Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Budynie powrócą do PR?
Autor Wiadomość

BR232 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Cze 2008
Skąd: SWR

PostWysłany: 06-01-2011, 19:54    Odpowiedz z cytatem

Z tymi zapleczami nie jest tak źle. PR mają przecież kilka lokomotywowni, np. :

-Przeworsk
-Rzeszów
-Łuków Zapowiednik
-Szczecin Wzg. Hetmańskie
-Toruń Kluczyki
-Katowice
-Częstochowa
-Kraków Prokocim (podobno mniejsza hala)
-Krzyż Wlkp.

Czy w Wielkopolsce PR nie mają lokomotywowni z Prawdziwego zdarzenia? A lokomotywownia we Wrocławiu chyba należy do PR.


Ostatnio zmieniony przez BR232 dnia 06-01-2011, 20:17, w całości zmieniany 2 razy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 06-01-2011, 19:58    Odpowiedz z cytatem

BR232, lokomotywownia we Wrocławiu należy do PR? Skąd ty to wziąłeś. Jeżeli masz na myśli wielką halę przy dworcu głównym od strony Opola, to należy do PKP IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-01-2011, 19:59   

O ile się nie mylę, to lokomotywownia w Katowicach należy do PKP IC... Chyba, że się mylę, to zwracam honor, ale nie wydaje mi się.
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 06-01-2011, 19:59    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A lokomotywownia we Wrocławiu chyba należy do PR.

Należy do PKP IC. Na Dolnym Śląsku PR nie mają żadnego zaplecza technicznego.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

BR232 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Cze 2008
Skąd: SWR

PostWysłany: 06-01-2011, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Cóż, widać IC przejęło ją wraz z OPM Hmm

@mk1992: W Katowicach są dwie szopy. Dobrze to widać na zumi lub geoportalu (polecam, zdjęcia większej ilości miejsc, bardziej aktualne i z większą możliwością przybliżeń Razz

Są jeszcze lokomotywownie w Kołobrzegu i Kędzierzynie-Koźlu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 06-01-2011, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Brak zaplecza technicznego we Wrocławiu przejawia się masowymi odwołaniami REGIO i awarią 50% ilostanu ZPR Wrocław.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-01-2011, 20:22   

REGIOchłopak napisał/a:
PR z tego co wiem nie mają zaplecz technicznych(w każdym ZPR Wrocław?) obecnie do obsługi EZT i też jakoś jeżdżą.


Poczytaj na przykład http://www.koleje.dolnyslask.pl/aktualnosci/trudne-warunki-na-szlakach-kolejowych-aktualizacja-401/ . Taki news ląduje na portalu codziennie, a lista potrafi być dwukrotnie dłuższa.

Obecnej zimy brak zaplecza do naprawy EZT dosłownie sparaliżował funkcjonowanie PR na Dolnym Śląsku. Dobrze by było, gdyby wraz z "budyniami", PR sądownie wywalczyły zwrot zagarniętego zaplecza. Zanim marszałek ściągnie do Kolei Dolnośląskich pierwsze EZTy (przetarg w trakcie) i zapewni odpowiednie zaplecze dla własnej spółki. Bo wówczas między Żmigrodem a Międzylesiem i między Węglińcem a Oławą PRy zupełnie przestaną być potrzebne.
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 07-01-2011, 01:13    Odpowiedz z cytatem

No coz, jak szopy w Jeleniej, Walbrzychu i Weglincu maja w lapach kargule, to o zaplecze dla PR trudno. Mozna by probowac ruszyc stara szope w Marciszowie jako male zaplecze PR dla rejonu Jeleniej Gory, ale to raczej kosmos, bo tam nie ma drutow na dojezdzie do szopy i w ogole teren jest bardzo zaniedbany. Zeby przywrocic to do stanu uzywalnosci, trzeba ogromnych pieniedzy.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 07-01-2011, 09:23    Odpowiedz z cytatem

W takim województwie jak dolnośląskie PR nie mają żadnego zaplecza technicznego? To się nadaje do prasy. Nieustannie atakować media takimi kwiatkami to się w końcu Donek opamięta.

PS. zamienić zaplecze biurowe na techniczne. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-01-2011, 11:25    Odpowiedz z cytatem

A kto będzie wtaczać lokomotywy na piętra?

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 07-01-2011, 11:59    Odpowiedz z cytatem

Wystarczy wtoczyć pierwszą, kolejne będą się same wciągać na zasadzie funikularu Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 07-01-2011, 13:03    Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
No coz, jak szopy w Jeleniej, Walbrzychu i Weglincu maja w lapach kargule, to o zaplecze dla PR trudno. Mozna by probowac ruszyc stara szope w Marciszowie jako male zaplecze PR dla rejonu Jeleniej Gory, ale to raczej kosmos, bo tam nie ma drutow na dojezdzie do szopy i w ogole teren jest bardzo zaniedbany. Zeby przywrocic to do stanu uzywalnosci, trzeba ogromnych pieniedzy.

Pytanie od laika: czy nie da się utrzymywać taboru w najbliższym zakładzie w województwie opolskim lub wielkopolskim?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 07-01-2011, 13:17    Odpowiedz z cytatem

I znów jakaś kolejna plota rozgłośniona na forum... Konkrety Panie i Panowie... Konkrety... A nie plotki

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 07-01-2011, 13:35    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie wiedziałem, że kiedyś to napiszę ale domagam się przekwalifikowania części TLK na IR.


OK, ale na linii Warszawa-Łódź. Very Happy Very Happy

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-01-2011, 13:49    Odpowiedz z cytatem

Nie na Warszawa Łódź same EIC oraz podmiejskie.

Przy okazji ciekawe czy mając więcej EP07 PR zrobi jakieś IR dla mieszkańców Trójmiasta, bo jak na razie to robi tylko dla turystów. Ja rozumiem, że mamy zabytki, plaże, morze, góry i że jest tu tak pięknie, że każdy by chciał tu być ale my też byśmy chcieli coś zobaczyć.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl