Fabryczny to jednak będzie zamknięty 1 września bo w rozkładach PKP pisze że pociągi do i z dworca Kaliskiego do Warszawy będą kursować od 1 września
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-02-2011, 18:47
Miejmy nadzieję, że do 1 września wyremontują te obydwa tory z Widzewa na Kaliską, aby wszystkie pociągi które jeżdżą teraz na Fabryczny mogły bez przeszkód jeździć na Kaliski.
Pierwszego nie trzeba zrywać wystarczy podsypać, V max 80-90, natomiast ten drugi woła o pomstę do nieba, choć za Dąbrową jest czynny (Vmax 20 km/h)
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-02-2011, 19:07
Mam pytanie. Jak wygląda sprawa z odcinkiem Łódź Kaliska Towarowa-Łódź Kaliska? Dzisiaj tamtędy jechałem i zauważyłem, że jest on jednotorowy. Co prawda obok są jakieś tory, ale one prowadzą chyba na ten drugi nie używany most, choć może się mylę. Czy jest możliwe, aby na czas remontu fabrycznej korzystać z tego drugiego chyba nigdy nieużywanego mostu nad ulicą bodajże Bandurskiego?
Mam pytanie. Jak wygląda sprawa z odcinkiem Łódź Kaliska Towarowa-Łódź Kaliska? Dzisiaj tamtędy jechałem i zauważyłem, że jest on jednotorowy. Co prawda obok są jakieś tory, ale one prowadzą chyba na ten drugi nie używany most, choć może się mylę.
norbert, póki co jadac z ŁKA na ŁKT nie ma mozliwości inaczej niż tym jednotorem, ale nie sadze by stanowił ów jednotor jakikolwiek problem przy ŁKA. A drugi tor z Chojen na Widzew juz kilka lat jest nieczynny i raczej poki co nie zanosi sie na remont.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-02-2011, 13:15
A jak wygląda sprawa z tym drugim wiaduktem? Czy jest możliwość by z niego korzystać w czasie remontu Fabrycznej, tak aby pociągi z kierunku Widzewa mogły wjeżdżać na perony bodajże 4, 5 i 6?
Według planu remontów PLK na ten rok, to tor numer 2 (540stki Łódź Chojny- Łódź Widzew) ma mieć czasowe zamknięcie, czyli może to będzie przystosowanie do prowadzenia ruchu po dwóch torach? Daty 1.07-10.07.11r. oraz 02.08-03.08.11r.
A jak wygląda sprawa z tym drugim wiaduktem? Czy jest możliwość by z niego korzystać w czasie remontu Fabrycznej, tak aby pociągi z kierunku Widzewa mogły wjeżdżać na perony bodajże 4, 5 i 6?
Coś koło 20 chyba będzie. Tak czy siak, beton sie kruszy, wyłazi zbrojenie, cały "wierzch" nigdy nie był niczym zabezpieczony, to po prostu goły beton, z którym woda i mróz wiadomo co zrobiły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum