..mam znajomego ze skandynawi,kiedys tam razem kolejkami róznej masci poznawałem ciekawe zakatki kolejowego świata.Byłem pozytywnie zaskoczony,jak ze Sztokholmu doNesby Park wąskotorówką elektryczna jechałem;kolejka ma ze 100lat a jedzie 80 moze i więcej km na godz.Dla tego człowieka to standart,ale jak mu pokazałem film z Cisnej ,jak jechałem,filmy z "naszej"trasy,to..on sie zakochał....no i na początek drezynami będziemy jezdzić
W sumie pociąg Przemyśl - Chyrów - Ustrzyki nie byłby najgłupszy. Na pewno szybciej z Rzeszowa do Ustrzyk będzie p. Przemyśl i Chyrów niż przez Jasło. Gdyby w tym naszym kraju zaczęto w końcu myśleć, to w związku z euro 2012 można naprawić Przemyśl - Hermanowice Gr, Ukraina położy tor normalny w splocie i będzie dodatkowe przejście graniczne, zawsze to dodatkowa opcja. Po normalnym torze by mogły smigać pociągi Przemyśl - Ustrzyki - Zagórz, a wtedy spokojnie zarządzić remont Rzeszów - Jasło i dalej do Zagórza.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Dobra ale ja się tak zapytam, jak to wszystko ma się utrzymywać by chociaż wyjść na zero.
Trzeba pomyśleć o rachunku ekonomicznym bo samo jechania dla jechania nie ma sensu.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
yusek, tego jeszcze nie wiemy, i odpowiedź na pewno będzie baardzo złożona, bo niezbędne byłyby poważne remonty i inwestycje, w tym wykraczające poza granice kraju. To musi być element większej układanki, element planu na rozwój regionu.
A spowoduje? Pod jakimi warunkami? Czy nie można tego samego efektu uzyskać puszczając 3 autosany więcej? Co jest takiego magicznego w kolei, że lepiej od autosanu wpłynie na turystykę?
(pewnie nas zaraz pogonią za robienie brainstormu na łamach forum )
[ Dodano: 12-12-2010, 01:54 ]
Czy da się wstawić autosana na tory? Węgrzy stawiali Ikarusy...
Pod jakimi względami autosan na torach byłby lepszy od autosana na asfalcie?
(pytanie należy traktować jako przenośnię, nie dosłownie)
W sumie mógłbym się pokusić o analizę SWOT dla tego przedsięwzięcia. A co do stawiania Autosana na tory Węgrzy postawili i z pomysłu zrezygnowali, autobusy są za mało sztywne by jeździć po torach.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Na likwidacji tych połączeń straciły mnostwo pieniędzy mróweczki. Szkoda,aczkolwiek celnicy+mróweczki rozwalali tabor na potęgę, byłem=widziałem.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
However, there are several other things you will need to make a new transport scheme happen:
support from the local community
support from the local political authorities
funding - at least enough for the initial studies
the necessary legal authority
a viable business plan
Witam,sami widzicie co dzieje się w "cywilizowanych" okkręgach kolejowych,he he.PKP nie radzi sobie z tą całą...nie wiem jak to nazwać..inffffffffrakskruktórą???Raz jeszcze zapytam...robimy tą kolej...?retoryczne pytanie..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum