Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
5 EZT dla Lubelskiego
Autor Wiadomość

kamiloroń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2011
Skąd: Józefów k. Otwocka

PostWysłany: 16-06-2011, 00:31    Odpowiedz z cytatem

Tak Very Happy czekamy tylko aż zaczną służbę na Lubelszczyźnie. Bardzo dobrze że wymogiem jest dodatkowo system zliczania pasażerów-pomoże to PRom dostosować rozkład do potrzeb. Zobaczymy jak się wywiążą z wymogu szyb nienagrzewających się-bo jak na razie wszystkie EN57 po modernizacjach na AKM zyskują przydomek saun na torach-z powodu szyb nagrzewających się oraz okien dających tyle chłodu co nic........ Minusem i to dużym jest to że w modernizowanych EN57 kasuje się drzwi boczne do służbówki-w przypadku awarii drzwi takie drzwi są wyjściem awaryjnym a także w porach szczytu przewozowego boczne drzwi są udogonieniem dla kierpocia-sygnał odjazdu podaje przez te właśnie drzwi a nie przez pierwsze pasażerskie(nie musi się przeciskać przez ludzi).

_________________
Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 16-06-2011, 14:47    Odpowiedz z cytatem

System zliczania pasażerów bardziej pomoże w ukróceniu łapówkarstwa drużyn trakcyjnych.
Tyle osób ile wejdzie do pociągu tyle powinno być zeskanowanych biletów (nie wiem, czy miesięczne da sie skanować)

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 16-06-2011, 14:57    Odpowiedz z cytatem

Systemy zliczania podróżnych od lat są stosowane w naszych pociągach i autobusach. Nie wiem jak w tych drugich, ale w zmodernizowanych kiblach działało to na poczatku bardzo przeciętnie. Czy w jakikolwiek sposób spółki (SKM/KM/PR) to wykorzystują - nie mam pojęcia. Na razie o żadnym konkretnym wykorzystaniu nie słyszałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 16-09-2011, 17:29    Odpowiedz z cytatem

Ma ktoś jakieś informacje na temat postępu prac nad tymi EZT? Według LZPR pierwszy pojazd powinien pojawić się już w tym miesiącu, jednak nie mam na razie dokładniejszych danych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 19-09-2011, 07:22    Odpowiedz z cytatem

Ja jadąc wczoraj Polesiem w Dęblinie mijaliśmy sie z pociągiem z Łukowa złożonym z 2 jednostek. Początkowo myślałem, że to ze względu na to, że w Lublinie jest z czymś skomunikowany i ma być duża frekwa, ale tak po ok. 10 min. spostrzegłem, że jest on Świeższy niż inne- zobaczyłem date napr. rewizyjnej- 22.08.2011. Był to En57-1373s.W środku w 2 klasie fotele z szarą dermą w paski i plamki, w pierwszej klasie czerwone fotele. Z zewnątrz bez zmian.

Być może była to zwykła rewitalka, a nie jeden z tych pięciu, bo jak to jeden z tych pięciu, to raczej szału nie będzie.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 19-09-2011, 13:14    Odpowiedz z cytatem

Myślę, że to jeden z niewielu nowszych pociągów en57, jakie ma na stanie LZPR. Jeździły one już wcześniej, wiec pewnie zwykła rewizja składu. Zresztą te nowe mają inaczej wyglądać, no i przede wszystkim będą mieć A w nazwie od silników asynchronicznych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 19-09-2011, 15:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
zobaczyłem date napr. rewizyjnej- 22.08.2011. Był to En57-1373s


Piszemy EN57-1373 po prostu. s - wagon silnikowy. Są jeszcze ra i rb na pozostałych dwóch wagonach.
Naprawa rewizyjna pewnie była po prostu poszerzona o wymianę niektórych elementów, albo siedzenia były już tak zniszczone, że po prostu dano to, co mieli.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

clone Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2011

PostWysłany: 04-11-2011, 17:25    Odpowiedz z cytatem

Ponoć pojawiły się już zdjęcia nowych jednostek. Ma może ktoś konto z prenumeratą na rynku-kolejowym? Pod tym linkiem http://www.rynek-kolejowy.pl/28504/Pierwsze_zdjecia_EN57AL.htm ponoć są opublikowane, tylko ja nie jestem zarejestrowany. Może któryś z forumowiczy pomoże "wydobyć" cenne informacje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 04-11-2011, 20:15    Odpowiedz z cytatem

http://www.rynek-kolejowy.pl/fotorelacje/279
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

clone Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2011

PostWysłany: 04-11-2011, 21:00    Odpowiedz z cytatem

Dzięki bardzo!

A teraz jakie macie opinie na temat ezeta?
Wg mnie prezentuje się naprawdę bardzo dobrze, choć spodziewałem się odrobinie lepszej konstrukcji, głównie wnętrza. Te siedzenia wyglądają jakoś tak plastikowo, podobnie do szynobusu SA134. Ale nie można mieć wszystkiego. Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie zacznie kursowanie na trasie Lublin-Chełm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dresio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Rejowiec Fabr.

PostWysłany: 04-11-2011, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Mi się osobiście podoba :"), jak będzie jeździł na trasie Lublin-Chełm-Lublin to na pewno wybiorę się nim na przejażdżkę ^^.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kamiloroń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2011
Skąd: Józefów k. Otwocka

PostWysłany: 05-11-2011, 18:51    Odpowiedz z cytatem

Very Happy Piękny ten EN57..... tylko denerwuje mnie niespójność oznaczeń.... czy nie można wszystkich EN57 przerabianych na asynchrony oznaczać jako EN57A-xxxx? To AL jest jak ni pies ni wydra.....

_________________
Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xavee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Mar 2011

PostWysłany: 05-11-2011, 19:35    Odpowiedz z cytatem

Wnętrze fajne i to bardzo, ale ten ryjek Sad Nie mogli go zrobić tak jak dla łódzkiego z LEDami ? Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 06-11-2011, 07:44    Odpowiedz z cytatem

Najważniejsze jest wnętrze i silnik, a obydwa mi pasują- asynchrony zużywają dużo mniej prądu niż zwykłe napędy (zwracają do sieci). A wnętrze wygląda przyzwoicie- siedzenia wyglądają na wygodne. tylko jeden minus- z tego co się dopatrzyłem to przegroda między drzwiami a siedzeniami pa przerwe na dole- w zimie będzie nieźle wiało po nogach tym co będą siedzieć tuż przy drzwiach.
Wygląd zewnętrzny nie ma już aż takiego znaczenia, chóć mi sie i tak podoba- dla mnie od zewnątrz mógłby i wyglądać jak En57 jeśli za oszczędzone pieniądze możnaby w ten sposób zmodernizować kolejnego ezeta. A nie wiecie czy pantografy ma połówkoew, czy zwykłe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arclight Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2008
Skąd: Lublin

PostWysłany: 06-11-2011, 09:39    Odpowiedz z cytatem

Myślałem, że schemat będzie podobny do tego stosowanego na szynobusach, a tak... No nie jest zły, ale zalatuje trochę "Cepelią". Wnętrze - może być.

_________________
"Jedna jest wiara! Gagar i Tamara!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl