Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
Rębilas musi odejść, czyli pomysły na uzdrowienie kolei!
Autor Wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 24-02-2012, 23:13    Odpowiedz z cytatem

sheva17, z całym szacunkiem, ale Ty już czwarty raz kończysz tę dyskusję i skończyć nie możesz... Żaden nie odpuści, nie wyluzuje i będziecie się, za przeproszeniem, żreć tak do końca?

Administrację przepraszam za OT, ale tego się już czytać nie chce, może trzeba dać niektórym użytkownikom trochę odpoczynku?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 25-02-2012, 01:11    Odpowiedz z cytatem

Dzięki hurricane za obiektywizm:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rover Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 05 Lut 2011
Skąd: ANDRYCHÓW

PostWysłany: 25-02-2012, 10:48    Odpowiedz z cytatem

Drodzy Panowie obecny Pan dyrektor Rębilans jest najlepszym fachowcem i nie ma innego na jego miejsce i po co te wasze komentarze . Przewozy Regionalne za kilka miesięcy szykują zmiany ,pożyjemy zobaczymy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 25-02-2012, 15:50    Odpowiedz z cytatem

Akurat zajadły wróg Rębilasa @huricane nie prezentuje tutaj na pewno obiektywnej oceny rzeczywistości. Niestety jego postawa w tym wątku wiązała się z osobistą niechęcią do Rębilasa, przez to jego posty były nie tylko niesprawiedliwe dla dyrektora MZPR, ale często wręcz chamskie. Nie dziwi zatem, ze tutaj staje w obronie skomromitowanego tą nagonką na Rębilasa Bardiego. Panowie to co zrobiliście Rębilasowi trudno określić chamstwem, to co najmniej świństwo.
@Rover dokładnie. Szkoda tylko, że dopiero teraz ktoś powstrzymał to oszołomstwo, obnażył złe pobudki i brak argumentów merytrycznych ze strony niesławnego obozu do którego należą i Bardi i huricane. Szkoda, że Ci Panowie osobiste frustracje wylewają na Rębilasie a na to właśnie to niestety wygląda.
Mimo różnić kolejny raz już proponuję by zacząc rozmawiać normalnie. Wielokrotnie chciałem zakończyć ten wątek, ale Bardi niestety mi na to nie pozwalał swoimi odpowiedziami.
@huricane- Ty jesteś zmęczony a co czuł Rębilas czytając Twoje wypowiedzi? Szanujmy się nazwzajem, nie ma przyzwolenia na poniżanie kogokolwiek.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 26-02-2012, 23:11    Odpowiedz z cytatem

„Akurat zajadły zwolennik Pana Rębilasa @sheva17 nie prezentuje tutaj obiektywnej oceny rzeczywistości. Niestety jego postawa w tym wątku wiązała się z osobistym uwielbieniem dla Pana Rębilasa, przez to jego posty były nie tylko wysoce przesadzone wobec dyrektora MZPR, ale wręcz wychwalające. Nie dziwi zatem, że tutaj atakuje każdego, który logicznie wytyka błędy w polityce Małopolskiego ZPR. - celowo pozwoliłem sobie na taką małą prowokację, żeby jej adresat spróbował zrozumieć jak się inni czują, gdy się tak o nich pisze...

Po raz kolejny przepraszam administrację za OT, ale bezzasadnych ataków ad personam nie odpuszczę… Ponieważ żadnego świństwa i chamstwa wobec dyrektora Rębilasa nie popełniłem, ewentualnie można się czepić jednokrotnego ironicznego przeinaczenia nazwiska, które nota bene miało dużo wspólnego z rzeczywistością (w Małopolskim ZPR jak mało gdzie stosowano permanentną KKA, która nie przynosiła żadnych rezultatów), a już na pewno nie jest to poniżanie. Osobiste frustracje wylewa mój adwersarz na wszystkich innych użytkowników, którzy ważą się mieć inne zdanie od niego. Obszerna analiza tylko małopolskiego wątku to potwierdza.

Ale wracając do meritum.

Dyrektor Rębilas chyba stracił wizję polepszenia oferty w Małopolsce po kilku niezłych pomysłach sprzed lat, idzie się w prosty mechanizm, zakład ma być na plusie – za tym nie idzie poprawa oferty, z punktu widzenia firmy ok., z punktu widzenia misji i rozwoju - beznadziejnie. Rodzą się pytania: dlaczego nawet oferta PWDC jest tak rozreklamowana, że poza osobami w temacie siedzącymi prawie nikt o niej nie wie? Dlaczego dyrektor nie wskaże organizatorowi (UMWM) potrzeby wprowadzenia nowych szynobusów na mniej obłożone linie. Dlaczego nie dba się o dogodne rozkłady jazdy, poprzez np. naciskanie na PLK chociażby w celu likwidacji durnych rezerw czasowych na kryniczance? Dlaczego stan obecnie użytkowanych szynobusów jest jaki jest i one więcej stoją niż jeżdżą? Dlaczego utrzymywano bezsensowne KKA – gdy środki można było przeznaczyć na poprawienie oferty na innych liniach? Dlaczego nie restrukturyzuje się kosztów biurokracji? Dlaczego polityka taborowa jest jaka jest (choć ostatnio coś się poprawiło)? Dlaczego w każdych terminach tzw. mniejszego zainteresowania ofertą wprowadzano pozarozkładowe ograniczenia w kursowaniu pociągów – czy wydano na to zgodę w UMWM? To tylko kilka pytań… Może przydałaby się świeża krew na stanowisku kierowniczym, albo przynajmniej dyrektor powinien spróbować poszukać nowych ludzi do zespołu ze świeżym podejściem? Choć zawsze może być i gorzej w Małopolsce, np. tak jak na Śląsku, na szczęście aż takiego poziomu absurdu nie osiągnięto, ale nie jest najlepiej w Małopolsce. Złe zarządzanie zakładem, gorsze wyniki, brak wizji rozwoju, którą można wskazać organizatorowi przewozów kolejowych mogą przenosić się potem na umacnianie idiotycznych poglądów polityków, że zamiast pociągu wyślemy gdzieś linię busową…

Po prostu wieloletnie obserwacje małopolskiej kolei pozwala stwierdzać, że lepiej to już było. I to jest już podstawa, by mieć zastrzeżenia zarówno do przewoźnika jak i organizatora. Powiecie, że dyrektor nie może odpowiadać za wszystko, bo ma od tego ludzi… Sorry, ale dyrektorem jest się od tego, że się bierze odpowiedzialność za cały zakład i jak ktoś coś zawali to się wyciąga konsekwencje w celu poprawy. Brak konsekwencji automatycznie przenosi odpowiedzialność i winę na dyrektora. Związki popierają dyrektora - ok. Ale rozróżniajmy związki - czyli tzw. etatowi związkowcy, którym najbardziej zależy na utrzymaniu status quo i ciepłego stołka, czy zwykły pracownik - członek związku? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Może i Dyrektor chroni pracowników przed zwolnieniami, ale sorry to są koszty, ogranicza się ofertę przewozową to ogranicza się etaty, bo później koszty stałe zeżrą kolejne połączenie i później spirala się nakręca - taka jest logika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rover Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 05 Lut 2011
Skąd: ANDRYCHÓW

PostWysłany: 28-02-2012, 10:04    Odpowiedz z cytatem

Witam tak zgadzam się z Panem hurricane Związki popierają dyrektora - ok. Ale rozróżniajmy związki - czyli tzw. etatowi związkowcy, którym najbardziej zależy na utrzymaniu status quo i ciepłego stołka.Oni właśnie nic innego nie robią tylko bronią własnych miejsc pracy kosztem podróżnego.
http://www.ktokogo.pl/Alfreda_Dziedzic#d1e911ce3aad19a3776200dcbb9f11fa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-03-2012, 22:21    Odpowiedz z cytatem

@huriccane nie mogę się z Tobą zgodzić. Niestety mijałeś się wielokrotnie z prawdą a niektóre Twoje wypowiedzi nt. Rębilasa nie powinny mieć miejsca. Ale zostawmy to, Ja w każdym razie nie należę do ludzi obrażalskich.....

Nie budzi wątpliwości, że za zakupy taboru czy też za stan infrastruktury nie odpowiada Rębilas, podbnie nie ma on wpływu na to czy istnieją związki zaowodowe czy nie. Zarzuty przedstawione przez huriccane są niezbyt przekonujące. Przykładowo w każdym mieście w okresie świątecznym są poważne cięcia rozkładowe, ilość pociągów też musi być dostosowana do popytu. Roztropność i umiejętne oszczędzania dostosowanego do potrzeb przewozowych nie jest przywarą lecz cnotą. Co do nacisków na PLK....Bądźmy poważni skoro EIC na trasie Kraków- Warszawa ma taką rezerwę czasową, że na Zachodnim stoi kwadrans to trudno by poc. REGIO były traktowane lepiej ....

Obawiam się jednak, że huriccane nie dotyka sedna problemu kolei w Małopolsce, niestety mam nawet wrażenie, że to taka próba udowodnienia na siłę czegoś Rębilasowi...Tymczasem porównajmy sytuację kolei w Małopolsce i na Mazowszu, bo mimo wszytskich wad to kolej regionalna właściwie tylko tam się rozwija. Z inicjatywy władz Warszawy mamy wspólny bilet z prawdziwego zdarzenia umożliwiający podróżowanie nawet z miejscowości położonych poza stolicą do pracy co wydatnie zwiększyło liczbę podróżnych. Czy huriccane aplelował w tej sprawie do prezydenta Majchrowskiego? Nie zauważyłem, niestety ograniczył się do najeżdżania na Rębilasa. W podwarszawskich miejscowościach powstała sieć parkingów P+R- z incjatywy Marszałka. Podobnie dokonano wielkich zakupów taboru- również z inicjatywy Marszałka. Czas już najwyższy by zdać sobie sprawę, że kolej regionalna w Małopolsce bez wsparcia i ze strony prezydenta Krakowa i ze strony Urzędu Marszałkowskiego nie będzie się rozwijać. I jeśli naprawdę huriccane chcesz koleją zająć się na poważnie a nie tylko koncentrować się na osobistych fobiach czy urazach to na pewno warto rozmawiać. Niestety obawiam się, że nie zdajesz sobie może sprawy, że kluczem do rozwiązania problemu nie jest Rębilas.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 04-03-2012, 17:23    Odpowiedz z cytatem

Zdaję sobie sprawę z tego, co w małopolskiej kolei działa nie tak. Majchrowski ma w Krakowie jak dotąd większe problemy na głowie... by skłonił się ku budowie systemu P+R, a i sam tego robił nie będzie, a już na pewno nie tylko za krakowskie pieniądze. Więc inicjatywa stoi po stronie UMWM. Ja rozumiem, że wykonuje się cięcia w okresie świątecznym, tylko, że tutaj UMWM zamawia ściśle określoną liczbę pociągów w danych terminach kursowania - a tutaj zmiany wprowadzało się nagle i nawet nie wszystkie były wprowadzone do HAFASA - hipotetyczny pasażer w internecie pociąg widzi - na dworcu się dowiaduje, że go odwołano - czy to normalne? Mniejsze zapotrzebowanie przewiduje się przy konstrukcji rozkładu i jego korekt. Stąd pytam czy organizator o tym został poinformowany, jeśli tak i wyraził zgodę to ok.

Co do nacisków na PLK, pociągi Regio w ramach służby publicznej dowożące z/do pracy czyli w godzinach szczytu - mają podwyższony priorytet przy trasowaniu, jeśli mi dobrze wiadomo, jeśli nie mam nadzieję, że fachowcy mnie poprawią.

A Tobie chyba trzeba przeliterować, że do nikogo nie mam żadnych fobii i urazów. Po prostu uważam, że mogą się znaleźć nowe osoby w kierownictwie MZPR, które wprowadzą trochę świeżości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 04-03-2012, 19:18    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A Tobie chyba trzeba przeliterować, że do nikogo nie mam żadnych fobii i urazów. Po prostu uważam, że mogą się znaleźć nowe osoby w kierownictwie MZPR, które wprowadzą trochę świeżości.


A i owszem. Na pewno takch nie brakuje, ale to nie on jest problemem kolei w Małopolsce. Źródło to UMWM i UMK. Jeśli władze nie zechcą inwestować w kolej to nic się nie zmieni. Wybudowanie parkingów nie jest jakimś dużym kosztem a od czegoś trzeba zacząć.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Janosik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2009
Skąd: Gorlice/Kraków

PostWysłany: 05-03-2012, 19:39    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Jeśli władze nie zechcą inwestować w kolej to nic się nie zmieni.


Inwestowanie w PR w obecnej formie to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Przykład Śląska to dobitnie pokazuje. Nawet jak damy PRom 1 mld zł na małopolską kolej to i tak będzie tylko gorzej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 16-03-2012, 22:12    Odpowiedz z cytatem

Sorry a ile zainwestowano w kolej na Mazowszu? Teraz Struzik tnie budżet o 1/5 byleby na KM-y starczyło. By krytykować wypada mieć chociaż elementarną wiedzę.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 30-05-2012, 13:38    Odpowiedz z cytatem

Pomimo spadku cen ropy na światowych giełdach przez ostanie 3 miesiące i ustabilizowanie sytuacji poltycznej w rejonie Iranu władze MZPR podnisły cene biletu pociągu Balice Ekspress o 90%!!!w przeciągu 3 miesięcy...
W ponad dwuwiekowej historii koleii nie tylko w Polsce ale i także na świecie nie było chyba takiego wydarzenia na świecie gdzie podróż koleją na danej trasie wzrosłaby o 90% w przeciągu trzech miesięcy pomimo stabilnej sytuacji gospodarczej i politycznej kraju...
Napiszę tylko tyle:

--------------------MZPR------------------------------------------------------------------------------
-----------Tworzymy historięŚmiech)--------------------------------------------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 30-05-2012, 15:26    Odpowiedz z cytatem

EEtam. W latach 80-ych były 100% podwyżki i nikogo to nie ruszało.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-05-2012, 15:34    Odpowiedz z cytatem

Od 2014 ten szlak przejmie SKA, także zapewne Twoje narzekania się wtedy zakończą. W pociągach do Balic będą honorowane bilety MPK, kobiety na pokładzie będą witane różami, z toalet będą dochodziły piękne zapachy a z głośników będą leciały utwory wielkich klasyków po opłaceniu rzecz jasna ZAIKS-u Very Happy . A poważnie mówiąc to ceny ropy na światowych giełdach nijak się mają do tych w Polsce- zobacz ile kosztuje teraz ON na stacji. Grzechem pierworodnym tej linii jest brak jej elektryfikacji, co niestety przekłada się na koszty ponoszone przez spółkę. Po elektryfikacji linii może rzeczywiście doczekamy czasów, że na bilecie miejskim na 2 strefę dojedziemy do Balic.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 30-05-2012, 16:23    Odpowiedz z cytatem

ET05 napisał/a:
EEtam. W latach 80-ych były 100% podwyżki i nikogo to nie ruszało.

...eee w przeciągu 3 miesięcy? usług użyteczności publicznej?...nie wydaje mnie sięSmile
Poza tym nawet jak były w innych sektorach to wynikały raczej z hiperinflacji-rosły ceny jak i zarobki kompletnie bezwartościowej złotówki...

Sheva napisał:
"Grzechem pierworodnym tej linii jest brak jej elektryfikacji, co niestety przekłada się na koszty ponoszone przez spółkę. Po elektryfikacji linii może rzeczywiście doczekamy czasów, że na bilecie miejskim na 2 strefę dojedziemy do Balic."
Zgadzam się w zupełności lecz powtarzam przy stabilnej cenie za paliwo w tym roku kompletnie nie uzasadnione było podniesienie ceny biletu w przeciągu 3 miesięcy o 90%!
Paliwo nie zdrożało od lutego a nawet staniało o pare groszy...
Poza tym nawet jak tą linie przejmnie kiedyś SKA to sama SKA to nie będzie coś super nowego-wiele tam będzie z obecnego MZPR tylko pod inną nazwą:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl