Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Llikwidacja połączeń przygranicznych do Chyrowa
Autor Wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 17-12-2010, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Masz rację na Pomorzu jest całkiem dobrze od czasu przekazania kolei Urzędom Marszałkowskim niezlikwidowano ani kilometra trasy.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 21-12-2010, 21:16    Odpowiedz z cytatem

W miesięczniku Swiat Kolei 3/2010 czytam...od 01.01.2010 przestały kursować pociągi na trasie Jasło-Zagórz,gdyż Podkarpacki Urząd Marszałkowski nie miał pieniędzy na ten cel w kwocie żądanej przez PR........dlatego władze regionu podjeły starania i od 01.02 pociągi powróciły na trasę itp itd.Uruchomienie tych pociągów było możliwe dzięki objęciu ich umową na...wykonywanie i dotowanie międzynarodowych przewozów pasażerskich w ramach usług publicznych.A na marginesie,znalazłem pociąg który przez Częstochowę,Tarnów..dociera do Stróży.Jak było by miło przesiąść się z niego na taki do Krościenka!Jak myślicie,uda się to kiedyś?? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 22-12-2010, 19:03    Odpowiedz z cytatem

Maykin, z IC się nie da, z PR może... ale też bym to miał w "rezerwie".

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 22-12-2010, 19:51    Odpowiedz z cytatem

Może UŻ? Very Happy

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 22-12-2010, 21:05    Odpowiedz z cytatem

MK_Rabka, nasze UTK nie da pozwolenia... bo... nie da się... Smile

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 25-12-2010, 18:12    Odpowiedz z cytatem

a może wiecie jak działa Arriwa,może oni by się podpieli?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 25-12-2010, 18:19    Odpowiedz z cytatem

Maykin, nie mają czym. Sad

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 09-01-2011, 14:15    Odpowiedz z cytatem

Może macie info czy coś już jezdzi do Krościenka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

patryk92 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010
Skąd: Jedlicze

PostWysłany: 10-01-2011, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Maykin, z osobówek na pewno nic nie jeździ. Chyba, że towarowy do Ustrzyk Dolnych raz na tydzień, albo i rzadziej. Bo do Krościenka towarowe dawno temu jeździły. Wydaje mi się, że ostatni pociąg w Krościenku był 9 listopada 2010r. i nic poza tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 11-01-2011, 20:05    Odpowiedz z cytatem

W info pkp znalazłem pociągi do Zagórza od strony Jasła przyj;8.48,16.20.Odj 6.25,12.28...jaki jest obieg tych składów?stoją kilka godz w Zagórzu/wracają?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

patryk92 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010
Skąd: Jedlicze

PostWysłany: 11-01-2011, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Tak, jeden szynobus, który przyjeżdża o 8.48 stoi do godziny 12.28, a drugi szynobus, który przyjeżdża o 16.20 nocuje w Zagórzu i odjeżdża o 6.25.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kraina_solvati Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 12-01-2011, 10:29    Odpowiedz z cytatem

A jak wygląda sytuacja, jeżeli chodzi o kolejowy terminal graniczny? To był całkiem ładny budyneczek... Teraz pewnie wietrzyk hula, przynajmniej nikt tego nie rozszabruje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-01-2011, 21:45    Odpowiedz z cytatem

A które drużyny obsługują"zagórz"? Jak tam obiegi im się zamykają?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 15-01-2011, 13:56    Odpowiedz z cytatem

Czyli wykożystanie tego taboru jest znikome!

[ Dodano: 28-01-2011, 13:35 ]
Ostatnio byłem w Zagórzu,oprucz ST 43 i SU 42 stał też SA 135 do Rzeszowa, niestety dzisięć min. przed odjazdem... jeszcze był pusty. Przed Olszanicą natknąłem się na remont widuktu. Rozmawiałem z ludzmi z Ustrzyk i Krościenka, niektórym bardzo brakuje połączenia do Chyrowa i Jasła. Ludzie nie będą mieć dochodów, tory i infrastrukturę zaraz rozkradną. Już dziś stacja w Krościenku nie ma telefonicznego łącza ze stacją w Zagórzu, gdyż tzw. ''złomiarze'' ukradli miedziane okablowanie. Bolączką też jest likwidacja lokomotywowni w Zagórzu, która obsługiwała również kursy do Łubkowa. Słóżba celna uważa, że pociąg do Chyrowa służył do przewozu kontrabandy, nie zauważając położonego obok samochodowego przejścia granicznego, gdzie odprawia się codziennie setki samochodów. Moim zdaniem można by uruchomić ''normalny pociąg'' Ustrzyk do Jasła zkomunikowany z relacją Ustrzyki - Chyrów. Wystarczyłaby jedna lokomotywa. Po zakończeniu biegu w Ustrzykach, prowadziłaby jeden wagon do Chyrowa, zostawiając skład z Jasła w Ustrzykach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-01-2012, 00:40    Odpowiedz z cytatem

Na razie bez pociągów do Krościenka i Chyrowa

- Zadanie prowadzenia międzynarodowego przewozu pasażerskiego na trasie Krościenko - Chyrów należy do ministra właściwego do spraw transportu – mówi „Rynkowi Kolejowemu” Krzysztof Gąsior, starosta powiatu bieszczadzkiego.

W ubiegłym tygodniu opublikowaliśmy komentarz Wiesława Beka, rzecznika prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego. Pytaliśmy m.in. o możliwość reaktywacji połączeń pasażerskich do Krościenka i Chyrowa. W odpowiedzi usłyszeliśmy, iż „przywrócenie kursowania pociągów do Krościenka uzależnione jest od uruchomienia transgranicznego połączenia Krościenko – Chyrów.” Jak wyjaśnił nam dalej Bek, „zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 lit. a, w związku z art. 4 ust. 1 pkt 10 ustawy z 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011, nr 5, poz. 13) połączenie transgraniczne Krościenko – Chyrów jest zadaniem powiatu bieszczadzkiego. Wobec powyższego działania tut. Urzędu uzależnione są od działań podjętych w tym zakresie przez starostwo powiatu bieszczadzkiego.”

Co na to władze powiatu? - W przedmiocie starań powiatu bieszczadzkiego w kierunku reaktywacji ruchu na linii Krościenko – Chyrów informuję, że podana przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego podstawa prawna w postaci art. 67 ust.1. Pkt. 3 litera a w związku z art. 4 ust. 1 pkt. 10 Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym bezsprzecznie i jasno wskazuje, że nie mamy na linii Krościenko - Chyrów do czynienia z zadaniem naszego powiatu – wyjaśnia Gąsior.

- Aby linia powyższa mogła być uznana za zadanie powiatu bieszczadzkiego w postaci powiatowych przewozów pasażerskich, linia ta musiałaby, zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt. 10 Ustawy, być wykonywana w granicach administracyjnych co najmniej dwóch gmin i niewykraczającym poza granice jednego powiatu – podkreśla starosta bieszczadzki.

- Warunek ten nie zachodzi przy linii Krościenko - Chyrów, albowiem trasa z miejscowości Krościenko do Granicy Państwa Polskiego przebiega przez teren jedynie gminy Ustrzyki Dolne – zaznacza Gąsior.

- Zgodnie z przepisem art. 4 ust.1. Pkt. 6 w związku z art. 7 ust.1. Pkt. 6 Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym zadanie prowadzenia międzynarodowego przewozu pasażerskiego na trasie Krościenko - Chyrów należy do ministra właściwego do spraw transportu – stwierdza Krzysztof Gąsior.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl