Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
TLK znikają z Chełma
Autor Wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 11-06-2010, 23:14    Odpowiedz z cytatem

pp, pomyłka zaszła: to nie Bogdanka a elektrownia Połaniec chciała zadrutować linię Lublin - Rozwadów.
Confused
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sebcio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2007
Skąd: Lublin

PostWysłany: 12-06-2010, 21:32    Odpowiedz z cytatem

Kiedy elektrownia w Połańcu chciała elektryfikować L-ST W R?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 12-06-2010, 23:06    Odpowiedz z cytatem

Sebcio, nie podam ci dokładnie lat, ale to było chyba pod koniec lat 90 albo jakoś tak. Miałem kiedyś znajomego w ówczesnej DOKP, który dobrze "żył" z moim dziadkiem. Niestety ten pan już nie żyje, a szkoda.
Jakby nie spojrzeć, to przez Kraśnik i Stalową bliżej jest do Połańca z Jaszczowa, niż przez Radom - Skarżysko, czy Rejowiec - Zawadę - Stalową.
z mojej strony EOT. Ewentualnie na PW Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 15-06-2010, 22:58    Odpowiedz z cytatem

Może lepiej wróćmy do tematu, czy jest szansa, jeśli tak to jaka, że jeszcze kiedyś z chełmskiego dworca PKP odjadą dalekobieżne pociąg? Czy też na zawsze będziemy skazani do peery do lublina i ciągłe fatalne przesiadki dwóch robiących sobie na złość firm? Może ktoś ułoży mądry rozkład i powalczy o pasażerów w Chełmie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 16-06-2010, 08:46    Odpowiedz z cytatem

thassos, chyba trzeba zapomnieć, PIC raczej już tam nie wróci . Chyba, ze PR uruchomią jakieś IR, albo DB ale w tym drugim przypadku to marzenie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 16-06-2010, 11:21    Odpowiedz z cytatem

ibonek, ale prawda jest taka, że gdyby ułożono mądry rozkład, dano dobry kierunek, gdyby dobrali porę i skomunikowali i w Lublinie, i w Warszawie z innymi dobrymi pociągami, nieco ogłoszeń i reklamy, jakieś promocje, to sądzę, że pociąg byłby rentowny, a nawet bardzo rentowny. Jakie połączenia miało poranne TLK? Jeśli poczekałeś godzinę w Lublinie, albo w Warszawie mogłeś jechać do Kołobrzegu.W Warszawie same PR-y. Komu się opłacało przepłacać i nie mieć żadnych dobrych połączeń?

[ Dodano: 18-06-2010, 17:41 ]
Z przecieków na tym forum wynika,że IR nie pojedzie ani do Chełma, ani do Lublina.... Pewnie jeszcze zlikwidują kilka osobówek, i trasę można zamykać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 30-06-2010, 20:36    Odpowiedz z cytatem

Na stacji Chełm Miasto jest taka lista petycja w sprawie przywrócenia bezpośredniego pociągu do Warszawy. Nie za bardzo wierze w takie coś, ale jak ktoś może to niech podpiszę się Wink Niestety to ma być pisemko do Intercity, wolałbym osobiście jakieś Interegio Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 30-06-2010, 21:49    Odpowiedz z cytatem

thassos, zgadzam się z tobą w 100%. Kwestia skomunikowań jest do poważnej popawy. Zarówno ze strony PR, jak i IC. Ale niestety obie spółki nie chcą się porozumieć. Szkoda, ponieważ dużo młodych ludzi z naszego regionu studiuje czy pracuje poza nim i czasami zaglądają do domu nie tylko na weekendy i święta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Alex Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Sie 2009

PostWysłany: 30-06-2010, 23:49    Odpowiedz z cytatem

Ramirez, a dużo tych podpisów już tam jest? Jak będę w okolicy to na pewno podpiszę Smile

_________________
W pociągu:
2010 rok - 1570 km
2011 rok - 4681 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Ramirez Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Wrz 2009

PostWysłany: 01-07-2010, 17:07    Odpowiedz z cytatem

Niestety mało tych podpisów, Tylko z 80 podpisów było i trochę ta lista mało profesjonalnie wygląda, ale co szkodzi podpisać przy okazji Wink.
wystawiona jest w okienku kasy, tak aby każdy mógł z daleka zobaczyć. Pewnie i tak do kosza szybko wpadnie w intercity, ale trzeba im dokuczać dla zasady Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 06-07-2010, 09:12    Odpowiedz z cytatem

To koniecznie trzeba się wpisać na listę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 28-07-2010, 12:42    Odpowiedz z cytatem

Ramirez, też myślę że IC to oleje, powiedzą że sie nieopłaca, niedasie, itp. Ja widziałbym tutaj IR-a, najlepiej sprawdzone rozwiązanie w stylu dawnego Chełmianina Chełm-Łódź Fabryczna. Przykładowo, rano odjazd z Chełma, np. 6.00, Lublin 7.00, Wawa C. przyj. 9.15, Łódź F. przyj. 11.00., Powrót wieczorem do Chełma gdzieś na 22, tak żeby załatać dziurę między R-1131 i R-127 z Lublina. A jeśli to za późno, to 1,5 godziny wcześniej, na 20.30 w Chełmie, i załatanie dziury z Lublina między R-125 oraz R-1131 .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-07-2010, 12:58   

Powiedzcie mi bo nigdy nie byłem w Chełmie- tak patrze z dalekiej perspektywy i co widzę: duże miasto oddalone o 70 km od wiekszego miasta- czyli Lublina, szlak dobry wiec czas przejazdu znakomity jak na polskie warunki: 70km w 1h10 minut. Potoki zapewne ogromne, bo Lublin miasto wojewodzkie, Chełm tez duży i zapewne jest jak to sie brzydko mowi, satelitą Lublina. I co ? Czemu kursuje na tej trasie tak mało osobówek ? Przeciez Chelm ma sie do Lublina jak Tarnow do Krakowa, Przemysl do Rzeszowa czy Opole do Wroclawia- a z tego c o słyszę z Chelma do Lublina kursuje stado busów, ktore wybieraja ludzie mimo ze pociag jest konkurencyjny, tak wiec Panowie, na czym polega problem w Chelmie? Sad

Sytuacje w Chelmie moze uratowac tylko uruchomienie pociagow InterRegio do Lublina- wtedy nie bedzie problemu, by pociagi te wydluzyc do Chelma w planie REGIO. Chełm-Warszawa przede wszystkim, a także można by pokusić się o IR Chełm-Lublin-Radom-Kielce-Krakow, na poczatek w 5 i 7 pod studentow..
Powrót do góry

_kamil_ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2010
Skąd: Chełm

PostWysłany: 28-07-2010, 19:03    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś
Problem z pociągami do Chełma leży przede wszystkim w Lubelskim Zakładzie Pr jest to najgorszy zakład w kraju dodatkowo blokuje go Urząd Marszałkowski ,który jest właścicielem spółki PKS Wschód a więc UM boi się ,że kolej będzie konkurencyjna dla autobusów.A poza tym na trasie Chełm-Lublin nie jest tak mało pociągów Regio ok.17 na dobę. Ale to prawda Chełm potrzebuje co najmniej dwóch par iR do Warszawy i jednej pary do Krakowa lub Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 29-07-2010, 18:24    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś, zarówno Opole jak i Przemyśl oraz Tarnów mają całe mnóstwo połączeń z Warszawą, Krakowem, Katowicami i resztą większych miast . Być może mają też lobby kolejowe w postaci samorządowców czy tez parlamentarzystów.
Lublin oraz całe województwo jest marginesem zarówno kolejowym jak i drogowym czy też przemysłowym. Ale to nie jest wina ludzi, tylko włodarzy i reprezentantów naszego regionu w Parlamencie. Władza jest po prostu nieudolna. Nie mówię, że cała. Owszem, są jednostki, ale to wyjątki potwierdzające regułę. No i daje o sobie znać dwadzieścia kilka lat zaniedbań w utrzymaniu infrastruktury
Jeżeli chodzi o wybór bus - pociąg. Niestety aron ma rację. Tego jego złomu jeździ całe mnóstwo, w zasadzie na tyle często, by powodować korki na tzw. dworcu na ul.Ruskiej i w jego okolicach. Czasami wygląda to tak, że wszystkie parkingi w okolicy są zajęte przez te pojazdy. No i jest niedużo, ale taniej. Tu pomogło by wprowadzenie "Połączenia w dobrej cenie" na terenie całego województwa.
Plusem całej sytuacji jest to, że linia kolejowa nr 7 od Świdnika do Chełma jest w zasadzie położona na uboczu, z dala od ważniejszych szlaków drogowych, w przeciwieństwie do linii 68, 69 i 30. Te dwie pierwsze jak spojrzysz na mapę, to zobaczysz jak to wygląda na poszczególnych odcinkach.
_kamil_, IR jest niezbędne,skoro IC z jego TLK się wycofało i powinno być wprowadzone już 1 wrześnie ub.roku, a kolejne 2 czerwca tego roku.
Wtedy kolej nie straciła by pasażerów przynajmniej w takiej ilości. MOgli chociaż zostawić te pociągi w 5 i 6 do Chełma i 6,7 albo 7,1 do Wawy i dalej do Bydgoszczy czy nawet Szczecina.
Być może, gdyby ktoś z zarządu czy centrali PR zainteresował się tym tematem wcześniej zamiast TLK pojechałyby jeśli nie od 1 września to od 13 grudnia IR na tej właśnie trasie.
Jest duże prawdopodobieństwo, że IR pojawi się w Zamościu jako przedłużenie ze Stalowej Woli Rozwadowa. No ale to będzie widać dopiero 12 grudnia AD.2010.
Póki co Lublin prawdopodobnie od 1 września (nomen omen) zostanie pozbawiony dwóch połączeń z Bydgoszczą i Warszawą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl