Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Linia Leszno - Zbąszynek
Autor Wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 18-12-2013, 19:48    Odpowiedz z cytatem

szmitz napisał/a:

A co do stany linii to jest w stanie katastrofalnym ograniczenia V co chwila. Stan tej lini pogarszają pociągi towarowe z węglem do Włoszakowic. Czuć jak się jedzie szynobusem te nierówności szyn.


To może jakieś konkrety, bo na razie (wg mnie) to pierdu, pierdu nt "katastrofalnego stanu linii"
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-12-2013, 20:50   

To spójrz łaskawco do WOSu a znajdziesz sporo ograniczeń głównie na zły stan toru. To jest jeszcze do przeżycia ale ograniczeń na przejazdy kat D jest za dużo.
Powrót do góry

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 18-12-2013, 22:17    Odpowiedz z cytatem

Virakocha napisał/a:
To spójrz łaskawco do WOSu a znajdziesz sporo ograniczeń głównie na zły stan toru. To jest jeszcze do przeżycia ale ograniczeń na przejazdy kat D jest za dużo.


Na prawie 70 km linii jest raptem 6 ograniczeń do 40 - 50 km/h. Z tym , że najdłuższy odcinek jest pod Zbąszyniem dł. 1200 m. Suma dł. ograniczeń wynosi 3470 m. I to jest "katasrofalny stan toru" ? To co powiedzieć o odc. St. Drzewce - Głogów na linii nr 14 , gdzie rozkładowa wynosi bodajże 20 km/h ?
Gdyby był "katastrofalny stan toru" to średniej prędkość dla szynobusu nie wynosiła by 47 km/h. Na dzień dzisiejszy nie można mówić o złym stanie toru lecz co najwyżej dostatecznym.
Większym problemem są ograniczenia związane z ograniczoną widzialnością na przejeździe - 11 ograniczeń 20-40 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szmitz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2009

PostWysłany: 18-12-2013, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Widać ze kolega prawdopodobnie nie jechał tą liną. Od Leszna w kierunku Włoszakowic jest jak się nie mylę 60 km/h i ładnie kolebota ZNTK- mi i pesami jak na statku z lewej do prawej myślę że szyny maja krawędź już wytartą a i ostatni remont był na początku lat 80. Jak zauważyłem spacerując w lesie i przechodząc przez tory czasami brakuje mocowań szyny do podkładów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 19-12-2013, 14:06    Odpowiedz z cytatem

szmitz napisał/a:
Często parowozy mają opóźnienia a wagony są niedogrzane wiem to z doświadczenia jak jeździłem do szkoły.

Z niedogrzaniem wagonów to się nie zgodzę. Nigdy nie trafiłem na niedogrzane wagony w pociągu parowym, ile razy jadę to jest albo OK albo nawet za gorąco. O wiele częściej trafiam nie niedogrzanego EN57 czy nawet TLK, a te pociągi jeżdżą codziennie po całym kraju. Oczywiste że jak się podjedzie na skład rano 10 min przed odjazdem to skład będzie zimny, ale od kiedy parowóz nocuje na kanale z wagonami to problemu tego nie trafiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 19-12-2013, 16:38    Odpowiedz z cytatem

szmitz napisał/a:
Widać ze kolega prawdopodobnie nie jechał tą liną. Od Leszna w kierunku Włoszakowic jest jak się nie mylę 60 km/h i ładnie kolebota ZNTK- mi i pesami jak na statku z lewej do prawej myślę że szyny maja krawędź już wytartą a i ostatni remont był na początku lat 80. Jak zauważyłem spacerując w lesie i przechodząc przez tory czasami brakuje mocowań szyny do podkładów.


A szynobusy przyjeżdzają planowo ( jak nie zdefektują Mr. Green ) ?
Problem polega na tym , że do km 10 jest 50 km/h dla wszystkich pociągów. Natomiast dalej "czajniki" i lokomotywy mają rozkładową 60 km/h a as 70 km/h. Dlastego składy wagonowe jeżdżą dłużej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szmitz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2009

PostWysłany: 19-12-2013, 16:51    Odpowiedz z cytatem

Kolego krzychu12231
Być w wagonie przed odjazdem i usiąść w nim to żadna przyjemność.
Były takie dni przy - 10C że czasami dopiero po 10 km robiło się ciepło.
co do defektów szynobusów to więcej jest kolizji na przejazdach niż tych defektów.
Jak usłyszałem rozmowę maszynisty KW który powiedział że każą jeździć na 1 silniku zamiast na dwóch to nie ma co się dziwić że są awarie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-12-2013, 16:52   

Cytat:
Jak usłyszałem rozmowę maszynisty KW który powiedział że każą jeździć na 1 silniku zamiast na dwóch to nie ma co się dziwić że są awarie.

O ile dobrze kojarzę to Ir-1 zabrania jazdy na 1 silniku.
Powrót do góry

szmitz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2009

PostWysłany: 19-12-2013, 17:54    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie SA 108 ZNTK. Gdzie je teraz KW naprawiają ? skoro ZNTK już upadło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-12-2013, 18:15   

Cytat:
Dokładnie SA 108 ZNTK. Gdzie je teraz KW naprawiają ? skoro ZNTK już upadło.


PHU Karpa Krzyż. Serwis i naprawa taboru kolejowego
Powrót do góry

szmitz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2009

PostWysłany: 23-12-2013, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Kolejny szynobus KW niesprawny Sad
Więcej info.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

corzo007 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011

PostWysłany: 06-01-2014, 11:43    Odpowiedz z cytatem

Jaki tam niesprawny jeszcze tego samego dnia wieczorem był na trasie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szmitz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2009

PostWysłany: 30-01-2014, 17:34    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj i dziś zamiast OL-ki skład ciągnięty jest przez ST44 z Leszna .
Zastanawiam się jak on grzeje wagony ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 15-07-2014, 15:05    Odpowiedz z cytatem

Pociąg retro z parowozem Ol49 do Łagowa.

Już w najbliższą sobotę tj. 19 lipca wszyscy miłośnicy podróży pociągiem retro z prawdziwym parowozem buchającym parą i dymem będą mieli okazję skorzystać z przejazdu specjalnego pociągu turystycznego „Joannita” na trasie z Wolsztyna przez Zbąszyń, Zbąszynek i Świebodzin do Łagowa i z powrotem.
Organizatorem pociagów turystycznych w ramach Turystyki Kolejowej TurKol.pl jest Instytut Rozwoju i Promocji Kolei z Poznania. Więcej szczegółów o ofercie dostępne jest na stronie www.TurKol.pl.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/20340/Pociag-retro-z-parowozem-Ol49-do-Lagowa.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl