Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Następny
[Łódź] Jak to jest naprawdę z połączeniami i jakością
Autor Wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-08-2011, 08:44   [Łódź] Jak to jest naprawdę z połączeniami i jakością

Zakładam nowy temat o Łodzi - tu można pisać o wszystkich połączeniach dalekobieżnych o frekwencji, nieuzasadnionym zestawieniu, nadmiarze albo brakach połączeń.

Na początek pytanie czy trasa mająca 133km od Warszawy Centralnej powinna być obsługiwana przez pociągi dalekobieżne?

Dla mnie odpowiedz jest oczywista - nie tak lokalna linia powinna być obsługiwana przez PR i KM wymiennie taborem wysokopojemnościowym więc Push&Pull oraz EZT. W PR powinny zostać ED74 i wraz z dokupionym taborem powinny jeżdzić do Łodzi a z KM Flirty i Push&Pull. Pociągi Dalekobieżne PKP IC powinny jechać w relacjach dalszych np. Wrocław.
Przejdź na dół

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 08-08-2011, 09:04    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się. Tylko takie praktyki stosuję sie w przypadku Łodzi. Ktoś widział TLK do Kutna np? Nie, jak co to są do Poznania, Zielonej Góry, Bydgoszczy. Ktoś wcześniej pisał, że jak płacą za miesieczny 400zł, to im się 'należy' A po kij kto kazał Łodzianom taki kawał dojeżdżać? 400zł jest tu płacone z racji dużej odległości, więc co, to, że tyle płacą to im się coś należy? G.... prawda. Pensyjkę pobiera się Warszawską to za bilet też niech płaca srogo. Ludzie którzy też płacą sporą kasę jak chcą jechać z Przemyśla do Szczecina i dostają 6 wagonów marnej jakości i muszą się telepać tak przez całą Polskę. Dlatego myślę, że dla Łodzi powinno wprowadzić się nową taryfę, rzecz jasna droższą, za luksus, którego w innych pociągach w Polsce nie doświadczymy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-08-2011, 09:07   

R90, Przy obecnym taborze do Łodzi - Z1 i 6 miejsc w 2 klasie choć na części kursów powinna być taryfa E z obowiązkową rezerwacją.
Powrót do góry

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 08-08-2011, 09:14    Odpowiedz z cytatem

Kryniczanin, albo też i tak. Pozostaję tylko problem Żyrardowa i Skierniewic. Moja propozycja to taryfa E na połączeniu Wawa-Łódź, bez zatrzymywania się w Skierniewicach i Żyrardowie oraz Koluszkach. I Taryfa D np Wawa-Wrocław z pominięciem Łodzi z zatrzymywaniem na stacjach w/w. Pozostaję problem tych którzy chcieliby się dostać z Łodzi do Wrocławia, dlatego max 3 TLK/dzień z Wawy powinno się zatrzymywać w Łodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-08-2011, 09:23   

R90, Nie ma żadnego problemu Skierniewic i Żyrardowa oba miasta posiadają bardzo dużą ilość połączeń KM. No chyba że zaraz usłyszymy słowa że jazda kiblem do Warszawy jest poniżająca. Grodzisk Mazowiecki generujący dużo większe potoki niż Żyrardów nie ma połączeń dalekobieżnych ani nawet peronu w 1 stronę i ludzie jakoś żyją.
Powrót do góry

TM_railfan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lip 2010
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: 08-08-2011, 09:29    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj na jednym obiegu, na którym ostatnio bywały Z2b jechały wagony 141a.

Poza tym w TLK 19513 (Łodzianin) zamiast dwóch jedynek i dwójek były cztery świeżutkie wagony A/B ze SPOT-owym wnętrzem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 08-08-2011, 09:30    Odpowiedz z cytatem

Racja, w sumie po cięciach TLK też byłem zmuszony semestr letni dojeżdżać kiblami i to średnio zajmowało 55-60 minut, o ile nie stał np. w Błoniu i nie puszczał jakiegoś EIC albo TLK. Wtedy czas wynosił koło 65-70minut. Jak widać żyję i dla mnie to żadna hańba jeżdzić KM. Ale dla Henryka i spółki już tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-08-2011, 09:31   

TM_railfan, To i tak wagony z pociągu EX jak na obecne standardy.
Powrót do góry

Krzychu191 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: Łódź

PostWysłany: 08-08-2011, 09:35    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, Jasne, podstawić najlepiej najgorsze EZT najlepiej na drewnie i niech jadą a co, bo to Łodziaki, im nawet TLK nie wolno mieć !
Wszystkie szczytowe kursy są obsługiwane 8-miejscową drugą klasą , mieszaniną spotów i zwykłych wagonów. Owszem, wagonów Z1 i Z2 nie powinno być a jeśli już to z inną taryfą ale co mają zrobić jak mają braki taborowe ? Odwołać te pociągi czy puścić to, co mają w rezerwie ? Te wagony mają 4 kursy dziennie z/do Warszawy na TLK gdzie jeździ mniej osób.
Nie rozumiem waszej zawiści wobec Łodzi. Tak naprawdę Łódź oprócz połączeń do Wawy nie ma nic. Na Rejtanie w zeszłym rozkładzie jeździły Z1 i Z2 i jakoś nikt draki nie robił a tu proszę no bo oczywiście Łódź.
R90, A popatrz ile mamy teraz połączeń do Wrocławia ? 4 do Wrocławia przelotowe i 3 z Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-08-2011, 09:43   

Krzychu191, Gdzie masz na TLK Z1 i Z2? To że na Ex jechały to nie ma problemu bo mogą. I nie dawaj manipulacji o odwołaniu bo te wagony mogły iść na EX Szanty a z Szant na Łódź już by było bliżej normalności.

Cztery połączenia do Wrocławia prawie 250km, 5 połączeń do Poznania najkrótszą trasą też prawie 250km a ile ma połączeń Szczecin z Bydgoszczą? Też prawie 250km? Zero więc nie odpowiadajcie bajek o biednej Łodzi która nie ma nic.

Skład do Łodzi powinien wyglądać jak typowy skład TLK więc np. spot a obok niego stara zdezelowa 2 klasa z kwadratowymi oknami i tak na przemian.


Ostatnio zmieniony przez Krzychu191 dnia 08-08-2011, 09:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 08-08-2011, 09:43    Odpowiedz z cytatem

To jak mają braki taborowe to mogli w ogóle tych z serii Z nie dawać. Każdego bulwersuję fakt, że ludzie muszą sie telepać przez cała Polskę w starych poniszczonych zieloniakach a Wam na trasę która ma trochę ponad 100km dają jedne z najlepszych wagonów. Czy uważasz, że takie coś jest w porządku? W zwykłych TLK powiedzmy relacji Bydgoszcz-Lublin, w razie braków taborowych po prostu ten wagon albo dwa byłoby mniej. Prędzej spadnie meteoryt niż PIC dałoby na to połączenie wagon klasy Z
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-08-2011, 09:48   

No i długość składów powinna być średnia jak w kraju więc góra 6 wagonów z miejscami do siedzenia i nie opowiadać mi tu bajek jaki mściwy jestem - nie mówię że 3 wagony jak na Przemyśl - Szczecin było jeszcze całkiem nie tak dawno. Ale oczywiście zaraz znajdą się "mędrcy" co powiedzą że Warszawa - Łódź to największe potoki w kraju na głowę bijące Przemyśl - Szczecin.
Powrót do góry

Krzychu191 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: Łódź

PostWysłany: 08-08-2011, 09:53    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, Skąd ty wziąłeś 5 połączeń z Poznaniem ? Ja widzę dwa....
Zauważ że Szanty i Fregatę nie wystawia w całości Grochów, ale też Kraków i Gdynia, które zetów nie posiadają. Oczywiście mogli by się dogadać z Warszawą i jakoś podesłać zety ale to już sprawa IC a nie Łodziaków. Gdzie widziałem zety na TLK ?
A tu :

TLK 1413 Rejtan w zeszłe lato. Nikt draki nie robił, patrząc na to na czym jeździł w tym samym czasie EIC Szkuner z Katowic...
Nie powiedziałem że popieram Zety na łódzkich TLK bo to nie powinno mieć miejsca na żadnej TLK ale pretensje do PKP IC a nie do Łodziaków, którzy są niewinni i mogą tylko nimi jechać Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-08-2011, 09:58   

Krzychu191, Czyli co? Kto by się poniżył żeby jechać Regio do Poznania! Tych połączeń nie liczymy!

Nie zapominaj że Rejtan w zarysie 2009/10 był planowany jako EX ale został zdegradowany stąd mogły być przetasowania z obiegami a czy do Łodzi było choć coś planowane w ostatnich 8 latach jako Ex?

Planowe TLK na Z1 to było chyba ostatnio w 2006 raz w tygodni obieg IC Lech/IC Błękitna Fala/TLK Wolin.


Ostatnio zmieniony przez Krzychu191 dnia 08-08-2011, 10:04, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

Krzychu191 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: Łódź

PostWysłany: 08-08-2011, 10:04    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, Chwila moment, nie było mowy że liczymy także Regio, myślałem że mowa tylko i wyłącznie o TLK Język
Nie było i nie będzie, bo Łódź to kolejowe zadu**e. Ostatni Ex był bodajże w 2000r i był to Neptun do Gdyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 18 Idź do strony 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl