Zajezdnia IC (kiedyś Cargo) jest koło stacji Kraków Prokocim, tam stały. Prokocim jest koło Płaszowa. Na Płaszowie nie ma zajezdni IC. Więc chyba oczywiste, że nie stoi na zajezdni PR-ów.
Edyty jeżdżą do Terespola i Białej Podlaski z Warszawy. Obiegi mają tylko Kraków - Warszawa, Warszawa - Poznań, Warszawa - Terespol/Biała Podlaska, Kraków - Poznań przez Łódź. I tylko tam jeżdżą. Może się trafić jednorazowy przejazd promocyjny lub okolicznościowy ale nic poza tym.
_________________ Kolejarze wszystkich spółek łączcie się
Zajezdnia IC (kiedyś Cargo) jest koło stacji Kraków Prokocim, tam stały. Prokocim jest koło Płaszowa. Na Płaszowie nie ma zajezdni IC. Więc chyba oczywiste, że nie stoi na zajezdni PR-ów.
Chłopie, wiesz że gdzieś dzwoni ale nie wiesz w którym kościele. Mieszasz tak że trudno Cię zrozumieć. Rzeszów też jest koło Płaszowa idąc Twoim rozumowaniem... Na drugi raz zapamiętaj, Płaszów to Płaszów a Prokocim to Prokocim. Jest "zajezdnia" w Płaszowie a lokomotywownia w Prokocimiu.
@Markuson - Ja mieszkam i zawsze mieszkałem na północy Krakowa, wszystko co na południe od Wisły to już dla mnie prawie jak inne miasto, nie znam dobrze tamtych terenów.
Wracając do Edyt, to jechałem jakiś miesiąc temu z Krakowa do Łodzi przez CMK, patrzę peron obok stoi Edyta do Warszawy przez CMK i odjeźdża 20 czy 30 minut przed moim, No to sprawdziłem tylko czy też staje we Włoszczowej i skoro tak to wsiadłem aby potestować. We Włoszczowej wysiadłem i poczekałem na mój TLK do Łodzi. Jako, że pociąg ranny to było pełno pustych przedziałów, czyli 15x wygodniej i 100x bardziej prywatnie niż w tej Edycie. Prawdę powiedziawszy to nie wiem na co komu te Edyty. Wagony lepsze. Edyty wyleasingować koleją Śląskim albo jakim kolwiek innym.
Oki, rozumiem. Więc wyjaśniłem, może niezbyt miło do końca za co przepraszam.
Co do ED to gdyby były mniej awaryjne i wygodniejsze to były by super. Dla maszynisty potrzeba tylko tempomatu i jazda rewelacja. Ale i tak uważam że gdyby spełniły wszystkie te moje życzenia to jazda nimi maksymalnie 3 godziny...
Co do Twojej jazdy to różnicy w czasie jazdy też nie było bo 31102 którym jechałeś miał rozkładową prędkość 160, a 38106 którym kontynuowałeś jazdę ma 150 czyli niezauważalna różnica. Komfort niepodważalny.
A leasing? Najpierw KŚ musiałyby chcieć, zresztą oni chcą mieć niskopodłogowe a ED74 niestety wysokie wejście jak cholera... Zresztą już mają nowe PESO-ZŁOMY...
W ciągu moich podróży, średnio 5-7 razy na 10 przejazdów są jakieś problemy, przeważnie drugi skład blokuje zasilanie pierwszego, tak że nic nie działa. A to nie wyruszy skład z Białej Podlaskiej, a to stanie na środku pola pod Siedlcami, a to w Łukowie na peronie - ot nasz chleb powszedni.
W dniu 06-05-2011 rozpocząłem podróż pociągiem TLK 11103 (rozkład jazdy) relacji Warszawa Zach -Biała Podlaska, zamierzałem odbyć ją na odcinku Warszawa Zach.-Siedlce (zgodnie z posiadanym biletem) . O godz. 17.20 pociąg wyruszył ze stacji Warszawa Zachodnia
(...)
O godzinie 20.08 opuściłem skład pociągu TLK 11103 nadal stojący na stacji Warszawa Wsch. i udałem się w dalszą podróż inną drogą.
Chyba trzeba się cieszyć, że już ich nie zobaczymy na Warszawa-Łódź
Poza tym:
Skład, który jeździ na tej linii o 17.20 jest to nowa jednostka Bydgoskiej PES-y zakupiona za pieniądze unijne w 2007 lub 2008 roku na linię Warszawa - Łódź, nawet ma tabliczki opisujące to na bokach. Jednak ze względu na bardzo częste awarie została przeniesiona na tereny Polski wschodniej na mniej ważne trasy.
To nie jest prawda.
_________________ Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
W ciągu moich podróży, średnio 5-7 razy na 10 przejazdów są jakieś problemy, przeważnie drugi skład blokuje zasilanie pierwszego, tak że nic nie działa. A to nie wyruszy skład z Białej Podlaskiej, a to stanie na środku pola pod Siedlcami, a to w Łukowie na peronie - ot nasz chleb powszedni.
Jechałem 6 razy tym pociagiem relacji Warszawa Zach.- Biała Podlaska _Warszawa nigdy się nie zepsuł i zawsze punktualnie!
Oczywiście w tym liście jest sporo wypaczeń. Ale powiedzmy, że nawet przesadził i będzie 5 razy "coś" na 15 przejazdów, to i tak wyjdzie sporo. Wszytsko zależy jak często jeździ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum