Nie wiem czy to chęć wykoszenia konkurencji już w przedbiegach, czy Nasze narodowe narzekanie ale... nikt kogo znam (może po za okresem warsztatu) nie zarabiał takich pieniędzy w całym okresie szkolenia. Dodatkowo w PKP IC po teorii robią uprawnienia pomocnika więc po około pół roku od rozpoczęcia warsztatu zarabia się mniej więcej dwa razy tyle ile napisał Ukash985
Pozdrawiam
Hmm to chyba zależy od zakładu, nie wszystkie mają na swoim terenie linie kolejowe z prędkością powyżej 130 km/godz.
[quote="michalcargo"]Nie wiem czy to chęć wykoszenia konkurencji już w przedbiegach, czy Nasze narodowe narzekanie ale... Ukash985
Jakoś tak zauważyłem,że tutaj zniechęcają nie tylko tym że jest tragedia w kwestii zarobków,ale piszą też że nie będzie żadnych naborów,że ludzi jest za dużo,żeby się dostać trzeba mieć czyjeś poparcie itd itp. itd.Do ludzi,którzy od niedawna czytają to forum-nie zwracajcie uwagi na takie wpisy i nie traktujcie tego jako wiarygodnego źródła informacji. A do ludzi,którzy piszą takie rzeczy mała prośba z mojej strony:może zamiast tych pesymistycznych nowinek lepiej podać jakieś konkrety,kiedy z jakich zakładów dzwonili ,kiedy rozmowy prowadzą-to będzie na pewno bardziej przydatne.
Dzisiaj w zakładzie południowym były rozmowy dla osób na świadectwo. Pierwsza tura na 12 druga na 14. Pozdrawiam chłopaka z Chorzowa, z którym miałem przyjemność porozmawiać a wiem, że tutaj zagląda.
Kurs weekendowy, który rozpoczynał się 12.08.2017 r. w Warszawie 26.11 dobiegł końca; egzamin był 27.11; mój wynik pozytywny:) Teraz czas na etap świadectwa.
Jeśli chodzi o zakład północny. W przyszłym tygodniu powinni dzwonić.
Dziękuję za odpowiedź.
Mam jeszcze pytanie, wiecie jak jak wyglądają te testy podczas rozmowy rekrutacyjnej?
Miałem rok przerwy od zdania licencji i sporo zapomniałem. Teraz wszystko powtarzam i się uczę. Na razie największą uwagę skupiam na Ie-1. Czego można się spodziewać i jak to wygląda dokładnie, czy ciężkie są te testy?
Dzwonią z zakładu północnego na swiadectwo Rozmowa 21.12. Test 50 pytań zamknięty. Ponawiam pytanie, czy ktoś rekrytujacy na inne zakłady i po rozmowie, pisał go ? Proszę o szczegóły?
Dzięki Piotruss A to żę sprawdzają to normalne, pytanie czy poziom adekwatny do licencji. No ale z tego co widać to tak. Gorzej jakby pytali coś w stylu: Jakie styczniki załączają się na 27 pozycji w Ep07 albo warunki sterowania na zimno. Bo te rzeczy są na swiadectwie, w praktyce, na gruncie ;-)
Teraz to coraz więcej w sumie nowych maszyn i tych po modernach,wiec takie info raczej nie są już potrzebne,i ja uważam że dobrze,maszynista ma bezpiecznie doprowadzić pociąg i znać technikę prowadzenia ruchu,a naprawia serwis,zresztą,na szlaku i tak raczej zbyt wiele się nie zrobi.
Witam czy Ic z Krakowa dzwoniło do kogoś kto pisał egzamin w zeszłym tygodniu i zapraszali na rozmowę ? (Chodzi o dostanie się na świadectwo maszynisty )
Nadal tylu chętnych? Nie widzicie ,że ludzie po odpracowaniu tej lojalki idą gdzie indziej? nie widzicie .że IC jest w rodzju podmiotu szkoleniowego nikt oprócz jakiś zasiedziałych tam nie robi długo.
Witam kolego . Brallem udzial w ostatnim naborze na swiadectwo maszynisty w Krakowie ale do tej pory do mnie nikt nie dzwnil , takze chyba do nikogo jeszcze nie dzwonili .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum