Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następny
Połączenia dalekobieżne na linii zgorzeleckiej
Autor Wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 07-12-2014, 20:44    Odpowiedz z cytatem

najlepsze jest to powielanie bzdury ze znika trasa, a nie polaczenie Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 04-03-2015, 12:30    Odpowiedz z cytatem

MIiR: Nie mamy pieniędzy na pociąg w kierunku Legnicy i Goerlitz.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju nie będzie w żaden sposób interweniować ani w sprawie ruchu na przejściu granicznym Zgorzelec – Goerlitz, ani w kwestii obsługi zachodniego odcinka krajowego magistrali E30.

Częściową rekompensatą za utracone w niedzielę połączenia transgraniczne nie będzie z pewnością przywrócenie na zachodni odcinek magistrali E30 pociągów dalekobieżnych, np. poprzez wydłużenie tras tych kursów, na które można było we Wrocławiu przesiąść się z odwołanych RegioEkspresów.

– Z powodu braku możliwości zwiększenia rekompensaty dla PKP Intercity w roku bieżącym nie jest planowane także rozszerzenie siatki dotowanych z budżetu państwa krajowych połączeń międzywojewódzkich (pospiesznych) w kierunku Legnicy lub Zgorzelca – mówi rzecznik ministerstwa.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/56074/miir_nie_mamy_pieniedzy_na_pociag_w_kierunku_legnicy_i_goerlitz.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 08-03-2015, 07:22    Odpowiedz z cytatem

1. glupota jest w ze polski bilet do Dresdna niejest wazny w miastskim transportu w Dresden. jezeli jade Czech na bilet rodziny do Dresden , jego bilet jest honorowany cialy dzen w tramwaju Dresden. Tak samo okolica Meißen. Newiem po co Milosznici porcelanuz Boleslawiec niemoga zwiedzic Meißen na 1 bilet? Jezeli w Polsce bede Bilet na ciale oblasczi mozno jechac Zgorzelec - Bautczen - Dresden i poworot naprzyklad Dresden - Zittau - Zgorzelec. Klopot w tym ze Czeske SONE + DB lub Elbe/Labe Ticket w polsce niema.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 08-03-2015, 08:54    Odpowiedz z cytatem

sorry Marcel ,ale chyba zaraz mnie coś trafi! Gościu, ja rozumiem że nie do końca rozumiesz polski jak i my nie do końca rozumiemy po czesku, ale na litość boską, od 1 marca uwalono wszystkie pociągi na odcinku Zgorzelec-Goerlitz i nie kursuje tam NIC poza własnymi nogami....a ty wypisujesz jakieś androny o porcelanie i honorowaniu tramwajów w Dreźnie ?! daj spokój..

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 08-03-2015, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Byl kiedys pomyszl Czeskiego pociagu Görlitz- Zgorzelec - Frýdlant v Čechách - Liberec! Mialy na tym interes Gminy Liberec, i Frýdlant. No w Polsce niedowolno osobowke przes Zawidów i dlja tego cialy pomyszl zepsul sie i dzis jezdzi sie Görlitz- Zittau - Liberec.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 08-03-2015, 09:51    Odpowiedz z cytatem

Marcel nie licz w najbliższych latach na jakiekolwiek pociągi osobowe przez Zawidów..przy obecnych cięciach UMWD to nierealne na długie lata...

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 10-03-2015, 07:30    Odpowiedz z cytatem

Przedstaw siebie uzgodnieny polske Pesy exportowane do kolei Czeskich (844) uzgodniene w Niemcach. Jezeli by taky tabor jezdzil Liberec - Zittau - Goerlitz - Zgorzelec - Zawidow - Liberec? Klopot Pesa niebede w Niemcach i Zawidow ostaje zamkniety....
To prosto koleje Slaske....

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-04-2015, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Dolnośląscy parlamentarzyści i samorządowcy chcą wydłużenia trasy pendolino z Wrocławia do... Węglińca w powiecie zgorzeleckim. Przekonują, że Dolny Śląsk nie kończy się na Wrocławiu. Ministerstwo Infrastruktury nie chce tego nawet słuchać.

Temat pendolino pojawił się na ostatnim posiedzeniu Dolnośląskiego Zespołu Parlamentarnego, które poświęcone było inwestycjom kolejowym, rozwojowi infrastruktury i połączeń w regionie. W skład zespołu wchodzi 23 posłów i trzech senatorów.

Więcej na gazeta.pl

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 23-06-2015, 12:40    Odpowiedz z cytatem

... to w takim razie proponuję pendolino z Warszawy do Wólki Kosowskiej. Realnie na to wszystko patrząc: dopóki nie będzie elektryfikacji końca linii z Węglińca do Zgorzelca, wszystko spali na panewce, nie opłaca się nikomu gonić spalinowego zespołu z Wro do Zg, jeżeli 90% trasy jest pod drutem, ani komunikować elektrycznych ze spalinowymi w Węglińcu. I tak obawiam się, że po elektryfikacji będzie tylko wahadełko impulsowe Wro - Zg.

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-06-2015, 19:24    Odpowiedz z cytatem

M.in. elektryfikacja linii kolejowej Węgliniec - Zgorzelec i uruchomienie pociągu do Warszawy – odpowiedzi na pytania skierowane przez Senatora Jana Michalskiego do Ministra Infrastruktury i Rozwoju:

http://www.senat.gov.pl/gfx/senat/userfiles/_public/k8/dokumenty/stenogram/oswiadczenia/michalski/7401o.pdf

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 29-06-2015, 20:15    Odpowiedz z cytatem

Jak widać Ministerstwo płaci za coś, o czym kompletnie nie ma pojęcia. Przecież linia Jelenia Góra-Węgliniec-Legnica-Wrocław jest objęta umową o świadczenie usług publicznych. Po drugie kolej to służba publiczna a nie firma chandlowo-usługowa. Nie spoczniemy do momentu, kiedy ten pociąg nie pojedzie i w d@@@e mam ich analizy ekonomiczne. Beton Killer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 04-02-2016, 00:42    Odpowiedz z cytatem

Skandalem jest że to coś w taryfie Ex (!) jeździ do Węglińca. Tam powinny jeździć Łużyce, ale jako IC albo TLK i zaczynać bieg w Zgorzelcu, kończyć w Warszawie (bądź Białymstoku). Drugim pociągiem pospiesznym na tej linii powinien być Ślązak ze Zgorzelca do Przemyśla. Tyle i aż tyle jest potrzebne. A nie chore ekspresy do Węglińca w chorej taryfie z kosmosu.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 04-02-2016, 08:02    Odpowiedz z cytatem

Ministerstwo nie chce finansować tego pociągu na odcinku Wrocław- Węgliniec. IC puściło ten pociąg komercyjnie bo MIiR nie chciał się dołożyć. Cena biletu i tak nie jest tak kosmiczna. Za zwykły TLK zapłaciliby raptem ok 10-15 zł mniej. Jak na pierwsze dni kursowania w kategorii EIC frekwencja nie jest tragiczna. Przyjdą ciepłe miesiące i ludu powinno być więcej. Mam nadzieję, że PIC wreszcie ugnie się pod naszymi prośbami i wydłuży relację od grudnia do Zgorzelca. Wtedy frekwencja powinna być jeszcze większa. Pociąg do Przemyśla i Gdyni również, bo te trzy kierunki są dla tej linii najważniejsze. MIiR jest jak dupa od srania, żeby dołożyć się do tej linii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 04-02-2016, 08:06    Odpowiedz z cytatem

Desiro2, ja przypuszczam, że PiC pewnie nawet i chciał jeździć do samego Zgorzelca (pojawiały się nawet plotki o Dreznie), ale brak loków spalinowych stanął na przeszkodzie (patrz cyrk z brakiem rezerw dla Gam).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 04-02-2016, 08:16    Odpowiedz z cytatem

Gdyby PIC chciał, to by jeździł. Brak loków nie jest żadną wymówką. Można je wypożyczyć od innych. Mło tego w Węglińcu stoi?

[ Dodano: 04-02-2016, 08:18 ]
PIC nie chciał jeździć do Zgorzelca bo od samego początku była zakładana Autobusowa Komunikacja Zastępcza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 13 z 17 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl