Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Propozycje do rozkładu jazdy Regio w zachodniopomorskiem
Autor Wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 11-04-2011, 21:21   Re: Propozycje do rozkładu jazdy Regio w zachodniopomorskiem Odpowiedz z cytatem

lukien213 napisał/a:
Bartek1981 napisał/a:

14. Jak najszybsza modernizacja odcinka Wałcz - Kalisz Pom. no i może w końcu modernizacja linii Kalisz Pomorski - Złocieniec, Swidwin - Połczyn - Grzmiąca.

Świdwin - Połczyn Zdr. to pobożne życzenia. Jak dla mnie, to to połączenie generowałoby mniej strat niż Sławno - Darłowo. Przede wszystkim są to większe miejscowości, a do Połczyna jeździ też trochę kuracjuszy. Co do Grzmiącej, to tam już nie ma takiego pojęcia jak remont. Za Kołaczem w stronę Barwic na dzień dzisiejszy brakuje już około 5km torowiska. Reszta jest w opłakanym stanie.

Co nie znaczy że nie warto. I tak całe torowisko było do wymainy, bo prędkości były tam tragiczne, rzędu 20-30 km/h. A Połczyn ma jednak spory potencjał turystyczny i leczniczy. Zresztą jest to połączenie dwóch linii obsługujących różne relacje dalekobieżne (!!!) i wtedy ma największy sens, a nie relacja ślepa.

lukien213 napisał/a:
Bartek1981 napisał/a:

15. Koszalin - Mielno powinno kursować w długi weekend majowy i oczywiście na długo przed uruchomieniem połaczenia PROMOCJA!!!! Bez tego ani rusz.

Tu się zgodzę, rozkład powinien być znany już od początku obowiązywania, ewentualnie od korekty marcowej. Od długiego weekendu majowego powinna jeździć część kursów.

Poieram. Linia z potencjałem, która może przynieść spory dochód, a przy dobrych warunkach - zarobić na siebie.

[ Dodano: 10-04-2011, 21:17 ]
Kuba_CH napisał/a:
Bartek1981 napisał/a:

Można od razu puszczać w relacji Chojnice - Szczecinek - Słupsk, a latem do Ustki.

Chyba 2 lata temu był pociąg poranny Chojnice - Szczecinek - Słupsk, jeździł na składzie, później na szynobusie. Połączenie podzielono na dwa osobne przy pierwszej korekcie rozkładu.
Teraz mamy sytuację, w której szynobus z pociągu Słupsk - Szczecinek (p. 15:36) przechodzi na Szczecinek (o. 15:43) - Chojnice. Teoretycznie, czemu nie zapowiedzieć w Słupsku pociągu do Chojnic przez Szczecinek?

Szkoda że pekapowski beton rozebrał linię ze Słosinka do Przechlewa. Było to alternatywne i najkrótsze połączenie (Bydgoszcz) Chojnice-Słupsk.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 12-04-2011, 13:21    Odpowiedz z cytatem

na pewno poprawic trzeba by bylo skomunikowania Regio z SKM w Słupsku, szczególnie dla jadących od strony trójmaista

SKM przyj. 8.39 - Regio odj. 8.18 następny Regio 12.31
SKM przyj. 12.50 - Regio odj. 12.31 następny Regio 14.42
SKM przyj. 17.40 - Regio odj. 17.16 następny Regio 20.17

jakby jechać jakąś SKM wcześniej to średnio ponad godzinę trzeba czekać na przesiadkę, w drugą stronę wygląda to lepiej

fajnie jakby powstala tez wspolna oferta SKM i PR zeby można na jednym bilecie bylo jechac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 12-04-2011, 13:59    Odpowiedz z cytatem

No własnie. Nawet bym sie nie upierał już przy zniesieniu monopolu SMK na trasie Słupsk - Gdynia. SKM mogłoby honorować bilety turystyczne, regiokarnety PR-ów lub uruchomic jakąś odrębną promocję SKM+PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mrc_zxk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Kwi 2011

PostWysłany: 14-04-2011, 13:59    Odpowiedz z cytatem

OPi napisał/a:
Moim zdaniem brakuje połączeń dostosowanych do przewozu rowerów na trasy nadmorskie. Moim zdaniem wszystkie SPOTy powinny pójść do obsługi tras Szczecin - Świnoujście/Kamień Pom., Kołobrzeg - Szczecinek, a nie pałętać się na trasie Szczecin - Poznań, gdzie ZPR Poznań w międzyczasie wykorzystuje nasze jednostki do obsługi swoich tras!


Przestań pisać głupoty, bo się nóż w kieszeni człowiekowi otwiera, jak takie coś musi czytać. Liczbę pociągów Szczecin - Poznań - Szczecin obsługiwanych spotami można policzyć na palcach jednej ręki. Jak jestem w pracy to widzę, co śmiga na tych pociągach. Najczęściej są to właśnie poznańskie jednostki. SPOTy najczęściej można obecnie spotkać na regio do Gryfina i Kostrzyna, a także do Świnoujścia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 14-04-2011, 14:21    Odpowiedz z cytatem

No i tyle w temacie. SPOT-y tylko na dwóch parach śmigają z czego jeden nawet jest chyba poznański, na jednej poznański ED72 w malowaniu IR na przemian z odnowionym kiblem KW, i na jednej poznański kibel ze szczecińskim na przemian. Ale @OPi wolał się kłócić i wyzywać, próbował sprowadzić do swojego poziomu (...) Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

boyyek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2008
Skąd: Złocieniec, Szczecin

PostWysłany: 24-04-2011, 12:39    Odpowiedz z cytatem

Witam.
Moja propozycja to wydłużenie ktoregoś z szynobusow kursujących na trasie Sczecin - Szczecinek do Bydgoszczy przez Chojnice, Wierzchucin. Szczecin nie ma bezpośredniego połączenia ani z Bydzia ani z Toruniem. Jestem przekonany, ze chętnych by nie brakowało!!!
Wesołych Świąt!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 24-04-2011, 13:34    Odpowiedz z cytatem

DOBRY POMYSŁ.ja uważam że pownny kursować bezpośrednie regio Szczecin-Szczecinek-Chojnice-Tczew jak również Krzyż-Piła-Chojnice-Tczew. Obecnie aby pokonać cały Ostbahn na raz jadąc np do Gdańska trzeba się przesiadać 4 razy!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

boyyek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2008
Skąd: Złocieniec, Szczecin

PostWysłany: 24-04-2011, 20:07    Odpowiedz z cytatem

Jestem tego samego zdania. Bezpośrednie połaczenie z Kostrzyna ( przy odpowiednim skomunikowaniu szynobusu z Berlina) do Tczewa a nawet Olsztyna lub Gdyni ( jak jezdzil dawny Tur z Gorzowa do Gdyni). Od Kostrzyna do Tczewa nie ma drutu. Moim zdaniem bardzo dobry pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba_CH Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2010
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 24-04-2011, 21:33    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o interRegio to takie połączenia wchodzą w grę, jestem bardzo za, przez Chojnice zresztą można by "przetoczyć" klika iR dziennie, no ale co niezelektryfikowane to wg. niektórych jest gorsze...
No ale jako połączenia Regio to nie ma żadnych szans, nie w obecnych czasach, gdy granica województwa traktowana jest czasem nawet jak granica krajowa, której dany pojazd przekroczyć nie może...

_________________
Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

boyyek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2008
Skąd: Złocieniec, Szczecin

PostWysłany: 25-04-2011, 11:16    Odpowiedz z cytatem

Interregio Szczecin - Bydgoszcz przez Runowo, Szczecinek, Chojnice. Moim zdaniem byłby to strzał w dziesiątke. I nawet prędkość na tej trasie byłaby zadawalająca:)
To jest naprawde wstyd żeby takie miasta jak Szczecin, Bydgoszcz i Toruń nie miały połączenia kolejowego ze sobą. A swoją drogą Chojnice co roku dostaj po dupsku. Brak druta = kolejowe zadupie. Smutna prawda niestety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 25-04-2011, 11:59    Odpowiedz z cytatem

Pomysł z takim IR to doskonały pomysł. Fiat albo Zemsta + kilka bohunów i pierwsze klasy i można działać. Niestety, brak druta na Ostbahnie dobija tę linię. Ale jakże pięknie wyglądały kiedyś składy SU45 z poczwórną oliwką i pierwszą klasą Very Happy

Przez Chojnice powinny jeździć pociągi dalekobieżne w takich kierunkach jak Szczecinek, Szczecin, Tczew, Krzyż, Gorzów, Bydgoszcz a w sezonie coś na wzór Kołobrzeg - Szczecinek - Chojnice - Wierzchucin - Bydgoszcz i gdzieś dalej na południe.

Kiedyś był pośpieszny Tczew - Chojnice - Szczecinek - Runowo - Szczecin. Można by znów zrobić takie połączenie jako IR nie wymagające 150 przesiadek.

A gdyby zrobić połączenie Berlin - Kietz/ Kostrzyn - Gorzów - Krzyż - Piła - Chojnice - Tczew i gdzieś dalej do Gdyni albo Olsztyna czy samego Królewca ? Wiadomo że osób które by jeździły na całej relacji by było mało lub w ogóle ich by nie było ale osoby jeżdżące na relacjach Berlin - Gorzów, Berlin - Krzyż, Gorzów - Piła, Krzyż - Chojnice, Piła - Chojnice, Chojnice - Tczew itd by mogło już być sporo. Kilka par dziennie i mamy fajne połączenie Smile

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

boyyek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2008
Skąd: Złocieniec, Szczecin

PostWysłany: 25-04-2011, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Swego czasu jezdził "TUR" z Gorzowa do Gdyni przez Krzyż, Piłę, Chojnice, Tczew. Śmiało można byłoby wrócić do tego połączenia przynajmniej w sezonie.
"Bory Tucholskie" Z Wawy a póżniej z Lublina do Kołobrzegu przez Bydgoszcz, Wierzchucin, Chojnice, Szczecinek cieszył się ogromną popularnością. Niestety to co dobre szybko się kończy i w tym przypadku to powiedzenie też się potwierdziło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 25-04-2011, 12:43    Odpowiedz z cytatem

IC prędzej zdechnie niż utworzą takie połączenia ale PR mogą jako IR, można by spróbować. Co byście powiedzieli na utworzenie projektu nowego rozkładu jazdy ? IC i tak oleje ale PR mogą się nad tym zastanowić i co nieco się przychylić do takiego projektu.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

boyyek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2008
Skąd: Złocieniec, Szczecin

PostWysłany: 25-04-2011, 13:07    Odpowiedz z cytatem

Fajny pomysłSmile Jestem jak najbardziej za!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba_CH Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2010
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 25-04-2011, 19:43    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 napisał/a:
IC prędzej zdechnie niż utworzą takie połączenia ale PR mogą jako IR, można by spróbować. Co byście powiedzieli na utworzenie projektu nowego rozkładu jazdy ? IC i tak oleje ale PR mogą się nad tym zastanowić i co nieco się przychylić do takiego projektu.

Paweł, Ty wiesz, że ja w to wchodzę Cool
O PKP IC nie ma co marzyć, ale tak jak piszesz z PRami może się udać dogadać.

Ktoś pisał IR Szczecin - Bydgoszcz przez Runowo, Szczecinek, Chojnice, idealne połączenie. Koniecznie w konkurencyjnej porze dla Arrivy Twisted Evil
A może nawet i pokusić się o Toruń Smile

A "Bory Tucholskie" mogłyby już przez te Chojnice jeździć, dogadać się z PRami albo z Cargo (tak jak w przypadku obecnych objazdów IC przez Chojnice) co do loka i jeździmy dalej Smile

_________________
Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl