP

21 departamentów zamiast 13 biur, czyli od pół roku nieujawniona zmiana struktury centrali PKP S.A.

Nowa struktura organizacyjna wprowadzona została decyzją prezesa PKP S.A. Jakuba Karnowskiego z 10 września 2012 r. Na podstawie tej decyzji w miejsce dotychczasowych biur utworzonych zostało 21 departamentów – między innymi Departament Administracji i Bezpieczeństwa, Departament Inwestycji, Departament Marketingu, Departament Spraw Obronnych, Departament Spraw Systemowych, Departament Windykacji czy Departament Zarządu i Strategii.

Sprawy nieruchomości rozbite są pomiędzy sześć departamentów: Departament Eksploatacji Nieruchomości, Departament Ewidencji Nieruchomości, Departament Komercjalizacji Nieruchomości, Departament Sprzedaży Nieruchomości, a także Departament Kontrolingu i Reorganizacji (w ramach którego utworzono wydział analiz nieruchomości) oraz Departament Geodezji i Współpracy z Samorządami (w ramach którego działają wydział zbywania nieruchomości na rzecz skarbu państwa i jednostek samorządu terytorialnego oraz wydział zagospodarowania przestrzennego nieruchomości).

W ramach 21 departamentów działa ogółem 98 wydziałów, zespołów i samodzielnych stanowisk pracy – wśród nich: wydział ds. eventów, wydział raportowania Grupy PKP, wydział realizacji i koordynacji projektów systemowych, wydział ds. reorganizacji, wydział analiz i monitorowani a rynków, wydział rozwoju i realizacji projektów, wydział ds. planowania przyszłych inwestycji, zespół ds. analiz wspierających sprzedaż nieruchomości, zespół ds. opracowywania i wdrażania projektów czy samodzielne jednoosobowe stanowisko pracy ds. innowacji biznesowych.

Cała struktura organizacyjna wprowadzona we wrześniu 2012 r. do dziś jednak nie została opublikowana na stronie internetowej PKP S.A. – w biuletynie informacji publicznej wciąż widnieje dawny regulamin organizacyjny oraz dawny schemat struktury, zgodnie z którymi w centrali PKP S.A. działało 13 biur.

źródło: Z Biegiem Szyn
www.zbs.net.pl/zbs64.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 04-03-2013, 08:24    Odpowiedz z cytatem

Słuszną linię ma nasza władza! Gierek, by nie dopuścić do bezrobocia, bo powojenny wyż demograficzny (ja też) wchodził w wiek produkcyjny, wybudował 557 nowych przedsiębiorstw i 2,5 mln mieszkań. Pomijam takie duperele jak LHS i CMK. Bankowcy likwidują linie kolejowe i tworzą nowe miejsca pracy w kolejowej administracji dla ... bezrobotnych bankowców. Rząd tnie budżet i wyprzedaje resztki. Tworzeniem miejsc pracy dla nie-bankowców, jak chociażby przed wojną, też w kapitalistycznej Polsce, nikt sobie głowy nie zawraca. Różnica między tamtą, II RP, a tą III RP polega na tym, że minister i wicepremier Eugeniusz Kwiatkowski był chemikiem, nie bankowcem ani politologiem, czy historykiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

nacz-kwsweterku Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: Centrala PKP S.A.

PostWysłany: 06-03-2013, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Cała struktura organizacyjna wprowadzona we wrześniu 2012 r. do dziś jednak nie została opublikowana na stronie internetowej PKP S.A. – w biuletynie informacji publicznej wciąż widnieje dawny regulamin organizacyjny oraz dawny schemat struktury, zgodnie z którymi w centrali PKP S.A. działało 13 biur.

Chciałbym wam przesłać cały nowy Regulamin z opisem każdego departamentu. Zajmuje on zbyt dużo miejsca, dlatego nie można go wysłać e-mailem z bezpłatnej skrzynki ze strony internetowej. A ze służbowej skrzynki przecież nie wyślę bo bankowcy by mnie "zakatrupili". Co mam zrobić żeby wysłać plik zajmujący 29 stron w pdf. Rozmiar przekracza 10MB. Czy jest jakaś bezpłatna skrzynka e-mail powyżej 10MB, z której mógłbym to wysłać ?

Cytat:
Karnowski twierdzi, że zatrudnienie zmniejszyło się w PKP S.A. o 100 osób. A ja doskonale wiem, że w centrali zostało zwiększone o ponad 100 osób.

Zwolnił 350 kolejarzy (w tym emeryci) ale zatrudnił ponad 100 bankowców więc wychodzi, że ludzi ubyło ok. 250 osób z dotychczas 3000 PKP S.A.

Cytat:
Mogłem pracować do 65 r.ż. ale ludzie z ekipy J. Karnowskiego dokuczali mi, jak i bardzo wielu innym ludziom

Mnie też dokuczają ale mam ochronkę, która niedługo skończy się i odejdę na emeryturę jeśli mnie wcześniej bankowcy nie wykończą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl