Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Seria 163 kolei CD na trasie Łódź - Warszawa
Autor Wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 12-02-2011, 00:25    Odpowiedz z cytatem

A ta Grażyna to musiała dopiero trafić do Polski? Na YT nie ma zadnych z nią filmów.

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 12-02-2011, 00:30    Odpowiedz z cytatem

Ona ma konstrukcyjną 120. Mniej niż siódemka!

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 12-02-2011, 00:35    Odpowiedz z cytatem

Ale wystarczy wymienić wózki i jest 160 km/h. Czyli seria 162 - szybsza wersja 163. Wink

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 12-02-2011, 11:23    Odpowiedz z cytatem

Ma 120, ale dzięki automatowi potrafi tą prędkość utrzymać zgrabnie. Poza tym większa moc, rusza dobrze. U nas ich loki, nasze u nich.. no i OK.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Markuson Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sie 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 12-02-2011, 20:24    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ps2. albo nie kojarze dobrze, albo czeskie lokomotywki nie maja dopuszczenia na 160km/h ale jesli sie myle to prosze poprawic.

E163 mają konstrukcyjną prędkość 120 km/h, więc nie muszą mieć dopuszczenia na 160..

[ Dodano: 12-02-2011, 20:26 ]
OPi napisał/a:
Ale wystarczy wymienić wózki i jest 160 km/h. Czyli seria 162 - szybsza wersja 163. Wink


Po co wymieniać jak Czesi mają loki na prędkości większe niż120...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Orion Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 14-02-2011, 23:35    Odpowiedz z cytatem

Ano mają i potrafią produkować szybsze już od dawna ale specyfika ich linii powoduje że produkują to co najlepiej spełnia ich potrzeby.Poza tym wiedzą że my mamy zajefajne doświadczenia w dostosowaniu ich "Bobin" do zwiększonej prędkości...To taki polski chocholi taniec - na "już" potrzebujemy szybkich lokomotyw pasażerskich a nasz przemysł tworzy skąd inąd bardzo ciekawego Dragona ale do ciężkiego ruchu towarowego.No dobra Smok się oby sprawdził ale co z ruchem pasażerskim ? Skoro zrobiliśmy krok i obracamy czeskimi loczkami to może idźmy dalej i weźmy na testy nówki serii 380 które już w założeniu mogą być dostosowane do naszych warunków - SHP itd. ? Zdaje się że cenowo byłyby konkurencyjne w stosunku do niemieckich konstrukcji.Czesi nie urwali się z choinki ,oni już od 1987r rozwijali taką konstrukcję zwaną u nich jako lok III generacji przyjętą jako "seria" 169.001-5.To jest takie netowe rozważanie bo ile jeszcze k..wa trzeba czekać żeby nasz przemysł dał polskim przewoźnikom wartościową pasażerską lokomotywę o rozwiązaniach co najmniej na poziomie zachodnich ???" Warto może dodać że czeskie firmy z powodzeniem dostarczają ważne części do najnowszych serii lokomotyw francuskich.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 15-02-2011, 11:07    Odpowiedz z cytatem

Czesi mają nową lokomotywę 380: http://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_380 która jest 3 systemowa 3, 15, 25, ma Vmax 220 i 6000 kW mocy to odpowiednik Husarza, na pewno tańszy i na prewno dostosowany do warunków a nie że lokomotywa to nie pług śnieżny.

Na Bohumin - Praga w pociągach IC najczęściej widać oporowe lokomotywy na 3kV serii 151 mające Vmax 160 i 4000kW mocy, są one ulepszoną lokomotywą 150 (robiona od 1978) która miała 140 ale z dopuszczeniem tylko 120. Jest też wersja tych lokomotyw na 3 kV / 25kV i Vmax 160 o oznaczeniu 350 jednak wszystkie posiada Słowacja.

Foto 151 jak by ktoś nie wiedział o co chodzi:

http://img825.imageshack.us/img825/3554/cd151ct12006.th.jpg

Natomiast seria lokomotyw typu Kasia, Basia itd. mająca ponad 3000 kW z rozruchem impulsowym ma bardzo wiele wariantów, w tym wariant wielosystemowy z Vmax 160.

Seria, napięcie, moc, prędkość max, ilość wyprodukowanych sztuk:

162 - 3 kv - 3 480 kW - 140 km/h - 60
163 - 3 kv - 3 480 kW - 120 km/h - 147
263 - 25 kv - 3 060 kW - 140 km/h - 12 (napięcie 25Kv używane na południu Słowacji i Czech)
362 - 3 kv / 25 kv - 3 060 kW - 140 km/h - 48
363 - 3 kv / 25 kv - 3 480 kW / 3 060 kW - 120 km/h - 181
371 - 3 kv / 15 kv - 3 080 kW - 160 km/h - 7 (modernizowane do Vmax 160 w latach 90)
372 - 3 kv / 15 kv - 3 080 kW - 120 km/h - 35 (Część posiada DB jako seria 180)

Więc teoretycznie można by od nich kupić trochę i zmodernizować u nich na 160.

Źródło danych szczegółowych: Własne wiadomości + cs.wikipedia.org

Jeśli chodzi o wózki to model na 140 w porównaniu z modelem na 120 ma dodatkowy poziomy amortyzator, i widać trochę inne smarowanie. wersji na 160, niestety nie mam zdjęć.

CD163:

http://img836.imageshack.us/img836/8922/cd16304709.th.jpg

CD362:

http://img412.imageshack.us/img412/2867/cd362175ct11001.th.jpg

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Orion Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 15-02-2011, 19:16    Odpowiedz z cytatem

Tak , jeszcze bym dodał dla zainteresowanych czeski "Atlas Vozidel 1.dil" wszystkie lokomotywy elektryczne jakie produkowali,dane,nazwy potoczne itd. miękka obwoluta oraz "Atlas Vozidel 2.dil wszystkie loki spalinowe i jak wyżej obwoluta twarda dużo danych.Sporo zdjęć w obu publikacjach.Ja obie upolowałem po długim i cierpliwym czekaniu na Allegro po niedużych pieniądzach rzędu kilkudziesięciu złotych.Na stronie Rynek Kolejowy jest odnośnik do polskiego wydawcy Eurosprinter gdzie jest za 65 złotych "Maly Atlas Lokomotiv 2011" juz z serią 380/381 i zdjęciami.Tam maja sporo fajnych książek i albumów.Tylko te ceny Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ficek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Sie 2009
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: 15-02-2011, 20:55    Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie. Czy "Kasia" lub inna czeska "163" jeździ jeszcze na tych obiegach? Bo dzisiaj na TLK "91513" jechała EP07. Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzychu191 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: Łódź

PostWysłany: 16-02-2011, 14:43    Odpowiedz z cytatem

Ficek, Od 1 marca na praktycznie każdym wagonowym składzie będą czeskie 163.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 16-02-2011, 15:32    Odpowiedz z cytatem

Że co ? A jakim cudem ciekawe czy Czesi wiedzą o tym, że muszą codzień przysłać kilka loków do obsługi łódzkich TLK. Śkoda będzie jeżdziła na jednym obiegu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 16-02-2011, 16:10    Odpowiedz z cytatem

Oni ich nie przysyłają. One stały do tej pory w nocy na torach postojowych Kraków Płaszów i Kraków Główny. Z moich obserwacji wynikało też że częściej jeździły do i z Wrocławia niż do Czech. Po prostu IC sobie te loki ma, i od dawna je trzyma u nas. Jest ich dużo więcej niż potrzeba na pociągi do Czech. natomiast w Pradze widziałem EU07. Więc oni mają parę naszych w zamian.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Markuson Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sie 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 16-02-2011, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Nie wprowadzaj w błąd. Jeżeli stała to jedna na 36104. A tak to w nocy jeżdżą. W dzień stoi w Krakowie Głównym jedna lub dwie. Na 34100 i 36108.
Jeszcze na Łodziach dadzą w dupę. Wystarczy napięcie w sieci powyżej 3600 V... Razz

// nie cytuj przedmówcy #Dominik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dominik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 16-02-2011, 19:13    Odpowiedz z cytatem

Zobaczymy jak będą wyglądać obiegi tych lokomotyw w marcu. Wszak pociągu 43100/34100 już nie będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 16-02-2011, 23:11    Odpowiedz z cytatem

A CD nie mogłoby ich podesłać PRom? Panu gardoniowi do wożenia ludzi w Bipach... albo chociaż w bonanzach, żeby wozić. NIEDASIE ?

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl