Tak czekamy tylko aż zaczną służbę na Lubelszczyźnie. Bardzo dobrze że wymogiem jest dodatkowo system zliczania pasażerów-pomoże to PRom dostosować rozkład do potrzeb. Zobaczymy jak się wywiążą z wymogu szyb nienagrzewających się-bo jak na razie wszystkie EN57 po modernizacjach na AKM zyskują przydomek saun na torach-z powodu szyb nagrzewających się oraz okien dających tyle chłodu co nic........ Minusem i to dużym jest to że w modernizowanych EN57 kasuje się drzwi boczne do służbówki-w przypadku awarii drzwi takie drzwi są wyjściem awaryjnym a także w porach szczytu przewozowego boczne drzwi są udogonieniem dla kierpocia-sygnał odjazdu podaje przez te właśnie drzwi a nie przez pierwsze pasażerskie(nie musi się przeciskać przez ludzi).
_________________ Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
System zliczania pasażerów bardziej pomoże w ukróceniu łapówkarstwa drużyn trakcyjnych.
Tyle osób ile wejdzie do pociągu tyle powinno być zeskanowanych biletów (nie wiem, czy miesięczne da sie skanować)
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Systemy zliczania podróżnych od lat są stosowane w naszych pociągach i autobusach. Nie wiem jak w tych drugich, ale w zmodernizowanych kiblach działało to na poczatku bardzo przeciętnie. Czy w jakikolwiek sposób spółki (SKM/KM/PR) to wykorzystują - nie mam pojęcia. Na razie o żadnym konkretnym wykorzystaniu nie słyszałem.
Ma ktoś jakieś informacje na temat postępu prac nad tymi EZT? Według LZPR pierwszy pojazd powinien pojawić się już w tym miesiącu, jednak nie mam na razie dokładniejszych danych.
Ja jadąc wczoraj Polesiem w Dęblinie mijaliśmy sie z pociągiem z Łukowa złożonym z 2 jednostek. Początkowo myślałem, że to ze względu na to, że w Lublinie jest z czymś skomunikowany i ma być duża frekwa, ale tak po ok. 10 min. spostrzegłem, że jest on Świeższy niż inne- zobaczyłem date napr. rewizyjnej- 22.08.2011. Był to En57-1373s.W środku w 2 klasie fotele z szarą dermą w paski i plamki, w pierwszej klasie czerwone fotele. Z zewnątrz bez zmian.
Być może była to zwykła rewitalka, a nie jeden z tych pięciu, bo jak to jeden z tych pięciu, to raczej szału nie będzie.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Myślę, że to jeden z niewielu nowszych pociągów en57, jakie ma na stanie LZPR. Jeździły one już wcześniej, wiec pewnie zwykła rewizja składu. Zresztą te nowe mają inaczej wyglądać, no i przede wszystkim będą mieć A w nazwie od silników asynchronicznych.
zobaczyłem date napr. rewizyjnej- 22.08.2011. Był to En57-1373s
Piszemy EN57-1373 po prostu. s - wagon silnikowy. Są jeszcze ra i rb na pozostałych dwóch wagonach.
Naprawa rewizyjna pewnie była po prostu poszerzona o wymianę niektórych elementów, albo siedzenia były już tak zniszczone, że po prostu dano to, co mieli.
Ponoć pojawiły się już zdjęcia nowych jednostek. Ma może ktoś konto z prenumeratą na rynku-kolejowym? Pod tym linkiem http://www.rynek-kolejowy.pl/28504/Pierwsze_zdjecia_EN57AL.htm ponoć są opublikowane, tylko ja nie jestem zarejestrowany. Może któryś z forumowiczy pomoże "wydobyć" cenne informacje ?
A teraz jakie macie opinie na temat ezeta?
Wg mnie prezentuje się naprawdę bardzo dobrze, choć spodziewałem się odrobinie lepszej konstrukcji, głównie wnętrza. Te siedzenia wyglądają jakoś tak plastikowo, podobnie do szynobusu SA134. Ale nie można mieć wszystkiego. Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie zacznie kursowanie na trasie Lublin-Chełm.
Piękny ten EN57..... tylko denerwuje mnie niespójność oznaczeń.... czy nie można wszystkich EN57 przerabianych na asynchrony oznaczać jako EN57A-xxxx? To AL jest jak ni pies ni wydra.....
_________________ Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Najważniejsze jest wnętrze i silnik, a obydwa mi pasują- asynchrony zużywają dużo mniej prądu niż zwykłe napędy (zwracają do sieci). A wnętrze wygląda przyzwoicie- siedzenia wyglądają na wygodne. tylko jeden minus- z tego co się dopatrzyłem to przegroda między drzwiami a siedzeniami pa przerwe na dole- w zimie będzie nieźle wiało po nogach tym co będą siedzieć tuż przy drzwiach.
Wygląd zewnętrzny nie ma już aż takiego znaczenia, chóć mi sie i tak podoba- dla mnie od zewnątrz mógłby i wyglądać jak En57 jeśli za oszczędzone pieniądze możnaby w ten sposób zmodernizować kolejnego ezeta. A nie wiecie czy pantografy ma połówkoew, czy zwykłe?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum