OK Wach odchodzi - to dobra wiadomość, ale nie najwspanialsza. Żeby uzdrowić Polską kolej trzeba jeszcze dużo takich zabiegów. Pan Szafurski, Międza, Gil i całe biuro Marketingu InterCity to kolejne dno, którego obawiam się, że nie da się już ruszyć. Kiedy z IC odchodził Celiński to też wszyscy krzyczeli "Hura!!" a okazało się, że jego następca czyli Pan Międza nie jest lepszy. Poczekajmy co zrobi następca Wacha a potem będziemy się cieszyć.
Pozdrawiam prokuratorów i policjantów, którzy na zlecenie Wacha z determinacją gnoili nasze forum, a podczas ostatniego przesłuchania byli bardzo zdziwieni, że forum jeszcze funkcjonuje. Wacha już nie ma, a nasze forum jest i ma się dobrze, chociaż trzeba przyznać, że było ciężko mając przeciwko sobie zarząd PKP S.A. i usłużne organa ścigania.
Dziś pijemy z radości!
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Maćko Szafurski, poza "wczesnymi polucjami" nie zrobił nic, aby uratować markę TLK, co więcej rozbija ją w drobny mak . Co do Nędznego, on, poza grą na klarnecie, spowodował rozbicie marki EIC (doczepianie do flagowych pociągów syfiastych mechpomów pokroju YB, Adu,Bdu i starych, syfiastych warsów zamiast tych bautzenowskich. Do tego podwyżki Ci panowie (o Balczunie z Cargo nie wspomnę) to jeden wielki
Mam nadzieje że kolejarzom nie udzieli się tak ta euforia że nie będzie miał kto jeździć bo wszyscy pijani . Ale to żart. Zamyka się pewien rozdział fatalnej historii polskich kolei. Patrząc na życiorys nowej pani prezes sądzę że będzie mimo wszystko lepiej.
Dymisja prezesa PKP S.A. Andrzeja Wacha
Od dłuższego czasu na polskich torach panował chaos. Doprowadził on do niespotykanej w historii kolei opóźnień z nie do końca znanych przyczyn (sroga zima nie była raczej główna przyczyną) powstawał coraz większy brak organizacji przewozów kolejowych w Polsce.
Efektem tego były dymisje v-ce ministra infrastruktury a teraz prezesa PKP SA Andrzeja Wacha.Niektórzy uważają że przez te rządy były problemy z kursowaniem składów Inter Regio i ogólny chaos na kolei. Co będzie dalej - zobaczymy...
http://komkol.blog.onet.pl/Dymisja-prezesa-PKP-S-A-Andrze,2,ID419153339,n
Starzy ludzie powiadają, że jedna jaskółka wiosny nie czyni. Zgadzam się w tym zakresie ze Światowidem. Myślę, że najważniejsze jest to , by ludzi zajmujących kierownicze stanowiska w spółkach przestano nominować z nadania politycznego. Jeśli kolejne dymisje dotkną prezesów IC i PLK - baaaaardzo jestem ciekawy, kto zajmie ich miejsce. Wszak prawdziwych fachowców w Grupie znających problematykę kolei chyba nie brakuje.....
Virakocha - Bałczun betonem ? Chyba Cie porządnie porąbało - a może miałeś wypadek podczas przechodzenia przez jezdnię i teraz Cie boli główka ?
Furgalski też ma rację. Wytknął najważniejsze błędy i zaniechania Wacha. Widać trzeba było obecnej zimy ( może jest ona tylko pewnego rodzaju "pomocnikiem" ? ) by zrobić to, co pare lat temu zdarzyć się powinno.
Jak doniosły media, Andrzej Wach został odwołany ze stanowiska prezesa zarządu PKP S.A. Ikona restrukturyzowania kolei dla restrukturyzowania kolei odchodzi. Czy słusznie? Oczywiście, że słusznie.
Prezes (urzędujący „w ciągu czterech premierów oraz trzech koalicji”), który otrzymał z budżetu kilka miliardów na zaszłości historyczne oraz kilka miliardów na sprawy bieżące, nie powinien doprowadzić pasażerskiej części kolei do stanu praktycznie całkowitego braku zaufania klientów. Oraz do taborowej zapaści dwóch największych przewoźników.
Radość przyćmiewa nieco fakt powierzenia jego obowiązków Marii Wasiak – pierwszej prezes i ostatniej przewodniczącej rady nadzorczej Przewozów Regionalnych, gdy podlegały one właścicielsko kolejowej spółce od spółek. A przecież przekazanie samorządom Przewozów Regionalnych w takiej, a nie innej kondycji (oraz w taki, a nie inny sposób), jest jedną z najważniejszych przyczyn bałaganu, którego posprzątanie nie będzie ani łatwe, ani szybkie.
Będzie jutro dodatkowy toast!
Ale sądzę,że Pan Wach tak szybko nie zniknie ze środowiska kolejowego, pozostaje więc pytanie gdzie teraz wyląduje.
Następni w kolejce:
Szafrański
Mędza
Wasiak
cały zarząd Warsu
oczywiście Pan Grabarczyk.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-12-2010, 15:59
@Leo
Proszę o nie obrażanie mnie na tym forum. Balczun do wylotu za sytuację w Cargo (zaniechanie modernizacji ET22, brak rewizji lokomotyw EU07, EU06 i ET22- te co latają z osobówkami mają odroczoną rewizję, przez co padają jak muchy)
Jaskółką było odwołanie Engelhardta, odwołanie Wacha to już zwiastun poważniejszych zmian na PKP. Teraz w pierwszej kolejności do wylotu jest Szafrański.
@Leo
Balczun do wylotu za sytuację w Cargo (zaniechanie modernizacji ET22, brak rewizji lokomotyw EU07, EU06 i ET22- te co latają z osobówkami mają odroczoną rewizję, przez co padają jak muchy)
Zaniechanie modernizacji ET22 kosztem EU07, jaki brak rewizji EU07 i ET22? przecież ciągle są robione im naprawy rewizyjne...
A nawet jeśli dawają zdezelowane byki do PRów to sytuacja Cargo sie na tym nie pogorszy..
Duperelek - trafiony wywalony
Wach - trafiony wywalony
Szafrański - do trafienia i wywalenia
Mędza - do trafienia i wywalenia
Wasiak - do podwójnego trafienia i wywalenia
Szef UTK - do wywalenia.
1/3 wywalona, czekamy na resztę.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum