Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Dolnośląski przetarg na kolejowe przewozy regionalne
Autor Wiadomość

rew2010 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2010
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-11-2010, 12:49    Odpowiedz z cytatem

Niby jakiego województwa?
Koleje Mazowieckie? Pożyczają kible od Przewozów Regionalnych.
Koleje Śląskie? Nie pojadą nawet u siebie z braku certyfikatu.
Koleje Wielkopolskie? Są jeszcze daleko, daleko za Śląskimi.
Arriva? No tak zbawienie, które nic nie da, bo też nie mają zbędnego taboru, co widać po ostatnich zaszynobusach.

Znasz jakiegokolwiek przewoźnika, który dysponuje dostateczną liczbą taboru, żeby od zaraz przejąć ruch?

Ludzie zejdźcie na ziemię i zrozumcie w końcu, że to nie kolejka PIKO. Nie wystarczy iść do marketu i kupić kilka wagoników. Tabor nie rośni też na drzewach, jak niektórzy uważają.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 07-11-2010, 14:12    Odpowiedz z cytatem

i w tym problem ze nie znam.nasuwa mi sie dalej DB ale to nie przejdzie,cholerka wie jak to bedzie.byly plany DB dresden-klodzko i co?wiec pry zostana i kd tez.

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rew2010 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2010
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-11-2010, 16:11    Odpowiedz z cytatem

Niestety dzieciaki, macie zerowe pojęcie o procedurach związanych z prowadzeniem działalności kolejowej. Rzadko kto tutaj wie coś na temat konstrukcji rozkładu jazdy, aspektów technicznych linii na Dolnym Śląsku czy nawet o harmonogramie zamawiania tras w Polskich Liniach Kolejowych. Za to jest pełno domorosłych doradców-miłośników szkicujących cudowne rozkłady jazdy, których nie da się zrealizować, bo na przykład autor zapomina, że obieg pojazdu spalinowego nie może trwać 12 dni z kilku przyczyn, a najpoważniejszą z nich jest tankowanie. Największa szkoda, że taka sama miernota siedzi w urzędach marszałkowskich w całym kraju popełnia takie same głupstwa nie mając o niczym pojęcia, a ich jedyną zasługą jest właściwa przynależność partyjna.

Zastanowiliście się, co by było, gdyby dajmy na to Przewozy Regionalne nie zamówiły tras w odpowiednim terminie, bo nie byłoby umowy na finansowanie? Żaden pociąg by nie wyjechał, bo w zasadzie żaden urząd marszałkowski nie potrafi podpisać umowy z przewoźnikiem w terminie przed pierwszym dniem finansowania przewozów w ramach danej umowy. Każdy przewoźnik w tym kraju dostaje umowę na ostatnią chwilę, ale trasy zamawia na własne ryzyko, na tyle wcześnie, aby było możliwe ułożenie rozkładu jazdy. Gdyby nie takie działania, żaden pociąg nie wyjechałby na tory, ale nie z braku umowy między odpowiednim urzędem marszałkowskim, a przewoźnikiem, a z braku przydzielenia tras dla danych połączeń. Tak, może to się wydawać niewiarygodne, ale tworzenie rozkładu jazdy nie trwa paru dni. To długi proces wymagający zaangażowania wielu osób.

Zamiast więc wypisywać bajki o Arrivie, DB, CD, Viamoncie i innych cudownych podmiotach, które mogłyby wziąć w leasing, kupić, wypożyczyć tabor, lepiej zamilczeć, bo niektórym może się niedobrze robić od ilości głupot wypisywanych w takich cudownych poradach, które w praktyce żadnego zbawienia nie przyniosą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 07-11-2010, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Przedmówca ma całkowitą rację. UMWD nie ma innego wyjścia jak negocjowanie z PR, więc wszystko zostanie po staremu. Ale to już problem nowych władz województwa, bo przypominam, że za 2 tygodnie odbędą się wybory samorządowe. Marszałek Łapiński i jego ludzie nawarzyli piwa, ale to ich następcy będą się tym piwem dławić.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 07-11-2010, 19:59    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
macie zerowe pojęcie o procedurach związanych z prowadzeniem działalności kolejowej.


dobra moze i mamy, bo nikt z nas nie siedzi za stolkiem jak te urzędasy... A Ty Rew2010 chyba gdzies w spolce kolejowej pracowales?czy pracujesz? bo widze ze masz sporo pojecia na ten temat i zgadzam sie z Toba;) powinienes startowac na stoniwsko układania RJ:)

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krzysiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2008

PostWysłany: 09-11-2010, 08:20    Odpowiedz z cytatem

Komentarz Tetryka na temat przetargu, urzędników i wyborów:

http://blogswidnica.pl/2010/11/kozy-i-owce-kamerunskie-podziekuja-ogniomistrzowi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maszynista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: 19-11-2010, 19:05    Odpowiedz z cytatem

Chciał bym zaznaczyć że Dolnośląski Zakład PR ma do dyspozycji ledwo ponad 100 sztuk jednostek EN57 i to jest za mało. Nie wspomne o tym że trzy jednostki zostaną oddane do Lubuskiego PR na stałe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 19-11-2010, 19:12    Odpowiedz z cytatem

maszynista, a dlaczego ma nie starczyc 100 EZT? No chyba ze obsługują one inne zakłady, jak np. Bydgoskie i Katowickie obsługują łódzkie połączenia.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 19-11-2010, 19:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Chciał bym zaznaczyć że Dolnośląski Zakład PR ma do dyspozycji ledwo ponad 100 sztuk jednostek EN57 i to jest za mało.


maszynista, z tej ilości należałoby odliczyć kilkadziesiąt EZT-ów, które czekają na naprawy główne lub po prostu stoją uszkodzone na torach odstawczych we Wrocławiu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-11-2010, 10:44   Kolejny przetarg na kolejowe przewozy regionalne Odpowiedz z cytatem

Przetarg na świadczenie usług kolejowych przewozów

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego rozpisał przetarg na świadczenie usług publicznych w zakresie organizowania, dotowania i wykonywania regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich w województwie dolnośląskim w terminie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31października 2014 r., w tym okres wykonywania przewozów od dnia 1stycznia 2011 r. do dnia 14 grudnia 2013 r.

Szacunkowa wartość obejmuje wartość zamówienia podstawowego oraz wartość zamówień uzupełniających (do 30 %), czyli 348 757 683,30 zł netto.

Kryteria udzielenia zamówienia:
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:
1. Rekompensata do 1 pociągokilometra (Waga – 80)
2. Koszt 1 pociągokilometra (Waga – 20)

Wykonawcy biorący udział w przetargu zobowiązani są do wpłacenia wadium w wysokości 500 tys. zł. Termin składania ofert upływa 3 grudnia 2010 o godz. 09:30.

Specyfikacja

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jakubuk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: UK

PostWysłany: 13-12-2010, 18:20    Odpowiedz z cytatem

Z powodu braku chętnych, przetarg unieważniono.
To na jakiej zasadzie to teraz jeździ/będzie jeździć? Czy planuje się nowe przetargi? Jak myślicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-12-2010, 14:39    Odpowiedz z cytatem

Przetarg na 3-letnie przewozy przygotowany

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego przygotował przetarg nieograniczony na usługi w zakresie komunikacji pasażerskiej w okresie 1.1.2012 - 31.12.2014. Przetarg został podany do publicznej wiadomości, ale jeszcze nie jest oficjalnie ogłoszony. Wszystko po to, aby przewoźnicy mogli przygotować się do składania ofert.

Przedmiotem zamówienia jest organizowanie, dotowanie i wykonywanie usług publicznych w zakresie regionalnych, kolejowych przewozów pasażerskich w województwie dolnośląskim w terminie od 1.1.2012 r. do 31.12.2014 r. Zamówienie obejmuje realizację rozkładu jazdy na następujących liniach kolejowych:

-- Wrocław - Oleśnica - granica województwa (- Kluczbork/Krotoszyn/Ostrów Wielkopolski),
-- Wrocław - Jelcz-Laskowice - granica województwa (- Opole),
-- Wrocław - Oława - granica województwa (- Brzeg),
-- Wrocław - Kłodzko - Międzylesie,
-- Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna,
-- Jelenia Góra - Lubań Śląski - Węgliniec,
-- Wrocław - Legnica - Bolesławiec - Węgliniec,
-- Wrocław - Wołów - Ścinawa - Głogów - granica województwa (- Zielona Góra),
-- Legnica - Rokitki - granica województwa (- Żary),
-- Węgliniec - granica województwa (- Żary),
-- Jelenia Góra - Lwówek Śląski,
-- Wrocław - Oborniki Śląskie - Żmigród - granica województwa (- Rawicz),
-- Głogów - granica województwa (- Leszno).

Szacunkowy koszt bez VAT to 219 746 900 złotych.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-03-2011, 13:48   Dolnośląskie ogłasza przetargi na dwuletnie przewozy Odpowiedz z cytatem

Dolnośląskie ogłasza przetargi na dwuletnie przewozy

Samorząd Województwa Dolnośląskiego ogłosił zamiar udzielenia zamówienia, którego przedmiotem będzie świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w 2012 i 2013 roku. Usługi podzielono na dwa przetargi - jeden ma odbyć się w maju, drugi w listopadzie.

Województwo dolnośląskie z wyprzedzeniem poinformowało o planowanych przetargach po to, by mogli się do nich przygotować ewentualni oferenci - Liczymy na konkurencję i mamy nadzieję, że dzięki takim przetargom utworzy się rynek transportowy - powiedział "Rynkowi Kolejowemu" Leszek Labocha, kierownik Działu Transportu Szynowego UMWD.

Zamówienia mają obejmować przewozy w okresie dwóch lat - Jest to spowodowane tym, że zgodnie z nową ustawą o transporcie publicznym po 2013 roku zamówienia będą oparte o opracowany plan transportowy. Przetarg ogłaszamy więc na przewozy do czasu opracowania planu - najpierw przez ministerstwo, potem przez nas, zgodnie z ustawą - poinformował Labacha.

Przetarg przygotowywany jest na linie obsługiwane obecnie przez Przewozy Regionalne. Pierwsze postępowanie ma odbyć się 31 maja 2011 roku i obejmować obsługę następujących linii:

* Wrocław Główny – Oleśnica
* Oleśnica – Namysłów – (Kluczbork)
* Oleśnica – Milicz – Krotoszyn
* Oleśnica – Ostrów Wielkopolski
* Wrocław Główny - Wołów – Ścinawa
* Ścinawa – Głogów
* Głogów – (Zielona Góra)
* Wrocław Główny – Kłodzko Główne)
* Kłodzko Główne – Bystrzyca Kłodzka
* Bystrzyca Kłodzka – Międzylesie
* Międzylesie – (Lichkov)
* Bystrzyca Kłodzka – Międzylesie
* Wrocław Główny – Legnica
* Wrocław Główny – Legnica – Węgliniec
* Węgliniec – Lubań Śląski
* Wrocław Główny – Legnica – Lubin Górniczy – Głogów
* Wrocław Główny – Wałbrzych Główny
* Wrocław Główny - Jelenia Góra
* Wrocław Główny - Jelcz Laskowice

Drugie postępowanie przewidziane jest do rozpoczęcia 2 listopada 2011 roku i obejmować linie:

* Legnica – Dzierżoniów Śląski
* Dzierżoniów Śląski – Kamieniec Ząbkowicki – Kłodzko Miasto
* Kamieniec Ząbkowicki – Nysa
* Kłodzko Główne – Kudowa Zdrój
* Kłodzko Główne – Wałbrzych Główny – Jelenia Góra
* Wrocław Główny – Wałbrzych Główny – Trutnov hl. n.
* Jelenia Góra – Trutnov hl. n.
* Wrocław Główny – Wałbrzych Główny – Jelenia Góra - Harrachov
* Jelenia Góra – Harrachov
* Legnica – Bolesławiec
* Bolesławiec – Lwówek Śląski
* Lwówek Śląski – Jelenia Góra
* Legnica – Bolesławiec – Zebrzydowa – Węgliniec
* Jelenia Góra – Lubań Śląski – Zgorzelec
* Zgorzelec – Węgliniec
* Legnica – Żary
* Węgliniec – Żary – Zielona Góra
* Legnica – Wrocław Główny
* Wrocław Główny – Wołów
* Wrocław Główny – Trzebnica
* Wrocław Główny – Jelcz Laskowice
* Legnica – Lubin Górniczy

Jeśli chodzi o linie obsługiwane przez koleje Dolnośląskie, przetargu prawdopodobnie nie będzie - Z naszym wewnętrznym przewoźnikiem najprawdopodobniej zostanie podpisana umowa bez przetargu, co również dopuszcza prawo - przewiduje Leszek Labocha.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 03-03-2011, 17:00    Odpowiedz z cytatem

Ciekawy jestem czy PR lub KD będą zainteresowane linią Kamieniec - Nysa? Jakby się dogadali z UMWO mogliby uruchomić połączenia Kamieniec Ząbkowicki - Opole Główne Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 03-03-2011, 19:39    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeśli chodzi o linie obsługiwane przez koleje Dolnośląskie, przetargu prawdopodobnie nie będzie - Z naszym wewnętrznym przewoźnikiem najprawdopodobniej zostanie podpisana umowa bez przetargu, co również dopuszcza prawo - przewiduje Leszek Labocha.

Bzdurne tłumaczenie. PR też są wewnętrznym przewoźnikiem (UMWD ma 7,3% udziałów w kapitale zakładowym PR) i umowę z PR też zgodnie z prawem można podpisać bez przetargu, co zresztą czynią niektóre województwa.

Albo wszystkich przewoźników traktujemy jednakowo i ogłaszamy przetarg na wszystkie połączenia. Albo nie urządzamy kolejnej szopki z pseudo-przetargiem i nie wystawiamy się na krytykę i pośmiewisko.

Traktowanie KD jak świętej krowy jest niedopuszczalne i nie spotka się ze społeczną akceptacją!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl