Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Rozkład jazdy 2011/2012
Autor Wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 11-01-2012, 10:43    Odpowiedz z cytatem

Pociągi Olsztyn - Szczecin mogą spokojnie jechać p. Iławę, Toruń, Bydgoszcz, Laskowice i dalej bez zmian. Ale po co zamykać odcinek Malbork - Tczew, jak tam część torów od Szymankowa zrobiona. Nie wydaje się to sensowne, za dużo utrudnień, ruch lokalny musi odbywać na odcinku Elbląg - Malbork - Trójmiasto, chyba że wprowadzą KKA z Malborka/Elbląga do Trójmiasta.
Jak zamkną odcinek Działdowo - Malbork, to na dzień dzisiejszy mamy tam zaledwie kilka dalekobieznych i kilka regio. Czartoryski, Pobrzeże, Monciak, z Warszawy mogą lecieć p. Toruń, Bydgoszcz, Małopolska i Norwid trasą podobną do Neptuna, Kaszuba, czyli w Warszawie z kółkiem p. dworzec gdański i potem E20.
Jeśli to wszystko ma przyspieszyć remonty, warto zamknąć niektóre odcinki E65, tymbardziej przy i tak już ograniczonym ruchu wielu pociągów.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 11-01-2012, 16:48    Odpowiedz z cytatem

Wiesz ile autobusów trzeba będzie podstawiać na rano w Malborku zamiast pociągów,gdyby zamknąć całą E65 od Tczewa?Obawiam się,że 10 przegubowców na tej linii byłoby mało,by zapewnić pokrycie zapotrzebowania na dowozy do Trójmiasta w godzinach szczytu.Poza tym czas jazdy takiego MANa NG283 jest dwukrotnie dluższy niż EN57 na tej trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 14-01-2012, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Na trasie Warszawa - Gdańsk wystarczyłoby wydłużyć TLKi z Warszawy kończące bieg w Bydgoszczy do Trójmiasta. Dłuższy czas przejazdu przez Bydgoszcz, ale za to cena TLK. Szczególnym przypadkiem jest tu Czartoryski, który jedzie do Trójmiasta przez Toruń, Iławę, Malbork i prowadzi osobną grupę wagonów do Bydgoszczy. Mógłby jechać z Lublina do Gdyni przez Bydgoszcz i prowadzić grupę wagonów np. do Olsztyna odłączaną w Toruniu. Wydaje mi się nawet, że celowo nie zapewniono w Bydgoszczy dogodnych skomunikowań teelek z Warszawy z teelkami jadącymi od strony Poznania w kierunku Gdyni. Ciekawa sytuacja jest w drugą stronę - z Gdańska można wyjechać Bachusem do Bydgoszczy (do Tczewa jedzie połączony z Czartoryskim) i w Bydgoszczy przesiąść się na łącznik Czartoryskiego, w Toruniu łączenie z właściwym Czartoryskim.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 19-01-2012, 11:26    Odpowiedz z cytatem

Co myślicie o zawieszonych i niby wracających od 1 marca pociągach Lajkonik i Klimczok, na odcinku do Trójmiasta. Czy to zawieszenie nie zostanie przedłużone o kolejne miesiące, do czasu Euro? Remonty na E65 nie bardzo idą w parze z dodatkowymi pociągami, a dotychczas nie znalazłem żadnej informacji na temat Lajkonika i Klimczoka w temacie odwieszenia od 1 marca.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 20-01-2012, 10:59    Odpowiedz z cytatem

Gdy nie ma remontów na CMK i innych sierżantów to wyniki można uzyskać świetne. Wczoraj EIC 1303 z Warszawy do Krakowa pokonał ten dystans (WC-KG) w 2h32 min. z krótkim postojem w Psarach, by poczekać na zwolnienie szlaku Psary - podg. Starzyny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-01-2012, 18:06    Odpowiedz z cytatem

Zamknięcie E65 jest konieczne i nie wiem czy ograniczy się do sugerowanego dość krótkiego odcinka. Ten remont już za długo trwa i czas na radykalne decyzje. Nie może być żadnych świętych krów, jeśli dla tempa budowy jest korzystne zamknięcie jakiegoś odcinka- należy to zrobić. Brawa dla ministra Nowaka, inna mentalność niż poddanego wpływom Wacha Grabarczyka.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 21-01-2012, 20:16    Odpowiedz z cytatem

Jeden tor i tak musi być przejezdny chociażby po to, żeby dowieźć wszystkie materiały, m.in. tłuczeń.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 16-02-2012, 13:11    Odpowiedz z cytatem

Według informacji z PKP IC oraz różnych serwisów internetowych, być może jeszcze w tym rozkładzie jazdy zostanie uruchomiony nowy pociąg relacji Berlin-Gdynia, kursujący przez Kostrzyn, Gorzów, Krzyż, Piłę Smile

Fragment z artykułu ( http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120216/SZCZECIN/965870735 ):
- W tym przypadku pociąg kursował będzie z wykorzystaniem taboru spalinowego należącego do DB Regio - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity. - Dzięki temu połączeniu podróżujący z Berlina zyskają popołudniowe połączenie z Gdańskiem, a takie miasta jak Gorzów, Krzyż i Piła otrzymałyby zdecydowanie lepszą ofertę przewozową.

I to chyba nie są plany, a już bardziej konkretne zapowiedzi... Smile

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 16-02-2012, 13:14    Odpowiedz z cytatem

Tak tylko kasy brak Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomek_ostrów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2011
Skąd: Ostrów Wielkopolski

PostWysłany: 27-02-2012, 11:15    Odpowiedz z cytatem

Orientuje się ktoś dlaczego 452 Moskva-Paris we wtorki stoi w Rzepinie 12 minut, a w pozostałe dni tylko 2 minuty? Chodzi o zmianę loka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 11-09-2013, 15:55    Odpowiedz z cytatem

Nigdy nie spodziewałbym się że ktoś (a tym przypadku nawet ja sam) napisze coś jeszcze w tym wątku ale... szukając dziś informacji na temat aktualnych zmian w kursowaniu pociągów spółki Intercity na ich stronie w zakładce "Zmiany w rozkładzie jazdy" okazało się że ostatnią podaną tam informacją jest ta o... wdrożeniu rozkładu jazdy 2012/2013 z grudnia zeszłego roku. Omg No comment Faint

http://intercity.pl/pl/site/niezbednik-podroznego/pociagi-i-stacje/prace-na-torach-zmiany-w-rozkladzie-jazdy/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 40 z 40 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl