Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
RJ 2012/2013 w Zachodniopomorskim
Autor Wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 27-09-2012, 21:49    Odpowiedz z cytatem

O ile wiem to będzie podsył z Białogardu.
Wyjadą stamtąd 3*EZT, z których dwa odczepią się w Świdwinie (na pociągi do Słupska i Szczecina), a trzeci pojedzie do Runowa na wspomniany poc. do Koszalina.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 28-09-2012, 06:41    Odpowiedz z cytatem

I znowu podsyły. Po co to w ogóle. Szkoda pieniędzy. Już lepiej niech regio Stargard - Koszalin odjeżdza ze Szczecina.
Cytat:
dwa odczepią się w Świdwinie (na pociągi do Słupska i Szczecina

to będzie regio Swidwin - Szczecin? Już teraz ten z Białogardu jeździ pusty. Moim zdaniem PR-y za bardzo kombinują z tymi podsyłami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 28-09-2012, 09:44    Odpowiedz z cytatem

Bartek1981 napisał/a:
I znowu podsyły. Po co to w ogóle. Szkoda pieniędzy. Już lepiej niech regio Stargard - Koszalin odjeżdza ze Szczecina.
to będzie regio Swidwin - Szczecin? Już teraz ten z Białogardu jeździ pusty. Moim zdaniem PR-y za bardzo kombinują z tymi podsyłami.


Białogard - Szczecin pusty nie jeździ. Od Świdwina ma te 30 osób, ale dalej jest tylko lepiej. Za Chociwlem to już jest blisko 100% zapełnienia.

Piszesz, że szkoda kasy na podsyły. Ja powiem co innego. Nie będzie osobówki na odcinku Białogard - Świdwin, to PRy zaoszczędzą chociażby opłatę za postój pociągu przy peronie w Rąbinie. Pracownicy sobie dojadą, bo "dogadają" się z obsługą i tak jak jeździli osobowym z Białogardu, tak i teraz ci bardziej przebiegli też będą nim jeździć, tyle, że na bilecie od Świdwina.

Co do osobowego ze Szczecina, myślisz, że ktoś o 4 rano byłby chętny na wyjazd do Koszalina? Szczerze w to wątpię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 29-09-2012, 10:13    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pracownicy sobie dojadą, bo "dogadają" się z obsługą i tak jak jeździli osobowym z Białogardu, tak i teraz ci bardziej przebiegli też będą nim jeździć, tyle, że na bilecie od Świdwina.


I Ty to uważasz za fair? Może niech w ogóle poranne regio do Szczecina zrobić podsyłem na całej trasie i niech tracą na tym PR-y.
Cytat:
to PRy zaoszczędzą chociażby opłatę za postój pociągu przy peronie w Rąbinie

Toć to raptem jakies 2 zł za minutę postoju.. To nic przy tym, ile trzeba zapłacić maszyniście, obsłudze, energetyce itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 29-09-2012, 12:09    Odpowiedz z cytatem

Bartek1981 napisał/a:
Cytat:
Pracownicy sobie dojadą, bo "dogadają" się z obsługą i tak jak jeździli osobowym z Białogardu, tak i teraz ci bardziej przebiegli też będą nim jeździć, tyle, że na bilecie od Świdwina.

I Ty to uważasz za fair? Może niech w ogóle poranne regio do Szczecina zrobić podsyłem na całej trasie i niech tracą na tym PR-y.


W stosunku do budżetu? Niekoniecznie. Ale radzić sobie trzeba. Podsyły były zawsze i na zawsze zostaną. Jest to mniejszy koszt w porównaniu z pociągiem planowym. Gdyby tak nie było, to byłby normalny osobowy z postojem 10 minut na wyczepienie jednostki w Świdwinie i 10 minut w Runowie Pomorskim.

Nie znam dokładnych wyliczeń, ale podsył może chyba pojechać tylko z maszynistą. Drużyna dojedzie sobie kolejnym pociągiem i już masz oszczędności. Zamiast pracować od 4 w Białogardzie, będą mieli liczone od 4:30 ze Świdwina, czy od 5:30 z Runowa Pom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 29-09-2012, 14:56    Odpowiedz z cytatem

Może. Nie dokońca mnie kolego przekonałes do swoich racji. W rozkładzie jazdy 2010/2011 obyło się bez podsyłów, więc może lepiej niech wieczorna osobówka ze Słupska kończy trasę w Świdwinie, rano niech wyjeżdża do Słupska a drużyna na ten pociąg dojechałaby regio Koszalin - Szczecin. Kiedyś było dobrze, więc dlaczego nie moze być tak jak kiedyś. Mieszkańcy Świdwina mogliby dojechac spokojnie do domów z Koszalina i Białogardu przed 21, w tej chwili pozostaje tylko drogi Gryf (dla mieszk. świdwina oczywiście), brak podsyłu i wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jesli nastały takie czasy, że chce się znów wycinać połaczenia to chociaż niech obędzie się bez marnowania pieniędzy nas wszystkich. Kiedyś PKP marnotrawiło kasę na lewo i prawo i skutek jest taki, ze daleko nam do choćby naszych zachodnich sąsiadów, gdzie ładuje się potężne pieniądze w przewozy regionalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 29-09-2012, 16:37    Odpowiedz z cytatem

Tłumaczenie było, że do Świdwina przyjeżdżało 10-20 osób ostatnim pociągiem. Ciekawi jednak czy faktycznie przedłużenie tego pociągu do Świdwina i nocny postój wyjdzie dużo drożej od podsyłu. A jak marszałek by zobaczył, że jeździ muchowóz gdzie indziej niż do Szczecina, to i tak kazałby to w pieruny wyciąć. Może Twoje argumenty są słuszne, ale pociągi wożące max. 30 osób mogą jeździć tylko do Gryfina. Tam nikt tego nie widzi i odbywa się bez podsyłu. U nas kasuje się ile wleci i rano jadą 3 kibelki do rozdzielenia na różne pociągi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 30-09-2012, 08:03    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ciekawi jednak czy faktycznie przedłużenie tego pociągu do Świdwina i nocny postój wyjdzie dużo drożej od podsyłu


Za nocny postój czy to w Białogardzie, czy w Świdwinie i tak trzeba zapłacić. Pożyjemy, zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 30-09-2012, 10:21    Odpowiedz z cytatem

A tory w Białogardzie, te jak na Koszalin się wyjeżdża co po prawej są i na nich kible stoją, to nie jest PRów? Bo jak ich, to już nie muszą bulić do PLKi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 30-09-2012, 10:31    Odpowiedz z cytatem

Na tych torach są myjki.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 08-10-2012, 08:32    Odpowiedz z cytatem

Lukien & Bartek:
Z jednej strony w ostatnim pociągu do Świdwina było mało osób i do tego nie był to pociąg do/z pracy, a z drugiej dodatkowy, niemały koszt to nocowanie drużyny w Świdwinie (czyli na delegacji). Ewentualnie w grę wchodziła taksówka i powrót do Białogardu żeby uniknąć płacenia za delegację (nie wiem która z tych opcji wychodzi taniej). Wg PR podsył wychodzi najtaniej - choć mi też trudno w to uwierzyć.
Poza tym piszecie, że "kiedyś było tak, to czemu teraz nie może tak być" - nie może być bo nie mamy już tyle kasy co kiedyś (to znaczy mamy dokładnie tyle samo), a koszty PR rosną więc siłą rzeczy starcza jej na coraz mniej pockm. Poza tym dzięki podsyłom nie przekraczamy narzuconego limitu pockm w umowie, bo te nie są w niej brane pod uwagę jako praca, a jedynie jako koszty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 10-10-2012, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Tak jeszcze dzisiaj mi się o tych podsyłach przypomniało w kontekście porannych utrudnień. Były problemy z siecią trakcyjną na szlaku Czarnowęsy Pom. - Białogard (zerwana) i do 6:30 była przerwa w ruchu. Teraz wypada się tylko modlić, żeby takie coś nie przytrafiło się gdy w drodze będą kible na poranne pociągi ze Świdwina i Runowa Pomorskiego. Dzisiaj kolorowo nie było, bo 89133 miał prawie +130 i jechał połączony z 89121, który miał około +25. Podsył na Świdwin - Słupsk oczywiście nie dojechał i pociąg ten kursował dziś z Białogardu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 11-10-2012, 07:53    Odpowiedz z cytatem

To już któryś raz, gdy pomiędzy Świdwinem a Białogardem rwie się sieć. Nie pamiętam w ciągu ostatnich ponad trzech lat takiej sytuacji np. na odcinku od Białogardu do Koszalina. Czyżby żywotność powieszonej sieci się kończyła? Do tego te utrudnienia 16-18 października (KKA). To są uroki linii jednotorowych.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 11-10-2012, 09:06    Odpowiedz z cytatem

Ze dwa, może trzy lata temu przed Dunowem była sieć zerwana. Ale wtedy to była sprawka wiatru i drzew. Wczoraj ponoć pierwszy klop na Szczecin zrobił problem i z tego co podsłuchałem w pociągu, to chyba na tym tymczasowym moście w Białogardzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 11-10-2012, 09:28    Odpowiedz z cytatem

Bodajże dwa lata temu było zerwanie przed Nielepem. Sam stałem w regio dwie godziny w Rąbinie zanim ruszyliśmy do Świdwina.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl