Znakomicie, czas przejazdu 3:08 (zgodnie z przepisami ruchu drogowego) nieosiągalny dla busów. Dodatkowo do Chełma iR "Bolko" (prawdopodobnie na wagonach) plus pewnie jakieś iR do Warszawy. Szykuje się wspaniały rozkład dla naszego miasta.
strasznie wspaniały.... się szykował w czerwcu... grudzień sprowadził wszystko na ziemię... aż trudno uwierzyć,że Kiev Expressu nie uwalili... może będzie jeździł jeden wagon 2 i jeden 1/2
Trudno... Ja jednak myślę, że lepiej było choć chwilę żyć w piękniejszej rzeczywistość, niż bez przerwy jęczeć i patrzeć na wszystko w ciemnych kolorach.
Jak nie patrzeć w ciemnych kolorach, kiedy ciągle coś jest GORZEJ. Teraz jest wielkie halo, że rano pierwsze regio nie dojedzie na czas przez KEX...ale wystarczyłoby, żeby czas, który KEX stoi w Lublinie, stał w Chełmie (kilkanaście minut z rana), wtedy osobówka dojechałaby na czas i ludzie byliby zadowoleni. No tak, ale wszystko przez to, że IC woli z Chełmem nie mieć nic do czynienia, a jeśli już .... to jak najkrócej. Czy to nie jest absurdalne?
thassos, Ty wszędzie widzisz teorie spiskowe! Tak jakby marketingowcy z PKP IC siedzieli w Warszawie i myśleli jedynie jak tu dokuczyć pasażerom z Chełma.
Nie widzę związku pomiędzy zdaniem "że IC woli z Chełmem nie mieć nic do czynienia" a tym, że poranny Regio dojedzie do Lublina później. To nie wina PKP IC, które jedynie zamówiło trasę, a rozkład został ułożony przez PKP PLK. Zgodnie z Twoją logiką IC zlikwidowało TLK - i do Chełma, a teraz chce również utrudnić dojazd do Lublina Przewozami Regionalnymi. Niebywałe.
bywałe, bywałe ...
prawdziwie spiskową teorię przedstawiłeś ty, natomiast ja zestawiłem fakty, a to, że IC nie lubi Chełma to fakt, nie chcieli bazy jak w Przemyślu, nie chcą dać więcej połączeń, bo im się nie opłaca (pisałem do nich)....a poranny dojazd najpierw osobowego potem KEX jest na rękę i pasażerom i firmom, które mogą mieć więcej pasażerów, ale walki o pasażera tam nie widać.... natomiast widać obronę posadek .... niebywałe?
marketingowcy zamiast pojechać w teren spotkać się z ludźmi, zobaczyć ich potrzeby, za biurkiem, swoim podejściem do jakości pracy rozwalają kolej... niebywałe? fakty!
Dziś "Kiev-express", Warszawa Zach. -Dorohusk/Kijów w zwiększonym zestawieniu:
EU07-1*-1*-2(IC)-2(IC)-2(IC)-2(IC)-1-sypialne do Kijowa
*-kursuje jako klasa 2
Jedynki zwykłe, czerwone. Dwa pierwsze wagony jako wzmocnienie planowego zestawienia, bowiem już od środy nie można było dostać miejscówek na ten pociąg. PKP IC bardzo dobrze dostosowało liczbę miejsc do podróżnych.
Wszystkie wagony z Grochowa, od grudnia Szczęśliwice już nie zestawiają tego pociągu.
Najciekawsze, że pociąg został zapowiedziany w Chełmie również po angielsku!
Według najnowszych rewelacji rozkładowych od 9.III Kiev-Express ma znowu jeździć na Gdańską. Czyli wystarczy wagon 1/2 a i tak będą miejsca leżące bo mało kto jest w stanie zlokalizować dworzec gdański na mapie Remont linii średnicowej.
_________________ 2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum