Pyta pan o KW? Cóż zależy. Bardzo pozytywną obsługę spotykałem na trasach Poznań-Wolsztyn i Poznań - Gołańcz czego niestety nie mogę powiedzieć o trasach Zbąszynek-Leszno i Leszno-Ostrów. Tam drużyny pracują tak ospale jakby robiły łaskę że pracują. Mści się nabór konduktorów z Przewozów Regionalnych i PKP InterCity zamiast "świeżaków"
Obsługa na linii Ostrów - Leszno właśnie jest super .Są tylko 2 starsze kierowniczki i reszta młodych.Wydają mi się mili i uprzejmni.Słyszę jak często doradzają podróżnym.Jeżdze dość często bo mam na tej linii rodzine.
Jak już to przeciętnie 40 godzinny tydzień pracy co oznacza, że pracownik nie może pracować więcej niż przeciętnie 40 godzin w tygodniu. W niektórych tygodniach może zatem świadczyć pracę np. przez 44 godziny, pod warunkiem jednak że w pozostałych tygodniach liczba ta zostanie zrównoważona niższą liczbą godzin pracy lub dniami wolnymi od pracy, tak by w efekcie w ciągu całego okresu rozliczeniowego pracownik nie pracował więcej niż średnio 40 godzin na tydzień.
Drodze przedmówcy wasza wiedza wskazuje na fakt, że nigdy na etacie nie pracowaliście albo do tej pory nie zrozumieliście tej formy zatrudnienia. Szczerze polecam przeczytać Kodeks Pracy. Tam jest wszystko wyjaśnione. W dodatku kto w Polsce rozlicza na etacie pracę tygodniami? Zawsze miesiącami!
Nie wiem czy praca Konduktora/rki KW różni się od innych spółek kolejowych. Wiem natomiast jak wygląda system zmianowy i raczej nie jest to żadną tajemnicą.
Wszystko jak w Kodeksie Pracy. Zmiany trwają 8-12 godzin, pomiędzy zmianami jest 11 godzin przerwy. Na kilka dni przed nowym miesiącem jest przedstawiony grafik na dany miesiąc. Możesz pracować zarówno w nocy, jak i w ciągu dnia. Praca jest o tyle fajna, że możesz mieć np. 18 dni pracujących (zamiast 22-24 przy 8 godzinnych zmianach), z czego 11 zmian masz nocki, wychodzi więc na to, że ponad połowę czasu w miesiącu w ciągu dnia spędzasz w domu.
Ja chciałabym złożyć w tym tygodniu dokumenty na Składową. Orientuje się ktoś, czy trwa rekrutacja?
Chciałabym jeszcze dowiedzieć się jak wyglądają przeciętnie zarobki. Teoretycznie nie jest mi to niezbędne do wykonywania pracy-pasji, ale kto pyta nie błądzi ;)
Złóż papiery, zapytaj w samej firmie, a nie na forum, bo zarobki to rzecz prywatna pracowników, po cholerę osoby postronne mają wiedzieć ile zarabiają ludzie obsługujący ich na pociągu.
Złóż papiery, zapytaj w samej firmie, a nie na forum, bo zarobki to rzecz prywatna pracowników, po cholerę osoby postronne mają wiedzieć ile zarabiają ludzie obsługujący ich na pociągu.
popieram post kolegi wyżej.. najlepiej dowiedzieć sie wszystkiego na miejscu.. jeśli chodzi o podstawę za wykonywaną pracę, profity typu zniżki, ubezpieczenia itp. itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum