Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Zwrot biletu a postawa kasjerki
Autor Wiadomość

pytamboniewiem Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Sie 2009

PostWysłany: 26-09-2011, 21:41   Zwrot biletu a postawa kasjerki Odpowiedz z cytatem

Witam
U Was w kasach też kasjerki jak zwracacie niewykorzystany bilet traktuja Was jak oszustów mysląc, że to bilet nieskasowany Shocked Przecież czasem się zdarza, ze wypada wyjazd czy inne przyczyny losowe...

Ponoszą one jakieś konsekwencje niewykorzystanego biletu? i ile ostatecznie potrącają procent 10 czy 15? Skąd u nich takie zachowanie, no bez przesady, zeby wmawiac ze sie klamie...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Szymek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: IC: Zakład Zachodni

PostWysłany: 27-09-2011, 06:22    Odpowiedz z cytatem

pytamboniewiem, ponoszą konsekwencje jeśli zwrócą bilet wykorzystany. Teraz kładziony jest duży nacisk na kombinatorów dlatego wiele biletów wysyła się na drogę pisemnej reklamacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-09-2011, 06:48    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio miałem sytuację że o 5 rano kupiłem bilecik Wrocław-Katowice T/P na Interregio. Nie pojechałem do Katowic pociągiem, bilet oczywiście nieskasowany i koło 21 wróciłem do Wrocławia samochodem. Czy mogę iśc do kasy i jak człowiek normalnie oddać bilet? Czy musi to być na stacji wydania biletu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 27-09-2011, 16:01    Odpowiedz z cytatem

stacji początkowej bądź na stacji wydania.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-09-2011, 16:28   Re: Zwrot biletu a postawa kasjerki

pytamboniewiem napisał/a:
Witam
: Przecież czasem się zdarza, ze wypada wyjazd czy inne przyczyny losowe...



Tak, ale duzy procent, jak nie wiekszosc, to proby wyłudzenia i oszustwa. Skad kasjerka ma wiedziec, czy kombinujesz czy nie...
Powrót do góry

pytamboniewiem Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Sie 2009

PostWysłany: 27-09-2011, 16:29    Odpowiedz z cytatem

ale bilet wykorzystany to bilet skasowany, ktorego zwroci nie mozna, wiec nie kumam tego?
a jeszcze odnosnie zwrotu biletow
to co z biletm i zwrotem gdy np kasy nie sa czynne cala dobe a do danej godziny, wtedy jak sadze bilet jest niewazny nastepnego dnia... ( czy takie zwroty miales na mysli?)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Szymek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: IC: Zakład Zachodni

PostWysłany: 27-09-2011, 18:08    Odpowiedz z cytatem

pytamboniewiem, Odcisk znakownika świadczy tylko o przeprowadzonej kontroli(nr pociągu, data, przewoźnik, numer pracownika upoważnionego do przeprowadzenia kontroli), a nie stwierdza stopnia wykorzystania biletu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 27-09-2011, 18:52    Odpowiedz z cytatem

Wystarczy że na bilecie wydrukują numer pociągu na jaki został kupiony. Jeżeli pójdę do kasy z takim niewykorzystanym biletem to kasjerka może sobie łatwo sprawdzić ze pociag powinien powoli wbijać do Bydgoszczy a ja jestem w Sopocie przy kasie. I tyle w zasadzie. Ograniczy to kombinacje w stopniu znacznym.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 28-09-2011, 18:46    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15, procedury są jakie są, ale myślę, że bez wydawania bil. na dany poc. da się obejść. Nie przejmować się sapaniem kasjerki. Spokojnie i wszystko da się załatwić, byle by nie huczeć i warczeć od razu na kasjera. Oczywiście pracowników obowiązują zasady dobrej komunikacji z podróżnym i godnego reprezentowania firmy, ale po 11 godzinach służby człowiek ma prawo być zmęczony.
P.S. Moja wypowiedź nie dot. wiecznie obrażonych na cały świat, bo Ci są niereformowalni.

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-09-2011, 20:40    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
stacji początkowej bądź na stacji wydania.

PAni stwierdziła,że muszę mieć adnotację od konduktora. Czy jednak mogę normalnie pójść i oddać bilet?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 29-09-2011, 22:01    Odpowiedz z cytatem

jeżeli zwracasz bilet przed wyjazdem ze stacji początkowe lub na stacji wydania biletu, żadnej adnotacji nie musisz mieć, potrącą Ci 10 lub 15% zależy od przewoźnika i finito, jeżeli zwracasz bilet na innej stacji to musisz mieć odpisany np, masz bilet na IR jedziesz TLK, konduktor Ci go odpisze że zmiana przewoźnik .. idziesz do kasy bez różnicy już jakiej i Ci pieniądze zwracają.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-09-2011, 11:15    Odpowiedz z cytatem

A co w sytuacji jeśli kupię bilet w Opolu, do Wrocławia dojadę samochodem i będę chciał we Wrocławiu oddać bilet? I druga sprawa: ja miałem bilet na IR, czyli bez podanej godziny odjazdu, mimo to, pani stwierdziła, że koło 22 nie mogę oddać kupionego o 6 rano biletu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Szymek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: IC: Zakład Zachodni

PostWysłany: 30-09-2011, 13:08    Odpowiedz z cytatem

mateusz123, pytanie czy Wrocław jest stacją wyjazdu. Każdy kasjer jeśli podejrzewa że może dojść do tzw. wymuszania należności ma prawo skierować bilet na drogę reklamacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-10-2011, 20:56    Odpowiedz z cytatem

Jasna sprawa, wiem o co chodzi. A jak to jest: kupiony bilet na IR/R o 5.43 we Wrocławiu, chcę go powiedzmy o 19.56 a pani twierdzi, że nie można go oddać, a jak wiadomo nie ma na takim bilecie godziny wyjazdu.
Zaznaczam, że pytam czysto teoretycznie, chociaż parokrotnie koledzy z roku pytali mnie o takie szczegóły.
Szymek,
P.S Pozdrowienia od ankietera ze Świnoujścia;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Szymek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: IC: Zakład Zachodni

PostWysłany: 01-10-2011, 21:42    Odpowiedz z cytatem

mateusz123, Nie ma się co dziwić Panią z Kas - każdy kto dba o swoją firmę i chce aby działała dalej, będzie reagował na przypadki wymuszania należności. Czysto teoretycznie za zwrot należy się należność po potrąceniu odstępnego na rzecz Przewoźnika. Ale karząc wypełnić wniosek o przekazanie biletu na drogę pisemnej reklamacji (podanie wszystkich swoich danych osobowych przez pasażera) Ci nieuczciwi zrezygnują z dochodzenia zwrotu należności.

Dzięki:))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl