Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Kolej na papierze - pomoc przy opowiadaniu
Autor Wiadomość

Kucu.qu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lis 2010

PostWysłany: 07-11-2010, 23:33   Kolej na papierze - pomoc przy opowiadaniu Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich Smile

Nie jestem zapalonym miłośnikiem kolei i w tym temacie niestety jestem zielony.
Jakiś czas temu zostałem poproszony o stworzenie fabuły do opowiadania, którego akcja ma toczyć się w pociągu.

Na forum jest mnóstwo informacji na temat szkół kolejowych i samej organizacji polskich kolei, jednak przekopanie się przez wszystkie tematy i wydobycie informacji istotnych dla fabuły zajęłoby mi tygodnie, jeśli nie miesiące... Smile

W związku z tym zwracam się do forumowiczów z prośbą o udzielenie odpowiedzi na kilka ważnych dla mnie pytań.

Mam nadzieję, że Administratorzy nie będą mieli mi za złe, jeśli odpowiedzi na podobne pytania zostały już wcześniej udzielone Smile

A oto moje pytania:

    1. Jakie są najczęstsze przyczyny nieplanowanego postoju pociągu zimą? Mam na myśli poważne awarie i ich źródła, przy których postój trwa od kilku do kilkunastu godzin.

    2. Jak wygląda postępowanie załogi pociągu w przypadku takiej awarii? Jakie kroki się podejmuje?

    3. Ile osób zazwyczaj wchodzi w skład obsługi pociągu na trasie z Gdańska do Zakopanego? Jakie funkcje pełnią te osoby?

    4. Czy jest możliwa sytuacja, w której pojedynczy wagon odłącza się od całości składu i czy takie odłączenie może zostać przeoczone przez obsługę pociągu?


Z góry dziękuję za odpowiedzi Smile

Pozdrawiam!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pendolino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Lublin

PostWysłany: 08-11-2010, 07:39    Odpowiedz z cytatem

Postaram się trochę pomóc

Ad 1: