Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Inwestycje kolejowe na Lubelszczyźnie
Autor Wiadomość

kolbak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sie 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 11-02-2012, 23:29    Odpowiedz z cytatem

Stonki? Chyba mrówki Very Happy Jeśli sprzedajemy bilety tylko na relację ze Lwowa do Warszawy (a zakładam pociąg ewidentnie dla kibiców) to nie ma problemu ruchu przygranicznego (czyli także mrówek). A poza tym jaki jest problem, żeby ten skład potem luzem ściągać do Hrebennego? Chyba koszty zjazdu przy możliwych przychodach z biletów i oszczędnościach na 'rozbiórce' wagonu są żadne tak naprawdę.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 12-02-2012, 10:22    Odpowiedz z cytatem

Fakt pomerdało mi sięRazz
Ale niestety marne szanse na takie połączenie- bo jak marszałek tak powiedział, to tak ma być. Smile
Ale wierz mi jak by tylko wyhaczyli, że jedzie bez zatrzymania, to oni jeździli by ze Lwowa- ich pomysłowość nie zna granic. Jedyne wyjście to- przed odjazdem z Lwowa puścić Straż Graniczną z pieskami po składzie i później każdego z osobna przeszukiwać- innymi słowy odprawa graniczna w Lwowie i Warszawie. A poza tym co dla nich za problem jechać na gapę od Rawy do Rejowca? - tam i tak musiał by się zatrzymać- konieczna zmiana czoła.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolbak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sie 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 12-02-2012, 12:17    Odpowiedz z cytatem

A widzisz nie zrozumieliśmy się. Ja mówię o przesiadce w Rawie ze składu ukraińskiego do polskiego i sprawdzanie biletów przy wsiadaniu. Nawet niechby to i straż graniczna robiła wraz z kontrolą paszportu. Choć z drugiej strony to jest trochę demonizowanie. Raz, że na czas Euro na granicy będą naprawdę stada celników i strażników, a dwa że przy tych ilościach kontrabandy, która wjeżdża codziennie Kasztanem czy Kiev Expressem do Polski, to te kilka kartonów, które przez miesiąc wjedzie na kilku (kilkunastu) takich pociągach z Rawy do Warszawy to jest nic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 18-01-2013, 14:52    Odpowiedz z cytatem

Zarząd Województwa Lubelskiego planuje od 2015 r. uruchomić przewozy na odcinku Lubartów - Parczew, a od 2016 r. przejść na całoroczną obsługę linii Zamość – Bełżec/Jarosław. Tymczasem, jak wynika z informacji Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych na tych liniach ma być zawieszony ruch pociągów lub mają one być przekazane innemu podmiotowi.

Plany władz samorządowych zostały zawarte w podpisanej z Przewozami Regionalnymi umowie na świadczenie kolejowych przewozów osób w regionie w latach 2014 – 2016. Województwo zgodziło się na zaproponowaną przez PR kwotę prawie 208 mln zł netto. Realizacja przewozów będzie się opierać na podstawie rocznych umów.

Zakłada się, że łączna praca eksploatacyjna w latach 2014 – 2016 wyniesie około 9,9 mln. pockm, w tym: w 2014 r. ok. 3,150 tys. pockm, w 2015 r. ok. 3,290 tys. pockm i w 2016 r. ok. 3,500 tys. pockm.

W 2014 r. planuje się przewozy na następujących liniach kolejowych: nr 7 (Dorohusk - Chełm - Rejowiec -Lublin Dęblin/Warszawa), nr 2 (Łuków - Terespol), nr 26 (Dęblin - Łuków), nr 30 (odcinek: Lublin - Lubartów) , nr 68 (Lublin - Kraśnik - StalowaWola/Rzeszów), nr 69 (Lublin/Rejowiec - Zawada - Bełżec/Jarosław), nr 72 (Zawada - Zamość), nr 581 (Lublin/Świdnik - Świdnik Port Lotniczy) oraz w strefie transgranicznej (Terespol - Brześć).

Interesujące są natomiast zamierzenia władz województwa na następne lata. Od 2015 r. planuje się organizację ruchu pociągów na odcinku Lubartów - Parczew, a od 2016 r. przejście na całoroczną obsługę odcinków linii kolejowych, na których ruch pociągów jest organizowany tylko w okresie wakacyjnym (Zamość – Bełżec/Jarosław).

Tymczasem mapa linii do wyłączenia z sieci PKP PLK, według informacji upublicznionych przez Związek Niezależnych Przewoźników Kolejowych wskazuje, że odcinek Lubartów – Parczew oraz Zamość – Bełżec będzie albo przekazany innemu podmiotowi albo ulegnie rozbiórce. Tym innym podmiotem może być np. samorząd.

Zarząd PKP Polskich Linii Kolejowych zapewnia, że przed podjęciem ostatecznej decyzji będzie przeprowadzał konsultacja z władzami i społecznościami lokalnymi. Zdaniem Andrzeja Massela, wiceministra transportu część lini zostanie wyłączonych z eksploatacji, ale nie będą one likwidowane.

Lubelskie nie wyklucza konieczności organizacji przewozów w porozumieniu z samorządami innych województw, w tym z Podkarpaciem, jak np. na linii Zamość – Bełżec/Jarosław. Spełniałyby one rolę uzupełniającą w przypadku zaniechania lub ograniczenia przez dotychczasowych organizatorów, ważnych społecznie połączeń międzywojewódzkich.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/12110/Lubelskie-inna-wizja-optymalizacji-linii.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

seaxgast Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Wrocław / Jarczów

PostWysłany: 03-02-2013, 18:47    Odpowiedz z cytatem

To świetna informacja. Może przy dobrze ułożonym rozkładzie jazdy nie byłoby problemów z podróżami rozpoczynającymi się w południowej części województwa. Wyczuwam tu jednak nutkę przedwyborczej propagandy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 06-02-2013, 08:18    Odpowiedz z cytatem

Pożyjemy, zobaczymy. Póki co nowa wersja rozkładu ważna od 9 lutego 2013, nastraja raczej optymistycznie. Co prawda połączenia do Lubartowa mają ruszyć od 2 kwietnia dopiero, tak jak i jeszcze jedna para pociągów Lublin - Szastarka - Lublin, ale lepsze to niż nic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 26-10-2017, 13:13    Odpowiedz z cytatem

Lubelskie przeznaczy miliony złotych na kolej.

W planie jest m.in. budowa nowych torowisk i zakup pojazdów szynowych. Blisko miliard złotych warte są kolejowe inwestycje, które zarząd województwa wpisał na listę strategicznych przedsięwzięć na lata 2014-20 – donosi „Dziennik Wschodni”.
Projekty te zarząd województwa zamierza dofinansować z Regionalnego Programu Operacyjnego.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/20257/Lubelskie-przeznaczy-miliony-zlotych-na-kolej.html


----------


Lubelskie: Łącznica rejowiecka udostępniona przewoźnikom.

PKP Polskie Linie Kolejowe odbudowały linię kolejową nr 563 Rejowiec Zachodni – Rejowiec Południowy. Wykonana inwestycja usprawniła ruch towarowy po jednej z tras objazdowych dla modernizowanej linii nr 7. W przyszłym miesiącu prace powinny zakończyć się na posterunku odgałęźnym Kanie.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/lubelskie-lacznica-rejowiecka-udostepniona-przewoznikom-84119.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 16-02-2018, 12:30    Odpowiedz z cytatem

80 mln zł na odcinek Lubartów – Parczew. Zamiast 100 będzie 120 km/h.

PKP PLK ogłosiły przetarg na modernizację odcinka linii kolejowej 30 między Lubartowem a Parczewem. Modernizacja odcinka, na którym już teraz jeździmy z prędkością 100 km/h pochłonie około 80 mln zł.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/80-mln-zl-na-odcinek-lubartow--parczew-zamiast-100-bedzie-120-kmh-85823.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Chełm-Poznań

PostWysłany: 19-02-2018, 16:01    Odpowiedz z cytatem

allo allo mam serdeczną prośbę, wypełnij ankietę, może poprawi się jakość połączeń PKP z Chełma

https://www.webankieta.pl/ankieta/323439/konsultacje-spoleczne-rozkladu-jazdy-pkp-intercity-na-sezon-20182019.html

Serdecznie pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 09-03-2018, 13:50    Odpowiedz z cytatem

Od 11 marca za pociągi regionalne i dalekobieżne na odcinku do Terespola zostanie wprowadzona komunikacja zastępcza.

PKP PLK informuje że projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” zakłada kompleksową przebudowę stacji Biała Podlaska, Małaszewicze i Terespol. Dostęp do kolei ułatwi nowy przystanek Biała Podlaska Rozrządowa. Będą na nim dwa perony, wiaty, oświetlenie i pochylnie.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/do-terespola-dojada-tylko-towary-86084.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Chełm-Poznań

PostWysłany: 01-04-2018, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Z lektury poniższego artykułu w RK nie wynika, jakoby ruch na linii 7 na odcinku Lublin-Pilawa miał wrócić do normalności w grudniu 2018... może to jest cichy przeciek, obliczony na oswajanie z kolejnymi problemami....

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/rozklad-jazdy-20182019-w-centralnej-polsce-bedzie-sporo-komplikacji-86348.html

Shocked

[ Dodano: 29-10-2018, 08:53 ]
https://kurierlubelski.pl/lublin-deblin-robotnicy-nie-wrocili-na-tory-i-szybko-tam-sie-nie-pojawia/ar/13624334

...dwa lata?!?!?!?!?!?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 22-08-2019, 22:21    Odpowiedz z cytatem

Propozycja budowy nowej linii kolejowej Lublin – Łęczna – Bogdanka.

Od kilku miesięcy pojawiają się zapowiedzi budowy nowej linii kolejowej na mającej zapewnić połączenie Kopalni Węgla Kamiennego Bogdanka z Łęczną, a nawet z Lublinem. Odnośnie pierwszego odcinka trasy podpisano list intencyjny w sprawie wykonania prac przedprojektowych. Proponowana inwestycja ma związek z budową kompleksu energetycznego pod Łęczną.

Więcej:

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/propozycja-budowy-linii-kolejowej-lublinlecznabogdanka-93007.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Chełm-Poznań

PostWysłany: 22-08-2019, 23:39    Odpowiedz z cytatem

Wybory się zbliżają.... więc trzeba błysnąć.....zwykła kiełbasa przedwyborcza!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 25-08-2019, 11:19    Odpowiedz z cytatem

A co tam grzebią przy Chełm Miasto?? Nie bywam tam ostatnio, a słyszałem i czytałem że jakieś wymiany torów? Wie ktoś skąd, dokąd mają je robić??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Chełm-Poznań

PostWysłany: 02-09-2019, 22:35    Odpowiedz z cytatem

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/opoznienia-w-inwestycjach-plk-na-liniach-123678-93298.html

a zatem ruch na kolejowej siódemce wróci za dobrych parę lat....

pozdrawiam optymistów i pesymistów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl