To połączenie jest fajne, bo jak ktoś będzie chciał szybko dojechać do Poznania przed 8 to zdąży . Jak mi się zdarzy jechać, a mieszkam koło Wrześni to wyrobie z autobusu.Ciekawe tylko czy ten pociąg nie poleci po wiosennej korekcie jazdy.
Jeśli chodzi o Poznań-Leszno to wygląda to tak
Odjazdy z Poznania:
5:30; 6:00; 6:45JG; 7:58; 8:46;10:00W;11:43; 12:52IRJG; 13:42; 15:00; 15:30; 15:55; 16:17; 16:36; 17:30; 18:42; 19:30W;20:53; 21:50; 22:50;
6:31TLK; 8:36TLK; 9:40TLK; 10:44EIC; 14:40TLK;18:26TLK; 19:13EIC; 20:36TLK;
JG - do Jeleniej Góry; W - do Wrocławia
Całkiem nieźle, w godzinach szczytu mamy pociąg do Leszna co 20 minut. Kiedy zacznie się remont wielkopolskiego odcinka E 59? Nie wierzę, że na czas remontu uda się upchnąć aż tyle pociągów...
Co do rozkładu dla linii Leszno-Ostrów... Bez komentarza. Co to za idiotyczny pomysł, żeby likwidować pociąg po 15?! Likwidacja to może złe słowo, bo obecny pociąg o 15:30 zostanie przesunięty na 16:48... No cóż, miejscowy PKS na pewno się ucieszy.
Dalej na trasie Poznań - Nowy Tomyśl mamy dziurę między 19.30 a 22.50 ... Nie rozumiem ? Nie można zrobić jakiegoś połączenia w okolicach godziny 21 ? Wchodzi co prawda o 21.30 TLK , ale przecież miała być konkurencja na torach ? Dlaczego KW nie wypuszczą żadnego połączenia w tych godzinach ?
Poza tym mam pytanie czy KW honorują bilety wykupione na PR ? Mam wykupiony miesięczny na PR Regio do 19.12 a od 9.12 przejmują znaczną część kursów KW... Z tego co patrzę na rozkłady to Pociąg wyjeżdżający z Opalenicy o 8.30 w kierunku Poznania a śmigający chyba z Głogowa obsługiwany jest nadal przez PR ... To jak to teraz będzie 3 przewoźników i 3 różne bilety będą potrzebne ?
Ja jestem za. Specjalnie wczoraj przejechałem się na tej trasie, i o ile z Gniezna wyjechało około 30 pasażerów, o tyle np. we Wrześni na peronie czekało z 50 osób. Byłem pozytywnie zaskoczony
Koszty utrzymania KW nie pozwalają UM na zwiększenie dotacji do przewozów. Wcześniej nie było KW, więc można było sobie pozwolić na dofinansowanie kursów poza Poznaniem. Teraz mamy dwie spółki i dwa problemy. KW obiera drogę PR, więc prawdziwy kłopot z tą spółką UM będzie miało za parę lat, gdy stracą kontrolę nad KW.
PIszę w tym temacie, bo jestem ciekaw, czy przewiduje się jakieś połączenia, ale przewozów regionalnych z Gniezna w kierunku Bydgoszczy/Torunia? Bo nie sądze, żeby wszystkie pociągi KW w kierunku Gniezna, jechały aż do Mogilna.
KW do Gniezna pojadą od czerwca i Kolejfan miał to na myśli. )
Zapewne sytuacja będzie wyglądać tak, że pociąg który obecnie jeździł do Torunia będzie jeździł do Mogilna KW, a potem przesiadka w regio.
oczywiście tak jak obecnie niektóre pociągi będą konczyły bieg w Gnieźnie i nic się nie zmieni poza przewoźnikiem.
KW do Gniezna pojadą od czerwca i Kolejfan miał to na myśli. )
Zapewne sytuacja będzie wyglądać tak, że pociąg który obecnie jeździł do Torunia będzie jeździł do Mogilna KW, a potem przesiadka w regio.
oczywiście tak jak obecnie niektóre pociągi będą konczyły bieg w Gnieźnie i nic się nie zmieni poza przewoźnikiem.
Jak KW pojadą do Gniezna to dopiero z nowym r.j. od grudnia 2013 r. Być może KW bedą dojeżdżać do Ina - tak jak od niedzieli do Kutna.
Bałagan totalny, na trasie do Zbąszynka jest teraz trzech przewoźników. KW, PR i IC . Jak rozumiem docelowo PR i KW nie będą honorowały jednego biletu ? Eh ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum