Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 48, 49, 50  Następny
Zakup taboru dla Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 01-03-2011, 18:04    Odpowiedz z cytatem

Nie rozumiem po co przesuwali aż na koniec marca, przecież wyrok KIO będzie najprawdopodobniej w tym tygodniu.
Dziś była rozprawa:
KIO napisał/a:
W O K A N D A
na dzień : Wtorek, 01.03.2011

godz. 13:00 Sygn. akt: KIO/ 300/11
Strony:
Odwołujący: NEWAG S.A. Nowy Sącz
Zamawiający: Koleje Dolnośląskie S.A. Legnica
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 01-03-2011, 20:14    Odpowiedz z cytatem

Cenzura widać działa... A wieści z rozprawy były ciekawe, szanse Newagu rosną bo przedstawiciel KD plątał się udowadniając, że świadectwo UTK wydane x lat temu jest ważniejsze niż to żeby miał je nowy model w momencie przekazania przewoźnikowi. Wyrok w tym tygodniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2009
Skąd: Oberslezig

PostWysłany: 01-03-2011, 23:13    Odpowiedz z cytatem

Pierwsze moje info były optymistyczne (były ku temu podstawy), ale jak jeszcze raz na spokojnie siadłem nad tym uzasadnieniem KIO to moja własna opinia jest taka że dupa z tego będzie.

Tam w co najmniej dwóch, a być może trzech miejscach są napisane stwierdzenia z których wynika że ten warunek o świadectwie UTK nie musi być zmieniony i tak to pewnie będzie rozstrzygnięte.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 17-03-2011, 18:32    Odpowiedz z cytatem

Kolejny zestaw pytań i odpowiedzi:
http://www.kolejedolnoslaskie.4bip.pl/upload/20110317113358qqzq19osjebp.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 18-03-2011, 18:09    Odpowiedz z cytatem

Uwzględniając dokumentację z przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, jak również biorąc pod uwagę oświadczenia i stanowiska stron
oraz uczestnika postępowania złożone podczas posiedzenia, dopuszczając dowody
w postaci wyroku KIO z dnia 30 listopada 2010 r. o sygn. KIO 2518/10 i 2534/10 wraz
z uzasadnieniem, odwołanie wykonawcy NEWAG S.A. z 18 listopada 2010 r. oraz
zmianę ogłoszenia o zamówieniu oraz zmodyfikowaną treść specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, Izba stwierdziła, iż odwołanie podlega odrzuceniu na podstawie
przepisu art. 189 ust. 2 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Przepis art. 189 ust. 2 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych stanowi, iż Izba odrzuca odwołanie, jeżeli stwierdzi, że odwołujący powołuje się wyłącznie na te same okoliczności, które były przedmiotem rozstrzygnięcia przez Izbę w sprawie innego odwołania dotyczącego tego samego postępowania wniesionego przez tego samego odwołującego się.

KIO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 01-04-2011, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Newag dostarczy ezety Kolejom Dolnośląskim?

Wczoraj otwarto oferty w przetargu na 5 elektrycznych zespołów trakcyjnych dla Kolei Dolnośląskich. Najkorzystniejszą ofertę, na 99 990 000 złotych brutto przy 48-miesięcznym okresie gwarancji złożył nowosądecki Newag.

W tym przetargu oceniane są 2 parametry - cena 90% punktów i okres gwarancji - 10% punktów. Oferty złożyli trzej wykonawcy:

Newa SA:

Netto: 81 300 000.-
Brutto: 99 999 000.-
Okres gwarancji: 48 miesięcy

Pesa Bydgoszcz SA:

Netto: 83 750 000.-
Brutto : 103 999 000.-
Okres gwarancji: 48 miesięcy

Stadler Bussnang AG:

Netto: 113 150 000.-
Brutto: : nie dotyczy (Stadler Bussnang AG nie jest płatnikiem VAT w Polsce)
Okres gwarancji 36 miesięcy

- Złożyliśmy najkorzystniejszą ofertę - potwierdza Józef Michalik, dyrektor marketingu w Newag Nowy Sącz. - Zaoferowaliśmy pojazd niskopodłogowy, czteroczłonowy, bazujący na rozwiązaniach technicznych przyjętych dla Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie. Można powiedzieć, że będzie to pociąg z tej samej "rodziny" - informuje dyrektor Michalik.

Kwota przeznaczona przez zamawiającego na realizację zamówienia wynosi 85 040 982 złotych netto (104 600 490) brutto.

Pierwszy i drugi pojazd mają zostać dostarczone 18 miesięcy po podpisaniu umowy, trzeci - 21 miesięcy, czwarty - 22 miesiące, ostatni - 26 miesięcy po podpisaniu umowy.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 01-04-2011, 12:22    Odpowiedz z cytatem

Trochę to mało prawdopodobne, poczekajmy do jutra gdy minie "feralna" data.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-04-2011, 10:35    Odpowiedz z cytatem

Newag trochę namieszał, bo wróble od dawna ćwierkają, że wszystko było ustawiane pod Pesę. Teraz UMWD i KD mają dylemat. Nie zdziwię się jak unieważnią przetarg.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 02-04-2011, 12:39    Odpowiedz z cytatem

Żeby unieważnić trzeba mieć dobry powód, nie mogą tego zrobić ot tak. Budżet nie został przekroczony, istotnych błędów w ofertach też raczej nie będzie. Będą musieli się bardzo nagimnastykować (i zaryzykować), albo przyjąć ofertę Newagu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 02-04-2011, 12:51    Odpowiedz z cytatem

KD i Pesa mają teraz ciężki orzech do zgryzienia. Będą szukać haka do upadłego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-04-2011, 00:32    Odpowiedz z cytatem

Lady Makbet napisał/a:
Newag trochę namieszał, bo wróble od dawna ćwierkają, że wszystko było ustawiane pod Pesę. Teraz UMWD i KD mają dylemat. Nie zdziwię się jak unieważnią przetarg.

Myślę, że UMWD i KD celują w to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/EN77

Newag rzeczywście bardzo im namieszał.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 04-04-2011, 02:31    Odpowiedz z cytatem

Oj, rzeczywiście bardzo, najbardziej jak się dało - o ile nie zrobił mocnych błędów w ofercie (co wątpliwe) to jest pozamiatane. W UMWD/KD szykują się nerwowe dni Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 04-04-2011, 13:47    Odpowiedz z cytatem

A czy bardziej nie byli przygotowani na ELFa? Jak to wygląda porównanie cen EN77 i ELFa? Czy pieniądze wystarczyłyby na 5 ELFów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 04-04-2011, 15:47    Odpowiedz z cytatem

Nie starczyłoby na ELFy, Acatus II jest jakieś 2-3 mln zł za sztukę tańszy i to właśnie on mieścił się w budżecie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2009
Skąd: Oberslezig

PostWysłany: 04-04-2011, 15:49    Odpowiedz z cytatem

Poprzednio:

ELF: 19 mln netto/szt. dla Poznania, dla Śląska 19,2 mln
EN77: 14,83 mln netto (z przetargu dla Małopolski)

Oferta w obecnym: 16,75 mln/szt.

Nie wiem czy była możliwość wystartować z tą tanią wersją Elfa dla KM którą zamiast Flirtów wzięli (bo nie wiem czego jej brakuje), ale raczej to o EN77 chodziło UMWD, bo na Elfa kwota asygnowana była za mała. O ile trzeba pamiętać, że w obowiązkowym wyposażeniu były pewne elementy których nie ma w wersji Małopolskiej a które są z Elfa co może podwyższyć cenę, o tyle można śmiało zaryzykować stwierdzenie że mieliby z czego zejść z ceny, gdyby spodziewali się realnej konkurencji (a jak się daje ofertę właściwie równą znanej wcześniej kwocie przeznaczonej przez zamawiającego, to znaczy że się nie spodziewa).

PS. Osobiście nie wierzę, że Bydzia strategię do przetargu na 100 mln układała na podstawie komentarzy w RK i infokolej... ale chyba przekonujący byłem z tym brakiem możliwości zrobienia dopuszczenia na 160 km/h dla 19WE z SKM, nie? Oczywiście nie wiedziałem, czy dopuszczenie robią - tak jak pisze RK wiedziała o tym tylko sama góra. Miałem przekonująco napisać że nie robią.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 50 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 48, 49, 50  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl