Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następny
Rozkład jazdy pociągów 2012/2013 - propozycje
Autor Wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 29-07-2012, 18:53    Odpowiedz z cytatem

Coś się z pewnością zmieniło. Ceny na EIC. Chociaż z tego co pamiętam miejscówka kosztowała całkiem sporo (nie przypadkiem 25 zł?), a i ulg nie było. Tylko, że uczniowie i studenci, najliczniejsza grupa "ulgowiczów", i tak wybierze TLK.

Głód pewnie i jest, ale czy na tyle duży? Kogo bym tam widział? Przede wszystkim osoby podróżujące 1 klasą pociągami TLK z Lublina. Kiepska grupa docelowa, bo zabierając ich do EIC, traci się z kolei obłożenie w klasie pierwszej. Drugą grupą na pewno osoby podróżujące okazjonalnie, którzy działają zgodnie z zasadą "jadę raz na jakiś czas do Wrocławia, no to niech będzie, odżałuję te 120 zł". Tylko, że pewnie i tak większość z tej grupy wybierze TLK. Kolejną grupą będą pewnie ci, którzy zechcą "poczuć tego komfortu". No tylko przejadą się raz, drugi i jak odczują to po kieszeni to przestaną.

To połączenie jeśli już zaadresowałbym przede wszystkim do osób, które jadą do Warszawy i dalej - autem. Jeśli samochodem jedzie jedna, dwie osoby, to koszty poc. EIC są mniej więcej zbliżone do wydatków na paliwo. Kierowcy nie wybierają pociągów, bo długo, bo śmierdzi, bo się spóźni. Gdyby mieli gwarancję komfortu z pewnością oferta kolei by ich zainteresowała. Niestety nie umiem ocenić wielkości tej grupy docelowej.

Teraz kwestia z rozkładem jazdy. Obecnie wygląda to tak:

kierunek Warszawa:
5:15 (4.42)* TLK Kochanowski
7.25 TLK Czartoryski
8.22 (7.36) TLK Gałczyński
8.32 (8.22) TLK Sztygar
i tak dalej ... -> w nawiasach podałem godziny odjazdów obowiązujące od 3 września

kierunek Poznań:
8.22 (7.36) TLK Gałczyński
14.30 RE Warta

kierunek Wrocław:
8.32 (8.22) TLK Sztygar
13.27 IR Bolko
14.40 TLK Józef Czechowicz

I teraz pytanie, czy wpychając Panoramę na 6.40 znaleźliśmy potoki podróżnych (jak nieco ponad pół godziny później jadą dwa pociągi do Warszawy - tu jeszcze jestem w miarę spokojny bo 6.40 to dobra godzina odjazdu, szkoda tylko że jeden z tych pociągów jedzie przez Poznań. Wtedy jeden pociąg goniłby za drugim jednak w nie aż tak popularnym kierunku. A dwie godziny później Sztygar na Wrocław.)

Druga kwestia z powrotami. Patrząc na obecny rozkład Panorama wracałaby około 19. Wprawdzie jest tu jakaś luka w połączeniach WAR-LBN, tylko znowu ten sam problem - godzinę z kawałkiem wcześniej wraca Gałczyński z Poznania. Z Wrockiem już mniejszy problem.

Tak więc ewentualnie uruchamiając Panoramę, trzeba by troszkę przerobić rozkład na trasie Lublin-Warszawa-Poznań, bo dwa pociągi do stolicy Wielkopolski w ciągu godziny to średnio trafione rozwiązanie.

Cytat:
Tu PKP Intercity powinno wejść z promocjami, atrakcyjną taryfą, programami lojalnościowymi itp. itd.

Słowo klucz - powinno. Jednak pociągnęło by to konieczność wprowadzenia podobnych programów lojalnościowych w całej Polsce, a oni chcą takie coś uruchomić tylko na Pendolino i to pewnie gdzieś około 2015.

Podsumowując, pomysł fajny i ciekawy, jestem za jeśli zostaną dokonane pewne korekty, no tylko niestety w obecnych realiach nie możliwy do zrealizowania. Może gdyby były wybory ...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 31-07-2012, 10:17    Odpowiedz z cytatem

TLK 73101 POPRAD

Zielona Góra - Krynica przez Głogów, Rudną Miasto, Lubin Górniczy, Legnicę, Wrocław Gł., Oławę, Brzeg, Opole Gł., Strzelce Opolskie, Gliwice, Bytom, Chorzów Miasto, Katowice, Mysłowice, Oświęcim, Spytkowice, Skawinę, Kraków Płaszów, Tarnów, Stróże, Grybów, Nowy Sącz, Stary Sącz, Rytro, Piwniczną Zdrój, Żegiestów Zdrój, Muszynę

Wagony na stacji Kraków Płaszów włączane w skład pociągu REGLE lub NOSAL

Kursuje w okresie ferii świątecznych (Boże Narodzenie); ferii zimowych (3 turnusy); majowy weekend, weekend Boże Ciało, wakacje z wrześniem,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 31-07-2012, 12:50    Odpowiedz z cytatem

Bonifas, lepiej po prostu przedłużyć "Pogórze" do/z Zielonej Góry, a w okresie wakacyjnym do Zakopanego oraz w stacji Wrocław Główny włączać grupę wagonów Jelenia Góra - Krynica.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Keibi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: Rejowiec Fabryczny

PostWysłany: 31-07-2012, 17:33    Odpowiedz z cytatem

Moje propozycje do rozkładu 2012/2013:
1. Przedłużenie do Chełma następujących relacji:
a) TLK Gałczyński (do Świnoujścia)
b) TLK Jagiełło (do Krakowa)
c) TLK Bydgoszczanin (do Bydgoszczy)
d) TLK Czartoryski
2. Dodanie pociągu TLK Roztocze Zamość - Warszawa Zachodnia - Zamość,
który by się zatrzymywał na stacjach:
b) z Zamościa: Zawada.
c) z Zawady (po połączeniu składów): Krasnystaw Miasto, Rejowiec, Świdnik Miasto, Lublin, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Pilawa, Warszawa Wschodnia , Warszawa Centralna.
*kursowałby codziennie
3. Do pociągu Kiev Express dodać wagony do Lwowa, rozdzielane w Rejowcu.
Wagony do Lwowa zatrzymywałyby się na stacjach: Warszawa Gdańska, Pilawa, Dęblin, Puławy Miasto, Nałęczów, Lublin, Świdnik Miasto, Rejowiec, Zawada, Bełżec, Hrebenne, Rawa Ruska, Lwów.
*1 Pociąg Kiev Express nie zatrzymałby się na stacji Świdnik Wschodni, ale za to zatrzymywałby się na stacji Rejowiec.
*2 Wagony do Lwowa kursowałyby codziennie.
(Na dole zamieszczam rozkład tego pociągu dla stacji Warszawa Gdańska i Lublin,i cały rozkład na odcinku Rejowiec-Lwów
Chciałbym usłyszeć wasze zdanie na temat tych propozycji... Smile

*PS: Chyba kiedyś jeździły przez Otwock?

dowarszawy.png
Rozkład Lwów-Warszawa
Plik ściągnięto 38 raz(y) 221.43 KB

dolwowa.png
Rozkład Warszawa-Lwów
Plik ściągnięto 30 raz(y) 222.03 KB


_________________
http://www.rejpokol.jimdo.pl


Ostatnio zmieniony przez Keibi dnia 31-07-2012, 18:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 31-07-2012, 17:53    Odpowiedz z cytatem

^^ Grubo. Chyba musiałbyś drugi Amber Gold założyć, aby to sfinansować.

Ale spróbuję odnieść się na szybko do tych propozycji.
1. Jeśli już mamy coś przedłużać to najlepiej godzinowo wypadałby Czartoryski, szczególnie rankiem.
2. Interesujące jest tylko przedłużenie do Zamościa. Btw, TLK nie jeżdżą przez Otwock.
3. Ex do Chełma i Gorzowa? Zaszalałeś. Priorytetem powinno być usprawnienie oferty w kategorii ekonomicznej.
4. A z pociągiem do Lwowa to ciekawa propozycja. Tylko nie bardzo wiem jakie byłoby zainteresowanie. Przypuszczam, że jednak niewielkie, skoro nic takiego przed Euro nie powstało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dresio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Rejowiec Fabr.

PostWysłany: 01-08-2012, 10:25    Odpowiedz z cytatem

To może podam bardziej realną propozycję? TLK Chełmianin z Chełma wyjazd (6;54) przez Rejowiec*, Świdnik Miasto, Lublin, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, W-Wa (Wschodnia 10;11, Centralna 10;20, Zachodnia 10;44) Łowicz Główny, Kutno, Toruń Główny, Bydgoszcz Główna (14;29)**

** Bydgoszcz Główna, Jabłonowo Pomorskie, Tczew, Gdańsk (Główny, Wrzeszcz 17;00 +/- , Oliwa) Sopot, Gdynia Główna 17;27 +/-.

***

* Pociąg na stacji Rejowiec, jest skomunikowany z porannym pociągiem z Zamościa, który by przyjechał do Rejowca 7;05, REGIO Magnat by pojechał w stronę Lublina 7;16 i zatrzymywał by się na wszystkich stacjach i przystankach osobowych, odjazd 5-6 minut po TLK Chełmianin (7;10).

** 4-6 wagonów ze stacji CHEŁM zostaje doczepionych na stacji Bydgoszcz Główna do pociągu z Wrocławia, Poznania lub Zielonej Góry.

*** Pociąg ten pojechał by zamiast TLK Czartoryski. Smile Jak jakieś błędy będą to sorry Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 01-08-2012, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Poranny TLK Katowice - Lublin, z odjazdem z Katowic około 6 - 6.30, wydaje się, że takiego pociągu brakuje, dawniej był "Długosz". Teraz poza "Bolkiem" bieda z połączeniami, ale "Bolko" jest zbyt póżno z Katowic i potrzeba wcześniejszego pociągu. Od lat połączenia Katowic z Kielcami, Radomiem i Lublinem, są coraz gorsze, a "szybki" dojazd do Lublina, to jazda drogimi Ex/EIC i przesiadki w Warszawie.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

_kamil_ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2010
Skąd: Chełm

PostWysłany: 01-08-2012, 12:12    Odpowiedz z cytatem

Ja podam jeszcze bardziej realną propozycję dla Chełma:
-utrzymanie wagonów dostępnych w komunikacji krajowej w pociągu Kiev Express przy jednoczesnym wydłużeniu go do stacji Warszawa Zach. peron 8. oraz wprowadzeniu oferty Bilet Rewelacyjny w całej relacji krajowej pociągu. Dodatkowo należy skrócić do minimum czas przejazdu pociągu (skrócenie postoju w Lublinie) oraz zastąpienie postoju w Świdniku Wschodnim, postojem w Rejowcu.
Teraz odrobinę mniej realne propozycje (lecz wciąż możliwe do realizacji):
-wydłużenie w weekendy do Chełma TLK "Jadwiga" lub utworzenie weekendowego iR Chełm-Kraków Płaszów;
-zmiana trasy pociągu "Posejdon" na Lublin-Warszawa Wsch.-Białystok-Ełk-Olsztyn-Gdynia Gł.
-R Chełm-Zamość-Rzeszów Gł. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 06-08-2012, 10:18    Odpowiedz z cytatem

Jak wygląda od strony technicznej trasa Jelenia Góra - Kamieniec Ząbk. - Nysa - Kędzierzyn, czy tam nie da sie przywrócić dawnych 2 pociągów w relacjach:
"Śnieżka" Jelenia G - Nysa - Katowice - Kraków
Kudowa Zdr - Kłodzko - Nysa - Katowice - Kielce - Lublin

Co stoi na przeszkodzie powrotu tych połączeń, bo chyba nie brak druta. Oba pociągi były dośc dobrze zapełnione i trasa zapewniała dostęp do ruchu dalekobieznego dla wielu miejscowości - Nysy, Paczkowa, Otmuchowa, Prudnika, Głogówka. Czy stan torów z Kamieńca p. Nyse do Kędzierzyna jest aż tak kiepski?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 06-08-2012, 13:24    Odpowiedz z cytatem

sebek napisał/a:
Kamieniec Ząbk.- Nysa

Trzy lata temu, dwa lata temu i rok temu pisałem do InterCity i UM we Wrocławiu o możliwość powrotu pociągów pasażerskich na "podsudecką". Za każdym razem każdy LAKONICZNIE odpowiadał że nie planuje uruchomienia pociągów pasażerskich na tej trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 06-08-2012, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Propozycje dla podsudeckiej piękne ale nie wykonalne z powodu dislofobii PKP IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 09-08-2012, 16:32    Odpowiedz z cytatem

W związku z zamknięciem odcinka linii Opole-Lubliniec od nowego RJ i likfidacji (zawieszenie?) pociągów TLK W-wa - W-aw przez Częstochowe moja propozycja jest następująca:
INTERREGIO "Jan Dzierżoń" rel. Wrocław Główny-Warszawa Wschodnia-Wrocław Główny przez Oleśnice,Kluczbork,Lubliniec,Częstochowe.
Wyjazd z Wrocławia Głównego w godzinach wycofanego "Opolanina" 04.42 ;
czas jazdy to według moich obliczeń to ok 7 godz. 10 minut.
Wyjazd z Warszawy Wschodniej ok godziny 14.
Wybieram IR ponieważ zatrzymuje się w mniejszych miejscowościach takich jak moja a TLK tu nie staje.
Plusy połączenia:
połączenie miast t/j: Namysłów,Wołczyn,Kluczbork,Olesno Śląskie z Warszawą,
po wywaleniu rannego regio Wrocław-Częstochowa (Liswarta) utrzymanie i "szybsze" połączenie w/w miast z Częstochową (dotychczas dobra frekfencja) a także popołudniowy powrót z Częstochowy do Wrocławia (także "Liswasta" będzie wywalona)
Skład myśle na początek EZT a w przyszłości MOŻE? wagony.
Co o tym myślicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 10-08-2012, 12:28    Odpowiedz z cytatem

Napewno Kluczbork, Namysłów, Olesno, wygenerują jakieś potoki pasażerów, tylko czy do Warszawy?
Wydaje mi się, że trasa jest dobra dla IR relacji Wrocław - Kluczbork - Cz/Stradom - Koniecpol - Kielce czy relacji od Stradomia do Krakowa p.Koniecpol. Tutaj widze szanse na nowe połaczenia, bo jest kiepsko dostać z Częstochowy czy Lublińca do Krakowa. Zawsze można pomyśleć o skomunikowaniach w Częstochowie i pociągu IR Częstochowa - Warszawa, oczekującym na IR Wrocław - Częstochowa - Kielce.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 12-08-2012, 13:48    Odpowiedz z cytatem

sebek - IR do Krakowa przez Kluczbork napewno by sie przydał bo jak KŚ przejmą linie "kluczborska" to pewnie znikna połączenia Katowice-Kluczbork-Katowice.A z tym IR-em Wrocław-Warszawa to chodziło mi o to by wypełnić lukę po wycofanych pociągach Wrocław-Warszawa p.Lubliniec.I może taki IR by się przyjął
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 24-08-2012, 19:08    Odpowiedz z cytatem

a z kierunku wrocławskiego coś będzie jechać na gorzów przez poznań?

[ Dodano: 24-08-2012, 19:16 ]
enstone napisał/a:
Moja propozycja na dalekobieżny na Ostbhanie.

iR KOPERNIK rel. Toruń Główny-Kostrzyn/Szczecin

Rozkład na trasie Toruń Główny-Kostrzyn

Toruń Główny odjazd: 8:10
Bydgoszcz 9:13
Piła 10:39
Krzyż 11:34
Gorzów 12:29
Kostrzyn 13:11
Podałem tutaj tylko największe miasta/stacje ponieważ nie znam czasu przejazdy między mniejszymi
takie połaczenie sie nie przyjmie no ale rzeczywiście szczecin nie ma żadnego połaczenia z toruniem i bydgoszczą takze coś powinno być ale do torunia włącznie bo do wawy nikt przez toruń by nie jeździł skoro jest szybkie połączenie przez poznań Very Happy
Rozkład na trasie Krzyż-Szczecin

Krzyż 11:40
Dobiegniew 11:55
Choszczno 12:15
Stargard Szczeciński 12:37
Szczecin Główny 12:56

Jak myślicie zdałoby egzamin takie połączenie.??


[ Dodano: 24-08-2012, 19:20 ]
enstone napisał/a:
Moja propozycja na dalekobieżny na Ostbhanie.

iR KOPERNIK rel. Toruń Główny-Kostrzyn/Szczecin

Rozkład na trasie Toruń Główny-Kostrzyn

Toruń Główny odjazd: 8:10
Bydgoszcz 9:13
Piła 10:39
Krzyż 11:34
Gorzów 12:29
Kostrzyn 13:11
Podałem tutaj tylko największe miasta/stacje ponieważ nie znam czasu przejazdy między mniejszymi
watpie zeby takie połączenie powstało trzeba w krzyzu loka zmienić na spalinówke a w pile powrót do elektrycznej za długo to będzie trwało,no ale rzeczywiście nie ma żadnego pociagu z szczecina do torunia az wstyd Hmm
Rozkład na trasie Krzyż-Szczecin

Krzyż 11:40
Dobiegniew 11:55
Choszczno 12:15
Stargard Szczeciński 12:37
Szczecin Główny 12:56

Jak myślicie zdałoby egzamin takie połączenie.??


[ Dodano: 24-08-2012, 19:23 ]
thassos napisał/a:
WARTE nalezy przdłużyć do CHEŁMA i dać w relacji Poznań-Warszawa-Lublin-Chełm i z powrotem
chełm -kostrzyn co to był za pociag jechał cały dzień potrafił sie spóźnić nawet 300 min
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 21 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl