Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Następny
Łódzka Kolej Aglomeracyjna
Autor Wiadomość

Obleśny Szczur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010
Skąd: Łódź

PostWysłany: 13-07-2011, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Nie leży, ale tyle lat się tak nazywało, to po co to zmieniać? Stacja Lublinek jest w granicach Łodzi a jednak nadal nazywa się Lublinek, a nie Łódź Lublinek (na nastawniach jak był stoi Lb).

_________________
Pozdrawiam, Jakub Rakus

Nic na siłę, weź większy młotek!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 13-07-2011, 21:33    Odpowiedz z cytatem

Pretensje tylko do PLK, nie do mnie, mnnie to "rurka" jak to się bedzie nazywac.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Obleśny Szczur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010
Skąd: Łódź

PostWysłany: 13-07-2011, 21:36    Odpowiedz z cytatem

Zobaczymy co na to okoliczni mieszkańcy. Jeśli zmiana wejdzie będą na pewno liczne pomyłki przy kupnie biletów: "Normalny do Jedlicz proszę" "... eee... nie ma takiej stacji..."

_________________
Pozdrawiam, Jakub Rakus

Nic na siłę, weź większy młotek!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 07-10-2011, 15:06   Łodzianie organizują własną kolej Odpowiedz z cytatem

Spółka Łódzka Kolej Aglomeracyjna posiada już licencję na świadczenie usług transportu kolejowego, liczy na otrzymanie Certyfikatu bezpieczeństwa i kupuje tabor.

W ramach projektu budowy systemu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej zakupionych zostanie 20 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, które będą woziły pasażerów na terenie aglomeracji łódzkiej.
Emisja obligacji
- Mamy nadzieję, że wkrótce ogłosimy przetarg na zakup EZT-ów. Planujemy też wybudować dla nich zaplecze techniczno-postojowe. Szacunkowy koszt obu tych przedsięwzięć wynosi około 327 mln zł - mówi Maciej Głowacki , prezes spółki Łódzka Kolej Aglomeracyjna.
Pociągi będą dostarczane partiami. Pierwsze powinny pojawić się pod koniec 2013 r. tak, aby na początku 2014 r. zaczęły już wozić podróżnych. Pieniądze na sfinansowanie tego przedsięwzięcia będą pochodziły w 59 proc. z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko . Na pokrycie wkładu własnego ŁKA zamierza wyemitować obligacje.
- W tej chwili trwają negocjacje z jednym z banków, który zrealizuje dla nas ten projekt emisji. Pierwsze obligacje zostaną wyemitowane w 2012 roku – zapowiada Głowacki. Resztę kosztów pokryje budżet samorządu województwa łódzkiego.

Pociągi Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej mają mieć nowoczesny, oryginalny kształt oraz estetyczną malaturę, która ma ubarwić trasy łódzkich szlaków kolejowych. Spółka planuje zastosować wysokiej jakości powłoki malarskie i lakiernicze zapewniające ochronę antygraffiti oraz utrzymanie składów w czystości.
- Na początku przyszłego tygodnia ogłosimy konkurs na opracowanie logotypu dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Informacje o tym zostaną przekazane uczelniom artystycznym, które już teraz zapraszamy do udziału w konkursie – zapowiada Głowacki.
Perełka kolejnictwa
Wraz z zakupem taboru zawarty zostanie kontrakt na jego utrzymanie. Usługa ta świadczona będzie na terenie zaplecza technicznego, które będzie zlokalizowane w rejonie stacji Łódź Widzew, na obszarze o powierzchni blisko 4,5 ha. Na jego terenie prowadzone będą przeglądy techniczne, naprawa oraz bieżące utrzymanie taboru Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.
Obiekt ma zaskoczyć nowoczesnością oraz funkcjonalnością rozwiązań stając się synonimem innowacyjności technologii i zasłużyć na miano „perełki kolejnictwa polskiego”. Będziemy się mogli o tym przekonać w drugiej połowie 2014 roku, gdy zaplecze zostanie oddane do eksploatacji.

- Wierzymy, że projekt pozwoli na rozwój aglomeracji łódzkiej. Będziemy prowadzić konsultacje z gminami i miastami w województwie łódzkim przez które będzie przechodzić trasa naszej kolei w celu uzgodnienia szczegółowo wszystkich kwestii związanych z uruchomieniem połączenia. Otrzymujemy sygnały od różnych przedsiębiorców, że są zainteresowani inwestycjami na obszarach podmiejskich. Przeszkodą dla realizacji tych planów jest brak dobrego skomunikowania. Łódzka Kolej Aglomeracyjna wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom – zaznacza prezes.
Do projektu chce się włączyć również Miasto Łódź. Radni miejscy jednogłośnie zobligowali prezydent Hannę Zdanowską do działań, aby miasto przyłączyło się do spółki. Obecnie wszystkie udziały w spółce Łódzka Kolej Aglomeracyjna, która powstała w maju ubiegłego roku, ma samorząd województwa łódzkiego.

Obecnie spółka przygotowuje analizy dotyczące pozyskania maszynistów do obsługi połączeń Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.

Nowe przystanki
Aktualnie trwa przebudowa przystanków, przy których będą zatrzymywały m.in. pociągi ŁKA: Smardzew, Glinnik, Swędów, Stryków (wraz z budynkiem dworca), Głowno (wraz z budynkiem dworca) na linii nr 15 Bednary – Łódź Kaliska, Zgierz Północ, Zgierz Kontrewers (obecne Jedlicze Łódzkie), Grotniki, Chociszew na linii nr 16 Łódź Widzew – Kutno.
Ponadto trwają prace polegające na wybudowaniu 8 nowych przystanków: Łódź Radogoszcz Zachód, Glinnik Wieś, Bratoszewice (relokalizacja istniejącego przystanku), Domaniewice Centrum na linii nr 15 Bednary – Łódź Kaliska, Zgierz Jaracza, Ozorków Nowe Miasto na linii nr 16 Łódź Widzew - Kutno, Dębica na linii kolejowej nr 25 Łódź Kaliska, Łódź Pabianicka ma odcinku Łódź Kaliska – Łódź Chojny oraz Łódź Dąbrowa na linii nr 540 Łódź Chojny – Łódź Widzew.
Budowa i przebudowa przystanków jest pierwszym etapem tworzenia Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Koszt prac - 58,2 mln zł. Inwestycja, którą realizują PKP Polskie Linie Kolejowe, PKP S.A., Miasto Łódź i Gmina Zgierz zakończy się w kwietniu 2013 r.

RW

Źródło: KOW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 08-10-2011, 12:43    Odpowiedz z cytatem

Jeśli to się uda to trzeba będzie opisać w książce i za darmo rozesłać tym różnym urzędasom i managerom w szczególności do Katowic i Wrocławia.

Tytuł roboczy "Jak to się robi" aby wiedzieli, że jakieś analizy czy warto reaktywować Wrocław-Świdnica to kasa w błoto, która winna iść na remont tej linii. Przecież PR uwaliły Trzebnicę bo się nie opłaca, a PLK chciała szyny sprzedać na złom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 08-10-2011, 12:59    Odpowiedz z cytatem

Tzn. Pociagi do Trzebnicy zostały - pogorszono oferte do 2 par pociagow w czerwcu 1990 roku. Jeszcze do 1991 roku obowiazywal rozklad z tymi pociagami. Jezdzil jeszcze wieczorem pociag towarowo-osobowy, pamietam ze z nieo korzystalem jeszcze w 1991 roku, jechalo nim niestety niewiele osób. Pociag cofał sie do tyłu jak podczepiali wagon towarowy np. w Siedlcu Trzebnickim, później trzeba bylo przesiadac sie w Psim Polu, i trzeba bylo czekac 10 min na en57 z Kluczborka do Wrocławia Gł i nim kontynuować podróż. Wszystko to skompliowalo przejazd tą linią i wydłużyło czas jazdy, który nie byl konkurencyjny dla PKS.
I tak tez sie stalo w 1991 roku i dalej w 1992 roku, 93, to PKS przejął pasażerów linii kolejowej do Trzebnicy. Pamietam jak jezdzilismy wlasnie PKSem przez Wzgorza Trzebnickie, bylo to ryzykowne (pamietacie katoastrofe autobusu PKSu pod Gdańskiem w 94?) jak taki autobus przepielniony, rozsykupący przejeżdzał pod górke (ledwo) i później szybko zjeżdzał z górki...
W ogole po likdiwacji polaczen 1991-94 PKS przejal duzo pasazerow i autobusy byly przepelnione...

A linie do Trzebinicy uwalo z powdów ekonomicznych na PKP czyli likwidacji polaczen... Nie jestem wstanie tego wyjasnic. W 1995 roku byly proby aby wznowic ruch za pomocą sa102, ale nie udało sie to z powodu bardzo zlego stanu torów Psie Pole-Pasikurowice, i niestety do roku 2009 ruch nie mogl sie odbywac ze wzgledu na ten odcinek. Do 1993 roku wyremontowano i zmodernizowano odcnek Siedlec-Trzebnica, są tam do dzis podklady strunobetonowe i obowiazuje predkosc 50.
Czemu nie zmodernizowano calej linii, do dzisiaj nie udało się wyjaśnić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 09-03-2012, 00:01   Łódzka Kolej Aglomeracyjna Odpowiedz z cytatem

Ósmego marca marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień poinformował, że ruszyły prace modernizacyjne na stacjach kolejowych w Głownie i Strykowie (linia nr 15), a za kilka dni ogłoszony zostanie przetarg na zakup 20 szynobusów, które mają obsługiwać linie Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.

Pierwsze pociągi dotrą do Łodzi w połowie przyszłego roku i będą kursowały najpierw na trasie z Łodzi do Łowicza. Potem sukcesywnie pojawiać się będą na kolejnych odcinkach - do Kutna, Zduńskiej Woli i Koluszek.

- W tym roku planujemy modernizację przystanków kolejowych Smardzew, Glinnik, Stryków i Głowno oraz budowę od podstaw nowych przystanków Glinnik Wieś, Bratoszewice i Domaniewice Centrum - mówi Jerzy Szklarek z PKP Polskie Linie Kolejowe.

- Pojawią się tam nowe perony, zadaszenia, dojścia dla niepełnosprawnych, a istniejące budynki zostaną wyremontowane i udostępnione dla podróżnych. Jednocześnie planujemy w tym roku zamontować 9 nowych samoczynnych sygnalizacji na przejazdach kolejowo - drogowych, m.in. w Łodzi przy ul. Okulickiego, w Jedliczach, Smardzewie, Strykowie i Głownie. W przyszłym roku zajmiemy się linią z Łodzi Kaliskiej do Kutna. Tu planowana jest modernizacja przystanków Zgierz Północny, Jedlicze Łódzkie (ta stacja zmieni nazwę na Zgierz Kontrewers - red.), Grotniki, Chociszew. Od podstaw będą natomiast budowane przystanki Zgierz Jaracza i Ozorków Nowe Miasto.

ŁKA będzie miała duże znaczenie dla łodzian. Pociągi mają okrążać miasto jadąc od Żabieńca, przez Kaliską, Chojny na Widzew. Będą kursowały co pół godziny. Planowana jest budowa nowych przystanków na Radogoszczu w rejonie ul. 11 Listopada, przy ul. Legionów, przy Pabianickiej, Dąbrowskiego i Przybyszewskiego. Po wybudowaniu tunelu pod miastem ŁKA będzie dojeżdżała także na nowy Dworzec Fabryczny. Planowana jest również rewitalizacja zapomnianej dziś linii ze Zgierza na Widzew przez Arturówek i Stoki.

Całkowity koszt budowy kolei wraz z zakupem taboru szacowany jest na około 300 mln zł.

źródło: Kurier Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 09-03-2012, 01:33    Odpowiedz z cytatem

Bardzo ważny tekst!

Łódzka Kolej Aglomeracyjna - rozpoczynają budowę.

Z ŁKA będzie można skorzystać pod koniec 2013 roku. Wtedy do regionu trafi pierwsza partia szynobusów kupionych do obsługi pasażerów. Ci po wielu latach skorzystają ze stacji w Strykowie i Głownie, bo dzięki projektowi, który współfinansuje Unia, zostaną odnowione nieużywane tam od dawna dworce.

W kolejnych etapach tworzenia ŁKA powstaną połączenia z Radomskiem, Sieradzem i Piotrkowem.

- Przygotowujemy się z Łodzią do złożenia wniosku na dofinansowanie tunelu pod miastem dla kolei konwencjonalnej - zapowiada marszałek województwa. Jego budowa ma być podzielona na dwie części. W pierwszej zostanie wydrążony sam korytarz, a w drugiej dworce: Centrum, Manufaktura i Koziny. - Pierwszy jest planowany w okolicach skrzyżowań ul. Zielonej z Wólaczańską i al. Kościuszki, ostatni w rejonie skrzyżowania al. Włókniarzy z ul. Drewnowską. Stacja Manufaktura jest planowana między ul. Ogrodową i Drewnowską, ale jeśli powstanie to bez wsparcia środkami unijnymi i publicznymi - zapowiada marszałek.

Gazeta Łódź

Czyli jak się chce, to można! Jeśli ktoś nie jest zapoznany w temacie to skrócie przedstawię...

- Potwierdzenie budowy tunelu pod Łodzią, tylko z przystankiem Manufaktura.
- Dyskusja na tematu braku w planach przystanku pod skrzyżowaniem ulic Zielona/Kościuszki.
- Decyzja o budowie tylko i wyłączenie tunelu, bez przystanków.
- Walka łódzkich stowarzyszeń, o przystanek w centrum miasta ( Zielona/Kościuszki.)
- I to co obecnie wam zacytowałem, czyli budowa tunelu w tej perspektywie finansowej UE. Budowa przystanków Łódź Centrum, Koziny, Manufaktura jako drugi etap z perspektywy unijnej po 2014. Budowa przystanku Manufaktura jak PPP, z wstępnych rozmów wnika, że centrum handlowe wykazuje zainteresowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 17-03-2012, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Łódzka Kolej Aglomeracyjna (ŁKA) ogłosiła w piątek przetarg na dostawę 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz ze świadczeniem usług ich utrzymania oraz na zaprojektowanie i budowę zaplecza technicznego na stacji Łódź Widzew.

Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT to ponad 414 mln zł.
ŁKA to spółka, w której 100 proc. udziałów ma samorząd województwa łódzkiego. Przetarg ogłoszono w ramach realizacji projektu "Budowa systemu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej - etap I".

Celem systemu ŁKA jest połączenie Łodzi z miastami i gminami aglomeracji. Według założeń projektu, jego realizacja przyczynić ma się do poprawy bezpieczeństwa, komfortu i jakości kolejowej komunikacji oraz zwiększenia liczby osób korzystających z tego rodzaju transportu w aglomeracji łódzkiej.

Kupione pociągi kursować mają na trasach: Łódź Kaliska - Sieradz; Łódź Kaliska - Łowicz; Łódź Fabryczna - Koluszki; na odcinku Zgierz - Kutno oraz Łódź Chojny - Łódź Widzew. Trasy uruchamiane będą sukcesywnie od I kw. 2014 r. - poinformowała spółka w komunikacie.

Zgodnie z zamówieniem, które znalazło się w suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, na zakup taboru spółka planuje przeznaczyć szacunkowo 360 mln zł (bez VAT). Dostawca ma też zagwarantować utrzymanie pojazdów przez 15 lat.

Wyłoniony w przetargu wykonawca zaprojektuje również i zbuduje zaplecze techniczne do utrzymania nowych pociągów na stacji kolejowej Łódź Widzew. Wartość szacunkowa zamówienia na projektowanie hali przeglądowo-naprawczej wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą to 54 mln zł (bez VAT).

Termin składania ofert mija 26 kwietnia br. Zgodnie z zamówieniem tabor ma zostać dostarczony do końca lutego 2015 r., a budowa hali powinna się zakończyć do końca maja 2014 r.

Zakup taboru i budowa zaplecza technicznego współfinansowana jest z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013. Projekt budowy ŁKA został wpisany na listę projektów indywidualnych - poinformował w piątek PAP Jacek Grabarski z Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.

W marcu rozpoczęły się prace związane z budową oraz przebudową przystanków na trasach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. W ramach projektu zmodernizowanych lub wybudowanych zostanie 17 przystanków kolejowych, m.in. w Łodzi, Zgierzu i Ozorkowie. Przy nowych i zmodernizowanych stacjach mają być przystanki komunikacji miejskiej lub PKS, parkingi i stojaki na rowery. Prace mają zakończyć się w III kw. 2013 r.

Wartość tego etapu inwestycji to 42,4 mln zł netto; projekt w 85 proc. będzie finansowany ze środków unijnych i realizowany wspólnie przez samorząd województwa, PKP PLK, PKP SA, miasto Łódź i gminę Zgierz.


źródło: wnp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-03-2012, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Zaplecze taborowe ŁKA - perełka kolejnictwa polskiego?

- Zaplecze techniczne dla taboru Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, które podkreślając funkcjonalność i innowacyjność planowanych rozwiązań, już dziś zwane jest "perełką kolejnictwa polskiego” - czytamy na stronie spółki. Czy rzeczywiście tak będzie?

Spółka Łódzka Kolej Aglomeracyjna ogłosiła przetarg na dostawę 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Przeznaczyła na zakup ponad 360 milionów złotych. Za kolejne 54 miliony złotych, w ramach tego samego przetargu, ma powstać zaplecze taborowe na stacji Łódź Widzew. Firmy mogą zgłaszać chęć udziału w przetargu na jedną lub obie części zamówienia, tak więc inna firma może dostarczyć pociągi a inna – wybudować zaplecze taborowe.

"Perełka kolejnictwa polskiego"

- W ramach Projektu pn.: „Budowa systemu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej – Etap I” wybudowane zostanie nowoczesne Zaplecze techniczne dla taboru Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, które podkreślając funkcjonalność i innowacyjność planowanych rozwiązań, już dziś zwane jest „perełką kolejnictwa polskiego” - czytamy na stronie ŁKA. Obiekt zlokalizowany będzie w mieście Łodzi, w rejonie stacji Łódź Widzew, na obszarze o powierzchni blisko 4,5ha.

Na terenie zaplecza prowadzone będą procesy związane z przeglądami technicznymi, naprawą oraz bieżącym utrzymaniem taboru Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Według strony spółki, inwestycja obejmie m.in. budowę niżej wymienionych elementów infrastruktury:

- hala technologiczna wraz ze specjalistycznymi urządzeniami,
- układ torowy z systemem rozjazdów oraz sterowaniem automatycznym,
- myjnia taboru pracująca w systemie zamkniętego obiegu wody z podczyszczalnią ścieków,
- punkty utrzymania czystości w taborach oraz uzupełniania niezbędnej galanterii,
- system odfekalniania oraz uzupełniania wody, system odladzania i napiaszczania,
- układ drogowy wraz z miejscami parkingowymi oraz rampą podjazdową,
- instalacje oraz sieci w tym m.in. wodociągowo-kanalizacyjne, elektroenergetyczne, trakcyjne, teletechniczne, ciepłownicze

Co w przetargu?

Warta 54 miliony złotych druga część zamówienia, obejmująca budowę zaplecza taborowego dla ŁKA, składa się zarówno z prac projektowych, jak i budowlanych dla tej inwestycji oraz wyposażenia hali w maszyny i urządzenia służące do utrzymania technicznego. Wykonawca ma także przeszkolić pracowników ŁKA w zakresie obsługi wyposażenia hali. Zaplecze ma powstać do 31 maja 2014 roku.

Kryteriami w ocenie ofert będzie cena (90% oceny) i gwarancja (10% oceny). Wykonawca hali utrzymaniowej będzie musiał również uzyskać wszystkie konieczne decyzje administracyjne, z wyjątkiem decyzji lokalizacyjnej i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację.

Czynsz - 100 tys. złotych

Hala przeglądowo-naprawcza ma mieć zaplecze socjalne, magazynowe i warsztatowe, oraz zostać wyposażona w maszyny i urządzenia służące do utrzymania pojazdów do poziomu P3 włącznie. Wykonawca musi też włączyć ją w układ stacji Łódź Widzew, oraz zbudować drogi dojazdowe do zakładu. Zaplecze ma też zostać wyposażone w podczyszczalnię ścieków.

Jako że wybrany w tym samym przetargu dostawca taboru będzie zobowiązany do prowadzenia czynności utrzymania w zapleczu ŁKA (do poziomu P3 włącznie), będzie uiszczać na rzecz spółki czynsz w wysokości 100 tys. złotych netto miesięcznie, z roczną waloryzacją.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 27-03-2012, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Jest przetarg, odwołania czas zacząć. Na pierwszy ogień - Pesa:
http://www.lka.lodz.pl/images/przetarg16_03/odwolanie.pdf

[ Dodano: 10-04-2012, 17:10 ]
Z odwołania nici, Pesa nie wysłała go do KIO...

http://lka.lodz.pl/images/przetarg16_03/informacjaodwolanie.jpg

[ Dodano: 13-04-2012, 14:09 ]
Zmiana terminu otwarcia ofert z 26 kwietnia na 31 maja 2012r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 26-05-2012, 18:45    Odpowiedz z cytatem

Opublikowane zostały pytania i odpowiedzi.
http://www.lka.lodz.pl/images/przetarg25_05/Odpowiedzi%20na%20pytania%20wykonawców%2025.05.2012.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 26-05-2012, 20:36    Odpowiedz z cytatem

alojz: Ten link co podałeś nie działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bungi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Cze 2010

PostWysłany: 26-05-2012, 20:43    Odpowiedz z cytatem

działa, tylko trzeba cały skopiować...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 26-05-2012, 20:43    Odpowiedz z cytatem

Taki urok tego forum, całość jest tu:
http://www.lka.lodz.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-unijne?view=order&id=9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl