Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Powrót pociągów na Roztocze
Autor Wiadomość

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 03-05-2011, 12:51    Odpowiedz z cytatem

Czy wiadomo coś o przedłużeniu pociągów z Jarosławia do Bełżca? Inaczej znowu zostanie sztuczna dziura na granicy regionów.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 03-05-2011, 13:35    Odpowiedz z cytatem

Były rozmowy, ale spełzły na niczym.
Możnaby też przecież zrobić inaczej- albo obydwa wydłużyć do Hrebennego( z Lublina i Jarosławia, albo jeszcze lepiej Rzeszowa) i tam skomunikować, albo po prostu połączyć w twór Lublin- Jarosław(Rzeszów) ( najlepiej na odcinku Lublin Zawada przyspieszony).
Ze względu na długi czas przejazdu chętni na przejazd na całej trasie raczej by sie nie znaleźli, ale np.z Lublina do Horyńca, czy z Jarosławia na Roztocze to na pewno.

Lepiej już jakby zlikwidowali pociąg Zamość- Chełm, a z pieniędzy zaoszczędzonych wydłużyli Kasztelana do Hrebennego,( nakłonili Podkarpackie do wydłużenia jednej z par również do Hrebennego) i zrobili łącznik z Hrubieszowa na Hetmana, tylko wtedy trzebaby odpowiednio wcześnie puścić pierwszy pociąg z Lublina do Zamościa, a nie ok. 10 jak było proponowane przez UM wg. portalu Lubelskakolej.net.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 03-05-2011, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Pociągi z Lublina do Zamościa nie zostaną uruchomione tylko na okres wakacji ale już do końca rozkładu, czyli do 10 grudnia, bo często się pojawiają w różnych wypowiedziach takie nieporozumienia, że pociągi Lublin - Zamość będą kursować tylko w okresie wakacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 03-05-2011, 19:57    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czy wiadomo coś o przedłużeniu pociągów z Jarosławia do Bełżca?

Tak, obecnie kończą bieg na st. Horyniec Zdrój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 03-05-2011, 20:49    Odpowiedz z cytatem

Arclight napisał/a:
Nie tylko one, na Lubelszczyźnie jeżdżą jeszcze Pogranicze, Polesie i Kresy.

Nie zapominaj o Resovii i Koronie

Sebcio napisał/a:
Czy poinformowano ludzi że tym też dojadą, choć nie do wszystkich stacyjek?

Tak, jak najbardiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 04-05-2011, 07:55    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj wybrałem sie na przejażdżke Lublin- Krasnystaw Fabryczny- Lublin.
Wsiadłem w Kanclerza na Głównym(sa134-015) Szału nie było, ale to przecież koniec długiego weekendu to czego sie spodziewać. Było 6 osób.wymiana była w Swidniku miasto (5 osób wsiadło troche wysiadło), Trawnikach, Kaniach i Rejowcu. Oprócz tego na północnym wysiadł jeden kolejarz, a na wschodnim wsiadł taki jeden.W Krasnymstawie Fabrycznym wysiadły już ostatnie osoby nie licząc ok. 5 kolejarzy- ja, mój tata i pani, która wracała z odpustu z Trawnik. Dróżyna konduktorska składała sie z dwóch osób.

Do powrotnego na Fabrycznym oprócz nas wsiadły 3 osoby frekwencja 100% i ze 20 rowerów. Co dziwne drużyna konduktorska w składzie tylko kierpoć, ale dobrze, że sprawnie wystawiał bilety. Prawie wszyscy jechali na główny(my i rodzice z dzieckiem wysiedliśmy na północnym) sporo osób na przesiadke do Warszawy- TLK o 19 do Wawy musi zostać na wakacje!

Wrażenia całkiem przyjemne, brak opóźnień,obsługa miła, tak dużej frekwencji w powrotnym sie nie spodziewałem z powodu braku reklamy. Tylko niestety w Bełżcu graficiarze zrobili swoje z Sa134-015 Evil or Very Mad . Po drodze dużo osób machało, wychodziło na przystanki, by obejrzeć szynobus i dla wszystkich było radosne szynobusowe RP1 Smile
Pozdrawiam.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 07-05-2011, 15:40    Odpowiedz z cytatem

A jednak ludzie chcą jeździć pociągami na Roztoczu, proszę m.in. spojżeć ile ludzi oczekuje na niego w Suścu. Potencjał jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Brawurka Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 09 Wrz 2010

PostWysłany: 07-05-2011, 18:04    Odpowiedz z cytatem

No, rzeczywiście...W Suścu i Zwierzyńcu normalnie tłumy czekały na was...to cieszy a poza tym, miło pooglądać Roztocze z okien pociągu... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

filip39 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Maj 2010
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 07-05-2011, 21:56    Odpowiedz z cytatem

Dużo ludzi w Suścu, jeszcze więcej w Zwierzyńcu, już tęsknię za tymi widokami z Roztocza. Very Happy

_________________
2010 - 4564 km
2011 - 8993 km
2012 - 5090 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 08-05-2011, 15:26    Odpowiedz z cytatem

Zamiast Chełm-Zamość lepiej było zrobić reaktywację Hrubieszów-Zamość i połączyć z kursami do Lublina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-05-2011, 22:59    Odpowiedz z cytatem

Może niekoniecznie kosztem połączenia Chełm-Zamość, ale reaktywacja odcinka Hrubieszów-Zamość przydałaby się jak najbardziej. Może zrobić tak jak z Bełżcem, uruchomić najpierw w wydłużony weekend (najbliższy to Boże Ciało 23-26.VI.2011) i jak się sprawdzi to potem przez cały rok, chociażby w weekendy. I wtedy rzeczywiście skomunikować w Lublinie z pociągami dalekobieżnymi w głąb Polski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-05-2011, 10:05    Odpowiedz z cytatem

Zacznijmy stopnniowo. Najpierw niech zreaktywują do Zamościa, później stopniowo będzie się lobbować. Gdyby było wszystko na raz to może nie wyjść. Ważne że tendencja w przewozach jest in plus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-05-2011, 14:03    Odpowiedz z cytatem

Co prawda to prawda- lepiej stopniowo, a pieniądze zainwestować w lepszą reklame.
A i konieczne są wzmocnienia taborowe, najlepiej zaplanować, że co roku będzie się kupować określoną liczbe szynobusów i EZTów np. 2 szynobusy 2 EZTy na moderne i 1 EZT nowy- na długoterminowej ofercie tabor powinien być tańszy.

Lepiej, żeby teraz były jakieś szynobusy w rezerwie (np.jeden w Lublinie, a drugi w Zamościu), niż żeby w razie awarii nie było czego podstawić w zamian, bo gdyby tak wszystko reaktywować to przyniosłoby to więcej szkody niż pożytku- sądze, ze jeżeli będziemy mieli ok. 20 szynobusów, to będzie można mówić o jakichś innych reaktywacjach (oprócz Parczewa, Zamościa i Roztocza). A to niestety raczej szybko nie nastąpi.

Ale mimo wszystko ten jeden wyjątek możnaby zrobić- pierwszą osobówkę do Lublina i ostatnią z Lublina wydłużyć do Hrubieszowa.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-05-2011, 15:47    Odpowiedz z cytatem

Obecnie szynobusów jest już i tak za dużo (tzn. przy obecnej liczbie pociągów) większość stoi całymi dniami i się nudzi. Dodatkowo w razie awarii mamy SU42 i wagonik.
Gdy ruch będzie większy to być może będzie warto kupić jakiś nowy tabor.
Wydaje mi się że lepiej jednorazowo kupić większą ilość niż na umowie wieloletniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10-05-2011, 08:01    Odpowiedz z cytatem

Ale niestety Lubelskie nie ma tyle pieniędzy żeby dokonać tak wielkiego zakupu na raz.
A tak można by stopniowo dokupywać i stopniowo reaktywować.

Owszem nowy tabor stoi całymi dniami w Lublinie i sie nudzi, ale od wakacji 2 szynobusy będą potrzebne na Zamość, a dwa na Bełżec. Na SWP trzeba te trzy zarezerwować (chóć przydałaby sie lepsza oferta przewozowa na 4 szynobusy). I tym sposobem zostają tylko 2 wolne szynobusy, a reaktywacja osobowych do Parczewa i na lotnisko ma sie odbyć w niedługim czasie. Wiec lepiej już teraz pomyśleć o przyszłych potrzebach taborowych.

Ps. Sebcio, Jak tam poszła matura Smile ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl