Jeśli coś innego na wyświetlaczu, coś innego w rozkładzie - to przypomina to wróżenie: dojedzie albo nie.
Nie wydaje Ci się, że to powinno być zbieżne, a nie powodujące dywagacje?
I tak jak mówiłem relacje Lubliniec-Oświęcim oraz Lubliniec-Czechowice sie pojawiły Trzeba mnie słuchać a nie panikować. Co więcej pojawiła sie też relacja Racibórz-Lubliniec
A frekwencja niestety tragiczna na odc. Tarn.Góry - Bytom - Katowice, dziś w Lubliniec(6.48) - Katowice(8.51), w Bytomiu wsiadały 2 osoby, w składzie do Katowic dojechało 15 pasażerów. Fatalne liczby i szkoda, że wciąż brak liniówek, ludzie w tłoku w 820/830, a KŚ wożą powietrze. Czy ktoś wreszcie wprowadzi ceny porównywalne do KZK GOP i zapełni te pociągi. Skład EN57 ciepły, czysty, nie ma co narzekać do komfortu, ale te pustki przerażające.
Skąd ten sarkazm? Bo jak co roku będziemy mówić, że nie jest źle, bo tylko jedna para pociągów mniej niż w poprzednim rozkładzie, to za 3 lata nie będzie już o czym rozmawiać w temacie połączeń Oświęcim - Lubliniec.
Przypominam, że gdy w końcu wybudują brakujące tory miedzy Bieruniem a Tychami (a, jak można przeczytać w innym wątku staje się to coraz bardziej realne), to może się to skończyć zamknięciem odcinka Bieruń - Mysłowice dla ruchu pasażerskiego, bo powiedzą, że lepiej wszystko puścić przez Tychy, a na starej trasie jest słaba frekwencja. Niestety decydenci nie dorośli jeszcze do tego, żeby zrozumieć, że pasażerowie będą tylko wtedy, gdy mogą liczyć na regularne połączenia na interesującym ich odcinku. Gdy musisz zostać dłużej w pracy, a przez to ucieka Ci pociąg i następny jedzie za 3 godziny, to raczej nie będziesz na niego czekał. Zdarzy Ci się to kilka razy i poszukasz innego sposobu na dojazd do pracy...
Tak wszystko wszystko w rozkładzie na PLK jeszcze sie zmienia.
Zauważ, że przez wiele lat nie było ani jednego bezpośredniego połączenia na linii Lubliniec-Oświęcim i nikt sie go nie domagał więc teraz kiedy beda trzy to sytuacja chyba nie wygląda źle?! Zamiast tej czwartej jest Racibórz-Lubliniec.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-11-2014, 17:10
Cytat:
Przypominam, że gdy w końcu wybudują brakujące tory miedzy Bieruniem a Tychami (a, jak można przeczytać w innym wątku staje się to coraz bardziej realne), to może się to skończyć zamknięciem odcinka Bieruń - Mysłowice dla ruchu pasażerskiego, bo powiedzą, że lepiej wszystko puścić przez Tychy, a na starej trasie jest słaba frekwencja.
Nie wiem czy to będzie takie oczywiste rozwiązanie. Do Tych Lodowiska z Katowic jedzie się ok 35 min, do Oświęcimia 55-60 min. Nie wiem czy na trasie z Tychów do Oświęcimia uda się uzyskać jakąś oszczędność czasową. No i trzeba pamiętać o przepustowości Katowice - Ligota. No, chyba że priorytetem będą oszczędności, to wszystko jest możliwe.
1 lutego zacznie obowiązywać nowa oferta specjalna Kolei Śląskich – „Srebrny Bilet Miesięczny”. Jest ona skierowana do osób, które regularnie korzystają z usług śląskiego przewoźnika na odcinku Katowice - Tarnowskie Góry. Zaoszczędzić będzie można nawet blisko połowę wydawanych do tej pory na bilet miesięczny pieniędzy.
Niezależnie od pokonywanego odcinka oferta ma stałą cenę – 99 zł – i obejmuje nieograniczoną liczbę przejazdów między wszystkimi stacjami na trasie Katowice - Tarnowskie Góry. Bilet jest ważny przez 30 dni i obowiązuje we wszystkich pociągach KŚ przewidzianych w rozkładzie jazdy (z wyjątkiem pociągów, w których ma zastosowanie taryfa specjalna oraz pociągów o charakterze komercyjnym).
– Podróżni, którzy przykładowo kupują bilet miesięczny na trasę Tarnowskie Góry – Katowice za 195 zł, teraz będą mogli nabyć swoje bilety za jedynie 99 zł.
Super cena, 99zł za miesięczny Katowice - Bytom - Tarn. Góry od 1 lutego. Brawo dla KŚ za dobry krok w kierunku przywrócenia normalności na tej trasie, ale potrzeba dalszych rozwiązań, w tym biletów jednorazowych strefowych i większej liczby połączeń w godzinach szczytowych i poza nimi.
Oferta 8 pociągów w ciągu dnia Katowice - Lubliniec, niestety to odstrasza pasażera i zupełny brak rozsądnej liczby połączeń w godzinach popołudniowych/wieczornych.
Z Katowic odjazdy 15.37, 17.51 i 20.37, co to za oferta, gdzie pociągi o 16.37 czy 18.37, dawniej były takowe w rozkładach jazdy, teraz za duże przerwy i nawet ten tańszy miesięczny nie przyciągnie nowego pasażera.
[ Dodano: 28-02-2016, 10:44 ]
rok mija a w temacie ciiiiisza
pociąg K-ce - TG jedzie godzinę i dwie minuty
38 km!!!!!!!!!!!!!!
zawrotna szybkość
a Gliwice - Bytom ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum