Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Pierwsza roczna korekta rozkładu jazdy pociągów
Autor Wiadomość

1762 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-12-2010, 08:22    Odpowiedz z cytatem

Skoro UMWD chce jeździć ze Zgorzelca do Lubania przez Mikułową to czymś trzeba tam jeździć, czyli jakaś ilość szynobusów musi jeszcze dojść (bo na razie jest i tak za mało). Wolałbym aby wykorzystać szynobusy w podwójnym zestawieniu jako Zgorzelec-Wrocław - może być przecież jako IR finansowany w całości przez UMWD. Może startować z Wrocławia i kończyć we Wrocławiu - nie byłoby wtedy problemu z nocowaniem. Na spokojnie 2 pary (może nawet 3) można rozkład ułożyć. Jeśli byłby problem z obsłużeniem linii Węgliniec-Zgorzelec (bo np. w tym samym czasie powinien być regio na odcinku Węgliniec-Zgorzelec) to można wprowadzić postoje w Jędrzychowicach, Lasowie i Pieńsku. Dalej już tylko na wybranych stacjach, aby czas przejazdu nie odbiegał za dużo od czasu przejazdu RE. Pomogłoby to również "rozładować" zapchanie RE, bo byłoby 5 lub 6 bezpośrednich i szybkich połączeń. W końcu trzeba zacząć wykorzystywać jedną z nielicznych tras, gdzie można rozwijać duże prędkości.
Warunki:
1. 2 szynobusy
2. Chęć do zrobienia takiego połączenia
Z czym może być jeszcze problem?

_________________
Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 28-12-2010, 08:49    Odpowiedz z cytatem

takie VT642 to mogloby byc lekarstwo nie tylko na dolnym slasku, ale i w lubuskiem, potrzeba tylko madrych ludzi ktorzy sie za to wezma :] tych niestety brakuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 28-12-2010, 09:42    Odpowiedz z cytatem

@ EU07-469

Podsunąłeś pomysł żeby zciągnąć do nas SP32 - nie jest zły ale znowu pojawia się pewne "ale". Lokomotywy te są po modernizacji (jeżeli można ją tak nazwać) i efektem tej pseudo-modernizacji było to że tak jak były tak i dalej są defektowne. Po pierwsze potrzeba by warsztatu który by się znał na elektronice zastosowanej na tych lokach - powiedz mi czy te gamonie z Cargo w Węglińcu i Jeleniej mają o tym pojęcie?? Otóż nie bo tam nigdy te lokomotywy (nawet w wersji z przed modernizacji) nie stacjonowały. Jedynie na dolnym śląsku te lokomotywy (powyżej nr 200) stacjonowały w Kamieńcu Ząbkowickim gdzie tamtejsza szopa też borykała się z problemami defektów na tych lokomotywach. Reasumując te lokomotywy potrzebują warsztatu który się na tym zna a PR i Cargo nie ma takiego w posiadaniu na tym terenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 28-12-2010, 10:38    Odpowiedz z cytatem

Kiedys jedna SP32 stacjonowala w Marciszowie, ale ta szopa juz nie istnieje. Poza tym jeszcze nie tak dawno egzemplarze 096, 208 i 209 smigaly po kudowiance, wiec Klodzko jakos sobie musialo z tym radzic. Niemniej tu racja, ani Jelenia, ani Wegliniec rumunskich wytworow nie mialy na stanie (choc w Jeleniej czasem goscila marciszowska SP32 z pociagiem z/do Lubawki). Trzeba by sciagac razem z lokomotywa ludzi, ktorzy sie na tym znaja. A silniki MTU sa tak awaryjne jak rumunskie?

[ Dodano: 28-12-2010, 10:42 ]
A co do SP32, to odstawionych na dolnym slasku stoi pelno w dwoch miejscach- Wroclaw Nadodrze i wspomniany Kamieniec.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 28-12-2010, 12:16    Odpowiedz z cytatem

@ EU07-469

Silniki MTU nie są tak awaryjne jak elektronika w tych lokomotywach. Nawet w wersji rumuńskiej (czyli na starych żółtkach) ciągle były problemy z prądnicami które są na prąd przemienny i układem prostowniczym. Na zmodernizowanych nic się nie zmieniło oprócz nowego silnika spalinowego a elektronika po drobnych przeróbkach pozostała ta sama. W Kłodzku one stacjonowały owszem ale więcej stały w Kamieńcu na naprawach jak jeździły - całą sytuacje na Kudowach ratowały nasze kochane "polsaty".

[ Dodano: 28-12-2010, 12:19 ]
Jeżeli chodzi o Nadodrze to jakiś czas temu wszystkie SP32 które tam stały wywieziono ponoć do byłego ZNTK Piła (dziś Interlok). A w Kamieńcu to już chyba nawet żadna nie stoi ponieważ Cargo wyzbywa się majątku stałego i tnie trupy jak popadnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 28-12-2010, 13:00    Odpowiedz z cytatem

Czyli "stojace" SP32 nie przeszly na wlasnosc PR?

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 28-12-2010, 13:06    Odpowiedz z cytatem

A gdzie tam. Pojechały do tej Piły w nie wiadomo jakim celu i w wielkiej tajemnicy. Na własność PR przeszły tylko te powyżej nr 200 i resztówki z tzw pierwszej modernizacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 28-12-2010, 14:01    Odpowiedz z cytatem

Szkoda. Ale wracajac do tematu to gdyby VT642 jakims cudem udaloby sie wynajac, to moznaby sie pokusic o przywrocenie pociagu Gorlitz- Wroclaw- Gorlitz, moze nawet na dwoch trasach (przez Boleslawiec i Legnice oraz przez Mikulowa, Luban i Jelenia Gore). Nie wiem, na ile trafionym na takim sprzecie byloby polaczenie Gorlitz- Lwowek- Jelenia.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 28-12-2010, 14:14    Odpowiedz z cytatem

Wszystkie nasze spekulacje na temat VT642 mogą się zakończyć tylko marzeniami. Ostatnio słyszałem (mam nadzieje że tylko) plotke że UTK i PLK chcą zabronić jazd szynobusami pod siecią , za wyjątkiem przejazdów technicznych (eS, ściąganie ze szlaku itp). Także na odcinku Wrocław - Węgliniec tylko kible lub ewentualnie skład z elektrowozem. Mam nadzieje że to tylko plota!!

[ Dodano: 28-12-2010, 14:19 ]
Jeżeli chodzi o połączenie Goerlitz - Lwówek - Jelenia trzeba by było to wypróbować. Pomysł nie jest zły - pytanie czy MI dało by dofinansowanie na ten ruch przygraniczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 28-12-2010, 14:37    Odpowiedz z cytatem

Jezeli ta plota okazalaby sie prawda, to na odcinku Jelenia- Szklarska zostaje PIC, bo ET22 tam nie wjedzie (zakaz wjazdu lokomotyw trzyosiowych ze wzgledu na ciasne luki). A EM10 stoja na poznanskim Franowie.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 28-12-2010, 19:28    Odpowiedz z cytatem

EM10 to własność Cargo, chociaż 10 lat temu one stacjonowały w Jeleniej Górze i jeździły do Szklarskiej - mam nawet zdjęcie Smile

A tak po za tym to jak by PLK zrobiła tam jakiś częściowy remont podnosząc prędkość chociaż do 40km/h to kibelki spokojnie by mogły wjeżdżać. A PIC raczej nie jest zainteresowane żeby puszczać tam więcej pociągów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 28-12-2010, 20:23    Odpowiedz z cytatem

maszynista, To wtedy również KD nie mogłyby zrealizować połączeń Zgorzelec - Jelenia Góra /p. Mikułową... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-12-2010, 20:31   

KD nie mogłyby wówczas ani podsyłać taboru na całej E30 między Węglińcem a Wrocławiem.
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 28-12-2010, 21:23    Odpowiedz z cytatem

maszynista, kibel tam moglby wjechac, jesli udaloby sie podniesc szlakowa odcinka Gorzyniec- Szklarska Poreba Srednia. To jedyny odcinek, gdzie jeszcze jest 20. Na dole masz w ogole 60. A ze na 311 jezdzily dziesiatki to ja wiem- przeciez pochodze z Jeleniej Gory Smile Wlasnie dlatego warto by je wyciagnac z Franowa i dac na obsluge tego szlaku. A jezeli EZT na Szklarska, to lepiej EN71. Albo kupic EN81. Silnikowo da rade, tylko czy z ukladem 2'Bo' pokona to wzniesienie...?

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 29-12-2010, 10:40    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeżeli chodzi o połączenie Goerlitz - Lwówek - Jelenia


Przecież powszechnie wiadomo że takie połączenie miało być ale wówczas o licencję na przewozy na terenie RP starała się firma Viamont a był to czas gdy konkurencja była dłamszona zanim jeszcze złożyła podanie do UTK. Viamont chciał uruchomić bezpośrednie pociągi relacji Trutnov hl.- Gorlitz przez Lubawkę, Kamienną Górę, Sędzisław, Jelenią Górę, Lwówek Śl., Zebrzydowę, Węgliniec, Zgorzelec na swoich "pszczołach".

We wspomnianej relacji odbył się nawet przejazd promocyjny o którym więcej mowy jest w tym wątku http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=3110 pomysł nie jest więc nowy, a sam projekt został częściowo realizowany w 2008 r. gdy uruchomiono pociąg z Lwówka do Trutnova tyle że Viamont nigdy nie był samodzielnym operatorem tej relacji ale działał w kooperacji z PR. Pociąg z Lwówka do Trutnova jeździł tylko przez jeden sezon, cieszył się sporym zainteresowaniem (średnio 30 - 50 osób z samego tylko Lwówka) nie mniej w roku 2009 zopstał skrócony już tylko do Jeleniej Góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl