Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Rozkład jazdy 2012/2013 w Małopolsce
Autor Wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 20-11-2012, 15:13    Odpowiedz z cytatem

Może skomunikowanie konduktorów jadących luzem ? A to jest na wszystkich pociągach?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kraina_solvati Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 20-11-2012, 19:38    Odpowiedz z cytatem

Kiedyś jechałem pociągiem w Albanii i oblot składu zajmował 2-3 minuty i po tym czasie pociąg ruszał. Tym bardziej dziwi mnie to wydłużenie, ale - przepisy przepisami i nikt "nie ma w nosie litery prawa"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-11-2012, 21:15    Odpowiedz z cytatem

PLK-a niestety podejmuje coraz bardziej kuriozalne decyzje, dodatkowo dobija kolej w regionie. A ta leży i półki kluczowa linia z Krakowa via Tarnów do Przemyśla nie będzie zmodernizowana to nic się nie zmieni. Rozkład jednak na tle tego całego burdelu na Śląsku nie wygląda jeszcze tragicznie, ale marne to pocieszenie. Na bank czekają nas cięcia na kryniczance, z Sącza do Krynicy mało kto jeździ i prędzej czy później odbije się to na wynikach finansowych. Nie zrobiono nic by ratować linię, dalej jeżdżą stare kible i to źle się musi skończyć. Marszałek wolał bawić w grupy zakupowe, tylko szkoda, że kupując tabor myślał tylko o głównych szlakach.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Michał M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2008

PostWysłany: 21-11-2012, 10:20    Odpowiedz z cytatem

Jednak w Śląskim poprawią się czasy przejazdu, a tu tylko pogorszą. Kilka przykładów:
-najszybsze połączenie Kraków - Zakopane od 3:51, podczas gdy w w 2006 albo 2007 przyspieszony osobowy mieścił się w 2:55, również z wjazdem do Rabki Zdrój
-Kraków - Wadowice 1:46 - 1:51 (w 2007 1:25) pseudo-skomunikowania w Wadowicach, z których nikt nie skorzysta
-Krynica - Nowy Sącz (4 pary dziennie) ponad 1:30, po co był w takim razie remont w ubiegłym roku i kilkumiesięczne zamknięcie szlaku? raczej przykład marnotrawienia publicznych pieniędzy.
- Stróże - Tarnów 1:10-1:25 (z jednym wyjątkiem w jedną stronę 0:56), ponownie: kosztowne remonty i wyłączenia dla pół pary pociągu, która jedzie szybciej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 21-11-2012, 19:16    Odpowiedz z cytatem

Ja jestem za likwidacją PR-ów w Krakowie jeśli linie kolejowe zostaną uratowane a dobrzy konduktorzy z PR-ów znajdą pracę w Kolejach Małopolskich. Jestem przeciw obecnie trwającej gehennie i to nie jest pytanie czy PR-y zostaną zlikwidowane, to jest pytanie kiedy to nastąpi.

Chyba każdy to widzi że PR-y się żółwim tempem zwijają, szkoda że Spytkowice zostaną dorżnięte i zostanie E30, CMK, parę ochłapów do Kielc i trasa do Oświęcimia przez Trzebinię i to jest cała kolej w Małopolsce. Ja myślę że reszta zostanie zaorana trzeba korzystać z tych pociągów pamiątkowo albo zrobić jakąś mega oryginalną pikietę ale nie coś w stylu typu blokada torów czy dworca Kraków Główny w sensie utrudnianie jego pracy. Nie znam się na tym ale może w tym jest rozwiązanie problemu. Przecież można od razu zrobić Koleje Małopolskie - po co czekać? Tak to Spytkowice i Kryniczanka zostanie dorżnięta na amen. Kraków jest biedny a reszta Małopolski jeszcze biedniejsza, kurcze Podkarpacie już lepiej wygląda od Małopolski jeśli chodzi o komunikację jakąkolwiek publiczną. To spowoduje załamanie gospodarcze Małopolski - inwestorzy się wyniosą z Małopolski. Chyba już się wynoszą z Krakowa - chętniej wolą w Zabierzowie inwestować bo jest lepszy dojazd z zadupi podkrakowskich niż z samego Krakowa jak DK79 stoi w korkach nieraz do samego Chrzanowa. Np. Business Park - jego lokalizacja o tym świadczy a bliskość torów kolejowych ma doprowadzić do tego żeby pracownicy mieli jak dojechać i powiem że ten człowiek który projektował Business Park się nie przeliczył i dobrze to wykombinował. ; )

Np. kurcze Tychy - zupełnie inne miasto, czyściutko na ulicach 2 % bezrobocia - a w Krakowie taki syf na ulicach a na wiochach pod Krakowem powstają nielegalne wysypiska śmieci bo się ludzie wycfanili że w Krakowie łapią na nielegalnym usuwaniu odpadów, to teraz tam wywalają, bo Policji tam nie ma i Straży Miejskiej, np. koło Pękowic - pocięte kable telekomunikacyjne porozwalane telewizory, meble i wiele różnych dziwnych rzeczy.

Albo popatrzcie na ZIKIT - tak samo pewnie MPK S.A splajtuje i będzie coś nowego, zrobią podwyżki, zlikwidują ulgi i będzie jeszcze większy bajzel komunikacyjny w Krakowie. Jak się wejdzie na stronę PR--ów albo MPK to po prostu ja nie wiem kto wieży w to jeszcze że im zależy na dobru pasażera. Chyba tylko szeregowym prostym pracownikom którzy całą pasję i życie poświęcają ludziom przewożąc i ułatwiając im przejazd autobusem/pociągiem. Szkoda tylko że oni mają ciężkie życie i związane ręce i nie mogą wielu rzeczy zrobić przez biurokrację bo zostaną zwolnieni z pracy, bo takie jest prawo.

PS: I "góra" w wyżej wymienionych zakładach też w jakimś stopniu też ma związane ręce także jest problem ogólnie. No cóż będzie więcej znudzonych i śpiących lasek w pociągach Krzeszowice-Kraków. Może o to chodzi? Żeby było więcej znajomości w pociągach, niech ludzie się zaprzyjaźniają i niech sobie pomagają w potrzebie - np. w kupnie biletu Very Happy. No to jeśli tak to ja jeszcze chętniej będę jeździ R315 i innymi kiblami koło Krakowa : ) To tak pół żartem pół serio, niestety nie wszystkim ludziom może to odpowiadać, bo ktoś np. chce jechać w godzinach kiedy pociągu po prostu nie ma. No to wtedy nie jest tak fajnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-11-2012, 23:44    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ja jestem za likwidacją PR-ów w Krakowie jeśli linie kolejowe zostaną uratowane a dobrzy konduktorzy z PR-ów znajdą pracę w Kolejach Małopolskich.


Lepiej powołajmy Koleje Krakowskie, Koleje Tarnowskie i Koleje Sądeckie Very Happy .

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

SabinaBabayeva Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 23 Kwi 2012

PostWysłany: 22-11-2012, 04:31    Odpowiedz z cytatem

sheva17

zapomniałeś o Kolejach Ziemi Wadowickiej i o kolejach Oświęcimskich :p

a tak na serio, to zamiast robić jakieś ogryzki Wadowice - Kraków, powinno wyglądać to tak że
odcinek Kalwaria Z.L. - Bielsko Biała w całości ma KŚ, i zachować skomunikowania z pociągami Zakopiańskimi które powinny jeździć w takcie np. 3 godzinnym, przykład z Krakowa :
5:10Ż, 6:40ZA, 9:40ZA, 12:40ZA, 14:10Ż, 15:40ZA, 17:10SB, 18:40ZA, 20:10Ż, 22:40SB
ZA - Zakopane / Ż - Żywiec / SB - Sucha Beskidzka
składy do Zakopanego skomunikować w KZL ze składami KŚ do Bielska a żeby było jeszcze lepiej to w KZL zrobić mijankę KrK - Zakopane i Zakopane - KrK, i wtedy pociągi do Bielska skomunikowane byłyby obustronnie Smile dodatkowo zrobić 3 składy KŚ Sucha Beskidzka - Żywiec - Katowice co dałoby we spólnej ofercie ze składami z Krakowa do Żywca 6 pociągów Osobowych na trasie Żywiec - Sucha Beskidzka....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paradoks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009

PostWysłany: 22-11-2012, 07:09    Odpowiedz z cytatem

Popieram przedmówczynie w 100% !! Na Żywiec - Sucha, może po ewentualnym remoncie coś na ten kształt uda się wprowadzić. Jak na razie chociaż regularne weekendowe IR/KŚ kursy by wystarczyły.

_________________
https://www.facebook.com/KolejBeskidzka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 22-11-2012, 07:53    Odpowiedz z cytatem

Wy się nie śmiejcie z tych koleji małopolskich,bo ja tez mam takie odczucie,że w obecnej sytuacji będzie to najlepsze rozwiazanie-pracuje w PR i widzę na codzień co sie wyprawia.Nikt nad niczym nie panuje i nikomu na niczym nie zalezy,a odpływ pasażerów do busów,przy ciągle trwających remontach jest coraz bardziej widoczny,a na jak w tym roku otworzą jescze autostrade do krakowa,to będą jeszcze większe ptoblemy,bo przewoźnicy yulko czekają na wkur*****ch pasażerów kolei
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 22-11-2012, 08:21    Odpowiedz z cytatem

Ja będę jeździł ciapongiem cały czas bo w pociągu jest fajna atmosfera a w busiarze zestresowani kierowcy zachowują się jak chorzy psychicznie. Z ludźmi w pociągu można pogadać, rozłożyć na luzaka na pół przedziału tak żeby stres opadł i pomyśleć o czymś przyjemnym Very Happy Działa jak % tylko że jest darmowe i akcyza na państwo nie leci : ) Ale te EN57 bez modernizacji mają to coś czego nie mają Acatusy i Flirty które zamiast pomagać we flirtach wręcz utrudniają je.

Ja mówię, tory wyremontować, kible niech jeżdżą zrobić normalnego przewoźnika i będzie git : ) Mnie nic do szczęscia więcej nie jest potrzebne - pociąg już je zapewnia z wszelkimi przygodami w nich.

Nawet kurcze dresy nie atakują i traktują jak normalnego człowieka - atakują same stare babki które siedzą na tych fotelach jak na tureckim kazaniu i aż się proszą o napad Very Happy.

Dzisiaj w pierwszym Regio z Katowic do Krakowa Policja w Trzebini zatrzymała totalnie wyluzowanego gościa na procentach który zamiast na kanapach, rozłożył koło drzwi kibla - skład opóźniony 15 minut Very Happy.

Dlatego kurcze likwidacja PR-ów oznacza zniszczenie niezniszczalnych EN57 i EN71. No chyba że wzorem Olsztyńskich tramwajów zrobią ankietę z pytaniem czy fotele mają być plastikowe, twarde, z pianką czy bez bo wczoraj w Wydarzeniach na Polsacie to pokazywali - oczywiście ludzie chcą fotele z pianką i ja się im nie dziwię - może nie być nawet skórzastej tapicery dermowatej Very Happy Też się fajnie siedzi. Wybór jest prosty konsumenta - po co robić idiotyczne badania skoro i tak będą wiadomo jedyne słuszne autobusowe fotele : )

Koleje Małopolskie oznaczają likwidację wygodnych jednostek. Nawet plastiki są wygodniejsze niż te w AKM-ach bo jest więcej miejsca na nogi.

Jestem przeciwnikiem Kolei Oświęcimskich, Chrzanowskich, Wieliczkich, Tarnowskich, Libiąskich i Bóg wie jeszcze Bolęcińskich - darmowy przejazd na gapę w Eaosie zmierzającym do punktu skupu złomu Very Happy

Kurcze nie mogłem się powstrzymać - chciałbym żebyśmy się wyluzowali - wtedy człowiekowi łatwiej dojdzie lepszy pomysł jak uratować kolej w Małopolsce.

[ Dodano: 22-11-2012, 08:28 ]
Likwidacja PR-ów oznacza utrudnione korzystanie z turystyka przynajmniej przez jakiś czas. KŚ czy jakieś KD czy Koleje Oświęcimskie nigdy biletem liniowym nie przegonią turystyka : ) Za 37 zł można z 5 przesiadkami kiblami dojechać nad morze : ) I nie dam PKP IC zarobić haraczu z racji zapłacenie za miejscówkę w przedziale z łóżkami czy tanią kuszetką. Very Happy.

Pani dziś w kasie w Trzebini się mnie pyta czemu mam takie zimne ręce i cierpliwie tłumaczyła pewnemu dziadkowi jak przez Katowice dojechać do stacji Tychy Lodowisko. Także są ludzie którzy PRami jeżdżą do miasta Tychy z przesiadkami i chcą jeździć. Wprowadzenie Kolei Małopolskich i Śląskich spowoduje podwyżkę biletów - dziadki pokażą środkowy palec kolei : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Castaway Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sty 2011

PostWysłany: 22-11-2012, 10:02    Odpowiedz z cytatem

Tomasz, ludzi, którzy pojadą koleją "choćby nie wiem co" i jeszcze delektują się, że jedzie kibel full plastik, poza MK-lami po prostu NIE MA.
Kto wybierze wlekący sie 6h kibel Kraków - Krynica, kiedy Szwagropol jedzie niecałe 3h? Przykłady można mnożyć, a otwarcie autostrady do Tarnowa to będzie gwóźdź do trumny kolei w Małopolsce...

Niech się tworzą małe spółeczki w każdym powiaciku, niech podróż nad morze oznacza kupienie kilku biletów i dokonanie kilku przesiadek i niech sieć autostrad się rozbudowuje - efekty jest sobie w stanie wyobrazić nawet najbardziej zakochany w kolei miłośnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 22-11-2012, 11:05    Odpowiedz z cytatem

Dlatego każdy wariant ma swoje mocne i słabe strony. Tylko po co modernizować EN57 na EN57AKM skoro tory są zdezelowane i w barwach Kolei Małopolskich też będzie się wlókł? EN57 klasyczny jest lepszy na wlokących się torach bo można się "rozłożyć" a AKM nie bo jest mało miejsca na nogi. AKM jest dobry w 1 przypadku - remont torów. Bez niego kolej należy w Małopolsce zlikwidować bo busy szybciej przewiozą ludzi.

Nie nie, nie jestem broń Boże świrem który nie myśli ekonomicznie - ja tylko nie chcę ulegać teoriom spiskowym i likwidować czegokolwiek bez gruntownego zastanowienia się czy to ma sens. Bo łatwo jest coś zlikwidować a zrobić tak żeby służyło ludziom to już jest trudno.

Przecież doraźnie możnaby nawet likwidując rozkład tak ułożyć pociągi żeby był rozkład że co 1,5 h coś jeździ a nie tak że są po 3 godzinne dziury widzisz różnicę? Można likwidować z głową lub zupełnie bez sensu. Bo mało jest kasy na cokolwiek i trzeba wybrać mniejsze zło.

Castaway - jeśli uważasz że krzyki uratują kolej w Małopolsce to krzycz sobie. Życzę Ci powodzenia i chciałbym się mylić w wielu rzeczach które piszę bo myślę że tak jest. Niestety prawda jest brutalna.

PS: Dlaczego ludziom mamy zabierać dobre składy i dawać AKM które na zdezelowanych torach szybciej się zepują niż kible-classic? Większość ludzi które znam woli klasyczne składy. Ostatnio jechałem EN57-2021 SPOT i strasznie śmierdział fekaliami i ogólnie miał taki dziwny zapach. SPOT ma tą zaletę że po modernie grzanie mu działa przez jakiś czas a potem działa jak w classicach-kiblach. Fotele ma takie że można rozbić o kant dupy za przeproszeniem.

Myślimy też o ludziach którym kosztowne modernizacje taboru się nie podobają. Można mniejszą kasę wydać na tory i kolej się obroni a jak się przyjmie tak że nie będzie groziła jej likwidacja to dopiero możnaby załątwić nowe składy.

Wolę pełny EN57 klasyczny niż pusty EN57 SPOT co jeździ na R215 i to w środku dnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2010

PostWysłany: 22-11-2012, 14:13    Odpowiedz z cytatem

Castaway napisał/a:

Kto wybierze wlekący sie 6h kibel Kraków - Krynica, kiedy Szwagropol jedzie niecałe 3h? Przykłady można mnożyć, a otwarcie autostrady do Tarnowa to będzie gwóźdź do trumny kolei w Małopolsce...
Voyager się na styk wyrabia w 3 godziny. Szwagropol krócej jak 3 godziny nie pojedzie bo bez sensownie wjeżdża do Bochni. Ostatnio nawet Szwagropol 4:40 dogonił PKS 5:00, bo utknął w korku w Bochni, mało brakowało a jeszcze Voyager 6:00 z Nowego Sącza by go wyprzedził. Piwniczna (5:40 z Sącza) przejechała jakieś 5 minut po Voyagerze, czyli widać, że w Bochni Szwagropol traci +/- 25 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 22-11-2012, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Busy Chrzanów-Kraków - powolne jak żółw. Cały czas powtarzam - kolej w Krakowie istnieje tylko dlatego że DK 4 i DK79 są wiecznie przykorkowane i to uratowało Kraków przed likwidacją kolei w ogóle.

Szczęście w nieszczęściu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Michał M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2008

PostWysłany: 22-11-2012, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze odnośnie wydłużenia zmiany kierunku jazdy do 10 minut. Dzisiaj opóźniony regio z Zakopanego na Płaszowie zmienił kierunek i odjechał w 2 minuty. Czyli jak się chce, to się da.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl