Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
RPO 2014-2020 kolej na Lubelszczyźnie
Autor Wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 27-12-2011, 10:17    Odpowiedz z cytatem

na łącznicy w Rejowcu dałoby się wybudować jakiś przystanek?? - daleko to od zabudowań jest?? może to byłby też dobry pomysł przy okazji odbudowy tego odcinka??
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 27-12-2011, 11:56    Odpowiedz z cytatem

lubelak195, "Praterm" wozi węgiel do ciepłowni w FŁT. Nie są to jakieś gigantyczne transporty ale są. Na sto procent nie powiem, ale z moich obserwacji wynika, że są to 2-3 wahadła w miesiącu po 15-20 wagonów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Chełm-Poznań

PostWysłany: 27-12-2011, 13:21    Odpowiedz z cytatem

jubikej napisał/a:
na łącznicy w Rejowcu dałoby się wybudować jakiś przystanek?? - daleko to od zabudowań jest?? może to byłby też dobry pomysł przy okazji odbudowy tego odcinka??


w polach, raczej nikomu nie będzie przydatny taki przystanek, bez dojazdu, bez dróg...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 02-01-2012, 14:27   Re: RPO 2014-2020 kolej na Lubelszczyźnie Odpowiedz z cytatem

lubelak195 napisał/a:

Słyszałem jeszcze z innego źródła, że ma być modernizowana linia do Kraśnika

Już jest modernizowana: vide Niedrzwica i nowy peron wraz z przebudową układu torów. Docelowo zabudowanie LCS, które ma objąć również Zemborzyce, remont i PONOWNE! uruchomienie stacji w Wilkołazie (w ramach LCS Niedrzwica)
lubelak195 napisał/a:
Moje pomysły to:
Dociągnięcie linii kolejowej do Włodawy i okolic jeziora Białego

Ja bym poszedł dalej: przedłużenie do Parczewa. W sezonie pociągi Warszawa - Włodawa miały by pewnie niezłe wzięcie. Blisko i szybko Smile
lubelak195 napisał/a:

zmiana położenia linii kolejowej Lublin płn- Łuków na odcinku Bezwola- Łuków (przebieg przez Radzyń), modernizacja(rewitalizacja) na odcinku Lubartów- Bezwola

Dorzućmy jeszcze łącznice z Radzynia do Białej Podlaskiej i Terespola

lubelak195 napisał/a:
Budowa 2 km odcinka torów od stacji Lublin do stacji Lublin centrum położonej na nieużytkach przy ulicy Rusałka (dawny pchli targ przy stadionie młodzików)

Dla mnie bez sensu. Nie zapomnij, że na terenach dawnej cukrowni "budują" stadion. To raz. Dwa aspekt techniczny: podmokłe tereny Parku Ludowego, stadiony Startu i Miejski przy al. Zygmuntowskich, rzeka Bystrzyca, Aleja Piłsudskiego,no i położenie samej stacji Lublin. Żeby pociąg mógł wjechać na Rusałkę, musiałby albo ominąć stację Lublin (pociągi z kierunku Kraśnika i Dęblina) albo manewrować w okolicach LbA (pociągi z kierunku Lublina Płn). Budowa łącznicy nie wchodzi w grę, bo nie ma miejsca. budowanie przelotu w kierunku Tatar też bez sensu, bo za dużo wyburzeń, i trzeba by przebudować układ komunikacyjny praktycznie połowy miasta.
Na położenie stacji Lublin nie mamy wpływu, za to można "przenieść" dworzec PKS w okolice Placu Dworcowego. Nawet wciśnięcie go pomiędzy Trasę Zieloną a Park Ludowy znacznie poprawi komunikację w Lublinie i okolicach
lubelak195 napisał/a:
Wydłużenie i dostosowanie do ruchu pasażerskiego bocznicy do FŁT Kraśnik

Tu już jest oddzielny temat

lubelak195 napisał/a:
Dociągnięcie linii kolejowej do Tomaszowa Lubelskiego

Jak już to budowa nowej linii z Bełżca przez Tomaszów do Zamościa

lubelak195 napisał/a:
Budowa linii wąskotorowej Wąwolnica- Kazimierz Dolny.

Jak już to przedłużenie potencjalnej linii Kraśnik - Kraśnik Fabr. przez Urzędów, Wierzbicę, Chodel do Opola Lubelskiego i dalej przez Kazimierz do Puław. Łącząc to z linią Jarosław - Biłgoraj - Janów - Szastarka uzyskamy połączenia Zamościa, Bełżca (ewentualnie jeszcze Tomaszowa), Przemyśla i Rzeszowa z Warszawą i resztą północnej Polski. Zdecydowanie krócej niż przez Lublin Smile

lubelak195 napisał/a:
budowa linii kolejowych- Lublin-Opole Lubelskie przez Zemborzyce, Bełżyce, Poniatową
-Lublin-Łęczna(Włodawa)
-Szastarka- Biłgoraj przez Janów Lubelski
-Parczew- Biała Podlaska lub Zieleniec Biała Podlaska
-Lublin Zemborzyce- Bychawa.

Jak już budować to :
Kraśnik - Urzędów - Opole - Poniatowa - Bełżyce - Motycz. Z tej strony jeszcze zahaczymy o lotnisko w Radawcu Laughing . Do tego dołożyłbym jeszcze to co pisałem powyżej odnośnie wąskotorówki Wąwolnica - Kazimierz, północno - zachodnią obwodnicę kolejową biegnącą z Lublina Północnego przez Ponikwodę, Rudnik (obecna linia nr 30) Czechów, Sławinek i dalej do np. Nałęczowa, wraz z budową odcinka ze stacji Nałęczów do centrum miasta albo w jego okolice.
Idąc tym tropem: Jarosław - Biłgoraj - Frampol - Bychawa - Lublin ale nie Zemborzyce, tylko wykorzystując bocznicę Orlenu. Tu trzeba by przebudować część towarową stacji Lublin.
Następna linia to Lubartów - Łuków ale przez Kock. Co prawda zmarginalizowało by to nieco pozostałą część 30 ale poprawiło by zdecydowanie komunikację w regionie.

Według mnie najbardziej realne z tego wszystkiego - i to przy dobrej woli sił władających- to bocznica do FŁT. Niewiele jest do zrobienia i w najbliższym RPO może by się udało to zrobić. Pozostałe projekty może za 50-100 lat...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kubaadamiak1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Sty 2012

PostWysłany: 08-01-2012, 16:13    Odpowiedz z cytatem

Przydałaby się elektryfikacja linii Rejowiec-Zamość. W końcu mielibyśmy jakieś pociągi. Jak nie dawno pisałem do PKP Intercity, to odpowiedzieli, że nie mają spalinowych lokomotyw do tworzenia połączeń z Zamościem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 08-01-2012, 17:52    Odpowiedz z cytatem

ibonek, ja myślałem o poprowadzeniu linii pograniczem MTL- jakimś niskim nasypem dalej między stadionem startu, a jakąś "muszlą" (nie wiem co to jest) istnieje już nasyp, dalej most nad Bystrzycą i ogródkami działkowymi i nareszcie Lublin Centralny.
Przeniesienie PKSu swoją drogą, ale jak chcemy mieć kolej aglomeracyjną z prawdziwego zdarzenia to myśle, że mój pomysł byłby strzałem w dziesiątkę Smile
kubaadamiak1, i wtedy możnaby łączyć/ rozłączać pociągi z Chełma / Zamościa w Rejowcu.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 09-01-2012, 18:57    Odpowiedz z cytatem

lubelak195, ta muszla to właśnie część stadionu Startu. Nasyp jest wałem przeciwpowodziowym i na 1000% nikt tamtędy nie poprowadzi żadnych torów.Za duże obciążenia i ryzyko mimo, że nie pamiętam aby Bystrzyca wylała za mojego żywota. I zostają jeszcze Al. Piłsudskiego i ul. Rusałka. Albo budujemy nad nimi wiadukty (minimum 5m wysokości) albo tunele pod nimi (min. 5,25m pod ulicą + "grubość" ulicy, czyli jakieś 6,5 m. Oba rozwiązania są kosztowne. W przypadku tuneli trzeba by budować kanalizację i przepompownie wody. Po każdym większym deszczu mielibyśmy powtórkę z Kunickiego: zalane tory i brak możliwości jazdy pociągów. W przypadku wiaduktów albo budowa estakad albo nasypów. I tak jak pisałem wcześniej: grunty i "stadion w budowie" . W sumie za drogi gips i inwestycja obarczona wielkim ryzykiem.
Dla mnie czysta fantazja i dość droga zabawa. Może jak będziemy już tym drugim Kuwejtem to z podatków za te łupki będzie można coś budować. Twisted Evil
Skupmy się na tym, co mamy teraz i pomyślmy jak najlepiej to wykorzystać. Czyli:
-1) budowa przystanków w dzielnicach: Czuby Ponikwoda, Rudnik, Zadębie
-2) zakup taboru. Szynobusów jest za mało a kible lada dzień padną.
-3) remonty linii nr 7, 30, 68, 69, 72. Włącznie z elektryfikacją.
-4) przeniesienie dworca PKS i busiarstwa w okolice Dworca PKP i budowa w tejże okolicy centrum komunikacyjnego. Włącznie z przetrasowaniem części linii autobusowych i trolejbusowych przez ZTM. Samo to już poprawić powinno frekwencję w pociągach.
Moim zdaniem to są najpilniejsze inwestycje na dzień dzisiejszy. Co nie znaczy, że resztę można wyrzucić do kosza. Trzeba po prostu to przemyśleć.
To tyle w temacie linii do centrum miasta ode mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kamiloroń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2011
Skąd: Józefów k. Otwocka

PostWysłany: 22-01-2012, 09:42    Odpowiedz z cytatem

Dorzucam się znów do tematu. Moje pytanie jest takie-dlaczego jeśli mówimy o zakupie nowego taboru to równa się szynobusom? Ja rozumiem że chodzi tu o frekwencję(nie ma po co puszczać EN57 bo na niektórych jest za mała) ale skoro linie są w większości zelektryfikowane to wystarczy powtórzyć to co udało się zrobić w Krakowie-czyli pociąg obsługujący połączenie "Balice Express" to EZT EN81.... Albo zamówić krótszą wersję Elfów tak jak to zrobiło świętokrzyskie..... Rolling Eyes

_________________
Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 22-01-2012, 11:36    Odpowiedz z cytatem

Linie w większości zelektryfikowane? Hmm, na pewno nie na lubelszczyźnie. Akurat tak się składa, że na te wszystkie trasy, które zamierza uruchomić LZPR (Lublin-Lubartów-Parczew); (Lublin-PL Świdnik) trzeba puścić pojazdy spalinowe. Druta nie ma. Inna sprawa dlaczego nie ma. Ale to nie jest działka przewoźnika. Jasna sprawa, że przydałyby się Ezety na połączenia Dorohusk-Chełm-Lublin-Dęblin-Łuków-Biała Podlaska, no ale obecnie chyba ważniejsze jest to aby zapewnić sobie odpowiednią ilość taboru do połączeń, które dopiero ożyją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kamiloroń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2011
Skąd: Józefów k. Otwocka

PostWysłany: 22-01-2012, 17:16    Odpowiedz z cytatem

Z Lublina do Zamościa to ok bo część pod drutem część nie. Ale jeśli chodzi o lotnisko w Swidniku to durnotą jest puszczanie tam szynobusu.... Rolling Eyes

_________________
Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 22-01-2012, 23:02    Odpowiedz z cytatem

kamiloroń napisał/a:

Ja rozumiem że chodzi tu o frekwencję (nie ma po co puszczać EN57 bo na niektórych jest za mała) ale skoro linie są w większości zelektryfikowane to wystarczy powtórzyć to co udało się zrobić w Krakowie


W lubelskim pod drutem kolego są tylko: 2, 7, 12, 26 i 67, z czego 12 i 67 są liniami stricte towarowymi. A i część (ok 8 km do Zemborzyc) linii 68.Co daje ok. 380 km na ok.840 km, z czego na 340 wykonuje się przewozy pasażerskie. Pozostałe, czyli: 30, 66, 68, 69, 72, 81 to bezdrucie, to daje jakieś 460km.
I jak napisał endrju połączenia które zamierza uruchomić LZPR wraz z UMWL będą się odbywały właśnie po liniach bez druta. Co prawda są jakieś plany zadrutowania linii 30 i 68, ale to chyba nie za mojego żywota się dokona. Póki co szynobusów i SZTów może być za mało. Na pewno przydały by się ze dwa - trzy trójczłony na obsadzenie sezonowo - weekendowych połączeń do Zamościa i Rzeszowa. Ostatnimi czasy na Resovii SA134 przestaje wystarczać. Co nie znaczy, że EZTów mniejszych lub większych nie trzeba zakupić. No ale to już jest w gestii przewoźnika i UMWL, o ile się zdecyduje na taki manewr.
Co do frekwencji zarówno na liniach zadrutowanych jak i nie: nie wierz we wszystko co pisze ten koleś ze stolicy octu i musztardy. Owszem, zdarzają się i pustawe przebiegi, ale to poza szczytem. Te szczytowe mają właściwą im frekwencję. Czasami ponad 100%. Bywa, że i te poza szczytem są także obłożone w 100%. Najlepiej jest zobaczyć to samemu wybierając się na dworzec w Lublinie.
Jeśli chodzi o łącznicę(?) do portu lotniczego, ta już w planach i założeniach była bez drutową. Wówczas chyba nikt nie przewidział tak galopujących cen paliw. Może w bliższej lub dalszej przyszłości ktoś się zdecyduje na elektryfikację tej łącznicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 23-01-2012, 09:08    Odpowiedz z cytatem

Uważam, że szynobusów na Lubelszczyźnie powinno być ok.25 na razie mamy 10 i PRy planują kupić dla Lubelskiego 4 używane 2-człony (rozwiązanie ofert 7 II 2012r). Wtedy dwuczłonów będziemy mieli wystarczającą ilość. W tych 9 to powinno być ze 2-3 trójczłonowe jak słusznie zauważył kolegaibonek, ze 4-5 jednoczłonów (na 60 miejsc siedzących) i 1-2 kurduple (ok40) miejsc siedzących. Te ostatnie potrzebne byłyby do reaktywacji linii Chełm- Włodawa i pozasezonowo Zamość- Bełżec. Dopiero wtedy będzie można ułożyć sensowny rozkład jazdy.
Równolegle trzeba wymieniać EZTy, których LZPR używa około 30 sztuk- w pierwszym rzędzie przydałyby się takie małe (na ok. 60 miejsc siedzących) w liczbie ok. 7. Potrzebne by były na pociągi pozaszczytowe, czy w weekendy, oraz na ubogacenie oferty na linii Dęblin-Łuków, jak również reaktywację linii Łuków-Pilawa.
Co do dużych EZTów pasowałoby się zrzeszyć z jakimiś innymi województwami i kupić większą partię.
A tak na obecną chwilę to należy uporządkować tabor na obecnych pociągach- na linii Lublin- Zamość sa134 potrzebny jest tylkoe na kanclerzu(odj. z lublina 16.15) i Magnacie (przyj. do Lublina 7.43), które trzeba ułożyć we wspólny obieg. Na pozostałych pociągach wytarczyło by sa103. Za to sa 134 skierowałbym do SWP o 14.45 i ewentualnie do Szastarki (15.38), bo z tego co obserwowałem- w tych pociągach ludzie stoją (~20 osób).

Co do elektryfikacji linii 68- jest zapisana w masterplanie do 2030 roku- ale co z tego wyjdzie...

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 23-01-2012, 11:24    Odpowiedz z cytatem

lubelak195 napisał/a:

. Potrzebne by były na pociągi pozaszczytowe, czy w weekendy, oraz na ubogacenie oferty na linii Dęblin-Łuków, jak również reaktywację linii Łuków-Pilawa.

Tu trzeba by się dogadywać z Mazowieckim, gdyż większość linii przebiega na jego terenie, a to jest bardzo wątpliwe. Co do poprawy oferty na linii Dęblin - Łuków i dalej do Białej i Terespola ewentualnie Siedlec, zgoda.
lubelak195 napisał/a:
Za to SA 134 skierowałbym do SWP o 14.45 i ewentualnie do Szastarki (15.38), bo z tego co obserwowałem- w tych pociągach ludzie stoją (~20 osób).

Na 4415/4418 SA134 pod warunkiem, że pojedzie do Rzeszowa. Problemem może być powrót. Za długi obieg.Powrót do Lublina po 23 raczej nie wróży frekwencji. Chyba, że Podkarpacie zdecydowało by się na wypuszczenie w zamian pociągu w okolicach godziny 16 -17. Do Lublina przyjeżdżał by ok godziny 20-21. Ale wtedy zostaje pusty obieg.

Na chwilę obecna wystarczy SA103 na tygodniu. W okolicach weekendów owszem, SA134 ma rację bytu na tym pociągu, ale tylko w stronę Stalówki. Powrotny raczej nie grzeszy gigantyczną frekwencją, zwłaszcza na tygodniu. Wiem, bo jeżdżę nim do pracy na noce.
Na 415 SA103 również wystarczy. Od Niedrzwicy jest luźniej. Problemem nie jest to, że ludzie stoją, tylko to, że czasami zostają na peronie z brakiem perspektywy na dalszą podróż. To dotyczy zwłaszcza Resovii. Ale ten pociąg obsługuje Podkarpacki ZPR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 04-02-2012, 09:25    Odpowiedz z cytatem

Lubelskie: Zakaz postoju rowerów przy nastawni

Na nastawni w Klementowicach (linia Warszawa – Dorohusk) pojawiła się tabliczka zakaz stawiania rowerów. Jej powieszenie zbulwersowało jednego z czytelników naszego portalu, który zarzuca zarządcy infrastruktury zniechęcanie do korzystania z pociągów. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie proponuję zaś przekonywać samorząd, aby wspólnie urządzić porządny parking dla rowerów.
Do redakcji „Rynku Kolejowego” przysłano list dotyczący zakazu stawiania jednośladów przy nastawni w Klementowicach. Autor wskazuje w nim, że Klementowice i inne pobliskie miejscowości znajdują się w pewnej odległości od stacji, dlatego część osób dojeżdża na stację rowerami. Za parking służyła nastawnia. Było to najlepsze, bo jedyne dozorowane miejsce w pobliżu stacji. Niedawno jednak pojawiła się tam tabliczka zakaz stawiania rowerów. Piszący list snuje domysły, że pracujący w tym miejscu mieli już dość pilnowania „dwóch kółek”, dlatego wprowadzono ten zakaz. Autor listu postuluje, aby przywrócić postój dla rowerów w tym miejscu. „Może warto zadbać o tych podróżnych, którzy przyjeżdżają rowerami na stację, a nie utrudniać im korzystania z pociągów” - kończy.

O wyjaśnienie tej sprawy poprosiliśmy zarządcę infrastruktury kolejowej. W Zakładzie Linii Kolejowych w Lublinie poinformowano „Rynek Kolejowy”, że wspomniana tabliczka faktycznie zawisła na nastawni w Klementowicach. Ma to związek z ociepleniem budynku. Wprowadzony zakaz ma na celu chronić elewację przed uszkodzeniami.

Zygmunt Grzechulski, dyrektor ZLK w Lublinie, podkreśla, że skoro mieszkańcy dojeżdżają jednośladami na stację, należy w miejsce dzikiego parkingu przy budynku PLK-i, urządzić parking z prawdziwego zdarzenia. Zdaniem rozmówcy „Rynku Kolejowego”, inicjatywa w tej sprawie powinna wyjść ze strony samorządu lokalnego. Zygmunt Grzechulski deklaruję chęć pomocy w budowie parkingu dla rowerów, np. przez udostępnienie terenu na ten cel. Za przykład dobrej współpracy z władzami samorządowymi przy budowie miejsca postoju dla jednośladów wskazuje stację Dęblin.
Źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/30631/Lubelskie_Zakaz_postoju_rowerow_przy_nastawni.htm
Po przeczytaniu tego artykułu sama się prosi inwestycja niedużych parkingów rowerowych przy stacjach kolejowych na Lubelszczyźnie- możaby to włączyć do RPO.

Zastanawiam się, czy na linię Lublin- Zamość Lubelskie nie mogłoby zamówić specjalnych jednostek elektrycznych, które czerpałyby na odcinku niezelektryfikowanym energię z akumulatorów?- Przed paroma dniami czytałem, że jeden z koncernów motoryzacyjnych produkuje samochody akumulatorowe, które mogą jechać 150 km bez ładowania- w jednostce myślę, że 200 km możnaby bez problemu osiągnąć- wtedy energii wystarczyłoby na dwie pary pociągów Lublin- Zamość. Tylko Zamość i Lublin musiałyby się uposażyć w "ładowarki". Czas trwania ładowania to 8 godzin, a między magnatami jest 7 godzin przerwy, więc nie byłoby problemu.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 04-02-2012, 10:48    Odpowiedz z cytatem

Tyle, że taka jednostka nie ważyła by 75 ale 175 ton. A to już podnosi koszty dostępu do torów i niweluje ewentualne korzyści. Zakup ładowarek to także duża inwestycja i trzeba by zaopatrzyć w nie nie tylko Zamość, ale i Bełżec czy też inne stacje. Pomijam już koszty zakupu takiego wehikułu, o ile ktoś go produkuje.
Nie warta skóra wyprawki.
Można by się było pokusić o przebudowanie któregoś z EZT na coś takiego: do momentu jazdy pod drutem jedzie na sieci i ładuje akumulatory a jak się kończy drut, jedzie na nich. Rolling Eyes Ale też raczej nie realne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl