Nie wiem jak jest z innymi kierunkami, ale jeśli chodzi o Leszno to ŻADNYCH NOWYCH POCIĄGÓW w nowym rozkładzie nie przybywa. Jedyne co można powiedzieć, że kilka zostało przedłużonych z Kościana/Czempinia do Leszna.
Mimo to rozkład prezentuje się całkiem całkiem jeśli chodzi o linię Leszno-Poznań
To fakt, na Leszno-Poznań mamy bardzo dużo połączeń. Mam nadzieję, że nie odbyło się to kosztem uwalenia innych relacji w naszym województwie.
Regio odjeżdżający o 15:10 z Poznania powinien zostać wydłużony do Rawicza. Po 16 nie ma żadnego pociągu z Leszna do Bojanowa i Rawicza. Sporo osób wracających z pracy i szkoły korzysta z kursującego obecnie Regio o 16:30.
Jakby nie patrzeć, to na Leszno w końcu jest chyba największy potok pasażerów. Jest sporo miast (Mosina, Czempiń, Kościan). Ale np na Ostrów Wielkopolski też jest kilka miast a pociągów mało i ludzie muszą się ściskać w takim pojedynczym zestawie, bądź np. w trzech/czterech wagonach Barbakana....Więc troche nie teges.
Leszno-Poznań ma dobry rozkład ale to dlatego że są potoki podróżnych - rano do Poznania przyjeżdżają o 7.02 i 7.40 dwa pociągi zestawione z 4Bhp lub 2Bhp+2Bh lub coś w tym stylu i te pociągi "pękają w szwach", codziennie! Od Mosiny, albo i może wcześniej nie ma już miejsc siedzących.
Mi chodziło bardziej o to, że w artykule z KOW "dziennikarze" napisali jakoby miało być więcej pociągów i tylko tego się czepiam.
Dla reszty Wielkopolski to fakt, tragedia... Gniezno-Jarocin; Leszno-Jarocin; Leszno-Głogów...
A jeśli chodzi o "nowe" pociągi to w sumie może coś się trafi - są piętrusy w nowym malowaniu i przerobione EN-57, ciężko nazwać nowym, ale dobre i to
Jedyne czego nie rozumiem to dlaczego IR Mamry/Szczeliniec w obu kierunkach zatrzymuje się na różnej ilości stacji - w sensie w jednym kierunku się zatrzymuje na stacji, a w drugim nie. Czy może ktoś wie dlaczego tak jest?
@ Audrin
Będzie ciekawie, zobaczymy jak to rozwiążą
Jedyne czego nie rozumiem to dlaczego IR Mamry/Szczeliniec w obu kierunkach zatrzymuje się na różnej ilości stacji - w sensie w jednym kierunku się zatrzymuje na stacji, a w drugim nie. Czy może ktoś wie dlaczego tak jest?
@ Audrin
Będzie ciekawie, zobaczymy jak to rozwiążą
Sądze, że to jest właśnie związane z potokami podróżnych o danej porze. Żeby tak odciążyć troche regio:)
A podczas remontu to zapewne TLKi oraz IR puszczą przez Ostrów WLKp i Jarocin.
Interregio w relacji Miedzylesie - Olsztyn na odcinku Rawicz - Poznan jedzie jako Regio (obowiazuje taryfa Regio). W kierunku Wrocławia i Miedzylesia pociąg w całości jedzie w taryfie Interregio. W relacjach z Leszna do Poznania pociąg uzupełnia lukę w ruchu regionalnym.
A może ktoś powiedzieć, dlaczego pociąg Gniezno- Jelenia Góra wraca tylko do Poznania? Czy może jedzie dalej do Gniezna tylko to jest błąd w rozkładzie?
Czyli oznacza to 39 minut przerwy po jeździe prawie 8 godzinnej? W ogóle nic rezerwy na ewentualne opóźnienie? Gdyby to był EZT to jeszcze ok, bo 3 minuty, zmiana czoła zrobiona i można wracać. Ale odczepienie lokomotywy, objazd składu, podpięcie się to około 20 minut. Czyli na trasie może spóźnić się max. 20 minut. Co patrząc na remonty po drodze( Poznań Główny, szlak Poznań- Wrocław w 2 miejscach, Wrocław Główny, oraz chyba gdzieś koło Wałbrzycha) nie wydaje się być trudne do osiągnięcia.
Nie mogli zrobić wyjazdu z Gniezna choć o tej 4,51 oraz powrotu do Poznania tak jak był?
Obecnie pociągi od Leszna do Poznania pojadą w odstępie 0,5 h- 19,46 oraz 20,15.
Dlaczego w internetowym rozkładzie zniknął pociąg Piła-Krzyż wyjazd z Piły o 11:06..?? Wycofali ten pociąg czy co. To chyba jakiś nieśmieszny żart ponieważ z Piły do Krzyża nie ma żadnego pociąg od 9:14 potem 13:30.!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum