Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 23, 24, 25  Następny
Ruszyły Koleje Wielkopolskie
Autor Wiadomość

pawlaklubuski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lip 2010

PostWysłany: 21-02-2012, 16:11    Odpowiedz z cytatem

tylko durnie nieznające się na kolei mogły pisać i myśleć, że KW to nowa jakość na torach. Z góry było wiadomo, że będzie 100 razy gorzej niż w Przewozach Regionalnych.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

anas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: kalisz

PostWysłany: 21-02-2012, 16:28    Odpowiedz z cytatem

Choć wszyscy liczą ,to w KW chyba nikt się nie liczy poza biurwą.Spółka która powstała po to by nie płacić PR za odwołane pociągi , za komunikację zastępczą i za coroczne większe dotację a teraz robi dokładnie to samo.Sam bylem zwolennikiem jej powstania,to teraz widzę że nic się nie zmieniło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 21-02-2012, 21:19    Odpowiedz z cytatem

kowal331 napisał/a:
Skoro tak bogate województwo,jak Wielkopolskie,decyduje się na ograniczanie kursowania pociągów,bo brak pieniędzy,to czego można się wkrótce spodziewać w biedniejszych?.

Województwo, a właściwie Urząd Marszałkowski, zdecydował się na budowę własnej kolejki nie dla pasażerów, a dla kolesi. Czego spodziewaliście po tej kadrze anektowanej z PRów? Nie znacie ich "dokonań"? To miała być, i jest, kolejna przechowalnia.
Dlaczego Mazowieckie, obciążone Janosikowym (zresztą to głupi pomysł) rozwija, a nie zwija, swoje KM? Tylko nie piszcie że mają ZA dużo kasy.

Trzeba było zrobić jak Mazowsze - wydzielić zakład Wielkopolski, wykopać kogo trzeba, i jazda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Matt139 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lip 2011

PostWysłany: 21-02-2012, 21:49    Odpowiedz z cytatem

Emillex napisał/a:

Teraz nie mam żadnego sensownego dojazdu do Wrocławia by być tam wcześnie i w miarę późno wrócić (przes. z Kamieńczyka)


A po co chcesz jeździć za granicę do Dolnośląskiego?! Pewnie coś szmuglować Laughing

Cytat:

pociąg nr 7733 relacji Krotoszyn 6:13 – Leszno 7:28,
Likwidacja szkolniaka... Brawo!


A to akurat nieprawda. W dni robocze jeździ z Ostrowa i ten zostanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 22-02-2012, 10:36    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Koleje Wielkopolskie informuje, że Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, podjął decyzję o ograniczeniach od dnia 1 marca 2012 roku przewozów, wykonywanych przez przewoźnika

Liczenie podróżnych zlecone przez płatnika trwało od 2 stycznia tego roku do 6 lutego.
Po analizie frekwencyjnej która w osiągach maksymalnych zawierała np. 15 (piętnaście) osób na całą relację pociągu podjęto decyzję jak wyżej.
Cytat:
Zaalarmuje wszystkie media regionalne z jakimi mam kontakt, tak tego nie zostawię

Bardzo słusznie, nie chciałbym przerabiać wersji "śląskiej" a podatnicy mają prawo wiedzieć że ich pieniądze nie są przeznaczane na fanaberie (15 osób w relacji) tylko na autentyczne potrzeby których i w Wielkopolsce nie brakuje Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Groźny Fanatyk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009
Skąd: Poznań Karolin

PostWysłany: 22-02-2012, 13:59    Odpowiedz z cytatem

Przyznaję, że desperacko też widziałem jakąś potencjalną iskierkę nadziei w Kolejach Wielkopolskich. Ale już widać, że nie ma się co łudzić. To jest dokładnie taki sam szlam jak Przewozy Regionalne. Ci ludzie prawdopodobnie zarżnęliby nawet kopalnię piasku na Saharze. Confused

_________________
EX "Groźny Fanatyk"
Łomża - Ostrołęka - Tłuszcz - Warszawa - Łowicz - Łódź - Ostrów Wkp - Grabów nad Prosną
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 22-02-2012, 15:35    Odpowiedz z cytatem

pospieszny napisał/a:
Cytat:
Koleje Wielkopolskie informuje, że Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, podjął decyzję o ograniczeniach od dnia 1 marca 2012 roku przewozów, wykonywanych przez przewoźnika

Liczenie podróżnych zlecone przez płatnika trwało od 2 stycznia tego roku do 6 lutego.
Po analizie frekwencyjnej która w osiągach maksymalnych zawierała np. 15 (piętnaście) osób na całą relację pociągu podjęto decyzję jak wyżej.

Ciekawe czy w KKA też liczyli?

UMWW: Do Wałcza jeździło zbyt mało podróżnych
Dziś po raz ostatni w trasę wyruszą pociągi relacji Piła – Wałcz. Finansujący połączenie wielkopolski Urząd Marszałkowski wycofał się z dotowania kursów tłumacząc to koniecznością cięć w budżecie i niską frekwencją na tej linii.
http://www.rynek-kolejowy.pl/31005/UMWW_Do_Walcza_jezdzilo_zbyt_malo_podroznych.htm

Pod spodem taki komentarz:
21/02/2012 08:25 Autor: irokalisz ---.multimo.pl
Jak można tak bezczelnie kłamać!!! Ludziom prosto w oczy !!! Przecież tam się działy cuda, szynobus rzadko kiedy przyjeżdżał, raz dawali KKZ raz nie , czasem jak dali to był spóźniony o godzinę, czasem kierpoć sobie decydował czy zajeżdżać do danej wioski czy nie, ludzie czekali w wiosce a on nie zajeżdżał, wielokrotnie byłem świadkiem jak w Wałczu na peronie stało ponad 40 osób i ani pociąg ani autobus nie przyjechał! Co wk...ieni ludzie robili? Szli do busów pana posła. Bo co mieli zrobić? A on co powiedział na spotkaniu w Mirosławcu? Remont Linii Stargard - Piła będzie kosztował 60 mln zł - to bardzo drogo więc stawiajmy na transport kołowy, gdy mu zwrócono uwagę że remont będzie kosztował 24 mln to się zmieszał.
Po co te kłamstwa o niskiej frekfencji? Gdy szynobus jezdził regularnie to ludzie też jezdzili - proszę: http://fotofotki.pl/pliki_img/c7g5ruhk41a3cqd3uo6q.jpg
Komuś bardzo zależało aby uwalić linię i tyle. A gadanie , że linia ruszy 1 wrzesnia to ściema, może i ruszy ale dadzą 2 pary na dobę i w grudniu ją zamkną bo powiedzą , że nikt nie jezdzi.


Jeśli tak wyglądało to liczenie podróżnych, to gratuluję UMowi. Oby tak dalej, g... będzie jeździło na torach, ale firma nadal będzie oczywiście funkcjonowała, jak dawne PKP PR. W końcu kadra ta sama, to i tradycje też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 22-02-2012, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Jak takie atrakcje serwuje UMWW i KW na niezelektryfikowanych liniach, to co sie bedzie działo, gdy przejmą Poznań-Gniezno i Poznań-Leszno. Juz widzę ten sznur aut od strony Gniezna i Leszna do Poznania, bo wiara odejdzie od koleji...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pitras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sty 2010
Skąd: Puszczykowo

PostWysłany: 26-02-2012, 13:25    Odpowiedz z cytatem

Na stronie KW pojawił się nowy rozkład jazdy. Na linii Leszno- Zbąszynek jest szynobus zaczynający jazdę w Zbąszynku o 6,56 i kończący o 16,09 także w Zbąszynku. Czy więc KW organizują nowe zaplecze w Zbąszynku, czy może rano będzie podsył składu na pusto z Wolsztyna, gdzie stacjonują obecnie drużyny? Jeżeli będzie podsył to oznacza to jazdę na pusto w takich godzinach, że pasażerowie na pewno znaleźliby się. Tak wyjazd koło 6,20 z Wolsztyna i powrót koło 16,15.
Kolejnym skandalem jest to, że na potrzeby 7 połączeń( tam i powrót) potrzebne będą aż 3 składy. I przy takim planowaniu faktycznie może pociągów brakować. A załogi posiedzą więcej na stacji niż w pociągach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 26-02-2012, 14:38    Odpowiedz z cytatem

Jeśli już to od 1 marca na 328 połączeń jest 6 par czyli 12 pociągów tam/powrót .
Po drugie plan obsług jest zoobiegowany z liną 350 a odnośnie Wolsztyna dodatkowo z 332 i 390.
Nie ma więc taboru przypisanego do linii Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TomTom Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lip 2012
Skąd: Wlkp

PostWysłany: 28-07-2012, 10:08   Koleje Wielkopolskie Odpowiedz z cytatem

Witajcie Forumowicze!

Jako, że to mój pierwszy post, na wstępie chciałbym się przywitać.

Kilka słów o mojej przygodzie z Kolejami.
Swoją najbliższą przyszłość wiążę z Kolejami Wielkopolskimi. Niedawno odbył się nabór na stanowisko Konduktor. Otrzymałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną, potem skierowanie na badania w tym psychotesty. Wszystko zaliczone, zdolność wydana. I teraz moje pytanie, bo słyszałem, że po tym wszystkim odbywa się szkolenie. Jak wygląda takie szkolenie, czego dotyczy?
Chciałbym się też dowiedzieć od doświadczonych pracowników jak wygląda praca w tej spółce, ponieważ poinformowano nas, że praca jest na pełen etat ale mniej więcej 3-4 dni w tygodniu. Potem wolne. Dlaczego tak? Czy jest to tak jak mają strażacy? 12h w pracy / 24h wolne? Czy rodzina ma zniżki na przejazdy ?
Ogólnie jak się pracuje, na co trzeba szczególnie zwracać uwagę, jak wygląda praca na kolei od startu do stacji końcowej? Podobno są jakiejś miejsca/pomieszczenia w których możemy nocować gdy wyjazd jest wczesnie rano lub konczy się pozno wieczorem i nie ma sensu wracać do domu. Oczywiście pracodawca nie zwraca kosztów dojazdu do pracy ale to akurat normalne wg mnie.
Mam nadzieję, iż otrzymam wszelkie informacje od Was i w razie kolejnych nasuwających się pytań będę je systematycznie zadawał.

TomTom
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WidZ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Mar 2012

PostWysłany: 28-07-2012, 13:58    Odpowiedz z cytatem

Niekoniecznie 12h w pracy i 24h wolne możesz iść nawet 4 dni z rzędu na 12h do pracy to nie problem a co do samego kursu to wszystkiego dowiesz się na kursie. I jeszcze jedno nie ma zniżek dla rodziny, zresztą w KW nie są uznawane ulgi kolejowe a jak chcesz więcej informacji handlowych to odsyłam do strony KW tam są wszystkie taryfikatory i reszta ciekawych rzeczy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TomTom Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lip 2012
Skąd: Wlkp

PostWysłany: 28-07-2012, 18:54    Odpowiedz z cytatem

Niby tak, lecz na temat szkolenia nic sie nie dowiem ze strony internetowej KW. Moze ktoś z forumowiczów odpowie mi na moje pytania zawarte w poście powyżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morwa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Paź 2009

PostWysłany: 28-07-2012, 19:12    Odpowiedz z cytatem

Szkolenie będzie wyglądać mniej więcej tak :
- opanowanie taryfy przewozowej KW tj. wszelkiego rodzaju ulgi przejazdowe ustawowe i handlowe
- podstawy sygnalizacji i zasad prowadzenia ruchu kolejowego
- opanowanie obsługi terminala mobilnego jak również manualne wystawiania wezwań i biletów
- kulturalna obsługa podróżnych itp.
Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marian Wlkp Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 06 Wrz 2012

PostWysłany: 06-09-2012, 01:30    Odpowiedz z cytatem

Witajcie drodzy Forumowicze!

Jest to mój pierwszy post i chciałbym serdecznie Was przywitać.

Tak z innej beczki. Co sądzicie o obsłudze pociągów KW, czy standard obsługi jest lepszy/gorszy w porównaniu z innymi przewoźnikami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 20 z 25 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 23, 24, 25  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl