Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Następny
RJ 2011/2012 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

romun Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Paź 2007

PostWysłany: 06-08-2011, 03:32    Odpowiedz z cytatem

Rozkład nie taki piękny jak go malują:
1. Brak dojazdu do JG od strony Marciszowa na 7:30-dla uczniów
2. Brak powrotu z JG w stronę Marciszowa ok 15:30
3.Pociągi Węgliniec-Jelenia via Zgorzelec M. - wydłużenie czasu jazdy o ok 30min
4. Likwidacja połączenia Lwówek-Legnica choć można by utrzymać obecny rozkład jazdy ( ewentualnie wydłużyć jedną parę JG-LW do/z Bolesławca)
5.Mniej połączeń Wrocław-Lubań
6. Wykorzystywanie SA do jazdy pod drutem Wrocław-Legnica, Legnica-Jelenia, Wrocław -Jelcz, jednosześnie nieładny rozkład na Podsudeckiej,Lwóweckiej, Szklarskiej, Węgliniecko-Żarskiej itd. brak ciągu komunikacyjnego Żary-Legnica-Nysa
7. Brak połączeń w stylu Regio+ Wrocław-ZielonaG- Szczecin via Wołów lub wręcz Legnice
8. Brak postulowanych połączeń relacji coś w stylu Opole-Jelenia G, Głogów-Kłodzko itd
9. Ponowne uruchamianie ogryzków typu Strzeliny, Wołowy które nawet jak wyjadą to tylko do pierwszej korekty
10. Trzebnica znowu na 2 szynobusy jakby jechała tylko do WrNO mozna by 12 par obsłużyć jednym
11. brak połączeń do Polanicy.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 06-08-2011, 08:45    Odpowiedz z cytatem

@romun, obiema rękami podpisuję się pod każdym Twoim punktem. Smile
Co do uruchamiania SA pod drutem, to chyba największym absurdem jest szynobus z Wrocławia do Zgorzelca. Wszyscy wiemy w jakich warunkach się podróżuje w RE Wrocław - Drezno, więc trudno sobie nie wyobrazić jak będzie wyglądała podróż w tańszym i zatrzymującym się na każdej stacji pociągu Regio. Bezpośrednie pociągi z Wrocławia do Zgorzelca są potrzebne i to bardzo, ale tutaj powinny wchodzić w grę składy wagony, najlepiej bohuny tak jak to było kilka lat wcześniej. Jeśli mają to być dwie pary, to taki skład mógłby jeździć na jednym obiegu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-08-2011, 09:03   

Adams, Zgadzam się z tobą. Jeśli gdziekolwiek na Dolnym Śląsku powinny jeździć składy wagonowe to tylko na Wrocław - Zgorzelec a nie na innych szlakach.
Powrót do góry

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 06-08-2011, 09:16    Odpowiedz z cytatem

Ja się również zgadzam z romunem, zwłaszcza w przypadku linii lwóweckiej od trzech lat UM przymierza się wyrżnąć pociągi między Lwówkiem a Zebrzydową tylko dlatego że zostały one uruchomione przez ekipę poprzedzającą Łapińskiego.

Owszem wiem że teraz w jednej jedynej parze widać niewielu pasażerów bo średnio 3-7 osób (w weekendy więcej) ale to jest wina tej bogatej oferty przewozowej. Bo ja pamiętam pociąg R-8831 wyruszający z Jeleniej Góry do Legnicy o godzinie 6:07 z którego korzystali pracownicy lwóweckich przedsiębiorstw zemną włącznie, podróżni chcący szybko dostać się do Wrocławia do którego żadna z miejscowości od Jeżowa Sudeckiego zaczynając a na Nowogrodźcu kończąc (wyłączając jedynie Lwówek Śląski) nie ma połączeń autobusowych i całe rzesze młodzieży która właśnie pociągiem dojeżdżała do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śl., i Zespołu Szkół Rolniczych w Rakowicach Wielkich. A poza tym często jeździli pociągami pracownicy kopalni gipsu i anhydrytu w Niwnicach i pasażerowie komercyjni.

Pociąg całą trasę miał frekwencje w granicach 50-90% i nikt mi nie powie że nie było tam pasażerów. Uważam że działanie UM jest działaniem na szkodę przede wszystkim mieszkańców regionu. I tu pewnie teraz usłyszę zarzut że wtedy była 50 na odcinku Jelenia- Lwówek a teraz jest 30 i szlak jest mniej przepustowy - guzik prawda. Pociągi towarowe kursują wyłącznie między Zebrzydową a Rakowicami. Sporadycznie zagląda coś do Lwówka a już między Lwówkiem a Jelenią Górą nic towarowego nie jeździ. Czas jazdy pociągu Legnica - Jelenia Góra w 2009 roku przy 50 między Lwówkiem a Jelenią wynosił: 2 godz. 42 minuty; dziś przy 30 na tym odcinku wynosi 2:55 wydłużył się zatem o 13 minut ale już między Legnicą a Wleniem o dziwo pozostał on bez zmian 2 godz. 13 minut.

Pamiętam również inne pociągi chodź by zwrotny 8030 Legnica- Jelenia do którego w samym tylko Lwówku potrafiło wsiąść niemalże 100 pasażerów z których większość przyjeżdżała godzinę szybciej pociągiem 2223 (Szklarska Poręba- Bolesławiec) na szybkie zakupy i wracała do domów.

Żenujące do cze4go doprowadziło budowanie RJ przez obecną władzę i specjalistów od "optymalizacji rozkładu jazdy" pokroju Krzysztofa B.!
Ten sam specjalista zoptymalizował ofertę z Jeleniej do Zielonej Góry gdzie pozostała jedna para pociągów w (C) kursująca ! Tylko nadmienię że w 2009 było to 3 i pół pary! A przecież nawet jeżeli nie chcieli wypuszczać szynobusu to zawsze można by wypuścić 3 B z pociągiem REGIO lub interREGIO do Szczecina i frekwencja murowana. Już o spierdo..... oferty na innych dolnośląskich szlakach i wiecznej KKZ pojawiającej się w pewnym okresie np między Głogowem a Lesznem nie wspominam bo to właśnie przez tamte decyzje specjalisty Krzysztofa B. mamy dziś plon w postaci 3 pasażerów w pociągach tam kursujących!

Każdy kolejny rozkład nie jest więc lepszy od poprzedniego i wierzcie lub nie to co da się zauważyć już w projekcie RJ na 2012, to o czym pisze rumun. Dalsza marginelizacja linii 274 między Wałbrzychem a Jelenią Górą w postaci tym razem uniemożliwienia dojazdu i powrotu do/z pracy i szkoły tym razem z Jeleniej Góry jest żenadą!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Gru 2010

PostWysłany: 06-08-2011, 09:45    Odpowiedz z cytatem

Czesi mają obsługiwać też JG - SPG ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-08-2011, 10:56    Odpowiedz z cytatem

Swoje uwagi do projektu rozkładu jazdy zgłaszajcie do UMWD. Jeszcze jest czas, aby przeforsować postulowane poprawki. Samo pisanie na forum nic nie zmieni.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Robikon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-08-2011, 12:14    Odpowiedz z cytatem

A dla mnie jest absurdem puszczanie SA na porannym 4.13 z Legnicy do Wrocławia,w dni robocze jednostka ,która obsługuje ten kurs przyjeżdża do wrocławia cała nabita i SA będzie za mały,chyba że odstraszą ludzi,drugim absurdem jest puszczanie 810 do Jeleniej Góry z Szklarskiej P.W Czechach od tego typu taboru już się odchodzi.Powinni puszczać coś ala 743.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 06-08-2011, 12:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
drugim absurdem jest puszczanie 810 do Jeleniej Góry z Szklarskiej P.W Czechach od tego typu taboru już się odchodzi



No ja jakoś nie widzę, aby Czesi odchodzili od 810. W Śląsko - Morawskim na wszystkich liniach bez drutu jeżdżą 810 w najróżniejszych kombinacjach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

brambor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008
Skąd: ZS

PostWysłany: 06-08-2011, 14:35    Odpowiedz z cytatem

Adams napisał/a:
@romun, obiema rękami podpisuję się pod każdym Twoim punktem. Smile
Co do uruchamiania SA pod drutem, to chyba największym absurdem jest szynobus z Wrocławia do Zgorzelca. Wszyscy wiemy w jakich warunkach się podróżuje w RE Wrocław - Drezno, więc trudno sobie nie wyobrazić jak będzie wyglądała podróż w tańszym i zatrzymującym się na każdej stacji pociągu Regio.


Prędzej będzie to przyspieszony (tak myślę). Osobiście uważam, że uruchamianie SA pod drutem nie jest absurdem (Jakoś w Niemczech i Czechach jest to możliwe). Dlaczego przez PLK Zgorzelec ma cierpieć przez dłuższy czas przejazdu? RE Drezno-Wrocław swoją popularność zawdzięcza tym, że czas przejazdu zmniejszył się znacznie w porównaniu do składów wagonowych (nawet o godzinę). Stanie w Węglińcu i czekanie na zmianę loka jest naprawdę irytujące, zwłaszcza, że odbywa się to w iście ślimaczym tempie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 06-08-2011, 14:52    Odpowiedz z cytatem

Światowid napisał/a:
Przecież to jest podsył z Rzeszowa. Przyjedzie do Jeleniej Góry i odjedzie o 19:03 jako Regio do Wrocławia. Rzeszów przyjedzie o 17:51 jako 4B i odjedzie do Wrocławia o 19:03. Tak samo jest rano. Wagony do Jeleniej Góry wyjadą o 6:46 z Wrocławia. Do Jeleniej Góry dojadą o 9:51. O 10:33 wyjadą do Rzeszowa.


czyżby PR Wrocław miał dostac wagony na swój stan?

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 06-08-2011, 14:52    Odpowiedz z cytatem

LaydyMakbet
UMWD ma w dupie nasze uwagi.
DamianŁódź

Tego nie wiem, ale z projektu ewidentnie wynika, że wagony przejdą z Regio przyjeżdżającego o 9:51 na pociąg do Rzeszowa, który odjedzie o 10:33.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/


Ostatnio zmieniony przez Światowid dnia 06-08-2011, 14:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 06-08-2011, 14:53    Odpowiedz z cytatem

@brambor, zrozum że tu nie chodzi jedynie o czas przejazdu, ale także o komfort podróży. Na zmianę loka w Węglińcu wystarczy 10 minut i jestem pewny, że o te 10 minut dłuższa podróż w godnych warunkach będzie bardziej korzystniejsza dla podróżnego niż gniecenie się w szynobusie jak w puszce sardynek.

Zgodzę się jedynie z Tobą, że powinny być to pociągi przyśpieszone (na wzór dawnych Kowalskiego i Schmita), przynajmniej na odcinku Wrocław - Węgliniec - Wrocław.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 06-08-2011, 15:00    Odpowiedz z cytatem

Bonifas

Nie widzę, żeby na linii 274 na odcinku Jelenia Góra ubyło pociągów do Wrocławia w kontekście roku obecnego. Stan jest taki sam. Fakt przerwa między 10:33 a 14:42 jest duża ale jedna para dojedzie jako zsyłka z Rzeszowa o 19:03.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 06-08-2011, 15:25    Odpowiedz z cytatem

Światowid,
I ową zsyłką będzie trzech pasażerów jechało bo pociąg wyleciał z rozkładu "wieki" temu - ostatnim osobowym o tej godzinie wyjeżdżającym do Wrocławia był w 2004 jeden z trzech łączników warszawawskich i pasażerowie się przez siedem następnych lat zdążyli zorganizować. Jeleniej Górze jest potrzebny pociąg przyjeżdżający z Wałbrzycha Gł. ok 7:20 i odjeżdżający z niej ok 16:00 -chodź by tylko do Wałbrzycha i w (D) Evil or Very Mad !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 06-08-2011, 15:56    Odpowiedz z cytatem

Ja uważam, że pociąg po 19 się przyjmie bo ludzie chcą dalej jechać późnym popołudniem do domów szkoł i pracy, co do Wałbrzycha masz rację ale co do ostatniego pociągu nie do końca. Pożyjemy zobaczymy. Co do Rzeszowa ja nie mam żadnych wątpliwości, bo już się przyjął. Dzisiaj jechało nim 161 osób a większość na Śląsk i w Małopolskę, również były przesiadki na Warszawę, Gdynię, liczba osób kożystająca z tego pociągu na odcinku Jelenia Góra - Wrocław nie przekroczyła 20 osób.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/


Ostatnio zmieniony przez Światowid dnia 06-08-2011, 16:00, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 23 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl