Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
PUZP - uprawnienia do ulg przejazdowych
Autor Wiadomość

Maj Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011

PostWysłany: 10-04-2011, 12:25    Odpowiedz z cytatem

Renee napisał/a:
Wydaje mi się, że z wykupu uprawnień dochód był całkiem spory. A pracownicy wcale tak nie jeżdżą na potęgę jak to się wydaje. Najczęściej to przejazdy do pracy, potem na wakacje i do rodziny.

Ja wykupuję uprawnienia dla siebie i córki,ale prawie w ogóle z nich nie korzystam bo w mojej miejscowości zlikwidowano już wszystkie pociągi.W pobliżu jest stacja gdzie kursuje jeszcze kilka osobowych,ale większość z nich obsługują Koleje Dolnośląskie a oni nie uznają naszych uprawnień.Takich ludzi jak ja jest wielu a przecież moje zniżki nie są za darmo,przewożnicy biorą za to pieniądze.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

iceman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Kwi 2008

PostWysłany: 10-04-2011, 20:51    Odpowiedz z cytatem

Niestety nie da się ukryć, że pracowników biurowych w PLK zaczyna być więcej niż pracowników utrzymania (drogowcy, automatycy, diagności). Wq*** mnie brak konsekwencji p. Szafrańskiego i to, że lata mu *** w kontaktach z zz. Wq*** mnie wiele innych spraw (np. poziom kadry) ale do cholery nie dajmy się ogłupić. W PR i każdej spółce grupy PKP jest taki sam burd***. Jak wyglądało łączenie zakładów w Cargo, Modliszka? ZZ nie miały nic do powiedzenia ani wpływu? (szczególnie w TG)
LM skończ z demagogią. Fajnie, że przytaczasz jakieś fakty (oczywiście prawdziwe) tylko szkoda, że nie ciągniesz dalej tego tematu. Czemu nie dodałaś ile Niemcy dokładają z budżetu do DB na infrastrukturę czy tabor a ile nasz rząd. Tam nie muszą kombinować z pożyczkami żeby mieć wkład własny na inwestycje - stać ich na to. Napisz ile na tych 33tys. km linii jest skrzyżowań z drogami kołowymi (w jednym poziomie) a ile w Polsce. Napisz kto je utrzymuje i kto ponosi koszta ich utrzymania. Bądź rzetelna i obiektywna.
Na sam koniec - więcej wpadek w czasie zimy było ze zdefektowanymi jednostkami niż z nieodśnieżonymi rozjazdami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torreador Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: Pomorze

PostWysłany: 10-04-2011, 22:24    Odpowiedz z cytatem

Porównujmy rzeczy/ sprawy porównywalne. DB nie można porównywać z PKP. Koleje Niemieckie wydają na inwestycje kilka razy więcej dlatego, że dochody ludności są 5 krotnie większe. Poza tym na polskiej kolei dużo pieniędzy zmarnowano w odróżnieniu od kolei niemieckich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-05-2011, 09:21    Odpowiedz z cytatem

Notatka ze spotkania Sygnatariuszy PUZP z ZZPK

W dniu 28 kwietnia 2011 roku w siedzibie Centrali PKP CARGO S.A. w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie przedstawicieli central związkowych Sygnatariuszy Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Zatrudnionych przez Pracodawców Zrzeszonych w Związku Pracodawców Kolejowych a Pracodawcami Zrzeszonymi w Związku Pracodawców Kolejowych w sprawie zmiany zapisów dotychczasowego Rozdziału XII PUZP oraz innych zapisów układowych.

Prezes ZPK poinformował zebranych, że spółka Przewozy Regionalne Sp. z o.o. w dniu 27 kwietnia br. podjęła uchwałę dotyczącą dalszej realizacji uprawnień wynikających z PUZP od dnia 1 stycznia 2012 roku.

Wynika z niej, że Spółka PR od 1 stycznia 2012 nie będzie realizowała na dotychczasowych zasadach zapisanych w Rozdziale XII PUZP uprawnień do ulgowych przejazdów. Proponuje w zamian 80% ulgę przejazdową dla uprawnionych. Uprawnionymi mają być tylko pracownicy, emeryci i renciści kolejowi. Zaproponowany został również koszt wykupu świadczenia na 2012 rok w klasie drugiej w wysokości 496 złotych dla pracownika i 336 złotych dla emeryta i rencisty.

Pozostali przewoźnicy pasażerscy proponują cenę wykupu świadczenia przejazdowego na 2012 rok w klasie drugiej w wysokości 455 złotych.

Spółka PR kolejny raz poinformowała, że według ich oceny porozumienie z 2009 roku w sprawie zmiany zasad realizacji uprawnień do ulgowych świadczeń przejazdowych obowiązuje tylko do dnia 31 grudnia 2011 roku. Z taką interpretacją Federacja ZZP PKP nie zgadza się, gdyż porozumienie to powinno obowiązywać do dnia 31 grudnia 2012 roku (pozostałe centrale związkowe popierają nasze stanowisko).

W związku z niechęcią przedstawicieli związków zawodowych do przedstawionych propozycji ograniczających uprawnienia kolejarzy do ulgowych świadczeń przejazdowych (coraz odważniej mówi się o całkowitej rezygnacji ze świadczeń przejazdowych w zamian za gratyfikację pieniężną w wysokości około 1000 złotych rocznie na każdego pracownika) Prezes ZPK zobowiązał się do przeprowadzenia negocjacji z przewoźnikami pasażerskimi negocjacji w sprawie złożonych przez nich propozycji i 11 maja br., tj. na następnym spotkaniu poinformuje stronę społeczną o wyniku tych negocjacji.

Podczas spotkania Prezes ZPK kilkakrotnie oświadczył, że w przypadku braku wspólnego uzgodnienia nowych zapisów Rozdziału XII PUZP będzie zmuszony w pierwszej dekadzie czerwca br. wypowiedzieć PUZP, aby w następnej dekadzie czerwca Zarządy Spółek mogły wypowiedzieć ZUZP, w których są zapisy przeniesione z Rozdziału XII PUZP.

źródło: Dariusz Browarek/ZZKŚ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

slavkoss Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Maj 2011

PostWysłany: 10-05-2011, 15:29    Odpowiedz z cytatem

Projekt PUZP jest dostępny tu
http://solidarnosc-centrala-cargo.pl/attachments/043_Projekt%20PUZP.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 11-05-2011, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Kwestia ulg przejazdowych dla kolejarzy przeważy szalę?

- 1 lipca może zostać wypowiedziany Ponadzakładowy Układ Zbiorowy Pracy. W takim przypadku wypowiedziane zostaną także Zakładowe Układy Pracy. Jeśli tak się stanie, będziemy zmuszeni do strajku – ostrzegają związkowcy z kolejowej „Solidarności”. Jak wskazują, kwestia PUZP i zapisów dotyczących ulg przejazdowych ma spore znaczenie dla prywatyzacji spółek kolejowych z Grupy PKP.

Przypomnijmy, że pod koniec kwietnia Przewozy Regionalne poinformowały, iż od 1 stycznia 2012 nie będą realizowane na dotychczasowych zasadach zapisanych w Rozdziale XII PUZP uprawnienia do ulgowych przejazdów. PR zaproponowały w zamian 80-proc. ulgę przejazdową dla uprawnionych. Uprawnionymi mają być tylko pracownicy, emeryci i renciści kolejowi. Zaproponowany został również koszt wykupu świadczenia na 2012 rok w klasie drugiej w wysokości 496 złotych dla pracownika i 336 złotych dla emeryta i rencisty. Kolejowe związki zawodowe nie zgadzają się z takim stanowiskiem. Ich zdaniem porozumienie w sprawie zasad realizacji uprawnień do ulgowych świadczeń przejazdowych obowiązuje do 31 grudnia 2012 r. Jednak w związku z tymi rozbieżnościami, Związek Pracodawców Kolejowych zapowiedział, że w przypadku braku porozumienia w sprawie zapisów w PUZP, wypowie Układ w pierwszej dekadzie czerwca.

Zdaniem związkowców data ta nie jest przypadkowa. - Nie ukrywamy, że prywatyzacja nie jest realizowana tak, jak byśmy tego oczekiwali – mówi Stanisław Kokot, rzecznik prasowy Sekcji Krajowej Kolejarzy NSZZ „Solidarność”. – Naszym zdaniem wypowiedzenie PUZP jest celowym działaniem, zapewniającym „czyste pole” w procesie prywatyzacji. Dzięki temu nowi inwestorzy w spółkach takich jak PKP Cargo czy PNI nie będą musieli sobie zawracać głowy ulgami przejazdowymi dla pracowników – podkreśla.

W przeprowadzonym przez trzy największe organizacja związkowe na kolei w dniach 22 marca - 20 kwietnia referendum strajkowym 98,54 proc. uprawnionych do głosowania pracowników spółek Przedsiębiorstwo Naprawy Infrastruktury, PKP Cargo i PKP Intercity odpowiedziało za podjęciem akcji strajkowej w sytuacji, gdy zostanie uruchomiona prywatyzacja tych przedsiębiorstw bez ustalenia paktów gwarancji pracowniczych. – Stoimy więc w blokach startowych – mówi Stanisław Kokot. – Jeśli nie będzie porozumienia z przyszłymi inwestorami w PKP Cargo i PNI, co do kwestii ulg, jak i paktu gwarancji pracowniczych, jedynym wyjściem będzie strajk generalny na kolei – podkreśla.

Związkowcy podkreślają, że ich zdaniem rządowi nie zależy na niepokojach społecznych u progu objęcia przez Polskę prezydencji w Unii Europejskiej. – Ostatnie działania premiera pokazują, że szef rządu chce postraszyć związkowców. To właśnie temu służy szybkie ukaranie członków „Solidarności” z KGHM, w związku z wydarzeniami sprzed paru dni – tłumaczy rzecznik prasowy kolejowej „Solidarności”. – Ale my jesteśmy gotowi do strajku – podkreśla. Jak zaznacza, data ewentualnej akcji strajkowej nie została jeszcze ustalona, ale zostałaby ona przeprowadzona „w najbardziej odpowiednim momencie”. – Teraz czekamy na to, co odpowie rząd. To on powinien zadecydować, co dalej – uważa Stanisław Kokot, rzecznik prasowy Sekcji Krajowej Kolejarzy NSZZ „Solidarność”.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 11-05-2011, 17:42    Odpowiedz z cytatem

Ciąg dalszy rozmów nt. ulg przejazdowych dla kolejarzy

11 maja br. odbyło się spotkanie sygnatariuszy Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy z Zarządem Związku Pracodawców Kolejowych w sprawie zmian w zapisach Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy, w szczególności rozdziału XII dot. ulg przejazdowych. Prezes ZPK Krzysztof Mamiński poinformował stronę społeczną, że po zakończeniu spotkania przewoźnicy spotkają się sami i ustalą wspólną ofertę dot. realizacji ulgowych przejazdów dla kolejarzy. Jednocześnie poinformował, że przewoźnicy pasażerscy zdeterminowani są, aby ulgi przejazdowe dotyczyły tylko pracowników, emerytów, rencistów i rencistów rodzinnych i miały wysokość 80% i dotyczyły tylko klasy II. W pociągach uruchamianych przez spółkę PKP Intercity Zarząd ZPK dopuszcza możliwość fakultatywnego dokupienia ulgi w klasie I. Dopłata do klasy I proponowana jest w kwocie 300 zł.

Przewoźnicy proponują trzy warianty wykupu ww. świadczeń przejazdowych w klasie II:

* jedna cena dla pracowników, emerytów, rencistów i rencistów rodzinnych w wysokości 805 zł,
* przy zróżnicowaniu dla pracowników, emerytów, rencistów i rencistów rodzinnych, dla pracowników wykup kosztowałby 861 zł, zaś dla emerytów, rencistów i rencistów rodzinnych – 586 zł,
* przy wykupie tylko na pociągi spółki Przewozy Regionalne koszt świadczenia wynosiłby 311 zł, dla pociągów pozostałych przewoźników – 378 zł.

W dalszym ciągu Zarząd ZPK nie chce uznać podpartego opinią prawną stanowiska strony społecznej zgodnie z którym dotychczasowe Porozumienie w sprawie realizacji ulg przejazdowych podpisane w 2009 roku powinno obowiązywać do 31 grudnia 2012 roku.

Na następnym spotkaniu 16 maja br. Związek Pracodawców Kolejowych planuje przedłożyć stronie społecznej projekt protokołu dodatkowego zmieniającego zapisy rozdziału XII PUZP według zaproponowanych przez przewoźników ofert.

źródło: Federacja Związków Zawodowych Pracowników PKP

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

matador Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Mar 2008

PostWysłany: 11-05-2011, 22:12    Odpowiedz z cytatem

propozycja jest skandaliczna, niemniej jak się ją przekazuje dalej to zagodnie z prawda.


..."* przy wykupie tylko na pociągi spółki Przewozy Regionalne koszt świadczenia wynosiłby 311 zł, dla pociągów pozostałych przewoźników – 378 zł."...


Jak przedstawiciel Federacji nie rozumie co do niego się mówi to niech nie pisze głupot.
Najważniejsze być pierwszym, nawet za cenę dezinformacji.

czekam na sprostowanie ze strony FZZPPKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rufio198 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Z Doliny Muminków

PostWysłany: 11-05-2011, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W dalszym ciągu Zarząd ZPK nie chce uznać podpartego opinią prawną stanowiska strony społecznej zgodnie z którym dotychczasowe Porozumienie w sprawie realizacji ulg przejazdowych podpisane w 2009 roku powinno obowiązywać do 31 grudnia 2012 roku.


A mnie ciekawi co mają wszystkie nasze kochane związki zrobić żeby ZPK uznał to stanowisko. Skoro opinia prawna jest korzystna dla ,,strony społecznej'' to ZPK jawnie łamie prawo. No chyba że prawnicy ZPK mówia co innego, a prawnicy ,,strony społecznej'' co innego.
Jak powszechnie wiadomo w naszym kraju na jeden temat potrafi być wiele opinii prawnych. Mr. Green

_________________
www.fotokolej.waw.pl <--- zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-05-2011, 09:13    Odpowiedz z cytatem

rufio198, PR wypowiedziały członkostwo w ZPK. Okres wypowiedzenia, zgodnie ze statutem ZPK, wynosi 6 miesięcy. Oznacza to, że PR są zobligowane do respektowania ulg przejazdowych dla kolejarzy do końca tego roku. Od 1 stycznia 2012 PUZP w PR nie obowiązuje, a tym samym nie mogą obowiązywać ulgi przejazdowe, które reguluje tenże PUZP, na dotychczasowych zasadach. Do tego nie potrzeba żadnych opinii prawnych, zresztą każda strona ma swoich opłaconych prawników i wiadomo, że prawnicy strony związkowej będą pisać opinie prawne na zamówienie związkowców.

Dobrą wolą zarządu PR jest to, że całkowicie nie pozbawia kolejarzy z PKP ulg przejazdowych, bo na dobrą sprawę od przyszłego roku PR mogłyby nie respektować żadnych kolejarskich ulg, może z wyjątkiem specjalnych ulg dla swoich własnych pracowników.

PR nie mają żadnego interesu w tym, żeby traktować ulgowo pracowników z obcych spółek kolejowych. Gdyby to ode mnie zależało, to od 1 stycznia 2012 prawo do ulgowych, a nawet do darmowych przejazdów w pociągach PR mieliby wyłącznie kolejarze zatrudnieni w PR.

O uldze pracowniczej 99% czy od nowego roku 80% w pociągach PR można mówić tylko w odniesieniu do pracowników PR. Dla kolejarzy z innych spółek jest to ulga handlowa! Nie pracownicza, bo nie są zatrudnieni w PR, tylko handlowa. Prawo do wykupu ulg handlowych powinien mieć każdy pasażer. Przewoźnik państwowy (samorządowy), który jest utrzymywany przez wszystkich podatników, nie może jednych pasażerów traktować ulgowo, a z innych zdzierać, wg swego widzimisię. Myślę, że sądy i prawnicy mieliby tu szerokie pole do popisu, gdyby jakieś stowarzyszenie pasażerów wniosło pozew zbiorowy przeciwko PR.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18-05-2011, 09:16    Odpowiedz z cytatem

Brak porozumienia z przewoźnikami ws. ulg przejazdowych dla pracowników grupy PKP może przesądzić o wypowiedzeniu przez ZZDR PKP Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy.

Przedstawiciele Związków Zawodowych działających w spółkach Grupy PKP po raz kolejny spotkali się z Zarządem Związku Pracodawców Kolejowych. W dniach 16-17 maja sygnatariusze Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dyskutowali na temat możliwości modyfikacji jego zapisów w trybie art. 2419 §1 Kodeksu Pracy, czyli wprowadzenia protokołu dodatkowego.Od pierwszego spotkania, które odbyło się w kwietniu, dyskusja prawie całkowicie poświęcona jest Rozdziałowi XII do PUZP. Od jego brzmienia zależą dalsze losy całości Układu.

Prezes ZPK p. Krzysztof Mamiński po ostatnim spotkaniu w dn. 11.05. przedstawił przewoźnikom informację o stanowisku i propozycjach związków w tym ZZDR PKP co do ceny i zakresu wykupu ulg przejazdowych na rok 2012 – dzięki czemu teraz przedstawił odpowiedź przewoźników.

Prezes ZPK p. Krzysztof Mamiński przekazał związkowcom nowe stanowisko przewoźników w sprawie ceny i zakresu wykupu ulg przejazdowych na rok 2012. Przewoźnicy nie zgadzają się na zmianę wysokości ulgi i jej utrzymania dla członków rodzin pracowników. Odrzucili także przedstawioną przez związkowców propozycję wprowadzenia rodzinnej książeczki biletowej. Operatorzy poszli jednak na pewne ustępstwa w kwestii wysokości kwoty wykupu uprawnienia - proponowana obecnie cena to 689 zł za ulgę 80% w kl. 2. Spółka PKP IC podtrzymała swoją propozycję dodatkowej opłaty w wysokości 300 zł za uprawnienie do korzystania z ulgi w kl.1.

Zdaniem Związku Zawodowego Dyżurnych Ruchu PKP przewoźnicy nie wykazują dobrej woli do rozmów i rozwiązania tego problemu. Wskazuje na to sztywne stanowisko we wszystkich sprawach dotyczących wykupu ulgi oprócz jego ceny, a także nieobecność przedstawicieli przewoźników podczas wszystkich dotychczasowych spotkań, na których strona społeczna dyskutuje na ten temat z pracodawcami.
ZZDR PKP stawiają tezę, że Przewozy Regionalne i Spółka PKP Inter City nie są w ogóle zainteresowane sprzedażą ulg dla pracowników Grupy PKP.

Przedstawiciele ZZDR PKP oświadczyli, że nie podpiszą projektu Protokołu dodatkowego nr 8 do PUZP, w którym zawarte są zapisy niekorzystna dla pracowników i ich rodzin. Podtrzymali swoje stanowisko przedstawione na piśmie przed poprzednim posiedzeniem, mówiące o objęciu uprawnieniem do ulgi także dzieci i małżonków pracowników, jak również zapis o możliwości alternatywnego wprowadzenia rodzinnej książeczki biletowej.

Podczas debaty poruszono tez propozycje innych zmian w PUZP, w odniesieniu do zaproponowanego przez Związek Pracodawców Kolejowych nowego projektu dokumentu. Związek Zawodowy Dyżurnych Ruchu PKP zaproponował między innymi zapisy o:
- dodatku za powierzenie dodatkowych czynności nie wynikających z zapisów w umowie o pracę oraz z charakteru pracy wykonywanej na danym stanowisku,
- o zaliczeniu do czasu pracy pracownika – czasu na dojazd do pracy w przypadku, kiedy trwa on dłużej niż 2 godziny,
- o stworzeniu Wewnętrznej Polityki Antymobbingowej (WPA), która umożliwi w spółkach Grupy stworzenie ścisłych procedur w przypadku wystąpienia tego typu sytuacji.

Dwudniowa debata nie przyniosła żadnych wiążących decyzji w kwestii zapisów w Ponadzakładowym Układzie Zbiorowym Pracy. Wydaje się, że nie zapadną one dopóki nie zostanie rozstrzygnięta kwestia uprawnień do ulg przejazdowych dla pracowników, członków ich rodzin, emerytów i rencistów.

źródło: ZZDR PKP

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to


Ostatnio zmieniony przez Victoria dnia 18-05-2011, 09:27, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

TomekM Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: 18-05-2011, 09:24    Odpowiedz z cytatem

Nie powinno być ulg dla kolejarzy w 1 klasie. Płacąc więcej za bilet oczekuję minimum komfortu, a tak zazwyczaj 1 klasa jest zapełniona przez kolejarzy. Poza tym zdarza się, że muszę zmienić przedział jak np. wsiądzie ekipa kolejarzy z piwem lub "panie z biura" omawiające całą trasę niezwykle ważne kwestie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18-05-2011, 09:42    Odpowiedz z cytatem

TomekM, a ja uważam, że ulgowe lub darmowe bilety przewoźnicy pasażerscy powinni oferować tylko swoim pracownikom. Oczywiście tylko w 2 klasie i tylko dla pracownika (bez małżonków i dzieci). Dzieci i młodzież mają ulgi ustawowe (37%, 51%). Można jeszcze kupić sobie REGIOkartę.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-05-2011, 09:50   

Skoro pracownik PKP ma mieć ulgę w PR to normalny człowiek z ulicy powinien mieć prawo wykupić taką samą ulgę w tej samej cenie. PR to nie własność PKP tylko samorządów.
Powrót do góry

TomekM Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: 18-05-2011, 10:06    Odpowiedz z cytatem

Victoria. Pisałem tylko o 1 klasie, jeśli chodzi o 2 klasę to każdy przewoźnik powinien oferować ulgi dla swoich pracowników - nie jestem pracownikiem kolei ale wydaje mi się, że oferowanie ulg np. przez PR dla pracowników PKP nie jest ekonomicznie uzasadnione. To tak na marginesie i nie upieram się przy tym. Stanowczo jednak jestem przeciwko jakimkolwiek ulgom w 1 klasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl