Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Awanse w PLK
Autor Wiadomość

rafal84jan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Wrz 2010

PostWysłany: 19-01-2011, 19:21   Awanse w PLK Odpowiedz z cytatem

Witam , Czy wiecie jak obecnie wygląda droga awansu np. z stanowiska nastawniczego na dyżurnego ruchu , i jakie są akty prawne regulujące takie awanse także na inne stanowiska ruchowe .
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

beton44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2009

PostWysłany: 19-01-2011, 20:46    Odpowiedz z cytatem

Jak - normalnie....

Jak gdzieś jest w bliskiej perspektywie brak dyżurnych / Shocked /
np z powodu wysypu emerytur

to rozsądny zwierzchnik przegląda swoje pułki i
wypatrzy kogo by posłać na kurs... oczywiście pomoże w tym wypatrzeniu
przymilanie się władzy, sexowny wygląd ew. dobre geny chociaż niekoniecznie bo to nie jakiś miód w biurze

potem badania, kurs, ewentualnie zdany egzamin itd...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rafal84jan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Wrz 2010

PostWysłany: 19-01-2011, 21:06    Odpowiedz z cytatem

.....rozsądny zwierzchnik... kto takiego ma ? .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

beton44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2009

PostWysłany: 19-01-2011, 21:51    Odpowiedz z cytatem

mnie się kilku zdarzyło

chociaż przyznaję że ostatnio to nie bardzo ten gatunek występuje Sad

przynajmniej w IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 22-01-2011, 13:44    Odpowiedz z cytatem

Bądź pisanie sensownych podań, typu mam wykształcenie wyższe kolejowe a praca na obecnym stanowisku nie daje mi perspektyw, aby się rozwijać itp itd. Podanie potem zanosisz do sekcji w egzemplarza 2 jedno zostaje u nich, 2 podbite zabierasz ze sobą i czekasz 30-40 dni. W miedzy czasie wypytujesz się czy coś się ruszyło, jeśli nic to po 30-40 dniach piszesz kolejne podanie o zapytanie co się dzieje z tamtym podaniem, bo nie dostałeś odpowiedzi. Tym razem piszesz je do dyrektora zakładu i znowu czekasz 30-40 dni na rozpatrzenie twojego podania. Badz szybsza metoda piszesz podanie wprost do dyrektora, tak jak ja to zrobiłem i po 32dniach dostałem pozytywną odpowiedź.

Co do awansu w PLK
monter - automatyk - starszy automatyk - mistrz ds automatyki*
nastawniczy - dyżurny ruchu - (2 lata dyspozytor liniowy*) - zawiadowca*
robotnik torowy - toromistrz - mistrz - diagnosta*

* trzeba mieć "farta"

Jest to tylko moja własna ocena awansu

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rafal84jan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Wrz 2010

PostWysłany: 22-01-2011, 19:59    Odpowiedz z cytatem

dziękuje , pomysły zastosuje w praktyce Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Iktorn Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2005

PostWysłany: 22-01-2011, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Droznik napisał/a:
robotnik torowy - toromistrz - mistrz - diagnosta

Dokładnie tak. U mnie w rodzinie ktoś zaczynał od robotnika torowego (łopata) a teraz jest diagnostą ze stażem 30 lat w PLK. Do ZZ nie trzeba się zapisać, lizać dupy nie trzeba wystarczy mieć coś w głowie i trochę ambicji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mcok Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2009

PostWysłany: 22-01-2011, 20:54    Odpowiedz z cytatem

@Dróznik: A można wiedzieć na kogo awansowałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukas21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2011

PostWysłany: 23-01-2011, 22:35    Odpowiedz z cytatem

W PKP PLK można szybko awansować, ale trzeba mieć poukładane w głowie i wykazać się dużym zangażowaniem w pracy. Więc zachęcam młodych ambitnych techników i inżynierów do składania podań, zwłaszcza, że w niedłygim czasie bardzu dużo pracowników nabywa prawa do emerytur.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 26-01-2011, 16:22    Odpowiedz z cytatem

Przeniosłem się ze stanowiska automatyk na dyżurnego ruchu. Ale dziw bierze że młodych po studiach biorą na stanowiska wyższe np na automatyka bądź dyżurnego a nie na montera i nastawniczego

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 26-01-2011, 16:34    Odpowiedz z cytatem

Droznik, dziw w ogóle bierze, że młodzi po studiach chcą pracować w PKP na stanowiskach robotniczych. Brak ambicji? Niezaradność życiowa? Ja też pracowałam w PLK, ale w międzyczasie studiowałam. Zaraz po studiach zwolniłam się z PLK.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 26-01-2011, 16:47    Odpowiedz z cytatem

Każdy sądzi po sobie. A może ktoś ma ochotę popracować na różnych stanowiskach choćby tylko po to, żeby poznać robotę "od podszewki". Kiedyś było to normalne zjawisko i nikogo nie dziwiło. Miałem okazję obserwować swego czasu poczynania świeżo upieczonego mgr inż., którego skierowano od razu na stanowisko kierownika oddziału rewizji technicznej wagonów. Śmiechu było co niemiara ! Biedak sam zrezygnował po dwóch miesiącach !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lukas21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2011

PostWysłany: 26-01-2011, 21:50    Odpowiedz z cytatem

Mnie to wcale nie dziwi, że młodzi chcą pracować w PLK, zwłaszcza w automatyce, jest to dziedzina, która teraz bardzo dynamicznie zaczyna się rozwijać.
A ty kolego, który zwolniłeś się z PLK po skończeniu studiów pochwal się jaka karierą zrobiłeś poza PLK, bo znam takich jak ty, którzy teraz przychodzą i pytają czy są przyjęcia do automatyki.
W zupełności zgadzam się z leo1407 - wstawianie studenta od razu na kierownicze stanowisko jest nieporozumieniem a nawet krzywdzące dla niego.
Pisząc wcześniej o szybkim awansowaniu w PLK miałem na myśli przynajmniej po 5 - 7 latach na stanowisko kontraktowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rafal84jan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Wrz 2010

PostWysłany: 26-01-2011, 23:19    Odpowiedz z cytatem

ja pracuje dopiero 2 lat w PLK jako nastawniczy a skończyłem licencjat z logistyki , praca na kolei to rodzina tradycja od pokoleń i mnie też to nie ominęło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 28-01-2011, 17:29    Odpowiedz z cytatem

Ja mam zrobionego inz. OTTK z PR, i zawędrowałem na kolej. Obecnie jestem jako stażysta dyżurny ruchu, do tego studiuje dziennie mgr robię. Praca jest dobra bo nie zbyt trudna, a po skończeniu studiów, dalej mi się marzy kolej. Starałem się wcześniej do firm spedytorskich, ale tam trzeba mieć swój samochód, firmę, a jak się dostaniesz na magazyn to pensja niezbyt dużo a roboty wiele. Tak wiec każdy jest kowalem swego losu, i mi się on podoba Smile

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl