Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
RJ 2012/2013 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 03-04-2013, 12:39    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś posiada info dlaczego na stronie rozklad-pkp.pl od 9 czerwca widnieją pociągi Przewozów Regionalnych do Szklarskiej Poręby. Może uruchomią KKZ od Piechowic lub samej Jeleniej?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 03-04-2013, 16:48    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Modliszka napisał/a:
Po drugie mimo iż szlak jest po modernizacji to regularnie pojawiają się kolejne punktowe zwolnienia, które wydłużają czas przejazdu pociągów.

To skutek braku bieżącego utrzymania infrastruktury! Od zakończenia modernizacji linii zgorzeleckiej, przez kilka ostatnich lat nikt tu nie kiwnął palcem (z wyjątkiem stawiania zbędnych ekranów i poprawianiem spartolonych podczas modernizacji przepustów!), więc stan torowiska sukcesywnie się pogarsza. Stąd te coraz liczniejsze punktowe ograniczenia prędkości. Problem polega na tym, że w PKP PLK jest gigantyczny przerost zatrudnienia tzw. biurwy, brakuje natomiast pracowników liniowych na torach. Efekty widać!


A widać, widać! Zapraszam do obejrzenia:
http://www.zzmwalbrzych.com.pl/assets/poprawki_wos/wroclaw_2013_2.pdf

Komu nie chce się szukać to podpowiem, strony 17-18 i 21. (dotyczy odcinka Wrocław - Węgliniec)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 17-04-2013, 21:31    Odpowiedz z cytatem

Chciałam zwrócić uwagę na pewien absurd jaki trwa od jakiegoś czasu na linii zgorzeleckiej. W soboty i niedziele dublują się dwa pociągi KD i PR. Pierwszy pociąg KD odjeżdża z Węglińca o 15:52, natomiast pociąg PR odjeżdża z Węglińca o 16:02. I tak jeden za drugim jedzie do Wrocławia w kilkunastominutowym odstępie.

Zauważyłam, że pasażerowie pociągu KD ze Zgorzelca przesiadają się w Węglińcu do pociągu PR, ponieważ ten jest podstawiony na sąsiednim peronie. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że wcześniej z innego peronu odjeżdża pociąg KD.

Jaki cel ma UMWD w dublowaniu pociągów dwóch przewoźników? Czyżby była jakaś nadwyżka w budżecie, którą urzędniczym zwyczajem można wyrzucić w błoto?

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 21-04-2013, 17:52    Odpowiedz z cytatem

Stella napisał/a:
Jaki cel ma UMWD w dublowaniu pociągów dwóch przewoźników? Czyżby była jakaś nadwyżka w budżecie, którą urzędniczym zwyczajem można wyrzucić w błoto?

Niekoniecznie. Z Wrocławia do Wołowa i dalej między 8:56 a 12:52 w soboty i niedziele jest 4-godzinna dziura w odjazdach, przez co pociąg o 12:52 jeździ solidnie nabity. Gdy zaproponowałem zmianę tego stanu rzeczy, to urzędnicy z UMWD odpisali mi że są za biedni na takie szaleństwa jak zlikwidowanie dziury 4-godzinnej Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 21-04-2013, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Bartuś, no to masz żywy dowód, że urzędnicy UMWD łżą. Na Nadodrzance jest 4-godzinna dziura, a na linii zgorzeleckiej pociągi jeżdżą w 10-minutowym odstępie.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pablo5_lca Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lis 2008
Skąd: Sroda Slaska/Legnica

PostWysłany: 28-04-2013, 10:02    Odpowiedz z cytatem

Witam. Zauważyłem brak pierwszego pociągu z Wrocławia Gł 4:55 do legnicy w rozkladzie od 9.06. Macie jakies info?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-04-2013, 14:50    Odpowiedz z cytatem

Pablo5_lca, niektórzy usiłują nam wmówić, że po przejęciu przez KD połączeń od PR na linii zgorzeleckiej będzie tylko lepiej. A już dziś jest gorzej:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=288773#288773

Brak skomunikowań, mniej pociągów, likwidacja od grudnia "Łużyc" do/z Krakowa, próby uwalenia RE do/z Drezna... Jeszcze niektórzy zapłaczą za PR jak im UMWD skasuje pierwszy pociąg do pracy i szkoły, aby obiegi Impulsów zgadzały się naczalstwu KD.

Każdy monopol jest szkodliwy. Monopol KD też!

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 01-05-2013, 05:54    Odpowiedz z cytatem

Najlepiej było jak jeździł pociąg Wrocław-Gorlitz na wagonach, i jeździły Wrocław-Lubań-Jelenia na EZT. Poza tym brakuje prywatnego przewoźnika, a najlepiej kilku przewoźników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 01-05-2013, 11:09    Odpowiedz z cytatem

Pirat, a jak PR miały monopol to nikt nie protestował? Było tak samo a nawet gorzej, uwalano całe linie. Wycofywano się z obsługi praktycznie wszystkich linii niezelektryfikowanych. PR miały swoją szansę, teraz KD dostają swoją szansę (powoli stając się monopolistą). Myślę, że czas na ocenianie przyjdzie potem, na ten moment chyba nikt nie wie czy będzie lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 01-05-2013, 12:33    Odpowiedz z cytatem

No i w PR się zaczęło.... czy to powolny koniec IR

Likwidacja co najmniej dwóch najbardziej znanych IR Łużyce i IR Szczeliniec, i w zasadzie obecnego IR Mamry.....
Plus Kłodzko dostanie Galicję .... tylko czy na EZT czy wagonach... bo niestety jak na EZT to raczej ten skład nie pojezdzi za długo....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01-05-2013, 13:58    Odpowiedz z cytatem

tomaszw22 napisał/a:
No i w PR się zaczęło.... czy to powolny koniec IR

Likwidacja co najmniej dwóch najbardziej znanych IR Łużyce i IR Szczeliniec, i w zasadzie obecnego IR Mamry.....
Plus Kłodzko dostanie Galicję .... tylko czy na EZT czy wagonach... bo niestety jak na EZT to raczej ten skład nie pojezdzi za długo....


Spokojnie. W nowym rozkładzie jazdy 2013/14 są zamówione trasy na IR na Dolny Śląsk Razz .
A o "Galicję" do Jeleniej Góry walka dopiero się zacznie Exclamation ,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 01-05-2013, 14:41    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec napisał/a:
Pirat, a jak PR miały monopol to nikt nie protestował? Było tak samo a nawet gorzej, uwalano całe linie. Wycofywano się z obsługi praktycznie wszystkich linii niezelektryfikowanych.

Możesz podać daty i przykłady dolnośląskich linii uwalonych przez PKP PR? Przypominam, że ta spółka istnieje od 1 października 2001 roku i mniej więcej od tego czasu organizatorem kolejowych przewozów regionalnych jest UMWD. Jeśli w tym czasie ktoś coś likwidował lub reaktywował to raczej UMWD a nie PKP PR czy KD.

Natomiast w czasach gdy istniało jedno PKP, a samorządy nie miały nic do gadania to na Dolnym Śląsku rzeczywiście zawieszono ruch pasażerski na wielu lokalnych liniach. I tu warto przypomnieć, że ówczesnym dyrektorem Zakładu Przewozów Pasażerskich we Wrocławiu, który przyczynił się w latach '90 i na początku tego wieku do uwalenia wielu dolnośląskich linii, była Genowefa Ładniak, obecna prezeska Kolei Dolnośląskich. Warto o tym pamiętać! I przypominać, nawet wbrew legnickiej prokuraturze, która jest wrażliwa na krytykę nieudolnego zarządu KD i na zlecenie prezeski Ładniak ściga każdego nicka, który ośmiela się publicznie wyrażać negatywną opinię na temat władz KD.

No a PKP PR jakie były takie były (sama je zajadle krytykowałam, tak jak teraz krytykuję KD), ale pociągi dalekobieżne do Zgorzelca jednak utrzymywały, w przeciwieństwie do PKP IC. A KD, no cóż, jak już zauważył Pirat, nie da się nimi dojechać do Zgorzelca z przesiadką w Węglińcu. Mam nadzieję, że nowym rozkładem jazdy KD się zrehabilitują. Wbrew pozorom nie jestem wrogiem KD. Jestem tylko wrogiem postpekapistowskiego betonu KD, który niszczy tę spółkę od środka jak złośliwy nowotwór i z którym część mikolstwa kolaboruje przeciwko naszemu forum, ze szczególnym uwzględnieniem mojej skromnej osoby.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 01-05-2013, 15:30    Odpowiedz z cytatem

Noema, z tego co wiem to PR układa rozkład a nie urzędy, PKP PR układały kiepski rozkład na wielu liniach co służyło wygaszaniu popytu, to chyba wie każda lepiej zorientowana osoba. Potem była typowa gadka czyli "nie opłaca się, mało ludzi jeździ". Wiadomo, że organizator przewozów nie będzie finansował takich kompletnie nierentownych połączeń no ale co zrobić gdy rozkład jest kijowy. Wiem doskonale, że KD święte nie są ale przynajmniej jest szansa na poprawę sytuacji, pomijając sprawy władz KD (na co wiele użytkowników tego forum jest uczulonych) to obsługa w KD nie jest taka zła, jechało mi się o wiele przyjemniej mimo, że jechałem osławionym kolzłomem (SA109). Nie spotkałem jednak takiej sytuacji jak przedziale służbowym REGIO Gliwice-Wrocław gdzie jeden kolejarz pił piwo a drugi palił papierosy, bardzo mnie to zniesmaczyło bo chciałem kupić bilet a po prostu śmierdziało. Trzymam kciuki za KD tak samo jak kiedyś trzymałem kciuki za PR gdy mówiono, że będzie lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 01-05-2013, 21:58    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak napisał/a:
tomaszw22 napisał/a:
No i w PR się zaczęło.... czy to powolny koniec IR

Likwidacja co najmniej dwóch najbardziej znanych IR Łużyce i IR Szczeliniec, i w zasadzie obecnego IR Mamry.....
Plus Kłodzko dostanie Galicję .... tylko czy na EZT czy wagonach... bo niestety jak na EZT to raczej ten skład nie pojezdzi za długo....


Spokojnie. W nowym rozkładzie jazdy 2013/14 są zamówione trasy na IR na Dolny Śląsk Razz .
A o "Galicję" do Jeleniej Góry walka dopiero się zacznie Exclamation ,


Oby , walka nie zaszkodzi!!!

Kłodzko i cała Kotlina bardziej potrzebuje Szczelinca niż Galicji - taka prawda.....
Mnóstwo kuracjuszy z Podlasia, Mazowsza i Wielkopolski do Uzdrowisk Kłodzkich jezdziło właśnie IR Szczeliniec..... ktory az dziw bierze sprawdził sie!!! Zresztą jak jezdziły Karkonosze do Kłodzka, skład miał obłożenie.

[ Dodano: 01-05-2013, 23:01 ]
Od 9 czerwca

Wracają połączenia KŁODZKO- POLANICA ZDRÓJ , obslugiwane przez KD SA.

Oznacza to, iż planuje się 4 pary składów 2 z Legnicy , 2 z Wałbrzycha, ze skomunikowaniem w Kłodzku na REGIO do Wrocławia/Międzylesia.

Nie jest wykluczone, że również na IR Szczeliniec i Mamry- przynajmniej w wakacje.

Żródło: EUROREGIO GLACENSIS- powołuje się na radnego Sejmiku WD- Zbigniewa... sorry nie pamietam nazwiska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bart Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Paź 2009

PostWysłany: 15-05-2013, 11:45    Odpowiedz z cytatem

Panowie co się dzieje na linii 276 Question .Jechałem ostatnio i zaobserwowałem znaczny spadek prędkości na odcinku Strzelin Wrocław . Rozkład niezmieniony a czas się wydłużył
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl