Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Pierwsza roczna korekta rozkładu jazdy pociągów
Autor Wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 27-12-2010, 11:40    Odpowiedz z cytatem

maszynista, jak jest doskok z Jeleniej to pociag sila rzeczy obsluguje druzyna jeleniogorska.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 27-12-2010, 12:04    Odpowiedz z cytatem

@ EU07-469

Zbyt "różowo" to widzisz. Jedynym realnym wyjściem bez nie potrzebnych ceregieli typu stare i awaryjne lokomotywy SU42 było by wydzierżawienie przez PR od Niemców autobusów szynowych VT642. U nich stoi w "krzakach" tego multum bo nie mają roboty. A u nas z powodzeniem mogły by jeździć na trasie Wrocław - Zgorzelec. I podejrzewam że lepiej by na tym wyszło ekonomicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 27-12-2010, 12:28    Odpowiedz z cytatem

maszynista, pomysł dobry, ale jest jeden podstawowy problem. Beton UTK dopuścił do ruchu w Polsce tylko kilka sztuk VT642 i są to te sztuki, które obsługują połączenia Wrocław - Dresden.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 27-12-2010, 13:10    Odpowiedz z cytatem

W sumie chyba 6 sztuk.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 27-12-2010, 13:14    Odpowiedz z cytatem

A czym różni się te 6 sztuk VT642,które kursują z Wrocławia od pozostałych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 27-12-2010, 13:16    Odpowiedz z cytatem

To jest pytanie do UTK.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 27-12-2010, 13:19    Odpowiedz z cytatem

kowal331, niczym się nie różnią. Problem tkwi w samym UTK, który ma jakieś chore przepisy. Niemcy ciągle narzekają na nasz UTK i jego absurdalne wymagania, bo tabor DB Regio zamiast jeździć i zarabiać to musi jechać do Polski na jakieś bzdurne miesięczne testy i próbne jazdy, po to, żeby w tym czasie betoniarze z UTK i PKP mogli sobie dokładnie obniuchać pojazd i pobawić się nową "zabawką". Niemcom to się nie kalkuluje.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 27-12-2010, 13:31    Odpowiedz z cytatem

maszynista, z SU42 bylby jeszcze jeden problem- stosunkowo niska predkosc konstrukcyjna. Nie byloby to problemem na odcinku Jelenia Gora- Zebrzydowa (30-60 km/h na szlaku), ale odcinek Zebrzydowa- Zgorzelec to minimum 120 na szlaku, a polsat pojedzie maksimum zaledwie 90. Do tego jest zjawisko przenoszenia rezonansu z loka na wagony, ale to jest do zniesienia.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 27-12-2010, 13:33    Odpowiedz z cytatem

Powinno być tak jak w przypadku samochodów,jedna homologacja ważna w całej Europie,przecież takie drobiazgi jak radio da się wymienić na bieżąco.Nie potrzeba do tego długotrwałych badań.Na szczęście UTK nie wymaga badań "niszczących"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 27-12-2010, 16:12    Odpowiedz z cytatem

Ja myśle że problem nie leży w samym UTK tylko w przewoźniku czyli w samym PR. UTK da się przekonać podstępem , chociaż by takim że wydaje licencje i dopuszczenia byle komu i byle gdzie (de facto podmiotom które nie posiadają nawet taboru ani ludzi). Problemem jest władza w DZPR i UMWD w której "beton" nawet nie chciał by słyszeć o takim pomyśle i szukali by "dziury w całym". Pamietajmy że dopóki "beton" rządzi w PR i UMWD dobro pasażera nie będzie sie liczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-12-2010, 16:17    Odpowiedz z cytatem

maszynista napisał/a:
Pamietajmy że dopóki "beton" rządzi w PR i UMWD dobro pasażera nie będzie sie liczyć.

Beton rządzi także w KD, więc na Dolnym Śląsku mamy przejebane potrójnie, jak nigdzie w kraju. Efekty są widoczne aż nadto. Prawie 30-procentowy spadek liczby pasażerów w ciągu roku mówi sam za siebie. Ciekawe jaki spadek będzie w tym roku?

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 27-12-2010, 16:17    Odpowiedz z cytatem

No tak, ale każdy kraj ma wybór kogo wpuszczać na tory. A wyobrazasz sobie, jakby DB jeżdzało na nasze linie, mając jedynie niemiecką licencję?
A tak wchodzą w kooperację z PR.
Kooperacja powinna być też z IR Wrocław-Praha, i to pociag powinein byc tak jak do Drezna PRu, i kursować jako IR Orlice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 27-12-2010, 16:23    Odpowiedz z cytatem

@ EU07-469

To że SU42 wibruje to doskonale wszyscy wiemy. Ale skoro doszukujemy się minusów to już znalazłem kolejny - agregaty ogrzewcze na tych lokomotywach są bardzo awaryjne i kto to będzie serwisował skoro producentem tych agregatów jest Caterpilar. Przyznajmy się bez błędu że te lokomotywy to wżód na d.... dla PR-u. Gdyby jeszcze było wszystko po staremu że serwis i wyposażenie zapewniała lokomotywownia w Węglińcu to ok. A poza tym na odcinku Węgliniec - Zgorzelec jest rozkładowa 120 i trzeba by zatrudniać SU46 a co za tym idzie Cargo by sobie odpowiednio policzyło za to. Jedyne wyjście to VT642 lub jakieś inne szynobusy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 27-12-2010, 17:43    Odpowiedz z cytatem

Przecież przeglądy w JG wykonuje szopa Cargo. Nie ma z tym najmniejszych problemów więc SU 42 śmiało mogą hulać do Legnicy przez Lwówek, tak ja w roku ubiegłym hulały do Szklarskiej czy Zgorzelca. Potrzeba tylko dwóch wagonów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 27-12-2010, 18:13    Odpowiedz z cytatem

Bonifas, ja mialem pomysl, zeby zrobic JG-Zgorzelec po lwoweckiej na SU42 jako podsyl skladu z Jeleniej na Zgorzelec- Wroclaw. maszynista, ja celowo nie wspominalem o SU46, zeby cala relacja byla polsatem. Tyle ze rozklad automatycznie trzeba pod polsat liczyc, czyli handlowa na E30 jakos 80 km/h ze wzgledu na maksymalna polsatu 90 km/h (przy ktorej pewnie nie da sie juz nic odczytac ze wskaznikow, bo wszystko sie trzesie :-D). Tak wiec desiro to ostatnia deska ratunku. Albo sciagnac nieco szybsze SP32.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl