Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Traxx KM i PMT
Autor Wiadomość

Paczino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sty 2011

PostWysłany: 25-01-2011, 12:21   Traxx KM i PMT Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie co obecnie dzieje się z lokomotywami testowanymi przez Bombardiera? chodzi mi dokładniej o lokomotywy dla KM i PMT? Czy pojawią się one może na pętli grybowskiej lub w innym miejscu w Małopolsce gdzie będą badane?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 25-01-2011, 12:42    Odpowiedz z cytatem

To będzie zależało od jednostki która robi badania (IK). Nie muszą one jechać koniecznie na pętlę grybowską czy w ogóle do Małopolski, ale szansa na to że tam trafią jest spora.
Na razie lokomotywy są uruchamiane przez Bombardiera.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 27-01-2011, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj w metrze była wyświetlana informacja o tym, że w czwartek doszło do przekazania na torze w Żmigrodzie pierwszego TRAXXa Kolejom Mazowieckim ze strony Bombardiera Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 28-01-2011, 12:14    Odpowiedz z cytatem

Zobacz nową lokomotywę dla Kolei Mazowieckich

W czwartek na torze testowym w Żmigrodzie pod Wrocławiem firma Bombardier przekazała prezesowi Kolei Mazowieckich Arturowi Radwanowi pierwszą z 11 lokomotyw Traxx, które w tym roku zaczną kursować po torach naszego regionu.

Więcej... warszawa.gazeta.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 28-01-2011, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Też widzialem ten artykuł w porannej Gazecie, ale nie było zdjęć. Teraz mamy przynajmniej jasną sytuację, że na Słoneczny, się jeszcze w tym roku nie załapią. Szkoda, trzeba będzie poczekać na 2012. Wtedy się pokażą przy przewożeniu kibiców z Gdańska do Warszawy Very Happy .


Zastanawiam się tylko, gdzie może być wykorzystana dwukierunkowość push-pulla i gdzie będzie decydują zaletą? W węźle warszawskim mało jest stacji z peronami czołowymi. Jedyne jakie znam to Wileńska i Otwock. Ale na tych dwóch Bombardier nigdy się nie pojawi. Na całej reszcie można przemieszczać lokomotywę dosyć wygonie z końca na koniec, więc zwykłe nie-push-pullowe wagony byłyby tak samo funkcjonalne? Niech ktoś mnie sprostuje Smile .

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mess Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Dębica/Sztokholm

PostWysłany: 28-01-2011, 22:41    Odpowiedz z cytatem

A to koniecznie muszą być perony czołowe? Nie muszą. Co stoi na przeszkodzie aby Push-pull startował ze zwykłego peronu? Oprócz czyjegoś widzimisie?

_________________
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 29-01-2011, 00:03    Odpowiedz z cytatem

Ale przy zwykłym peronie nie ma przewagi nad zwykłym składem wagonowym, bo wtedy zwykle można wymanewrować lokomotywę na drugi koniec pociągu. Takie push-pulle świetnie byłyby np. na linię Kraków-Zakopane, gdzie parokrotnie ma miejsce zmiana czoła pociągu i traci się sporo czasu na manewry. A na mazowszu pozwoli to jedynie zaoszczędzić na zmianie czoła te ~30 minut, które i tak pociąg stoi i czeka na ruszenie w trasę powrotną.

Nie, nie narzekam na wszystko i nie czepiam się, tak tylko się zastanawiam. Uwielbiam nowe składy bombardiera i uważam że to był świetny zakup Wink .

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BR232 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Cze 2008
Skąd: SWR

PostWysłany: 29-01-2011, 06:07    Odpowiedz z cytatem

Nie trzeba płacić PLK za manewry przy zmianie czoła Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mess Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Dębica/Sztokholm

PostWysłany: 29-01-2011, 11:31    Odpowiedz z cytatem

To tak samo można głupio tłumaczyć składy zespolone które IC chce kupić. Po co one skoro nie ma peronów czołowych? Ale kible i inne jego modernizacje to nie potrzebują.

PP to nie tylko oszczędność czasu ale i pracy. Nie trzeba manewrować lokomotywą, nie blokuje się ruch innych pociągów, nie trzeba bawić się zwrotnicami i można by tak jeszcze wyliczać. A mówienie, że to lipa bo nie ma peronów czołowych to kompletna bzdura.

_________________
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paczino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Sty 2011

PostWysłany: 01-02-2011, 20:43    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś ma jakieś informacje odnośnie tych lokomotyw, Lxd2 oraz ES64F4 - gdzie one obecnie są oraz gdzie w najbliższym czasie będzie można je zobaczyć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mariusz W.
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-02-2011, 21:17   

Paczino: Lxd2 to podstawowa lokomotywa spalinowa na kolejach wąskotorowych w Polsce, prawie na każdej czynnej kolei dojazdowej ją spotkasz.
Na pewno na długi majowy koniec tygodnia ją spotkasz na Gryfickiej Kolei Dojazdowej (inne nazwy tej kolei to Gryficka Kolej Wąskotorowa Gminy Rewal lub Nadmorska Kolej Wąskotorowa) w pociągach relacji Gryfice Wąskotorowe – Pogorzelica Gryficka, Trzęsacz – Pogorzelica Gryficka i w relacjach odwrotnych. Stacjonują w Lokomotywowni Gryfice Wąskotorowe.
Powrót do góry

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-02-2011, 21:40   

ES64F4 o ile się nie mylę jeżdżą w ITL Polska, CTL, Lotos Kolej (to te, co miały jeździć na IR) oraz PKP Cargo (CT Śląski- swego czasu latały w PKP IC na BWE I EN) Smile
Powrót do góry

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 03-02-2011, 22:57    Odpowiedz z cytatem

Ale ja nie jestem pewien.
Czy cargo ma ES64F4? A nie TRAXX F140MS?
Tak samo z ITL, Lotos.
Fakt IC miały ES64 gdy brakowało siódemek.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl