Jak już dyskusja o Chojnicach to też ubolewam nad tym, że wszystkie pociągi ze Szczecin kończą w Szczecinku.Powinny one zostać wydłużone zarówno w kierunku Chojnic jak i Słupska. Ale nie, bo to władze pomorskiego nie wpuszczą do nas swych szynobusów, a nasze władze nie wpuszczą smerfów do nich i tak tworzy się błędne koło.
Ale nie, bo to władze pomorskiego nie wpuszczą do nas swych szynobusów, a nasze władze nie wpuszczą smerfów do nich i tak tworzy się błędne koło.
Ale pomorskie pojazdy (SA109 i SA103, czasem nawet SA131) czasem można spotkać w Szczecinku jako pociągi R Chojnice - Szczecinek, także nie do końca nie wpuszczamy do was naszych pojazdów hehe
Ale racja, przydałoby się by województwa (mówię tu o całym kraju) potrafiły się dogadać i nawet powstawanie osobnych kolejek regionalnych nie utrudniałoby połączeń międzywojewódzkich. Chojnice - Szczecin (zostawiając przy tym wszystkie pary pociągów na Chojnice - Szczecinek) byłoby bardzo mile widziane, myślę, że nie tylko przeze mnie w rozkładzie jazdy
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Kuba_CH, Zdaję sobie sprawę, ale to są tylko drobne kilometry przygraniczne. Mi chodzi o takie dalsze trasy. Też zauważ że nasze Smerfy kursowac będą do Piły. A PRom jakby zależało to mogłyby utworzyć takie połącznlenie z SN83.
Jakby PR-om zależało to by zrobili łączenie kilku relacji + wydłużenie i nie byłyby to relacje na trabantach tylko na składach wagonowych. Kwestia chcenia...
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Nie jeden, nie sto ale pięćset razy jechałem pociągiem relacji Szczecin- Stargard- Szczecinek i naprawde, uwierzcie, niewielu pasażerów przesiada się w Szczecinku na Regio do Chojnic a tym bardziej do Słupska. Jeśli już chcecie przedłużać relacje, to ja proponowałbym tak jak piisałem wcześniej IR ze Szczecina do Bydgoszczy lub Torunia albo Do Tczewa ( Olsztyna ).
Ja proponuję pociąg Świnoujście - Poznań (regio) codziennie, wyjazdy po południu z Poznania/Świnoujścia, ze względu na notoryczny brak jakich kolwiek połączeń całorocznych ze Świnoujścia chociażby do Poznania, więc taki pociąg jak najbardziej jest potrzebny
Nie tylko REGIO zawodzą, ale rozkład TLK poza sezonem do Świnoujścia jest bolesny. Taki Kołobrzeg, identyczna wielkość, a całorocznych pociągów TLK o więcej.
Dokładnie co najmniej 1 para Regio na w/w odcinku kursująca codzienna to wg mnie powinna być normalność, co do TLK to powinien być jeszcze jakiś jeden w ciągu dnia kursujący codziennie np. ten co teraz jeździ z Lublina do Świnoujścia, gdyż np. można by potem płynąć promem do Skandynawii. Zupełnie nie rozumiem tak marnej oferty przewozowej obydwu przewoźników poza okresem wakacyjnym.
Regio 89430 ze Szczecina do Szczecinka mógłby dodatkowo kursować w niedzielę a regio 89431 ze Szczecinka do Szczecina dodatkowo w piątki. Chętnych na te dodatkowe kursy by nie brakowało. Uczelnie, imprezy, spotkania rodzinne itp itd...
_________________ Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum