Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
PKP IC modernizuje wagony
Autor Wiadomość

ciapaty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2017

PostWysłany: 09-11-2018, 20:31    Odpowiedz z cytatem

Victoria napisał/a:
PKP Intercity odbiera pierwsze 10 zmodernizowanych wagonów.
No własnie...
Według cytowanego artykułu te wagony będą kursować na co najmniej 5 trasach. Czyli po 1-2 wagony w pociągu. Kropelka w morzu....
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14-11-2018, 19:13    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity rozszerza umowy z Pesą. Modernizacje za ponad 1 mld złotych.

Pesa Bydgoszcz zmodernizuje dla PKP Intercity dodatkowo 82 wagony pasażerskie – przewidują podpisane we wtorek umowy. To rozszerzenie wcześniej zawartych trzech kontraktów, których wartość wzrosła z 685 mln zł do 1,03 mld zł.

Więcej:
https://www.tvp.info/39938092/pkp-intercity-rozszerza-umowy-z-pesa-modernizacje-za-ponad-1-mld-zlotych

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Modus90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Gru 2017

PostWysłany: 16-11-2018, 10:27    Odpowiedz z cytatem

Może w końcu skończą się braki taborowe i puszczanie (zwłaszcza na nocne trasy) najgorszego szrotu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 28-11-2018, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Arius Adolf Nowak napisał/a:
Jak rozumiem, naprawy rewizyjne to tak jak przed przeglądem technicznym auta: klocki, woda, sznurek:-)


Niestety źle to rozumiesz. Przeglądy są oznaczane poziomami od 1 do 3. Poziom 4 to już naprawa, po czymś takim wagon ma mieć sprawność , jak nowy wagon, często wtedy go się ponownie maluje i wymienia dużo rzeczy. Najbardziej skomplikowaną naprawą jest poziom 5, kiedy to wagon jest rozbierany do gołej konstrukcji i tylko właściwie ona zostaje ze starego wagonu, a reszta wyposażenia jest nowa.
Naprawy P4 kosztują kilkaset tysięcy, więc nie jest zwykłe oglądanie i uzupełnienie płynów. To się robi codziennie lub co klika dni na P1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 07-01-2019, 15:51    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity odebrało od Cegielskiego 30 zmodernizowanych wagonów.

PKP Intercity odebrało do końca 2018 roku 30 pierwszych wagonów po modernizacji, którą dla przewoźnika przeprowadza Fabryka Pojazdów Szynowych w Poznaniu H. Cegielski – poinformował w poniedziałek kolejowy przewoźnik.

Jak podaje PKP Intercity, sukcesywnie realizowana jest podpisana w 2017 roku i rozszerzona w październiku ubiegłego roku umowa o wartości 410 mln zł brutto na modernizację i przegląd 90 wagonów typu 111A.

Więcej:
https://www.tvp.info/40747052/pkp-intercity-odebralo-od-cegielskiego-30-zmodernizowanych-wagonow

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-01-2019, 06:32    Odpowiedz z cytatem

Nowe wagony w PKP Intercity. Pojedziemy nimi z Wrocławia

PKP Intercity informuje podróżnych, że kolejna partia zmodernizowanych wagonów wyjeżdża na tory. Najnowsze wagonu PKP Intercity mają sporo udogodnień, trafią m.in. do składów które odjeżdżają z Wrocławia i przejeżdżają przez nasze miasto.

Czytaj więcej:
https://gazetawroclawska.pl/nowe-wagony-w-pkp-intercity-pojedziemy-nimi-z-wroclawia-zobacz/ar/13790423

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-02-2019, 02:24    Odpowiedz z cytatem

Zmodernizowane wagony PKP IC nie trafiły do składów kursujących przez Pomorze. Dlaczego?

Pomimo obietnic PKP Intercity, że wagony po zaawansowanej modernizacji trafią także do obsługi połączeń na trasie Szczecin – Trójmiasto – Olsztyn, dotąd nic takiego się nie stało. Zapytaliśmy przewoźnika o powody innych przydziałów pojazdów.

Czytaj więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/zmodernizowane-wagony-pkp-ic-dotad-nie-trafily-do-skladow-kursujacych-przez-pomorze-dlaczego-90644.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Modus90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Gru 2017

PostWysłany: 17-02-2019, 14:00    Odpowiedz z cytatem

To, co przed odbiorem nie wiedzieli, że nie mają miejsca w Szczecinie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 19-06-2019, 00:07    Odpowiedz z cytatem

Zawsze popierałem modernizacje wagonów i EZT - niższym kosztem uzyskujemy całkiem przyjemne pojazdy. Ale modernizacja musi być wykonana dobrze. Te pierwsze takie były. Na wózkach 4ANc spokojnie jeszcze można jeździć, a wygłuszenie załatwia sprawę. Ale ostatnio na "Kormoranie" trafiłem na pachnący nowością wagon przedziałowy 2 kl. na wózkach 4ANc (chyba z Pesy, spieszyłem się i nie obczaiłem). Aranżacja wnętrza całkiem dobra, choć jakość spasowania plastików niezbyt. Natomiast producent ewidentnie zaoszczędził na wygłuszeniu. Wagon jedzie dużo głośniej niż stare 111A z kwadratowymi oknami, jak tramwaj. Przy 120 km/h jest bardzo głośno, nie wiem jak by było przy 150... A przy najdrobniejszym łuku na rozjeździe rozlega się głośne E EEEE EEE i czuć drgania, wskazujące, że na czopach skrętu i ślizgach nie ma zbyt wiele smaru (to raczej nie wałki gumowe w przejściu, to jakby z podwozia dobiega). I tak sp... aprano dobry pomysł. Mogliśmy mieć dobry wagon, nieodróżnialny dla laika od Z-ów (te poprzednie moderny takie są), a tak cieszy jedynie klimatyzacja i ogólna schludność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-06-2019, 13:24    Odpowiedz z cytatem

W zmodernizowanych wagonach PKP IC pojawią się urządzenia vendingowe

PKP Intercity chcą montować w zmodernizowanych wagonach urządzania vendingowe. Zanim zostanie ogłoszony przetarg na ich dostawę przewoźnik przeprowadzi dialog techniczny. Samo postępowanie ma obejmować dostawę urządzeń wraz z usługą utrzymania i uzupełniania produktów spożywczych.

Czytaj więcej:
http://inforail.pl/w-zmodernizowanych-wagonach-pkp-ic-pojawia-sie-urzadzenia-vendingowe_more_115608.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-08-2019, 00:11    Odpowiedz z cytatem

60 zmodernizowanych wagonów w barwach PKP Intercity

PKP Intercity odebrało z H. Cegielski Fabryka Pojazdów Szynowych ostatni wagon z 60 zmodernizowanych w ramach kontraktu podpisanego w 2017 roku. Z pierwszych wagonów pasażerowie mogli korzystać już w grudniu zeszłego roku. Kolejne systematycznie wzmacniały składy przewoźnika od stycznia tego roku.

Czytaj więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/34440/60-zmodernizowanych-wagonow-w-barwach-pkp-intercity.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ciapaty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2017

PostWysłany: 06-08-2019, 21:03   ED74 z krzaków na tory Odpowiedz z cytatem

PKP IC wydaje grubą forsę na modernizację ED74. Za kilka milionów więcej można by kupić nowy polski tabor o podobnych parametrach.
Więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 12-08-2019, 16:22    Odpowiedz z cytatem

^^ Jeżeli analizę kosztów robiono wiele lat temu, a cała procedura trwała też dobre kilka lat, to skutek końcowy może niestety odbiegać od oczekiwań. To jest jeden z takich przypadków.
Kolejnymi są modernizacje SM42 i EU/EP07, które już też robią się coraz mniej opłacalne, ale trzeba przepłacać, skoro się takie rozwiązania wpisało w projekty UE.

Na razie bez wspomnienia przeszła też wiadomość, że ZNTK MM przekazał PKP Intercity 10 sztuk zmodernizowanych wagonów 140A-10. Dostawy zaczęły się na początku lipca, więc wyrobili się w terminie zbliżonym do umowy, co można znać, za duży postęp biorąc pod uwagę sytuację finansową Pesy.

Po Polsce jeździ też już kilka bezprzedziałowych wagonów 2 klasy 111A-20 zmodernizowanych przez Pesą.

Wszystkie te wagony charakteryzuje czarny pas okienny i niestety, stare wózki, tylko zmodernizowane. Ciekawostką jest to, że wagony 140A-10 trafiły do segmentu EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-08-2019, 20:36    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity odebrało 10 wagonów 1 klasy po modernizacji

PKP Intercity odebrało wszystkie 10 wagonów 140A, które zostały zmodernizowane przez ZNTK Mińsk Mazowiecki z Grupy Pesa. Wiadomo już, w których pociągach pojawią pojazdy.

Wagony 140A-10 będą kursowały w pociągach EIC 1312/3112 Krakus, EIC 1358/3158 Kościuszko, EIC 1414/4114 Ondraszek, a od września są dodatkowo planowane na pociągi EIC 1608/1608 Ślęża i IC 18100/81100 Gałczyński.

Czytaj więcej na rynek-kolejowy.pl

_________________
www.mamona.online
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 26-08-2019, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Z jednej strony dobra wiadomość, bo przybyły kolejne wagony po modernizacji.
Z drugiej smutna, bo jeżeli wagony Y na starych wózkach trafiają do segmentu EIC, to tak jakby kolejna wersja kultowego ciągnika Ursus wracał na nasze pola. Zmodernizowane wagony Y mają przyczynić się do poprawy oferty w pociągach TLK, w których pasażer 1 klasy też ma prawo do komfortu, na segment EIC jest aż nadmiar wagonów Z, które potrafią jeździć zdeklasowane. Ja wiem, że ładowarki indukcyjne oraz USB, WiFi to za dużo dla pasażerów segmentu ekonomicznego, ale 1 klasa w takiej Małopolsce jadącej przez całą Polskę powinna jeździć w takim standardzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2020 infokolej.pl