intrygują mnie te zjazdy do Wrocławia, nie twierdze że są niepotrzebne te pociągi, ale targanie 4 wagonów na tej linii w taryfie Regio to trochę ni w d.. ni w oko.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Światowid, tak, tu masz rację, tylko mnie chodzi o ekonomię.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Te wagony to tylko nic innego jak pójście na łatwiznę ze strony UMWD, bo po co podstawiać nowy EZT jak można wykorzystać wagony z pociągu, który przyjedzie.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Jak nie bedzie szkolnych na 274 pomiędzy JG a Wałbrz to za pół roku z powodu frekw. nic nie pojedzie bo nie bedzie chętnych.
Ja nie mam prawa walczyć o pociągi z których nie korzystam, mam dojazd z Marciszowa do JG w du... poprostu, niech sie ruszy okolica by walczyć o swoje
po 11. brak pociągu o 7:30 do wroc to tez skandal
Absurdem jest puszczanie 810 do Jeleniej Góry z Szklarskiej P.W Czechach od tego typu taboru już się odchodzi.Powinni puszczać coś ala 743.
Absurdem jest w ogóle powierzenie obsługi linii Jelenia Góra - Szklarska P.G. Czechom. Zastanawiam się, komu te pociągi będą służyć, bo mieszkańcom na pewno nie. W zaproponowanym rozkładzie jazdy w dni powszednie pierwszy pociąg ze S.P.G. przyjeżdża do Jeleniej Góry dopiero po godz. 10:00 (brak dojazdu na godz. 7:00, 8:00 i 10:00), w odwrotnym kierunku pierwsze po godz. 15:00 połączenie do Szklarskiej jest dopiero o 20:04. Pociągi będą służyć chyba tylko turystom, i to też głównie czeskim. A tych poza sezonem jest niewielu.
Moim zdaniem Czesi powinni dojeżdżać co najwyżej do S.P.G., dalej do Jeleniej Góry powinny jeździć - tak jak do tej pory - nasze SA. Ewentualnie należałoby czeskie pociągi uzupełnić kilkoma połączeniami realizowanymi na SA. Dziwię się, że UMWD przystał na takie rozwiązanie, tym bardziej że szynobusów już nie brakuje. Zaproponowany rozkład jazdy na linii J.G. - S.P.G. - Kořenov uważam za dużo gorszy od tegorocznego.
Jeśli linię z Harrachova przejmują Czesi, to jest okazja żeby pociągi Regio z Wrocławia do Jeleniej Góry wydłużyć do Szklarskiej Poręby, a ze Szklarskiej czeskie szynobusy powinny kursować dalej, tj. do Tanvaldu czy Liberca.
Jeśli EN57 nie dałyby rady na lini do Szklarskiej, to DZPR powinien się dogadać z MZPR w sprawie EN71. W Krakowie jest tego pełno, a te jednostki są przystosowane do górskich tras, więc do Szklarskiej napewno by sobie poradziły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum